Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

מתלוננים על תאונות דרכים ? משביתים את הכבישים

זה טרנד שאומנם לא הגיע ולא יגיע אף פעם לישראל, אבל זה די מה שקורה בעולם.

לא לשבוע שבועיים.

ערים ומדינות שלמות פועלות כדי לצמצם תלות ברכב.

אם יש בעיה אז מנסים לפתור אותה, כן.

אבל הויכוח פה הוא עדיין האם הקורונה זו באמת בעיה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אגב לגבי סגר ווירוס, אם ניקח את זה לקיצון אחד, סגר מוחלט לא יוצאים מהבית נניח ל-3 חודשים, הוירוס לא ממשיך להתפשט נקודה.

 

אתה יודע שוודיה היא דוגמא מאוד מעניינת מצד אחד הם לא עשו סגר וקברו די הרבה אנשים, אבל לא בצורה קיצונית. מצד שני הם עדיין ריסקו לעצמם את הכלכלה. אם כבר שוודיה היא דוגמא כיצד בחירה לא לעשות שום דבר עד הסוף יוצרת שתי תוצאות גרועות בו זמנית ממש לחרבן על עוגה ולהיחנק ממנה בו זמנית. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
פורסם

המסקנה העיקרית מאיטליה היא לא לאשפז כל חולה אלא אלה שצריכים טיפול, ולא היה אף חולה שהיה צריך טיפול שלא קיבל, את זה אמר טיגנל בראיון עם BBC, ולמה שלושה חודשים עוצר? שלושה שבועות אמור להספיק, ובהחלט זה עדיף ממשחק הנדמה לי שקורה.

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם אכן הם לא העיפו מהטיפול נמרץ מי שלא חולה קורונה אז הוא לא היה נחוץ לצורך הזה.

אם הם העיפו מהטיפול נמרץ מי שלא חולה קורונה אז הוא בהחלט היה נחוץ גם לצורך הזה.

 

אבל מה שיותר מעניין זה שבלי הסגר המחלה התפרצה אצלם קשה בבתי אבות.

עדיין לא פירטו מה הצעדים שהם מתכננים הלאה כדי למנוע מזה להמשיך להתפשט בבתי אבות, ושם יכול להיות אקדח מעשן.

 

אגב לגבי סגר ווירוס, אם ניקח את זה לקיצון אחד, סגר מוחלט לא יוצאים מהבית נניח ל-3 חודשים, הוירוס לא ממשיך להתפשט נקודה.

 

פורסם

היו כאן כאלה שלכל אורך הדרך דאגו להגיד לי שרוב האנשים לא ירצו לבוא לאירועים כשיגמר הבלאגן

תמיד חזרתי ואמרתי שברגע שיאשרו אירועים כולם יצאו מהבית כאילו לא היה כלום

ברור שיש כאלה שלא ימהרו לעשות את זה, אבל רוב הקהל יעשה את זה כמו גדול

הנה דוגמא למה שהולך בקניון עופר רחובות

 

לגבי אירועים בכלל אין לי ספק

כבר היום מדברים בקבוצות שלנו על הפקות ענק , ברור לנו שכל הפקה תהיה סולד אאוט מטורף

 

https://www.facebook.com/319627062097344/videos/621926805200700/

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

הם עדיין ריסקו לעצמם את הכלכלה.

המשפט הזה לא כוללני מדי?

בטוח שלא היו תיירים במלונות בסטוקהולם בחודשיים האחרונים, ומה שתלוי במדינות אחרות נפגע כמו בכל מקום.

אבל זה לא כל המשק, ומימלא זה לא היה תלוי רק בהם.

גם בתוך מה שישראל חוותה, היו ועדיין יש אופציות באמצע. למשל סגר פרטני על ערים עם יותר חולים, כמו שהתחילו לעשות.

שוב, זו היא עובדה שכל קבלת ההחלטות סביב הקורונה בערך בכל מקום בעולם בוצעו תחת לחץ ועם המון נעלמים. וזה אומר שיש סיכוי טוב שההחלטות שהתקבלו הן לא אופטימליות. ואני לא אומר שהייתי יודע יותר טוב. אבל במקרה הישראלי אפשר לפחות לשאול למה ראש הממשלה לא מצא לנכון להתראיין לתקשורת בזמן הזה. על שר בריאות חולה קורונה אני אפילו לא מדבר כבר. כן, הסיפור של בוריס ג׳ונסון יותר מביך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אתה יודע שוודיה היא דוגמא מאוד מעניינת מצד אחד הם לא עשו סגר וקברו די הרבה אנשים, אבל לא בצורה קיצונית. מצד שני הם עדיין ריסקו לעצמם את הכלכלה. אם כבר שוודיה היא דוגמא כיצד בחירה לא לעשות שום דבר עד הסוף יוצרת שתי תוצאות גרועות בו זמנית ממש לחרבן על עוגה ולהיחנק ממנה בו זמנית. 


דווקא לפי אנליזה של אחד הבנקים השוודים הם לא ריסקו את הכלכלה והם יוצאים לא רע מהמצב:

 

https://www.finews.com/news/english-news/41147-schweden-coronavirus-economic-slowdown

פורסם
לפני 59 דקות, ChemGuy85 כתב:

אתה יודע שוודיה היא דוגמא מאוד מעניינת מצד אחד הם לא עשו סגר וקברו די הרבה אנשים, אבל לא בצורה קיצונית. מצד שני הם עדיין ריסקו לעצמם את הכלכלה. אם כבר שוודיה היא דוגמא כיצד בחירה לא לעשות שום דבר עד הסוף יוצרת שתי תוצאות גרועות בו זמנית ממש לחרבן על עוגה ולהיחנק ממנה בו זמנית. 

 

מראש יש להם אוכלוסיה של 10M, שחלק לא קטן ממנה זה מהגרים צעירים, כמה כבר הם יכלו לקבור?

לאיטליה יש פי 6 תושבים, לספרד כמעט פי 5, לארה"ב יש פי 33 תושבים.

כמעט 3000 של שוודיה מנורמל זה שווה ערך ל-18 אלף באיטליה או ל-15 אלף בספרד, או ל-99 אלף בארה"ב.

 

לפני 59 דקות, khalil כתב:

המסקנה העיקרית מאיטליה היא לא לאשפז כל חולה אלא אלה שצריכים טיפול, ולא היה אף חולה שהיה צריך טיפול שלא קיבל, את זה אמר טיגנל בראיון עם BBC, ולמה שלושה חודשים עוצר? שלושה שבועות אמור להספיק, ובהחלט זה עדיף ממשחק הנדמה לי שקורה.

 

אתה יודע שאם אני מבקש ממך להוכיח את זה, אתה במצב של ההוא שצריך להוכיח שאין לו אחות נכון?

ואת ההפך מוכיחים עם דוגמה נגדית אחת.

 

לפני 54 דקות, יבגניפ כתב:

גם בתוך מה שישראל חוותה, היו ועדיין יש אופציות באמצע. למשל סגר פרטני על ערים עם יותר חולים, כמו שהתחילו לעשות.

 

זה נכון רק כשאתה יודע שאין לך הרבה נשאים שמסתובבים בערים אחרות, בהתחלה היו חולים מכל מיני מקומות בארץ ולא היו ערים "אדומות", זה נוצר רק מאוחר יותר בגלל זילזול של אוכלוסיות מסוימות.

 

לפני 55 דקות, יבגניפ כתב:

על שר בריאות חולה קורונה אני אפילו לא מדבר כבר. כן, הסיפור של בוריס ג׳ונסון יותר מביך.

 

אני לא בטוח מה יותר גרוע:

ראש ממשלה שחולה כי התעקש ללחוץ ידיים לכל החולים

או שר בריאות שחולה כי לא הקשיב להנחיות שהוציא המשרד שבראשו הוא עומד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 54 דקות, garicho כתב:


דווקא לפי אנליזה של אחד הבנקים השוודים הם לא ריסקו את הכלכלה והם יוצאים לא רע מהמצב:

 

https://www.finews.com/news/english-news/41147-schweden-coronavirus-economic-slowdown

 

קראתי כתבות שהכלכלה השוודיה הצטמקה בדיוק כמו כלכלות של השכנים שלהם שהיו בסגר. הבאתי קישור לפני מספר עמודים. 

פורסם (נערך)

מספר המובטלים בארה"ב עלה ל-33 מיליון כלומר כל אמריקאי חמישי מובטל. הבורסה, כרגיל, מגיבה בעליות חדות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אם אתה רוצה הסבר למה זה הולך לקרוס, אז אלו שמשווים ל-1929 אומרים שגם אז היה מרוץ עליות קצר אחרי הנפילה הראשונית, ואז מחיקה של 90%.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

היו כאן כאלה שלכל אורך הדרך דאגו להגיד לי שרוב האנשים לא ירצו לבוא לאירועים כשיגמר הבלאגן

תמיד חזרתי ואמרתי שברגע שיאשרו אירועים כולם יצאו מהבית כאילו לא היה כלום

ברור שיש כאלה שלא ימהרו לעשות את זה, אבל רוב הקהל יעשה את זה כמו גדול

הנה דוגמא למה שהולך בקניון עופר רחובות

 

לגבי אירועים בכלל אין לי ספק

כבר היום מדברים בקבוצות שלנו על הפקות ענק , ברור לנו שכל הפקה תהיה סולד אאוט מטורף

 

https://www.facebook.com/319627062097344/videos/621926805200700/

 

מעניין מתי זה יקרה...

אפילו בשוודיה שמוזכרת פה כל שורה שניה יש הגבלת התקהלות של עד 50 איש.

פורסם

זה נקרא melt up, אבל לא הייתי משווה ל29, זה משחק שונה לגמרי היום בגלל ההבדל במטבע, כוח ממשלה ובנק מרכזי וכולי, לא רואה נפילה נומינלית באופק, ריאלית זה סיפור שונה לגמרי.

פורסם (נערך)

אני לא רואה כיצד ממשלות בעולם יוצאות מהמשבר הכלכלי הזה בלי לבצע reset מוחלט למערכת. עלייה בחובות, עלייה באבטלה, ירידה בגביית מיסים, אוכלוסיה מזדקנת, התחייבויות מכאן ועד הודעה חדשה. תהליכים שהיו אמורים להתרחש לאורך 20-30 שנה נדחסו לשנת 2020 בגלל הקורונה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

ממשלת ארה"ב שרפה טריליון דולר בחודש, 90% המימיון ישיר של הבנק המרכזי, דבר שהיו עורפים ראשים עליו לפני 30 שנה, והודיעה שהיא צריכה עוד 3 בשלושת החודשים הבאים, בנוסף ל4 טריליון שהבנק המרכזי הזרים לשוק בשביל לתמוך בבנקים ובממשלה, הבנק האירופאי רצה לחגוג גם, בית המשפט הגרמני משחק אותה קשה להשיג ולא רוצה לזרום, אבל ימצאו מעקף.

פה מאוד מאופקים בינתיים, אבל קבוצות הלחץ במצב היכון למתקפה ברגע שתהיה ממשלה חדשה.

השכנים מדווחים שלבנון בדרך לקריסה כלכלית, טורקיה מתקשה לשמור על ערך הלירה.

עריכה אחרונה על ידי khalil
×
×
  • תוכן חדש...