Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

נו? וזקן בן 60 לא משלם את זה מדי חודש ואפשר לזרוק אותו קיבינימט?

 

זה לא מה שכתבתי,  כתבתי שמס בריאות הוא לא חיסכון, הוא שנתי.

בדיוק כמו ביטוח רכב, הכסף שאתה משלם על ביטוח כל שנה , משתמשים איתו על מנת לשלם על כל התאונות כל השנה, לא חוסכים לך אותו. 

נניח השנה תקנה רכב חדש יקר יותר, יבקשו ממך ביטוח גבוה יותר.

בדיוק ככה מס הבריאות, שילמנו 40 שנה מס בריאות לפי המחלות (כמות התאונות שהיו), אופס ... פתאום עכשיו יש מחלה,

עלות הטיפול במחלה היא מליארדים (כי על מנת לעצור את המחלה צריך לעשות סגר שחונק את הכלכלה לכולם),

השאלה האם הולכים על זה, האם כולם משלמים עכשיו מס בריאות של מילארדים , או שלא. 

אין פה שאלה האם שילמנו 20 שנה , אלה האם מוכנים לשלם בשנה הקרובה את המחיר של הטיפול היקר, כרגע זה נראה שהעם לא היה מוכן לשלם.

גם פה בשירשור אתה רואה שאנשים לא מוכנים לבטל את כל האירועים, לסגור קניונים ולחיות על מים ולחם למשך שנה. 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

מגניב.

מה אנחנו אמורים לעשות עם המידע הזה?תיאוריה נוספת על ניפוח נתונים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, halperin96 כתב:

 

מגניב.

מה אנחנו אמורים לעשות עם המידע הזה?תיאוריה נוספת על ניפוח נתונים?

 

עוד פאן להסתכל עליו

יקח שנה שנתיים עד שיתחילו לחקור כמו שצריך מה היה

אבל כל פעם אתה מגלה עוד ועוד חשדות שמראות לך שאולי זה לא באמת היה וירוס קטלני כמו שכולם חשבו

הבעיה שעוד שנתיים כשנכח מזה ויספרו לנו שאיזה בית חולים או מחוז שלם שיקרו ולא באמת מתו שם אלפים, אנחנו כבר נהיה בשיגרה שלנו, נקרא את זה ונמשיך בחיים, ובפעם הבאה שיהיה וירוס כזה נשכח  שעשו לנו דברים כאלה

 

 

 

KOROLA

כנראה שטעינו בעניין הבדיקות. עושים 8000-10000 ביום

ומגלים 30 חולים בממוצע

איך אתה מסביר את זה שירדנו מ-150 ל-30-40 בין לילה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אתה גם לא יודע מה ההשפעה ארוכת הטווח של המחלה,ואם יש כזו.

ואיך מגיבים לה אנשים שנדבקו בשנים-אולי היא תתפרץ הרבה יותר בחומרה ויהיה פה גל שני כתוצאה מהגל הראשון.

 

באותה מידה,יש סיכוי שהגוף יידע לפתח נוגדנים מהר יותר ומי שחלה יחווה סימפטומים קלים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 40 דקות, Transporter כתב:

 

KOROLA

כנראה שטעינו בעניין הבדיקות. עושים 8000-10000 ביום

ומגלים 30 חולים בממוצע

איך אתה מסביר את זה שירדנו מ-150 ל-30-40 בין לילה?

 

 

 

image.thumb.png.31a26c0190ce264b1ede5093bd351ff5.png

דווקא הנתונים מראים קצת אחרת, משרד הבריאות שיחק עם הנתונים בימים האחרונים, נחכה לראות בעוד כמה ימים את ההשפעות של הקניונים,

שיב לב ב 5/5 וב 6/5 , אותה כמות בדיקות , אבל ב 6/5 גילו פי 2 יותר חולים,

ב 7/5 דיווחו על חצי מכמות הבדיקות , אבל האחוז החיוביים נותר על 0.7% , כלומר דומה ליום הקדום (6/5). 

האם כל מי שמבקש בדיקה מקבל?  האם יש רק 9,000 מבקשי בדיקות כל יום? לדעתי יש הרבה יותר שמבקשים בדיקה, אבל פוסלים הרבה מהם.

שיפרסמו גם כמה ביקשו בדיקות וכמה הם אישרו , להזכירך הבחור מאיקאה ביקש בדיקה שבועיים לפני הטיול באיקאה, הוא הצליח לקבל בדיקה רק אחרי הביקור. 

הקניות בשבת, השווקים ובעיקר בתי הכנסת שמתחילים להיפתח ברחבי הארץ.

שים לב שדתיים לא חרדים , גם מתפללים בבתי כנסת ואז מסתובבים בקניונים ובכל מקום נורמלי.

 

עוד נקודה שצריכה להדליק לך נורה אדומה 

 

image.png.f217e9331bed9797006494ca4fa5d6b3.png

פורסם (נערך)

אחד הלקוחות האחרונים שלי הודיע שהוא כנראה סוגר את העסק אם לא יהיה שיפור דרסטי בהכנסות בחודש - חודשיים הקרובים. אדם חביב מאוד נמצא 20 שנה בתחום יבוא ושיווק מוצרים בתחום טיפול אלטרנטיבי. בכך תיק עצמאי שלי הגיע לסיומו... האמת אני נפרדתי מהרבה לקוחות מרצוני בשנה האחרונה כי רציתי להתמקד בעבודה שלי בתור שכיר פשוט לא חשבתי שככה זה יגמר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

@Transporter מדובר כאן באחת משיטות התשלום שמקובלות בארה"ב (וקיימת בוריאציה מסוימת גם בישראל) - תשלום לפי אבחנה. במקרה זה מדובר על מבוטחי הביטוח הממשלתי (מדיקייר) שאם מאושפזים בשל Covid-19 ונזקקים להנשמה, ובמצב זה בית החולים מקבל תשלום בסך 39,000 דולר. התשלום הזה גלובלי וכולל הכל, ובית החולים יכול להרויח או להפסיד עליו, בהתאם לעלויות הממשיות שהיו לבית החולים בגין אותו מטופל. (אל תשכח שמרבית מערכת הבריאות האמריקאית מבוססת אל רפואה פרטית). כמובן שיש בכך סכנה שבית החולים ידווח דיווח שקר לגבי החולים, אבל אם הוא נתפס, הביטוי המתאים הוא ווה-ווה במבטא מרוקאי, שכן בית החולים יקנס בסכומי עתק ויש סיכוי טוב שהאחראי לתרמית יכנס לכלא לשנים ארוכות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

korola

עוד משהו שהסתכלתי עליו

קח את הודו  1.6 ביליון תושבים

18.000 מאומתים

1800 מתים

 

אבל רק 1400 בדיקות למליון אנשים

אצלנו 50,000 בדיקות למליון אנשים

 

כלומר  יש מצב שיש שם בכלל 300,000 חולים ואף אחד לא יודע את זה

לפני 8 דקות, korola כתב:

 

 

 

image.thumb.png.31a26c0190ce264b1ede5093bd351ff5.png

דווקא הנתונים מראים קצת אחרת, משרד הבריאות שיחק עם הנתונים בימים האחרונים, נחכה לראות בעוד כמה ימים את ההשפעות של הקניונים,

שיב לב ב 5/5 וב 6/5 , אותה כמות בדיקות , אבל ב 6/5 גילו פי 2 יותר חולים,

ב 7/5 דיווחו על חצי מכמות הבדיקות , אבל האחוז החיוביים נותר על 0.7% , כלומר דומה ליום הקדום (6/5). 

האם כל מי שמבקש בדיקה מקבל?  האם יש רק 9,000 מבקשי בדיקות כל יום? לדעתי יש הרבה יותר שמבקשים בדיקה, אבל פוסלים הרבה מהם.

שיפרסמו גם כמה ביקשו בדיקות וכמה הם אישרו , להזכירך הבחור מאיקאה ביקש בדיקה שבועיים לפני הטיול באיקאה, הוא הצליח לקבל בדיקה רק אחרי הביקור. 

הקניות בשבת, השווקים ובעיקר בתי הכנסת שמתחילים להיפתח ברחבי הארץ.

שים לב שדתיים לא חרדים , גם מתפללים בבתי כנסת ואז מסתובבים בקניונים ובכל מקום נורמלי.

 

עוד נקודה שצריכה להדליק לך נורה אדומה 

 

image.png.f217e9331bed9797006494ca4fa5d6b3.png

 

אז איך הגעת למסקנה שמשחקים עם הנתונים?

רוב השבוע עשו 8000-10000

אני מסכים איתך צריכים לפרסם כמה מבקשים בדיקות

ואם אין כל כך ביקוש שיאשרו לכל רופא משפחה לרשום בדיקות קורונה ונלך להבדק

אפשר שיתנו את זה בזה שלא עשינו בדיקה בשבוע האחרון נניח

כדי שלא יציפו את המערכת

 

בכל מקרה אני חושב שזאת טעות לא להחזיר סגר על ערים שיהיו בעייתיות

אין שום סיבה שיצא מישהו מבני ברק וידביק את כל ת"א ר"ג גבעתיים

צריך לסגור אותם עד שהמצב שם יתאזן

 

בנוסף הממשלה צריכה לבדוק כמה מתוך החולים שהדביקו היו כאלה שבאמת ביקשו בדיקה וסורבו

מישהו יצטרך לתת את הדין על זה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

נתחיל בכך שבהודו 1.3 מיליארדד (ובאמריקאית ביליון) תושבים. אבל זה שולי.

 

אתה לא יכול להשוות מדינה מסודרת כישראל למדינת עולם שלישי כהודו, שבה בעיית הבריאות העיקרית היא אנשים שמחרבנים ברחוב כיוון שאין מערכת ביוב. אתה צריך להשוות את ישאל למדינות מסודרות אחרות, גם אם הנהלים שונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

נתחיל בכך שבהודו 1.3 מיליארדד (ובאמריקאית ביליון) תושבים. אבל זה שולי.

 

אתה לא יכול להשוות מדינה מסודרת כישראל למדינת עולם שלישי כהודו, שבה בעיית הבריאות העיקרית היא אנשים שמחרבנים ברחוב כיוון שאין מערכת ביוב. אתה צריך להשוות את ישאל למדינות מסודרות אחרות, גם אם הנהלים שונים.

 

רק נתתי דוגמא ואמרתי שהמספרים נראים רע אבל כשבודקים את הנתונים מבינים שבכלל לא עושים שם בדיקות

אז צריך להסתכל על המכלול

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, korola כתב:

 

לא הבנתי את ההיגיון במשפט, אם בעוד שלושה שבועת נראה 100-150 נדבקים ביום, זה אומר שההקלות כן העלו את מספר הנדבקים,

למרות שעדיין הרבה לא השתחררו מהפחד,  אז אנשים יפתחו ביטחון גבוה יותר, כלומר מספר הנדבקים ימשיך לעלות. 

רק אם נמשיך לראות 33 נדבקים חדשים ביום זה יעדי על כך שאין משמעות להקלות וניתן יהיה להמשיך להקל,

המשך עליה במספרים שמלווה בהמשך הקלות יוביל לעלייה תלולה יותר.

 

היום עידכנו 71 חולים חדשים , אבל זה כולל גם חולים שכאילו נרשמו אתמול.

אז בפועל זה כ -50 חולים אתמול ו 50 חולים היום, בהחלט גידול. 

 

כשמדברים על גדילה אקספוננציאלית, מניחים כי כל אדם מדביק X חולים.

אך אם גם חלקנו נשמור על ההנחיות, הרי שהגדילה לא תהיה אקספוננציאלית, מאחר ויהיו כאלה שלא ידביקו חולים בכלל (ישתמשו במסכות לדוגמא).

לכן אנחנו מניחים עליה כתוצאה מכאלו שאינם שומרים על כללי הריחוק, מה שיוביל לעליה מסוימת אך לא תלולה.

עם זאת כמובן שאפשר לומר שתהיה עליה חדה יותר, אך היא לא תהיה אקספוננציאלית בהנחה ואחוז מסוים/ניכר מהאוכלוסיה כן מקפיד על הכללים.

את הנחת גידול בחולים לא אני אמרתי, אלא הממשלה ומשרד הבריאות שיודעים שתהיה גדילה וזה לא מפריע להם, שכן היא ככל הנראה או בתקווה לא תהיה משמעותית ואקספוננציאלית.

גם באוסטריה יש עליה מועטה בחולים לאט לאט, למעשה אתמול אחרי תקופה ארוכה שהייתה להם ירידה במספר החולים הפעילים, הוצגה עליה של כמה חולים, כלומר הדלתא הייתה של יותר חולים חדשים מאשר מחלימים חדשים, זה לא בהכרח בגלל ההקלות, אלא פשוט בגלל שאין הרבה חולים שם ולכן אין הרבה מחלימים ביום כפי שהיה (היו ימים עם דלתא של 500 מחלימים לעומת חולים או אפילו יותר)

 

בנוסף, ההצגה שלך בדמות 9K בדיקות עם 30 חולים לעומת 9K בדיקות עם 60 חולים (לא מדייק במספרים, אמרת שהיו אותו מספר בדיקות והכפלה בחולים), היא מעט מוטעית, מאחר ומדובר במספר מועט כל כך שחולים, שלא ניתן להסיק שהייתה עליה בהכרח באוכלוסיה.

כלומר אם ביום אחד עיקר הבדיקות שלי היו בערים מרכזיות בהם כבר אין חולים, וביום למחרת עשיתי את עיקר הבדיקות בכפרים ערבים ובבני ברק, אז זה לא אומר שמספר החולים באוכלוסיה הכללית הוכפל, נדמה לי שקוראים לזה שונות המדגם, הרבה זמן לא עשיתי קורס סטטיסטיקה.

 

אני מסכים שנראה את תוצאות ההקלות בעוד שבוע שבועיים, אני רק אומר שגם אם הקצב יעלה ל 100-150 נדבקים ביום, לא רק שזה בסדר, אני גם סבור שצעדי ההקלות ימשיכו.

 

לצד זה, אשמח לדעת מה כמות הנדבקים היומית בעונת השפעת, וכמות המונשמים היומית החולים בשפעת בעונת השפעת,בארץ.  אם למישהו יש את הנתונים. 

עריכה אחרונה על ידי Or05230
  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם

הגדילה תהיה אקספוננציאלית.. השאלה מה יהיה אותו מעריך. זה כבר תלוי במאפייני הנגיף וגם בהתנהגות האוכלוסיה. 

 

הסתובבתי היום קצת בחיפה. אנשים הפסיקו אפילו לתלות את המסיכה על הסנטר. שוטר שהיה עושה סיבוב ברחוב יפו היה עושה את השנתית שלו בכמה שעות. אבל בכניסה לחנות ימדדו לך חום. תעשה זאת בחורה בלי מסיכה.

 

בכל מקרה, צריך לראות מגמות, לא דגימות בודדות של 12 או 24 שעות. מסיבה מחתרתית אחת ביום העצמואת יכולה לתת זיז של הדבקות ואחר כך תהיה רגיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, Or05230 כתב:

כשמדברים על גדילה אקספוננציאלית, מניחים כי כל אדם מדביק X חולים.

אך אם גם חלקנו נשמור על ההנחיות, הרי שהגדילה לא תהיה אקספוננציאלית, מאחר ויהיו כאלה שלא ידביקו חולים בכלל (ישתמשו במסכות לדוגמא).

לכן אנחנו מניחים עליה כתוצאה מכאלו שאינם שומרים על כללי הריחוק, מה שיוביל לעליה מסוימת אך לא תלולה.

עם זאת כמובן שאפשר לומר שתהיה עליה חדה יותר, אך היא לא תהיה אקספוננציאלית בהנחה ואחוז מסוים/ניכר מהאוכלוסיה כן מקפיד על הכללים.

את הנחת גידול בחולים לא אני אמרתי, אלא הממשלה ומשרד הבריאות שיודעים שתהיה גדילה וזה לא מפריע להם, שכן היא ככל הנראה או בתקווה לא תהיה משמעותית ואקספוננציאלית.

גם באוסטריה יש עליה מועטה בחולים לאט לאט, למעשה אתמול אחרי תקופה ארוכה שהייתה להם ירידה במספר החולים הפעילים, הוצגה עליה של כמה חולים, כלומר הדלתא הייתה של יותר חולים חדשים מאשר מחלימים חדשים, זה לא בהכרח בגלל ההקלות, אלא פשוט בגלל שאין הרבה חולים שם ולכן אין הרבה מחלימים ביום כפי שהיה (היו ימים עם דלתא של 500 מחלימים לעומת חולים או אפילו יותר)

 

וירוס תמיד מתפשט בצורה מעריכית , לא תוכל להתחמק מזה.

כמות הנדבקים החדשה תלוייה בכמות הנדבקים ב-3 ימים האחרונים שעדיין לא פיתחו תסמינים ומסתובבים בחוץ,

כפול מקדם כלשהו שנובע מהתנהגות הסביבה. 

המקדם יכול להיות בדיוק 1 (נדיר) ,הוא יכול יכול להיות גדול מ-1 או קטן מ 1.

אבל הגידול/קיטון תמיד יהיה מעריכי - כי הוא תלוי בנדבקים ב -3 ימים האחרונים (או יותר)

 

כמות ההרוגים בתאונות הדרכים (שכל הזמן חוזר פה) - תלויה בכמות הרכבים על הכביש, הקיף הנסיעה, אחוז מערכות הבטיחות הרכבים, תשתית הכבישים וכדומה.

אין תלות בכמות ההרוגים בשבוע שעבר  ואם יש אז זאת תלות הפוכה - מרסנת.

אם יהיה שבוע אם הרבה הרוגים , אז אנשים יותר ישימו לב ויהיו קצת פחות. 

 

גם גידול של 3 % בכמות הנדבקים החולים החדשים כל יום (כפול 1.03) .. כלומר 33, 34 ,35, 36... תביא אותך אחרי לפי 2.4 חולים אחרי 30 יום.

כלומר ה-33 יגיעו ל 70 תוך 30 יום.   אבל חריגה בהתנהגות האוכלוסיה תעלה את המקדם מ 1.03 ל 1.1 , וזה כבר הכפלה כל 7 ימים. 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

 

לא יודע מה ראית, כנס לאתרי החדשות ותראה שמדווחים על  מכוני כושר מלאים

ברור שלא מדובר על תפוסה מלאה של שיא הקיץ כשכולם לחוצים להתחטב לקיץ,

אבל מלאים יחסית לפעם ראשונה שנפתחו מאז הוקורנה

 

לגבי אירועים בכלל אין לי ספק

אם פותחים עכשיו מופע בלייב פארק המופע סולד אאוט

זאת בכלל לא שאלה

אם אתה כל כך בטוח שהאירועים הולכים להיות מפוצצים,אז מדוע אינך עושה אירוע?

50 איש אולי זה לא המון וזה ממש קצת לעומת המספרים הרגילים שאתה כל כך אוהב להתרברב בנוגע אלהיים,אבל זה עדיין פרנסה.

תעשה אירוע לחברים שלך ולחברים שלהם,מה הבעיה?תוכיח לנו שאתה צודק.

×
×
  • תוכן חדש...