Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 דקות, arturkopit כתב:

הציוד שאתה מחזיק,בסופו של דבר הציוד שאתה מחזיק הוא רמקולים אורות וכדומה...אתה טוען שכל הציוד מגיע ביחד ואינך יכול רק להשתמש ברמקול אחד,שניים וכדומה...לא ברור לי איך זה הגיוני אבל מילא.

כי לפעמים, למרות איך שזה נראה מהצד, מערכת מורכבת מחלקים שחייבים להיות ביחד.

לא יודע מה יש או אין לטרנספורטר, תאמת זה ממש לא מעניין אותי, אבל אתה יוצא מנקודת הנחה שהוא יכול לנתק רמקול אחד ופנס אחד ולהביא אותו למישהו - וזה לא בהכרח המצב

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, arturkopit כתב:

לא,לא פתחתי עליו שום עיניים.אנחנו בפורום אינטרנטי שכל אחד פה יכול לשקר על שמאל וימין.אז המושג 'פתיחת עיניים' הוא שגוי וסתם מגוחך.

 

בפורום אופטופיק אף אחד לא משקר.

 

התגובה שלי תשמיד את עצמה בעוד מספר דקות.

איזה כייף לי :)

פורסם
כי לפעמים, למרות איך שזה נראה מהצד, מערכת מורכבת מחלקים שחייבים להיות ביחד. לא יודע מה יש או אין לטרנספורטר, תאמת זה ממש לא מעניין אותי, אבל אתה יוצא מנקודת הנחה שהוא יכול לנתק רמקול אחד ופנס אחד ולהביא אותו למישהו - וזה לא בהכרח המצב

 

זה לא רק חלקים שצריכים להיות ביחד. מדובר בציוד למטרות שונות. מערכות הגברה לארועים גדולים כוללים מגברים ומיקסרים גדולים ומיוחדים, רמקולים לפיזור צליל למרחקים, בצורה שונה מרמקול אקטיבי בודד ( שהמגבר נמצא בתוכו ומחברים אליו ישירות מיקרופונים). רמקול בודד למסיבה פרטית (עם שני מיקרופונים אלחוטיים) אפשר לקנות ב 1000₪-1500₪ בחנות כלי נגינה כמו " מרום" או "כלי זמר". זה הרבה יותר זול מהשכרת מערכת הגברה שלמה.

ציוד הגברה מקצועי יכול לעלות מאות אלפי שקלים. כאשר משכירים סט הגברה כזה, שולחים עובד או צוות עובדים שמחברים את הכל לפי כללי הבטיחות ובצורה שלא פוגעת בציוד.

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, David32 כתב:

כי לפעמים, למרות איך שזה נראה מהצד, מערכת מורכבת מחלקים שחייבים להיות ביחד.

לא יודע מה יש או אין לטרנספורטר, תאמת זה ממש לא מעניין אותי, אבל אתה יוצא מנקודת הנחה שהוא יכול לנתק רמקול אחד ופנס אחד ולהביא אותו למישהו - וזה לא בהכרח המצב

 

לא רק.

לא מדובר ברמקול - בידורית - קריוקי סטייל

מדובר במערכת שמגיעה עם ארון מגברים שצריך להוציא משאית בשבילו. זה לא משהו שאתה או אני יכולים להרים לבד לבגז' של האוטו 

בשביל להפעיל מערכת כזאת צריך סאונדמן

זה לא רמקול שמגיע לבד אלא מערכת שכוללת סאבים וטופים

ואתה לא יכול לפתוח מערכת כזאת בתוך סלון, כי אתה תשבור את הסלון. באמת- דברים יכולים לעוף.

 

שוב אני אומר

יש אנשים מאוד מבוססים שמחליטים לעשות אירועים משוגעים בבית ומשכירים מערכות כאלה. הם משלמים עשרות אלפי שקלים

אבל הוא רמז שאני  יכול לעשות חלטורות ולהשכיר "רמקול" לאנשים שעושים קריוקי

 

 

הוא גם לא הבין שאני כבר קרוב ל 12 שנה לא מחזיק "פנס" שעושים איתו ימי הולדת 

אני מתעסק בקונסטרוקציות של תאורה,

הקמה של קונסטרוקציה כזאת דורש קידוח לבמה, קונסטרוקטור שיבוא לבדוק אותה, צוות הקמה, תאורן, יום עבודה שלם שעולה המון כסף

 

כמו שאמרתי

מאותה סיבה שפרופסור ברבש לא עושה השלמות הכנסה בטיפת חלב או בביקור רופא והולך למדוד חום לאנשים, אני לא משכיר ציוד לקריוקי ולימי הולדת.

 

לפני כשעה, vladclar כתב:

זה לא רק חלקים שצריכים להיות ביחד. מדובר בציוד למטרות שונות. מערכות הגברה לארועים גדולים כוללים מגברים ומיקסרים גדולים ומיוחדים, רמקולים לפיזור צליל למרחקים, בצורה שונה מרמקול אקטיבי בודד ( שהמגבר נמצא בתוכו ומחברים אליו ישירות מיקרופונים). רמקול בודד למסיבה פרטית (עם שני מיקרופונים אלחוטיים) אפשר לקנות ב 1000₪-1500₪ בחנות כלי נגינה כמו " מרום" או "כלי זמר". זה הרבה יותר זול מהשכרת מערכת הגברה שלמה.

ציוד הגברה מקצועי יכול לעלות מאות אלפי שקלים. כאשר משכירים סט הגברה כזה, שולחים עובד או צוות עובדים שמחברים את הכל לפי כללי הבטיחות ובצורה שלא פוגעת בציוד.

 

 

 

 

בול

מערכת כזאת עולה קצת יותר מכמה מאות אלפי שקלים.

החיקוי הסיני עולה חצי מליון

לפני 5 שעות, David32 כתב:

תראה, יש כאלה שבאמת באמת נדפקו, לדוגמא מומחים לסאונד בהפקות ענק שזהו - נסגר הברז ולא יהיה בקרוב שום דבר. (אה טראנפורטר? אני מכיר גם כאלה)

 

אתה כול הזמן מבדיל בין עצמאים לשכירים.

כמה ניסיון יש לך בתור שכיר ואם זה היה בגיל שהוא נגיד מעל 23-24?

 

למה אתה חושב שרק מומחי לסאונד נדפקו ?

חברות ענק שלקחו חלק בהפקת האירוויזיון לא נדפקו ?

מה אתה חושב שעושה בעל חברה שמחזיק ציוד בשווי מליוני שקלים היום ?  עובד?

למה? בגלל שאיזה מישהו אנונימי עם רזומה של 5 הודעות בפורום כתב ש"חברות הגברה עובדות" ?

הייתה ביום חמישי הפגנה של עובדי הבמה, היו שם אנשי מחברות ההגברה הכי גדולות בישראל כולל גיל טייכמן שעזבו את הסיפור שהיה איתו לפני חצי שנה, הוא בנאדם שבמשך עשורים שלמים הוביל את תחום ההגברה בארץ.

בגלל שמישהו כאן כותב ש"הוא מכיר חברות הגברה שעובדות" זה אומר שעובדים ? כולם יושבים בבית. כולם

זה שיש הופעה בזאפה ואתה רואה 4 רמקולים על הרצפה ו 20 מקרופונים זה לא נחשב "יום עבודה" זה חמוצים

במיוחד כשמדובר בחברות שעובדות קבוע עם מוסד מסוים, הם מורידים את התחתונים בשביל לעבוד.

 

חברות הגברה חיות על פורים-יום הזכרון-יום העצמאות. עושים שם סכומים שמספיקים לכל השנה. (אני שם בצד רגע מופעים בפארקים, היכל מנורה וכו' שזה כסף טוב אבל בונוס) 

 

וכן, לשכירים יש הרבה יותר תנאים אבל עזוב את זה עכשיו.

לפני 5 שעות, halperin96 כתב:

חבר,אנשים הולכים תחת מגבלות דיי נוקשות.

לחדר כושר צריך להרשם מראש באפליקציה,הם מחויבים בחיטוי ובהפרדה.

איך יעשו הופעה בירקון עם מדידת חום לכל הנכנסים?איך יאכפו מסיכות?

 

חתונה של 1000 איש אותו הסיפור,אנשים מתקהלים וצמודים,זה נוגד את כל הרעיון של ריחוק.

 

אני מאחל לך שפע של פרנסה,וממש לא מדבר ממקום רע.

אבל אירועים כפי שהכרנו,יחזרו כשיהיו פה אפס נדבקים או כשימצאו חיסון או בדיקה על המקום.

 

אני ראיתי היום תמונות מחופי הים , שוק מחנה יהודה וקניונים

ערימות של אנשים

אתה בא להגיד שבחתונה יש יותר סיכוי להדבק? אני פשוט לא מסכים איתך

כמו שאמרתי כבר, לא בוער לי לחזור לעבוד כי דאגתי לרוקן את היומן עד יולי

אבל בוא נהיה כנים, אי אפשר לראות תמונה של שוק דחוס באנשים או קניון או חוף ים, ואז להגיד לנו זה כן אבל חתונות לא. זה צביעות

לפני 4 שעות, Blaz00r כתב:

 


לזכותו יאמר שהוא לא אמר שיהיו אירועים אלא שאנשים ירוצו חזרה לאירועים המוניים במידה ויהיו. ובזה אני דווקא מסכים איתו - רוב החוגגים הם צעירים ו/או כאלה שהקורונה לא עניינה/מעניינת/תעניין אותם, מספיק לראות את חופי הים היום לדוגמה. תפתח הופעה ל-5,000 איש - בטוח יהיו 5,000 שיגיעו. תעשה חתונה ל-500 איש - כנראה שהרוב יגיעו.

אם יאשרו לעשות דברים כאלה בקרוב, זה כבר סיפור אחר לגמרי. כרגע נראה שזה רחוק.

 

 

אני הכנתי את הלקוחות שלי שיורידו 30% מהצפי שלהם בתקופה הזאת.

אני לא באמת חושב שמחר יפתחו מופעים ל 30,000 איש. מה זה 5,000 איש? היכל מנורה מכיל פי 2

אבל עזוב את זה.

מה שהולך בים לא שונה בכלום מחתונה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

אני ראיתי היום תמונות מחופי הים , שוק מחנה יהודה וקניונים

ערימות של אנשים

אתה בא להגיד שבחתונה יש יותר סיכוי להדבק? אני פשוט לא מסכים איתך

כמו שאמרתי כבר, לא בוער לי לחזור לעבוד כי דאגתי לרוקן את היומן עד יולי

אבל בוא נהיה כנים, אי אפשר לראות תמונה של שוק דחוס באנשים או קניון או חוף ים, ואז להגיד לנו זה כן אבל חתונות לא. זה צביעות

לא אמרתי שלא יהיה ביקוש.

אבל באולם סגור עם רשימת מוזמנים הרבה יותר קל לבוא ולדחוף דוחות על חוסר עמידה בהנחיות.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, arturkopit כתב:

אינך יודע במה אני עובד ומה אני עושה למחייתי ומה עשיתי בחיי.

לא ברור לי איך משהו יכול להיות אישי אם אתה אפילו לא מכיר אותי. 

 

שוב,כמו שכתבתי לו אכתוב לך.לא טוב לך מה שאני כותב?מוזמן לחסום אותי.

 

זה לא משנה מה עשית למחייתך אם אתה לא מבדיל בין מערכת הגברה שמשרתת פארק שלם לבין רמקול קריוקי שקונים ב 500 שקל בתחנת דלק ומתאים לסלון

אם אתה באמת חושב שאני הולך להשכיר מערכת כזאת לבנאדם שישמע מוזיקה בסלון

אתה לגמרי לא איתנו ולא מבין למה זה לא אפשרי לא כלכלי ולא הגיוני בשום צורה

אז בוא נסכם  שאני פשוט לא רוצה להשכיר ציוד לאנשים כי נוח לי שהמדינה תשלם לי עשירית ממה שאני רגיל להרוויח, ותשחרר אותנו

אתה מוזמן ללכת לקנות מערכת דומה לשלי ולהשכיר אותה במקומי לאנשים שרוצים לעשות על האש בלג בעומר וצריכים רמקול. שא ברכה

 

לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

לא אמרתי שלא יהיה ביקוש.

אבל באולם סגור עם רשימת מוזמנים הרבה יותר קל לבוא ולדחוף דוחות על חוסר עמידה בהנחיות.

 

 

אבל עוד שבוע שבועיים יחליטו שחוף ים זה בסדר

ואם את המאשר חוף ים אתה כבר לא יכול לבוא ולהגיד שאולם אירועים עם שליש מהכמות של האנשים בו זמנית זה יותר מסוכן

 

שוב

לא ציפיתי שיום אחרי המימונה יאשרו. אבל אתה רואה לבד איך הכל מתגלגל וכשמאשרים א' אפשר לאשר ב' וכשזה עובד אפשר לאשר ג' ד'.

 

באותה מידה אני חושב שכל העניין עם בתי הספר זה טימטום. הילדים לא הולכים לבית ספר כי מסוכן שם אבל שורצים בים ובקניון. זה טימטום. פשוט אין למי להגיד את זה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
או שתהיה עלייה במספר החולים ונחזור אחורה.
NOBODY KNOWS...

בהנחה שמבטלים את המלוניות ואין כלכך אכיפה בחוץ
לצערי הכתובת על הקיר
אבח אולי נופתע כי יש אנשים שפויים ששומרים על ההנחיות
אני בשגרה נמצא בקניון רמת אביב פעם פעמיים בשבוע
כרגע אני בכלל לא חןשב בכיוון

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

לא מבין מה עפת עלי כשאני אומר בדיוק את מה שאתה אומר. אבל בסדר.

 

אגב, כמה באמת אכיפה יש לקונסטרוקציות של התאורה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

לא מבין מה עפת עלי כשאני אומר בדיוק את מה שאתה אומר. אבל בסדר.

 

אגב, כמה באמת אכיפה יש לקונסטרוקציות של התאורה?

א.אולי הוא מתחיל איתך?

ב.אמור להגיע מהנדס לתת OK.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

לא מבין מה עפת עלי כשאני אומר בדיוק את מה שאתה אומר. אבל בסדר.

 

אגב, כמה באמת אכיפה יש לקונסטרוקציות של התאורה?

 

הצדקתי את מה שאמרת וחידדתי את זה, כי מחר הוא יכתוב לי "מי שרוצה להתפרנס אומר תודה שמוכנים להשכיר ממנו רמקול של 120,000שח ב 500 שח, תחשב את זה חודשית אחלה כסף"

במקומות מסודרים אי אפשר לעבוד בלי קונסטרוקטור, חשמלאי וכו

במקומות פחות מסודרים אני דורש להביא קונסטרוקטור כי זה מגן עליי

כשנפל ציוד בהר הרצל הקונסטרוקטור נכנס לבית סוהר, לא החברת הגברה

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

א.אולי הוא מתחיל איתך?

ב.אמור להגיע מהנדס לתת OK.

 

יש המון אנשים שמנסים להחליק את זה

כל בעל עסק שמבין מה המשמעות של זה לא מוכן לעבוד בלי זה. אבל ראיתי המון מטומטמים בחיי

פורסם

כן,אני זוכר שעבדתי אצל מישהו בחברה כזו באיזה פסטיבל(עבודה ארעית),אני עדיין מופתע איך אף אחד לא נפצע או נהרג עם איך שהוא אמר לאנשים לעבוד...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

כן,אני זוכר שעבדתי אצל מישהו בחברה כזו באיזה פסטיבל(עבודה ארעית),אני עדיין מופתע איך אף אחד לא נפצע או נהרג עם איך שהוא אמר לאנשים לעבוד...

 

אז לא, אצלנו זה הפוך

אני מסביר לכל עובד  חדש שלי שבטיחות לפני הכל.

עובד שרק חושב לחפף עובר לעשות עבודות צד ובפעם הבאה פשוט לא נשאר אצלי

בטיחות זה לא משחק בטח לא כשהשם שלי חתום שם

 

בכל מקרה תמיד אני עובר על העבודה לפני שמגיע מהנדס

אני ביטלתי בחורף עבודה בבית מלון שסירב לתת לי לקדוח בבמה שלו ולעגן את הקונסטרוקציה לבמה. אמרתי ללקוח יום לפני האירוע. או שתביא במה דרכי והכל יהיה מסודר עם מהנדס או שתחפש ספק אחר.

בסוף הביאו לשם ספק שעשה קונסטרוקציה שלא מעוגנת לשום דבר

זה אומר שאם מישהו קופץ על הבמה ונופל על אחת הקורות הכל יכול להתמוטט על האנשים

זה יותר גרוע מלנהוג תחת השפעת אלכוהול. זה רוצח שמסתובב חופשי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 4
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

אז לא, אצלנו זה הפוך

אני מסביר לכל עובד  חדש שלי שבטיחות לפני הכל.

עובד שרק חושב לחפף עובר לעשות עבודות צד ובפעם הבאה פשוט לא נשאר אצלי

בטיחות זה לא משחק בטח לא כשהשם שלי חתום שם

 

בכל מקרה תמיד אני עובר על העבודה לפני שמגיע מהנדס

אני ביטלתי בחורף עבודה בבית מלון שסירב לתת לי לקדוח בבמה שלו ולעגן את הקונסטרוקציה לבמה. אמרתי ללקוח יום לפני האירוע. או שתביא במה דרכי והכל יהיה מסודר עם מהנדס או שתחפש ספק אחר.

בסוף הביאו לשם ספק שעשה קונסטרוקציה שלא מעוגנת לשום דבר

זה אומר שאם מישהו קופץ על הבמה ונופל על אחת הקורות הכל יכול להתמוטט על האנשים

זה יותר גרוע מלנהוג תחת השפעת אלכוהול. זה רוצח שמסתובב חופשי


אני יודע שזה ממש אוף טופיק אפילו לפורום אוף טופיק, אבל מקומות שבונים במות שיודעים שיהיו מותקנות שם קונסטרוקציות כאלה, לא מכינים נקודות עיגון אוניברסאליות מראש כחלק מבניית הבמה הראשונית? נשמע לי סיפור לקדוח מחדש בבמה.

×
×
  • תוכן חדש...