Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

טרנספורטר אתה צריך להבין שאולמות אירועים זה מקום סגור וממוזג (בקיץ מאוד ממוזג). זה מתכון לפיגוע הדבקה המוני, גם ריחוק חברתי לא יעזור לך שם.

יגיע חולה אחד ובקלות הערב הזה נגמר עם עשרות אם לא מאות נדבקים.

 

אז ההשוואה לחוף הים לא נכונה. כנ״ל שוק פתוח.

אבל איקאה למשל או כל קניון סגור זה כבר סיפור אחר. פה יש לך קווי דמיון.

לא שאני בעד פתיחת אולמות אבל מה ההבדל בין זה לבין חדרי כושר? גם שם מאוד ממוזג, ואם זה לא מספיק כולם נוגעים במתקנים שאחרים נגעו בהם

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

חדרי הכושר מפוקחים - סגרו מכשירים והתקינו מחיצות. אולם שמחות זה בדיוק ההפך - כולם על כולם. הרי כולם מחבקים ומנשקים את חתני וכלות השמחה ואת בני המשפחה שלא ראו שנתיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מי אמר לך שמפוקחים? בחמישי התאמנתי בחדר כושר שהוא תחת רשת גדולה. ההיגיינה הייתה אפסית ואפילו לא בדקו לי חום בכניסה.
אבל לא התכוונתי לפיקוח, הוא התייחס לכך שהאולם ממוזג והמזגן יכול להעביר את הנגיף מאדם אחד לאחר, אמרתי שגם בחדרי כושר זה יכול לקרות.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם

יתכן שמדובר בהבדלים מקומיים. לפחות לפי הפרסומים חדר הכושר שבו אני רשום מקפיד על כללי "התו הסגול".

 

אישית איני מתכוון לחזור לחדר הכושר לפחות עוד חודש - חודשיים, עד שמהלך המגיפה יתבהר. בינתיים צועד שעה +\- ברחובות ושבילי השכונה, אם כי תלוי במזג האויר. כך גם אשתי, והבן הבכור, שגם משקיע משהו באימוני כוח, עשוה זאת עם משקל עצמי ועם משקולות בבית. היום גם התקנו מתח.

 

מישהי שמתאמנת לידי בחדר הכושר העלתה לפייסבוק תמונות - בשיעור שרגיל ל- 30-50 משתתפים היו שלושה.

 

דרך אגב, לגבי מדידת החום, יעילותה די בספק. אמנם מרבית ממאובחנים כחולים בקורונה מפתחים חום במהלך המחלה, אבל במחציתם זה בשלב יותר מתקדם, רק אחרי תסמינים אחרים. מה שמביא לכך שמדידת החום היא מדד מאוד לא רגיש. הוסף לכך את הדיוק הירוד של אקדחי מדידת החום ותקבל כלי שכנראה כלל לא מסייע לאיתור חולים שאינם תסמיניים מסיבות אחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 55 דקות, sperial כתב:

חדרי הכושר מפוקחים - סגרו מכשירים והתקינו מחיצות. אולם שמחות זה בדיוק ההפך - כולם על כולם. הרי כולם מחבקים ומנשקים את חתני וכלות השמחה ואת בני המשפחה שלא ראו שנתיים.

 

לא התקינו שום מחיצות

השבוע התראיין מנכל של רשת חדרי כושר שצילמו שם ולא ראיתי שום מחיצה

אף אחד לא מסתובב בין האנשים ואומר להם להתרחק אחד מהשני

אני מתאמן 11 שנה, יש משקלים שאני לא יכול להרים אם לא שומרים עליי

 

 

לעומת זאת בחתונות מי שיושב איתך זה או המשפחה הקרובה שלך שממילא אתה תפגוש בלג בעומר ושבועות

או החברים מהעבודה, או החברים מהצבא

אתה לא יושב  בשולחן עם אנשים זרים. אז יקטינו את ההושבה מ 12 אנשים ל 5 

ויעשו רחבת ריקודים מאוד גדולה

זה בר ביצוע

 

לפני 39 דקות, Or05230 כתב:

מי אמר לך שמפוקחים? בחמישי התאמנתי בחדר כושר שהוא תחת רשת גדולה. ההיגיינה הייתה אפסית ואפילו לא בדקו לי חום בכניסה.
אבל לא התכוונתי לפיקוח, הוא התייחס לכך שהאולם ממוזג והמזגן יכול להעביר את הנגיף מאדם אחד לאחר, אמרתי שגם בחדרי כושר זה יכול לקרות.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

 

בדיוק

כתבתי את זה בלי לקרוא את התגובה שלך אפילו

מעבר לזה  אולם חתונות הרבה יותר גדול מורווח מחדר כושר.

באולם אירועים ידוע בדיוק כמה אנשים הוא יכול להכיל

אפשר להחליט שמכניסים לאולם חצי מהכמות הממוצעת שלו

במקום 1000 איש תכניס 300-500

אין שום בעיה עם זה.

פורסם

יכול להיות שיאפשרו את אולמי ארועים, רק לא מיד - יחכו כמה שבועות כדי לראות מה מצב התחלואה. סבלנות. תמיד יהיו את אלה שיפתחו להם יותר מוקדם בשבוע- שבועיים - חודש, לפי סדר עדיפות של משרד הבריאות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

יכול להיות שיאפשרו את אולמי ארועים, רק לא מיד - יחכו כמה שבועות כדי לראות מה מצב התחלואה. סבלנות. תמיד יהיו את אלה שיפתחו להם יותר מוקדם בשבוע- שבועיים - חודש, לפי סדר עדיפות של משרד הבריאות.

 

כבר אמרתי שאין לי פה אינטרס נסתר. ממילא כרגע זאת תקופה שאסור לקיים אירועים ככה או ככה

ודאגתי לדחות את כל מאי קדימה

מבחינה כלכלית זה לא באמת משנה אם יפתחו מחר או בעוד חודש 

ההפך

אני מעדיף שיפתחו בסוף יוני ולקבל מענק של מאי + יוני

במקום שיפתחו היום בידיעה שאני פיזית לא יכול לעבוד.

 

פשוט מעצבן שאנשים ממשיכים להגיד שזה מסוכן כשהם רואים מה הולך בחוץ. אולי  המצב בחוץ אכן מסוכן..יכול להיות שבאמת יעלו המספרים, אבל זה לא קשור לאירויעם, זה קשור לכל המכלול מאיקאה ועד שוק הכרמל וחופי הים

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש תאריכים לביטול הגבלות התקהלות, כולל ביטול כל ההגבלות על מספר המשתתפים בארוע.

כמובן, זה בתנאי שהוירוס לא יתחיל להתפשט שוב.

וזה כן מסוכן ולבטל את כל ההגבלות באותו הזמן. גם בעייתי אחר כך להחזיר רק חלק מהן ( במידה וצריך ).

כי מה שעשו, וזה בניגוד לתכנית ודעה של משרד הבריאות, במקום פעימות של שבועיים, שחררו כמעט כל יום משהו נוסף. לכן לא תהיה שום אינדיקציה להשפעה של כל אחת מההקלות .

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

@Transporter מה ששמעתי ממי שביקר שם - המוסד נטוש, והקימו מחיצות. אבל כנראה שזה שונה ממקום למקום. כאמור, אין לי שום כוונה לבדוק את זה בעצמי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אז זהו, עסקים כרגיל?

למישהו יש מושג מתי הרכבת תחזור לפעול?

 

מפתיע שפתחו כמעט הכל בזריזות ובמהירות.

מעניין אם יהיה פרק ב' או שהחיים ישובו למסלולם.

מה אתם אומרים, אפשר כבר לענות על השאלה הסרקסטית של פותח הדיון?

כנראה שהתשובה לשאלה היא לא.

 

ואין לי שמץ של זלזול בוירוס הזה.

אני סתם תוהה ביני לבין עצמי מה קורה כאן.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

רכבות לא פועלות בגלל שדרוגי תשתיות נרחבים.

אין תאריך לשום דבר.

אבל עוד שבועיים המשפט של ביבי,מאמין שהוא יתחיל חגיגה כלשהי בשבוע לפני כדי לדחות עוד קצת.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתמול באולפן שישי

דיברו על המדיניות הקיצונית של ביבי ומשרד הבריאות

אפילו ב 6.4 כשהמספרים התחילו להתאזן משה בר סימן טוב המשיך להגיד להם שאם זה ימשיך ככה יצטרכו לבחור את מי להנשים אפילו שהמספרים התחילו 

זה ביזיון

פורסם

זה או שהבן אדם חרדתי ברמות ומפחד מלא יודע מה(אולי נקמה אישית) או שמי שמייעץ לו מאוד מאוד שמרן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 22 דקות, halperin96 כתב:

זה או שהבן אדם חרדתי ברמות ומפחד מלא יודע מה(אולי נקמה אישית) או שמי שמייעץ לו מאוד מאוד שמרן.

 

או שפשוט לא אכפת לו

נו אז ניסים מאופקים יהיה מובטל? אז מה?

מישהו יבוא למשה בר סימן טוב ויבקש ממנו לשלם מהכיס לאותם אנשים ? לא

נאמר כאן עשרות פעמים: ברור שלסגור את המדינה יציל חולים, אבל זה לא הפתרון.

היו צריכים לטפל בחרדים, בבאים מחו"ל, בבתי אבות הרבה לפני שזה התפרץ. על זה היה מגיע להם אוסקר

ויכול להיות שהיינו כאן עם 150 מתים היום

אי אפשר לתת אוסקר לבנאדם שאמר "יאללה לסגור את המדינה"

יכול להיות שהיום כבר יכלנו להיות במצב שכל השוק פתוח והיו חוסכים אפילו את הפעימה השלישית

 

כל העניין עם הטיסות, אחר כך בתי אבות (מטפלים שעברו מבית אבות אחד לשני והדביקו), אחר כך העניין עם החרדים

כל הדברים האלה קודם כל התפוצצו בטירוף, אחר כך טופלו.

 

פורסם

בישראל, כל יום זה או סקנדל או פסטיבל. אין פה הדרגתיות, רק קבוצות לחץ. בגלל זה אפילו אם יש תוכנית, היא רק בסיס לשינויים... אז אמרו פתיחה הדרגתית בצעדיים כל שבועים. אז מה? מי שיצעק יותר יקבל יותר מהר. 

ולגבי הרכבת, טוב שעושים את מה שעושים עכשיו. כמות העבודות שהם הספיקו לעשות בחודש וחצי שווה ליותר משנה במהלך שנה רגילה עם השבתות מציקות לנוסעים. במיוחד פרויקט החשמל שעבדו עליו במרץ בפרוזדור האיילון.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...