Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

מספר שראיתי היום - רגישות בדיקות המטוש בין 40-60%. זה אומר שמבין נשאי הנגיף וחולים שנבדקים יקבלו תשובה שלילית.

 

זה מספר מפחיד, נראה לי לא הגיוני. 

הרי הם עושים גם בדיקות לחולים על מנת לראות האם לשחרר אותם, ברגישות כזאת היו מבקשים 3 או 4 בדיקות רצופות שליליות ולא 2.

תחשוב שיש 100 חולים (אחרי שנבדקו ואושפזו), עכשיו בודקים אותם אחרי שבוע , נניח כולם עדיין חולים.

מקבלים 40 תשובות שליליות , מתוכם למחרת 16 יהיו שוב שליליות .. ואופ יש לך 16 חולים מאומתים בחוץ.

 

 

 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

לגבי הבדיקות הסרולוגיות - רגישות וסגוליות הבדיקות לא ידועה. יתכן שאנשים שנדבקו בנגיפי קורונה אחרים - למשל מהסוג הגורם הצטננות - יציגו תגובה חיובית בבדיקה הסרולוגית, למרות שהחשיפה לא היתה ל-SARS-CoV-2 אלא לנגיף אחר. עד כמה שאני יודע בינתיים אין בדיקות סרולוגיות שקיבלו אישור FDA או המקביל האירופי. לפחות, עד כמה שהבנתי, הפעם משרד הבריאות הזמין את הקיטים העתידיים מחברות מערביות אמינות ולא מעלי-אקספרס.

 

קנו 2.4 מיליון בדיקות כאלה,  אני עדיין לא בטוח שאני מבין איך הולכים להתנהל איתם?

האם זה לכל האוכלוסייה. או רק לצורכי סקר?

לצורכי סקר אני מבין , לשימוש כל האוכלוסייה , קשה לי לראות שימוש לזה .

פורסם (נערך)

@korola הקריטריונים להחלמה כוללים העדר תסמנים יומיים לפני הבדיקה הראשונה, ואם הבדיקה הראשונה שלילית המתנה של 3 ימים עד השניה. זה אומר שלפני שהחולה משוחרר הוא ללא תסמינים לפחות 5 ימים. אם הבדיקה הראשונה חיובית ממתינים עוד שבוע עד הבדיקה החוזרת, ואם היא שלילית עוד 3 ימים. הנוהל הזה גורם לכך שהחולה יהיה ללא תסמינים מינימום 5 ימים לפני שהוא משוחרר, ויכול להיות יותר מזה. ולא לשכוח - עורים בדיקה שניה אחרי 3 ימים, אבל התשובה לא מגיעה מיד (אני לא יודע מה הלו"ז לקבלת תשובה היום. יתכן שזה מוסיף עוד יום ויותר לתקופה ללא תסמינים לפני שחרור.

 

אנילא יודע כמה בדיקות נרכשו ובאיזה לוח זמנים. אולי זה 2.5 מיליון עעכרות ל-5 שנים?

 

דרך אגב, אם הרגישות אכן נמוכה (ויתכן שהיא תלויה, למשל, בטכניקת נטילת הדגימות) הדבר יכול להסביר את החולים שלכאורה החלימו ונדבקו שוב. פשוט, היתה בדיקה או שתיים שליליות כזובות. כמובן שאם מדובר בתסמינים שחלפו והתחדשו אז הסבירות שמדובר במצב אמיתי יותר גבוהה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חזרתי עכשיו מצארלס קלור

הייתה הפגנה מסיבה עם מאות אנשים

מחר בטח יראו את זה בחדשות

לפני 3 שעות, sperial כתב:

לא פרסמו כבר כמה ימים

 

פשוט בושה שלא מפרסמים

למה לא מגיע לציבור לדעת כמה בדיקות עושים?

ההתנהלות במשבר הזה היא ביזיון אחד גדול

ובסוף הוא בא ומנפנף עם 250 מתים כשכל המדינות סביבנו עומדות על מספרים דו ספרתיים

פורסם

היו פה כמה פרופ' שאמרו שבכל העולם הוירוס דועך, ויש רק 4 שבועות של גידול ואז המגיפה נעצרת.

שעברנו את הגל הראשון ואולי יהיה גל שני ואולי לא.

אז בהסתכלות על כל העולם, רואים באמת גדילה אקספוננציאלית במשך 4 שבועות (תחילת מרץ עד תחילת אפריל).

הגעה לאיזור ה 75,000 חולים חדשים ביום.

פתאום הייתה עצירה בגידול מספר החולים החדשים ביום ובמשך 5 שבועות הגידול היה קבוע על כ-75,000 חולים חדשים ביום. 

רואים מחזור יפה של 5 +2, לא יודע אם זה מצביע על בדיקות בסוף שבוע שנעשים פחות , או דווקא שעיקר ההדבקות הם בימי העבודה א-ה. 

אבל שימו לב מה קרה ב-3 ימים האחרונים ,  מתקרבים ל 100,000 חולים חדשים ביום, עולמי.

 

 

 

 

image.thumb.png.7bf044f2b9db1b7eb80b579978fadcad.png

פורסם

למה לא מפרסמים? ממשיכים לפרסם כל יום בעדכוני הטלגרם. ע"פ העדכון האחרון ביממה האחרונה נעשו 8,159 בדיקות.

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, korola כתב:

היו פה כמה פרופ' שאמרו שבכל העולם הוירוס דועך, ויש רק 4 שבועות של גידול ואז המגיפה נעצרת.

שעברנו את הגל הראשון ואולי יהיה גל שני ואולי לא.

אז בהסתכלות על כל העולם, רואים באמת גדילה אקספוננציאלית במשך 4 שבועות (תחילת מרץ עד תחילת אפריל).

הגעה לאיזור ה 75,000 חולים חדשים ביום.

פתאום הייתה עצירה בגידול מספר החולים החדשים ביום ובמשך 5 שבועות הגידול היה קבוע על כ-75,000 חולים חדשים ביום. 

רואים מחזור יפה של 5 +2, לא יודע אם זה מצביע על בדיקות בסוף שבוע שנעשים פחות , או דווקא שעיקר ההדבקות הם בימי העבודה א-ה. 

אבל שימו לב מה קרה ב-3 ימים האחרונים ,  מתקרבים ל 100,000 חולים חדשים ביום, עולמי.

 

 

 

 

image.thumb.png.7bf044f2b9db1b7eb80b579978fadcad.png

 

אני לא יודע אם זה נכון להסתכל עולמי

כי לא כל המדינות התחילו את הבלאגן ביחד

 

יכול להיות שאצל כל מי שהתחיל בתקופה שלנו זה דועך

אבל מדינות שהתחילו לפני שבועיים חוות עכשיו מה שחוינו באמצע אפריל

אז זה משנה את כל הממוצע WORLDWIDE

 

נניח מקסיקו, פקיסטן, ברזיל ועוד

 

היום ב 11 בבוקר עדכנו באתר משרד הבריאות 35 חולים חדשים

לפי 7500 בדיקות ביממה האחרונה

תיקון הזוי:

לפי YNET 16454 חולים

לפי משרד הבריאות 16444

נראה כאילו אתר משרד הבריאות לא ממש מעדכן לייב

לא מבין למה כל כך מזלזלים בזה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

 

 

לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

למה לא מפרסמים? ממשיכים לפרסם כל יום בעדכוני הטלגרם. ע"פ העדכון האחרון ביממה האחרונה נעשו 8,159 בדיקות.

 

הפרסומים שלהם בלגן אחד גדול. 

ה-8159 זה על יום שישי  

הינה 2 הפרסומים האחרונים, תראה איך הם מתקנים אחורה. 

 

 

 

image.thumb.png.0f93869ece8ce793cce3f0b69a11db8d.png

 

image.thumb.png.ef450a8d298ae8fce91cec09e231c439.png

 

 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אני לא יודע אם זה נכון להסתכל עולמי

כי לא כל המדינות התחילו את הבלאגן ביחד

 

יכול להיות שאצל כל מי שהתחיל בתקופה שלנו זה דועך

אבל מדינות שהתחילו לפני שבועיים חוות עכשיו מה שחוינו באמצע אפריל

אז זה משנה את כל הממוצע WORLDWIDE

 

מבחינתי הכי נכון להסתכל על כל העולם, זה מסנן לך הרבה רעשים והרבה תהליכים של כאילו. 

תחשוב שוב על מדינה ישראל כמדינה שלא חייה בווקאום, כל מה שקורה פה קורה בגלל העולם.

יפתחו קניונים , לא יפתחו, יהיו אירועים  בקיץ... אלו שאלות קטנות של המיקרו,  ברמת המאקרו, 

אם העולם נפגע אז הולכת להיות בעיה,  שכחת?  מעל 50% מתצרוכות המזון שלנו זה ייבוא.

אנחנו מוכרים הייטק לעולם וקונים אוכל בכסף הזה,  אפילו חיטה אנחנו כבר לא מסוגלים לספק לעצמנו. 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

 

 

הפרסומים שלהם בלגן אחד גדול. 

ה-8159 זה על יום שישי  

הינה 2 הפרסומים האחרונים, תראה איך הם מתקנים אחורה. 

 

 

 

image.thumb.png.0f93869ece8ce793cce3f0b69a11db8d.png

 

image.thumb.png.ef450a8d298ae8fce91cec09e231c439.png

 

 

 

מבחינתי הכי נכון להסתכל על כל העולם, זה מסנן לך הרבה רעשים והרבה תהליכים של כאילו. 

תחשוב שוב על מדינה ישראל כמדינה שלא חייה בווקאום, כל מה שקורה פה קורה בגלל העולם.

יפתחו קניונים , לא יפתחו, יהיו אירועים  בקיץ... אלו שאלות קטנות של המיקרו,  ברמת המאקרו, 

אם העולם נפגע אז הולכת להיות בעיה,  שכחת?  מעל 50% מתצרוכות המזון שלנו זה ייבוא.

אנחנו מוכרים הייטק לעולם וקונים אוכל בכסף הזה,  אפילו חיטה אנחנו כבר לא מסוגלים לספק לעצמנו. 

 

 

 

 

 

 

אבל תחשוב שבגרף של העולם כל שבועיים יש מדינה שהוירוס דועך בה, אבל יש עוד 2 מדינות שהוירוס מתפרץ בהן

אז אתה לא רואה שינוי בגרף WORLDWIDE

פורסם

גדילה של 75 ל 100 בעקבות ההתפרצות ברוסיה וגידול משמעותי במספר המאובחנים היומי בארה"ב, אין מה לעשות, יקח זמן עד שכל המדינות יתחילו לראות דעיכה של הנגיף (דלתא של יותר מחלימים מחולים חדשים בכל יום).
אבל בסך הכל ברוב המדינות המערביות ובראשן איטליה וספרד הנתונים לטעמי מאוד מעודדים, ירידה עקבית של 2k חולים ביום, לאט אבל בטוח.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם

רוסיה מספקת 10,000 חולים חדשים ביום כבר 5 ימים לפחות, בשבועיים האחרונים הם סיפקו כ 5,000 ליום.

ארה"ב יציבה על 30,000 חולים חדשים ביום כבר הרבה זמן.

לא ניתן להסביר את הקפיצה מ 75,000 לאיזור ה-100,000 רק ע"י רוסיה וארה"ה.

הקפיצה מגיעה מהרבה מדינות , כמו קטר, פרו, ברזיל, מצרים , לבנון.

אם אתה מוסיף לזה שיש הרבה מדינות במצב שלנו , של דעיכה וירידה בכמות החולים היומי, זה אומר שהגידול במספר החולים הוא יותר גדול.

 

https://ecowiki.org.il/wiki/מזון_בישראל

לפי זה ^^^ עיקר הבעיה שלנו מבחינת מזון זה דגנים, אנחנו מיבאים המון דגנים, חצי מהם משמשים לגידול הפרות והתרנגולות.

שמספקים לנו בשר,חלב וביצים.   מעניין מאיזה מדינות אנחנו קונים את הדגנים?  

 

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, korola כתב:

 

קנו 2.4 מיליון בדיקות כאלה,  אני עדיין לא בטוח שאני מבין איך הולכים להתנהל איתם?

האם זה לכל האוכלוסייה. או רק לצורכי סקר?

לצורכי סקר אני מבין , לשימוש כל האוכלוסייה , קשה לי לראות שימוש לזה .

 

גם אני זוכר שפרסמו שקנו 2 מליון

אני לא יודע איך המספר הזה השתנה בימים האחרונים ל 100,000

פורסם

המספר לא השתנה, קנו 2 או 2.4 מיליון, עכשיו רוצים לבזבז 100,000 על סקר אוכלסייה אקראי.

לפי הנתונים יש כ-16 אלף חולים על אוכלוסייה של 9 מיליון,  שזה בערך 2 על כל 1000.

אז השאלה האם בדיקה של 100 אלף אנשים תניב לי עוד 200 חולים שלא ידעו שהיו חולים?

או רק 50?  או 1000 ?  המספר הזה 50 או 1000 יאפשר לך לחשב את כמות המתים הצפויה על מנת לעבור את המחלה.

אם תגלה מעל 1000 , זאת אומר שיותר מ 1% מהאכלוסייה עברה את זה,  וספגת 200 מתים.

אז אם כולם יעברו את זה יהיו לך 20,000 מתים.  וזה אומר שחוזרים לחתונות ענק כבר בקיץ.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 46 דקות, korola כתב:

המספר לא השתנה, קנו 2 או 2.4 מיליון, עכשיו רוצים לבזבז 100,000 על סקר אוכלסייה אקראי.

לפי הנתונים יש כ-16 אלף חולים על אוכלוסייה של 9 מיליון,  שזה בערך 2 על כל 1000.

אז השאלה האם בדיקה של 100 אלף אנשים תניב לי עוד 200 חולים שלא ידעו שהיו חולים?

או רק 50?  או 1000 ?  המספר הזה 50 או 1000 יאפשר לך לחשב את כמות המתים הצפויה על מנת לעבור את המחלה.

אם תגלה מעל 1000 , זאת אומר שיותר מ 1% מהאכלוסייה עברה את זה,  וספגת 200 מתים.

אז אם כולם יעברו את זה יהיו לך 20,000 מתים.  וזה אומר שחוזרים לחתונות ענק כבר בקיץ.

 

אני חושב שבלי שום קשר לסטטיסטיקות האלה, אם הגענו למצב שאנחנו לא ממצים את המקסימום בדיקות שאפשר לעשות ביממה

זה הזמן לפתוח דוכני בדיקה בכניסה לקניונים \ רכבות

ולבדוק את כל מי שעובר שם

תוך חודש תהיה תמונה הרבה יותר אמיתית על מצב הנדבקים וגם נציל כמה אנשים על הדרך

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

חזרתי עכשיו מצארלס קלור

הייתה הפגנה מסיבה עם מאות אנשים

מחר בטח יראו את זה בחדשות

 

פשוט בושה שלא מפרסמים

למה לא מגיע לציבור לדעת כמה בדיקות עושים?

ההתנהלות במשבר הזה היא ביזיון אחד גדול

ובסוף הוא בא ומנפנף עם 250 מתים כשכל המדינות סביבנו עומדות על מספרים דו ספרתיים

ההתנהלות בתחילת המשבר היתה סבירה, גם אם לא אופטימלית (היה צריך ללחוץ יותר חזק, בעיקר על בידוד המגיעים מחו"ל, הקדמת מניעת כניסת לא ישראלים ועל השכונות החרדיות).

 

ההתנהלות בשבועיים שלושה האחרונים היא בזיון - הכל בשליפה ופי לחצים פוליטיים, שום תכנון ומחשבה אחרת.

 

הסיפור של מספר המתים סביר לגמרי אם תסתכל על כמה בדיקות נעשו במדינות השכנות. בישראל למעלה מ-50,000 בדיקות למיליון תושבים, הפלסטנאים בערך 6000, במצרים פחות מ-900. אז אם אתה עושה פי 60 בדיקות כנראה תמצא גם יותר חולים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...