Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
 
הפעימה הראשונה דווקא הייתה מאוד סולידית ולא חולק הרבה כסף
בפעימה השניה חילקו ב 50% יותר לדעתי
ובפעימה השלישית הרבה יותר
אבל שוב, אין ברירה
עסקים נסגרים כאן. זאת עובדה. אלה אנשים שהיו אמורים להמשיך לשלם מיסים. עכשיו במקום לשלם הם יהיו נטל על המדינה
המדינה צריכה לפתוח את הכיס ולתת כסף כדי שהעסקים ישארו באוויר
אני לא צריך להתמודד לבד עם 20-30 אלף הוצאה בכל חודש,  כאשר אני לא מכניס אפילו שקל אחד בחזרה
במיוחד כשאני יודע שלפחות עד ה 1.7 אני לא מכניס כסף 
 
או שלא ניתן לך שקל, תסגור את העסק ותעבוד כשכיר ועדיין תשלם מיסים.
"אבל יסגרו את העסקים - איפה תעבוד?"
פה תצטאך לסמוך על כוחות השוק שיסדרו את זה והעובדה הפשוטה שיש מספיק עסקים שישרדו את המשבר הזה. אף אחד לא מצפה ששיעור האבטלה יחזור עוד שבוע ל 4 אחוז אבל אני מעדיף להעביר לך כסף כדמי אבטלה ולנסות למצוא לך עבודה דרך לשכת התעסוקה מאשר לשלם לך שוחד כי החלטת לפתוח עסק.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

  • מעניין 1

Miata ND2

 

פורסם

בדיוק עכשיו קראתי כתבה ש-USPS מבקשים הזרמה מיידית של 90 מיליארד דולר או שהם יצטרכו לקצץ דרסטית בפעילות שלהם החל מספטמבר 2020. 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

בדיוק עכשיו קראתי כתבה ש-USPS מבקשים הזרמה מיידית של 90 מיליארד דולר או שהם יצטרכו לקצץ דרסטית בפעילות שלהם החל מספטמבר 2020. 

דוגמא מעולה.

USPS יקצצו, DHL יעלו את היקף פעילותם (גיוס עובדים, רכישת מחסנים) וככה יפצו על הירידה של USPS.

העובדים המפוטרים של USPS יעברו ל DHL. 

אז בשביל מה לזרוק 90 מיליארד?

Miata ND2

 

פורסם

זה לא כזה פשוט,  שחברה קורסת מישהו מפסיד. 

זה נכון שהחברה מתה, אבל בדר"כ היא משאירה הרבה חובות שלא נפרעים, עזור לחברה זה לא רק לבעלי המניות שלה,

לפעמים זה גם עוזר לציבור.  לדוגמא אלעל , לעזור לאלעל זה עוזר גם למשק וגם לבעלי המניות, אז ישבו העריכו כמה מתוך המאות מיליוני דולרים יעזורו למשק

וכמה מתוכם זה נטו עזרה לבעלים, לבעלי החוב, לנושאי משרה בכירים.

והתנו תנאים, בעלי החברה יזרימו 100 מיליון ש"ח לחברה, יהיו מגבלות לגובה השכר של הבכירים.

ובעלי החוב יצטרכו להסכים לפריסה מחדש של החוב.  

כנ"ל ויזל,  הוא שולט בחברה בע"מ - הרעיון של חברה בע"מ זה שזה בערבון מוגבל, בגלל זה מחזיקים חברות כאלה בעזרת חברת אם שהיא חברת אחזקות.

כל הרווחים כמעט תמיד מוזרמים למעלה לחברות האם (יש פטור ממס על הזרמת דיבדינד למעלה).

לכן ויזל יכול להיות מוצף בכסף אבל אף אחד לא יכול להכריח אותו לכסות את ההפסדים של החברות שלו, יש מצב שהוא שהחברות שלו חייבות מלא כסף לספקים 

קטנים. ולכן קריסה שלהם הייתה פוגעת בו וגם בכל הספקים הקטנים.  

במצב כזה צריך לראות איפה שופכים ואיפה לא, זה לא פשוט בכלל.  

 

נניח חברת היטק - יש 100 מהנדסים עם שכר של 30,000 ש"ח בחודש. 

הם משלמים 50% מס למדינה. 

לחברה אין מספיק הכנסות והיא הולכת לפטר או להוציא את כולם לחל"ת.

עכשיו המדינה צריכה לשלם להם 10,500 כל חודש + המדינה לא תקבל 15,000 ש"ח כל חודש  + הפסדנו חברה שאולי מפתחת מוצר או ידע 

שימכר בכמה מיליוני דולרים עוד שנה שנתיים. 

האם לא כדאי למדינה עכשיו לשלם חצי מהמשכורת של העובדים האלה?  לשלם 15,000 מתוך ה 30,000 . היא תקבל אותם בחזרה בתור מס הכנסה. 

העובדים ימשיכו לקבל שכר, לעבוד, לצרוך .. ואולי אפילו יהיה בונוס ויצא מהם משהו. 

פורסם (נערך)

מספר סיבות: 

 

א. DHL הרבה יותר יקרים 

ב. DHL לא יספקו שירות בהיקף שמספקים USPS שמחויבים לפי החוק האמריקאי לספק שירות לכל חור בארה"ב 

 

קריסה של USPS תגרום לעסקים קטנים להוציא הרבה יותר כסף על שילוח ועניים שגרים בכל מיני עיירות נידחות לא יקבלו שירות.

 

אלה מסוג הדברים שאני כותב עליהם בזמן האחרון עניים נדחקים לתחתית ועשירים הופכים להיות עוד יותר עשירים.  

 

Just now, korola כתב:

לכן ויזל יכול להיות מוצף בכסף אבל אף אחד לא יכול להכריח אותו לכסות את ההפסדים של החברות שלו, יש מצב שהוא שהחברות שלו חייבות מלא כסף לספקים 

 

זה נכון, אבל הסיכוי שויזל יבחר בטקטיקה של אדמה חרוכה שואף לאפס. הוא מאיים ומקבל מה שהוא רוצה כי הוא "גדול ומעסיק הרבה עובדים". אני אומר call his bluff. הוא מאיים שלא יפתח את פוקס אז שלא יפתח את הפוקס. נראה אותו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

הפעימה הראשונה דווקא הייתה מאוד סולידית ולא חולק הרבה כסף

בפעימה השניה חילקו ב 50% יותר לדעתי

ובפעימה השלישית הרבה יותר

אבל שוב, אין ברירה

עסקים נסגרים כאן. זאת עובדה. אלה אנשים שהיו אמורים להמשיך לשלם מיסים. עכשיו במקום לשלם הם יהיו נטל על המדינה

המדינה צריכה לפתוח את הכיס ולתת כסף כדי שהעסקים ישארו באוויר

אני לא צריך להתמודד לבד עם 20-30 אלף הוצאה בכל חודש,  כאשר אני לא מכניס אפילו שקל אחד בחזרה

במיוחד כשאני יודע שלפחות עד ה 1.7 אני לא מכניס כסף 

 

 

אתה מצידך רוצה עוד פעימה !? ברור שכן למה לא לחלוב את המדינה כאילו מדובר על איזה ז**נה שכול פעימה מכניסה לה עוד כסף.

 

בחייאת טרנספורטר גש ללשכת התעסוקה וחפש עבודה. יישנם 13K משרות פנויות אני בטוח שתמצא משרה מתאימה לכישורייך.

 

בכדי להקל עלייך צירפתי לך קישור ישיר ללשכת התעסוקה. ואפילו חיפשתי לך עבודה כללית באיזור ת"א.

 

https://www.taasuka.gov.il/he

 

חיפוש עבודה - לוח דרושים עם אלפי הצעות עבודה - שירות התעסוקה.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

הראל ויזל שלף את הבולבול התאגידי שלו ואיים שאם לא יקבל מענק לא יחזיר עובדים מחל"ת. 

 

זה כמו רכב חברה?

רכב חברה, פלאפון מהעבודה ובולבול תאגידי?

 

לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

אתה מצידך רוצה עוד פעימה ? ברור שכן למה לא לחלוב את המדינה כאילו מדובר על איזה ז**נה שכול פעימה מכניסה לה עוד כסף.

 

אני כבר לא בטוח מי רוצה יותר, הפרה להניק או העגל לינוק.

גם ברשות המיסים וביטוח לאומי ובממשלה למדו שהנה הם יכולים לזרוק מספרים לאוויר - "שמנו 8 מיליארד שקל על זה"

"כמו באמריקה, יבדקו בדיעבד", "נעזור" ועוד כל מיני ביטויים מעוררי אמפתיה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

בדיוק עכשיו קראתי כתבה ש-USPS מבקשים הזרמה מיידית של 90 מיליארד דולר או שהם יצטרכו לקצץ דרסטית בפעילות שלהם החל מספטמבר 2020. 

אמזון מצליחה להרוג יותר ויותר עסקים ע"י זה שהיא מסתמכת על משלוחים במחירי הפסד של הUSPS, עיוותי שוק כאלה הרגו עסקים קטנים וענקי נדל"ן עסקי, וצריך להפסיק אותם וישא"ק. אני מאוד מקווה שבישראל לא יתנו לזה יד עם קומבינה דומה.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם
לפני 45 דקות, khalil כתב:

משלוחים במחירי הפסד של הUSPS,

ג'ון אוליבר נגע בזה בקטע האחרון שלו.

אין משלוחים במחירי הפסד ב USPS לטענתו, על פי חוק משנת 2006.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

עמית סגל פלט משהו עכשיו בשידור חי, שמסביר הרבה לגבי ההקלות המטורפות. 

שאלו אותו האם המשפט של המלך יפתח בתאריך הנקוב (24/5) ,

הוא ענה בתמימות - כן, אלא אם כן תהיה התפרצות של הקורונה. 

 

מה דעתכם? נראה פתיחה של המסעדות ב 17/5?  

חזרה לבתי הספר ? וחתונות עד 1000 איש , וכל זה עד ה 17/5 ?

ומה לגבי התפרצות ? האם תהיה עד ה 24/5  ? 

  • מבאס 1
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

 

אתה מצידך רוצה עוד פעימה !? ברור שכן למה לא לחלוב את המדינה כאילו מדובר על איזה ז**נה שכול פעימה מכניסה לה עוד כסף.

 

בחייאת טרנספורטר גש ללשכת התעסוקה וחפש עבודה. יישנם 13K משרות פנויות אני בטוח שתמצא משרה מתאימה לכישורייך.

 

בכדי להקל עלייך צירפתי לך קישור ישיר ללשכת התעסוקה. ואפילו חיפשתי לך עבודה כללית באיזור ת"א.

 

https://www.taasuka.gov.il/he

 

חיפוש עבודה - לוח דרושים עם אלפי הצעות עבודה - שירות התעסוקה.pdf 625.36 kB · 1 download

 

בתור אחד שהקים מספר עסקים שכולם מצליחים בשוק מאוד קשה ותחרותי

אתה מוזמן לגשת ללשכת עבודה ולבוא ולתת לי את המענקים שלך אם אתה כזה נדיב

סך המיסים שאני משלם בשנה מגיע לסכומים של 6 ספרות ומי אתה שתגיד לי ללכת ללשכת עבודה

 

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לבוא לאחת ההפקות ששייכות לי ולספור כמה אנשים יש שם ולחשב כמה אני מרוויח בסוף הערב. איש קטן חוצפן  וקשקשן

 

מה שכן הוצאנו  את המנהלת משרד לחל"ת אז אתה יכול להגיש בקשה מסודרת במייל אם אתה יודע להכין קפה טוב

 

לפני 3 דקות, korola כתב:

עמית סגל פלט משהו עכשיו בשידור חי, שמסביר הרבה לגבי ההקלות המטורפות. 

שאלו אותו האם המשפט של המלך יפתח בתאריך הנקוב (24/5) ,

הוא ענה בתמימות - כן, אלא אם כן תהיה התפרצות של הקורונה. 

 

מה דעתכם? נראה פתיחה של המסעדות ב 17/5?  

חזרה לבתי הספר ? וחתונות עד 1000 איש , וכל זה עד ה 17/5 ?

ומה לגבי התפרצות ? האם תהיה עד ה 24/5  ? 

 

תדע לך שאני הצבעתי לו 3 פעמים ואפילו קמתי מוקדם מאוד אחרי לילה  קשוח רק כדי להצביע לו

ואני מקווה שהמשפט הזה יגיע כמה שיותר מהר וניפטר ממנו ומהסיפור הזה שרק הורס את המדינה

 

עם מדינות ערב הוא ידע להתמודד ועל זה אי אפשר להתווכח

אבל לקורונה הוא הפסיד בגדול כי הראש שלו כרגע עסוק בלחפש פרצות בחוק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הנה היום עוד שני בתי אבות מצטרפים לחגיגה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הנה היום עוד שני בתי אבות מצטרפים לחגיגה

 

ברגע שנתנו לאנשים לבקר את ההורים שלהם זה היה ברור שיתחילו לעשות שכונה שם עם כל הנהלים

אחרי שהרס את המדינה

הוא שוקל לפרוש. אפס עלוב. נקווה שהמנכל הבא יהיה מתחום הרפואה ולא מתחום המדע הבדיוני

פרסום ראשון: מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב שוקל לפרוש

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5728918,00.html#autoplay

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

בהתחשב בזה שליצמן לא יהיה שר בריאות, כפי שכבר כתבתי, זה עניין של זמן.

כל שר יביא מנכ"ל משרד משלו (משרת אמון) אז מהרגע שליצמן הודיע שהוא לא יהיה שר בריאות הזמן התחיל לתקתק.

 

נראה לך שהיה לזה קשר לקורונה? אולי רק בעקיפין קשר בין ליצמן לקורונה ובין סימן טוב לליצמן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...