Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@Transporter כאשר אני כותב שקשה לאכוף אני מתכוון לכך שקשה לתפוס את אותם אנשים.

 

הסיפור עם ההתקהלויות בשכונות החרדיות אתמול לא רק מרתיחות, אלא גם מצביעות על טמטום מוחלט. המשטרה לא היתה צריכה להביא יס"מ אלא זרנוקי מים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מי שלא מעורב במה זה אומר להיות עצמאי - לא יבין מה עבר ומה עובר על עצמאי במדינת ישראל.

הניסיונות להסביר לשכיר מה זה לשלם סכומי ביטוח לאומי גבוהים - בניגוד לשכיר כשקורה משהו כזה ולקבל זרנוק מיותרים.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

היום 30 חדשים לפי 5300 בדיקות (20:00)

מה הקטע לעצור סביב 30

לדעתי האישית מדובר פשוט במדגם רחב שהם עושים.

הם לוקחים תמונת מצב.

אם יש 0.6 אחוז שיוצאים חיובי מהבדיקות, הם מבינים שאם ימשיכו לבדוק למשל עוד 10 אלף, יגלו עוד 60 חולים חדשים.

לדעתי יש פה כמה סיבות:

א. מנסים לחסוך בבדיקות כדי שיהיו הרבה ל'שעה קשה' של גל שני.

ב. לא רוצים להחזיר פאניקה לציבור כי המשק נתקע מספיק זמן ורוצים להחיות את הכלכלה קצת על חשבון חולים נוספים.

ג. כמו שאמרתי, זה מדגמי, אם אחוז החיוביים יעלה יבינו מיד שיש פה התפרצות חדשה. 

להזכירכם, לפני חודש עמדנו על בערך 7 אחוז חיוביים, כך שאנחנו כנראה באמת במצב כללי יותר טוב משהיה, וההדבקה שמתרחשת היא איטית יותר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, ChemGuy85 כתב:

מה קרה? 

 

נמצאו 15 ו-16 חולים חדשים בשני בתי אבות, אחד מהם בבני ברק

 

לפני 14 שעות, korola כתב:

אלה לתת לשכירים שוברים למימוש חופשה בארץ, לותיקים שזוכרים פעם שימי הבראה באמת היו ימים.

ורק המקורבים , המנהלים והמקושרים היו מקבלים ימים במקומות השווים , והשאר קיבלו את אותם ימים במקומות שמזכירים אכסניות נוער. 

 

אחחח ימי מפא"י העליזים

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

בימים האלה ממש נלחמים על יוזמה לבטל באופן זמני תשלום מע"מ לעסקים קטנים ובינוניים

 

מע"מ על מה? לפי איזה קריטריונים? זה לא באמת מועיל שזה בחצי משפט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לכל מי שרלוונטי, פתחו באיזור האישי את הבקשות למענק השלישי.

הפעם הם לא פראיירים , הכניסו שם מלא סעיפים להצהרות , והעלו את הרמה של הטופס.

 

 

לגבי עצמאיים או שכירים,  כולם סתם מקטרים. 

בתחום שלי מי שעצמאי לא יחזור אף פעם להיות שכיר - אם שואלים עצמאי האם הוא מחפש עבודה הוא עונה - למה מה עשיתי רע?

והשכירים בתחום - ממש לא רוצים להיות עצמאים - טוב להם עם השכר הקבוע כל חודש, הם לא מבינים איך אפשר לעבוד בחוסר ודאות.

אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב.

עצמאי שלא עובד כעת בגלל הקורונה מרגיש כאילו כל העולם נגדו, אבל גם שכיר שלא עובד - מקבל דמי אבטלה שלא ממש מספיקים ואין לו מושג מה יקרה בעתיד.

האם לחכות למעסיק הקודם ? הם לחפש מקום עבודה אחר? והוא בכלל בחר מסלול שלא יהיה לו חוסר ודאות.

דווקא העצמאי - יש לו יותר שליטה, הרי העסק שלו, בסופו של דבר יפתחו את המשק יותר ויותר, הוא אולי יצטרך להתאים את עצמו למציאות חדשה, אבל יש לו שליטה על הכל. 

 

אני בעד הפגנה לקידום הספורט המוטורי בישראל, ככה נוכל לקיים את המפגשים שתיכננו ולא יצאו לפעול, נתלה דגלים על הרכבים (או מדבקות של הפורום)

ונעלה בנסיעה איטית או מהירה לירושלים. 

הדרישות פשוטות , פעם בשבוע - אפשר ימי שישי או שבת - שיסגרו לנו קטע כביש לצורך ביצוע ספורט מוטורי.

כל פעם שיהיה באיזור אחר בארץ. 

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

KOROLA

גם היום 30 חדשים לפי 5300 בדיקות (20:00)

מה הקטע לעצור סביב 30?

למי יש אינטרס לעצור שם?

באותה מידה יכלו לעצור ב 8 נדבקים חדשים לא?

מה מונע מהם להמשיך את הבדיקות ולחפש 100 כל יום?

 

 

א. הם העתיקו רעיון שעלה פה בפורם, זאת לא המצאה שלהם אלא רעיון חכם מפה, הם רק מאמצים ועושים אותו.

ב. כל עוד אין באמת עומס על מכונות ההנשמה אין סיבה לעצור את ההקלות, וכל עוד אין סיבה לעצור את ההקלות לא כדאי להכניס את הציבור לפאניקה,

לכן עדיף לעצור ב 30 , לשדר הכל תקין ושכולם ימשיכו בחייהם.  כמו שאלי רשם , בשיא היו מקבלים 8% או 9% חיובי ממי שבדקו , השיא בבני ברק היה שכל בדיקה שלישית הייתה חיובית (ממי שהיו לו תסימינים של המחלה והגיע להיבדק). אז 0.6% מ 5000 בדיקות מעיד על זה שוירוס תחת לשליטה , לא צריך יותר מזה. 

 

הציבור יתסכל כל כמות החולים המאומתים כל יום ומקבלי ההחלטות יסתכלו על כמה בדיקות צריך על מנת להגיע ל 30 חולים.

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, korola כתב:

לגבי עצמאיים או שכירים,  כולם סתם מקטרים. 

בתחום שלי מי שעצמאי לא יחזור אף פעם להיות שכיר - אם שואלים עצמאי האם הוא מחפש עבודה הוא עונה - למה מה עשיתי רע?

 

מדובר בהחלטה מאוד אינדיבידואלית. בתור אחד שהיה בעולם עצמאים וגם בעולם שכירים יש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן. קיימים לא מעט יתרונות להיות שכיר זכויות, רשת ביטחון סוציאלית, פנסיה, משכורת שנכנסת כמו שעון. מצד שני קיימת תקרת זכוכית מאוד מובהקת וצורך לעבוד לפי כללים של מסגרת כלשהי. מצד שלישי לא חסר שכירים שמתקדמים לתפקידים בכירים ונהנים ממשכורת מעולה. בקיצור מסובך. 

 

מה שכן תמיד טוב לדעת לייצר כסף בכוחות עצמך. זה skill חשוב לחיים לא משנה מה בוחרים לעשות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אל תשווה, מדובר ב-4 סדרי גודל לפחות , אצל תשובה זה חובות של עשרות מילארדים, אבל לא שלו  של החברות שלו.

הוא דאג למבנה פירמידה מאוד מסודר ויעיל, ככה הוא מקבל שליטה על כל חברות הפירמדיה ומסוגל למשוך דיבדינד/רווחים בצורה אופטימלית. 

הואיגו שלנו פה בפורום אומנם מתעסק כנראה עם חברות בע"מ , אבל בסדרי גודל הרבה יותר נמוכים , כאלה שלא ניתן להנפיק אותם לציבור ,

אין יתרון למבנה פירמידה מורכב על מנת להשיג שליטה , כי החברה לא מונפקת והוא הבעלים של 100%. 

אין פה בעלי אגח"ים שניתן לספר אותם, ולכן המשחק שונה לחלוטין.  

 

תשובה לא צריך לקטר ולבכות למדינה, הוא פשוט מציע שמקום לפשוט רגל ושבעלי האגח"ים (אנחנו) יקבלו 1 סנט על כל דולר חוב.

הוא מציע למחזר את החוב, במלים אחרות , במקום שתקבל עכשיו 1 סנט , נרשום שעוד 10 שנים תקבל 1.5 דולר. 

מכיון שמי שעומד מולו זה מנהל ההשקעות בקרן הפנסייה שלנו , עדיף למנהל ההשקעות לרשום 1.5 דולר בספרים לעוד 10 שנים.

ככה הוא גם יכול לקבל בונוס בסוף שנה. 

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

אל תשווה, מדובר ב-4 סדרי גודל לפחות , אצל תשובה זה חובות של עשרות מילארדים, אבל לא שלו  של החברות שלו.

הוא דאג למבנה פירמידה מאוד מסודר ויעיל, ככה הוא מקבל שליטה על כל חברות הפירמדיה ומסוגל למשוך דיבדינד/רווחים בצורה אופטימלית. 

הואיגו שלנו פה בפורום אומנם מתעסק כנראה עם חברות בע"מ , אבל בסדרי גודל הרבה יותר נמוכים , כאלה שלא ניתן להנפיק אותם לציבור ,

אין יתרון למבנה פירמידה מורכב על מנת להשיג שליטה , כי החברה לא מונפקת והוא הבעלים של 100%. 

אין פה בעלי אגח"ים שניתן לספר אותם, ולכן המשחק שונה לחלוטין.  

 

תשובה לא צריך לקטר ולבכות למדינה, הוא פשוט מציע שמקום לפשוט רגל ושבעלי האגח"ים (אנחנו) יקבלו 1 סנט על כל דולר חוב.

הוא מציע למחזר את החוב, במלים אחרות , במקום שתקבל עכשיו 1 סנט , נרשום שעוד 10 שנים תקבל 1.5 דולר. 

מכיון שמי שעומד מולו זה מנהל ההשקעות בקרן הפנסייה שלנו , עדיף למנהל ההשקעות לרשום 1.5 דולר בספרים לעוד 10 שנים.

ככה הוא גם יכול לקבל בונוס בסוף שנה. 

 

 

וואו,פשוט עבר לך מעל הראש.

יודע טוב מאוד שיש חתיכת הבדל בין 2 המקרים,תחומים שונים ורמות כסף אחרות.

הוא גם ירד מרמת כסף של 'טייקון' והוא כבר איבד עשרות מילארדים.

כל מה שרשמת הוא על בסיס השערות שלך שזה נחמד,אבל לא קשור למסר אשר  ניסתי להעביר.

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

@Transporter כאשר אני כותב שקשה לאכוף אני מתכוון לכך שקשה לתפוס את אותם אנשים.

 

הסיפור עם ההתקהלויות בשכונות החרדיות אתמול לא רק מרתיחות, אלא גם מצביעות על טמטום מוחלט. המשטרה לא היתה צריכה להביא יס"מ אלא זרנוקי מים.

 

הביאו גם וגם

המשטרה לא ידעה את זה? באמת ?

המשטרה יודעת על מחבל אנונימי באיראן שעומד להגיע לכאן לעשות פיגוע בעוד חצי שנה

היא לא יודעת על 8000 או 10000 חרדים שעומדים להתפלל בירושלים ? תעשה לי טובה 

לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

מע"מ על מה? לפי איזה קריטריונים? זה לא באמת מועיל שזה בחצי משפט

 

אני לא כתבתי את המתווה

אבל אולי מנסים לפטור מתשלום של ינואר פברואר או 3-4 חודשים קדימה לכל עסק שחזר לפעול

לפני יומיים  התחילו לטפל בזה

נראה מה יצא

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אני לא כתבתי את המתווה

אבל אולי מנסים לפטור מתשלום של ינואר פברואר או 3-4 חודשים קדימה לכל עסק שחזר לפעול

לפני יומיים  התחילו לטפל בזה

נראה מה יצא

 

זה ברמת נקודת פתיחה למו"מ? לא הבנתי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

@Transporter לא דיברתי על החרדים, שם זה צפוי ושם צריך לנהוג ביד קשה.

 

אני מדבר על אותם אנשים שנחשפו לחולים מאומתים ולא הקפידו על בידוד. אותל קשה לאתר. זה נכון לא רק אצלנו, הבליין מסיאול הוא הדוגמא הבולטת בימים האחרונים אבל זה קטרה כל הזמן בכל העולם. ושירותי הריגול, אלה שמדי פעם תופסים את המחבל בטהרן, לא מתעסקים עם גב' כנן מידרה, טפשה וחסרת אחריות כעל שתהיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנתיים משרד הבריאות מתקן את המספרים אחורה. 

 

image.thumb.png.92f72488643f7da39df18962c49546b6.png

לפני כשעה, arturkopit כתב:

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3821071,00.html

 

מעניין אם הוא גם בוכה כל היום בפורומים שהוא לא יכול יותר לאכול ואיגו במרפסת ודורש מענקים.

 

לפני 46 דקות, arturkopit כתב:

וואו,פשוט עבר לך מעל הראש.

יודע טוב מאוד שיש חתיכת הבדל בין 2 המקרים,תחומים שונים ורמות כסף אחרות.

הוא גם ירד מרמת כסף של 'טייקון' והוא כבר איבד עשרות מילארדים.

כל מה שרשמת הוא על בסיס השערות שלך שזה נחמד,אבל לא קשור למסר אשר  ניסתי להעביר.

 

 

אז תסביר, כי בהודעה הראשונה שלך, נראה בוודאות שאתה לא מבין שיש פה פער של פי 10,000 לפחות. 

כאילו תיקח  את אילן מסק שגם איבד מילארדים מהמשבר ושואל האם הוא גם יוצא להפגנות בכיכר המדינה שאין לו לחם לאכול.

אתה בוחר לרדת על חבר פורום בצורה מוזרה, יש פה חבר שנפגע מהקורונה, יתכן שהוא עדיין לא מבין ומעכל בכלל בכמה הוא נפגע (כי הוא עדיין אופטימי שבקיץ הוא חוזר לפעילות מלאה). הוא משתף אותנו בחיים שלו לפני הקורונה וגם קצת מתלונן על המחסור שלו כרגע.

ואתה לוקח טייקון ושואל האם הוא גם מתלונן על הוואיגו במרפסת. 

ממש גבר יצאת, אבל זה בסדר, אני מבין , מנקודת המבט שלך כל מי שמרוויח מעל מיליון ש"ח בשנה נראים אותו דבר, אתה לא מסוגל בכלל לדמיין את ההבדל בין מיליון ל 10 מילארד.  יש מצב שמבחינתך זה ממש אותו דבר. 

פורסם
לפני 4 שעות, stum כתב:

מי שלא מעורב במה זה אומר להיות עצמאי - לא יבין מה עבר ומה עובר על עצמאי במדינת ישראל.

הניסיונות להסביר לשכיר מה זה לשלם סכומי ביטוח לאומי גבוהים - בניגוד לשכיר כשקורה משהו כזה ולקבל זרנוק מיותרים.

 

אין בעיה

אז מי שלא מבין בזה שיסתום תפה

גם אני לא מבין מה החישוב של ויזל ולמה מגיע לו מה שמגיע, אז מה שאני לא מבין אני לא מדבר

אני יכול להגיד שהוא חרא בנאדם שדואג רק לעצמו, אבל אני לא מבין את החישובים שלו ומה הוא דורש, אז לא מתערב.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, arturkopit כתב:

וואו,פשוט עבר לך מעל הראש.

יודע טוב מאוד שיש חתיכת הבדל בין 2 המקרים,תחומים שונים ורמות כסף אחרות.

הוא גם ירד מרמת כסף של 'טייקון' והוא כבר איבד עשרות מילארדים.

כל מה שרשמת הוא על בסיס השערות שלך שזה נחמד,אבל לא קשור למסר אשר  ניסתי להעביר.

 

אתה מזכיר לי את אותן בחורות טיפשות מכל מיני ישובים בארץ שלא נזכיר את שמם

שרושמות כל יום בפייסבוק שהקורונה זה מזימה של ביבי לחסל את העולם

שחושבת שההוא מהפלאפל הוא בעצם טייקון עם נכסי נדלן בארץ ובעולם, שמקבל תספורות מהמדינה ואישתו יושבת עם שרה נתניהו לקפה בשישי בבוקר, שמגיע  לו ליפול ולהסתובב עם 20 שקל בארנק

אין סיכוי בחיים שאתה עצמאי ,שאתה יודע מה היא כלכלה ומה זה להחזיק עסק או עסקים

אתה לא מבין את המשמעות של זה, ולא את המשמעות של  חוב של עסק. אתה לא מצליח להבין שבנאדם יכול לגור בבית ששווה 8 מליון ועדיין יהיה לו חוב בעסק

ואנשים כמוך פשוט נהנים לראות אנשים מצליחים נופלים כי אותם אנשים הגיעו למקום שאתה לא חלמת עליו

 

עצוב שיש במדינה שלנו אנשים כמוך ,זה הרבה יותר גרוע ומסוכן מקורונה

אני רק יכול להגיד לך שיום אחד הוירוס הזה יעבור, כל עסק חזק יחזור לעצמו

ואתה תמשיך לראות את אולם בעלי עסקים נוסעים במרצדס שלהם או בפורש או במזראטי

ולאכול את עצמך על זה שהם הגיעו למקום שאתה לעולם כנראה לא תגיע.

 

אבל תהיה בטוח שעם החשיבה האינפנטילית הזאת אתה לעולם לא תהיה תשובה, ואפילו לא עסק קטן שמשכיר לאנשים רמקול ב 500+מעמ לחפלה בבית  

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון גרוע 1
×
×
  • תוכן חדש...