Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
Just now, arturkopit כתב:

אני שליח של כל מה שאתה שונא,סין ,ארה"ב 5G,קפיטליזם.
כל מה שאתה שונא,אני עוסק בו.

 

בקיצור הייטק. כל כך הקשה להגיד? משחק אותה קשה להשגה כמו דוגמנית בת 23. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

טרנספורטר, אף אחד לא מקנא בך, עם כל הכיף שבחיי ה-boats and hoes.

 

 

 

לא חושב שהוא מקנא בי ספציפית

הוא סתם טרח לעלות היום כתבה על תשובה ולהשוות אותו אליי 

כשהוא מתלונן למה תשובה מבקש שיעזרו לו לעסקים

 

יש אנשים שחושבים שכל מי שהוא עצמאי ונוהג על רכב יפה או גר בדירה יפה הוא טייקון שמקבל עשרות הטבות מהמדינה וחי על חשבוננו ומגיע לו ליפול

כאן הוא לא יכתוב את זה, כנס לטוקבקים בפייסבוק ותראה הרבה אנשים שמגיבים כמוהו וחושיבם ככה

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

בקיצור הייטק כמו רוב הרוסים הלא שיכורים. כל כך הקשה להגיד? משחק אותה קשה להשגה כמו דוגמנית בת 23. 

 

אני סקפטי

אנשים הייטק מבינים עניין ולא היו מדברים ככה

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 דקות, David32 כתב:

 

גם הוא, אלא אם כן הוא מובטל או עובד בשכר מינימום, משלם מיסים.

כבר ביקשתי ממך שתוכיח שעסקים משלמים יותר מיסים מאשר שכירים, בינתיים לא עשית את זה.

 

אתה יודע מה תקציב המדינה?  כאילו כמה עולה לנהל את המדינה, משטרה , צבא, בריאות, חינוך , ריבית על החוב ... הכל כולל הכל?

בסביבות 450 מילארד שקל לשנה.

כמה תושבים יש במדינה?  בסביבות 9 מיליון.

כמה בממוצע כל תושב צריך לשלם מיסים למדינה אם המיסים היו מחולקים שווה בשווה?  50,000 ש"ח לשנה. 

מה השכר הממוצע לשכיר במדינה שלנו?  10,000 ש"ח לחודש שהם כ-120,000 ש"ח. 

קח משפחה עם 2 שכירים ו-  2 ילדים , זה 4 נפשות בממוצע הם עולים לתקציב המדינה 200,000 בשנה. 

זה העלות של המדינה לתמוך בהם: החזר חובות, תשלום למורים , תשלום לשוטרים , לשופטים  לרופאים.. הכל כולל הכל.

 

כמה מיסים הם משלמים ? הרבה פחות , השכר שלהם רק 240,000 ש"ח שנתי בממוצע.

עכשיו קח את אדון תשובה , או אדון ויזל, או אדון טרנספורטר.

ותגלה שכנראה העסקים והעשירון העליון מחזיק את המדינה, המיסים שהעשירון העליון משלם הם פי 10 ממה שכל 9- העשירונים התחתונים משלמים ביחד.

 

עכשיו תוכיח לי אתה שיש טעות בחישובים. 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

לא חושב שהוא מקנא בי ספציפית

הוא סתם טרח לעלות היום כתבה על תשובה ולהשוות אותו אליי 

כשהוא מתלונן למה תשובה מבקש שיעזרו לו לעסקים

 

יש אנשים שחושבים שכל מי שהוא עצמאי ונוהג על רכב יפה או גר בדירה יפה הוא טייקון שמקבל עשרות הטבות מהמדינה וחי על חשבוננו ומגיע לו ליפול

כאן הוא לא יכתוב את זה, כנס לטוקבקים בפייסבוק ותראה הרבה אנשים שמגיבים כמוהו וחושיבם ככה

 

אני סקפטי

אנשים הייטק מבינים עניין ולא היו מדברים ככה

למה שאני אקנא בך?אני לא מכיר אותך ואין לי שום קשר אלייך.

אין לי שום דבר אישי כנגדך ואני מאחל שהמצב יחזור למה שהוא היה לפני הקורונה ומצידי תשגשג ושיהיה לך שפע אירועים.

כיוון שאינך קורא קריאה מעמיקה שום הודעה אשר אני כותב[וגם הודעה שאף אחד כותב פה],אני אסביר לך את זה שוב.ההודעות אשר אתה כותב מראות שאינך מודע למצב אשר מתרחש בחוץ ולכך שיש קורונה.כל הזמן הינך דורש לקבל מענקים על הזמן שלא עבדת על מנת שיכסו את כל ההפסדים שלך.אבל מלפני זה היית טוען שאתה לא צריך כלום,שום מענק ואין לך בעיה לשבת רגל על רגל עד סוף 2021.

אז מה אתה רוצה?אתה רוצה כסף,אתה רוצה שהאירועים יחזרו לעבוד אבל מתי שנוח לך ובתנאים אשר נוחים לך.

 

לא השוותי אותך אליו,ציינתי זאת בתגובה שעניתי לקורולה[תטרח לקרוא פעם אחת ולא ישר לתקוף].

לתשובה לא מגיע שקל עזרה[הוא כבר קיבל עזרה בעבר,לא נכנס לזה],אבל תשובה לעומתך לפחות מוכר נכסים על מנת לטפל בחובות ולהזרים כספים.

 

אתה לא יודע מה אני חושב,אל תשווה אותי לאחרים.תפסיק להמציא דברים.הבנו שהקטע שלך זה שכל העולם נגדך,אבל זה שקר.

אבל אם תרצה את דעתי על עצמאים אז כמה מילים-לא כל העצמאים הם עשירים,טייקונים,מליינים וכדומה ולא כולם מקבלים הטבות מהמדינה ומגיע להם ליפול.

יש כאלה שכן,יש כאלה שלא.

חברה שכן צריכה ליפול -זאת קסטרו,כל רבעון היא מאבדת יותר ויותר כספים  ועכשיו היא דורשת כסף מהמדינה שיעזור לה במשבר הקורונה,אפילו שלפני הקורונה היא הייתה גם ככה בקריסה.

במה שאני עוסק זה לא עניינו של אף אחד,לא ברור לי כיצד זה קשור לנושא.

 

לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בקיצור הייטק. כל כך הקשה להגיד? משחק אותה קשה להשגה כמו דוגמנית בת 23. 

עניתי לך על השאלה ,בחרת לסרב לקבל את התשובה שלי.

אבל אני שליח של טראמפ,אז כל מה שאני אומר צריך לקחת בעירבון מוגבל!!!!

לפני 10 דקות, korola כתב:

 

אתה יודע מה תקציב המדינה?  כאילו כמה עולה לנהל את המדינה, משטרה , צבא, בריאות, חינוך , ריבית על החוב ... הכל כולל הכל?

בסביבות 450 מילארד שקל לשנה.

כמה תושבים יש במדינה?  בסביבות 9 מיליון.

כמה בממוצע כל תושב צריך לשלם מיסים למדינה אם המיסים היו מחולקים שווה בשווה?  50,000 ש"ח לשנה. 

מה השכר הממוצע לשכיר במדינה שלנו?  10,000 ש"ח לחודש שהם כ-120,000 ש"ח. 

קח משפחה עם 2 שכירים ו-  2 ילדים , זה 4 נפשות בממוצע הם עולים לתקציב המדינה 200,000 בשנה. 

זה העלות של המדינה לתמוך בהם: החזר חובות, תשלום למורים , תשלום לשוטרים , לשופטים  לרופאים.. הכל כולל הכל.

 

כמה מיסים הם משלמים ? הרבה פחות , השכר שלהם רק 240,000 ש"ח שנתי בממוצע.

עכשיו קח את אדון תשובה , או אדון ויזל, או אדון טרנספורטר.

ותגלה שכנראה העסקים והעשירון העליון מחזיק את המדינה, המיסים שהעשירון העליון משלם הם פי 10 ממה שכל 9- העשירונים התחתונים משלמים ביחד.

 

עכשיו תוכיח לי אתה שיש טעות בחישובים. 

 

החישוב שלך שגוי[כמו תמיד,אבל מה חדש?]היית צריך לעשות גרף אקסל,זה היה עוזר לך.

 

אתה תמיד בוחר לא להכניס את כל המשתנים,אלא רק לקחת את המשתנים אשר פועלים לטובתך.

אהבתי שאתה מכניס את תשובה ויזל וטרנס לאותה קטגוריה של כסף,כאשר אתה מקודם אמרת לי שזה לא ניתן להשוואה.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, arturkopit כתב:

למה שאני אקנא בך?אני לא מכיר אותך ואין לי שום קשר אלייך.

אין לי שום דבר אישי כנגדך ואני מאחל שהמצב יחזור למה שהוא היה לפני הקורונה ומצידי תשגשג ושיהיה לך שפע אירועים.

כיוון שאינך קורא קריאה מעמיקה שום הודעה אשר אני כותב[וגם הודעה שאף אחד כותב פה],אני אסביר לך את זה שוב.ההודעות אשר אתה כותב מראות שאינך מודע למצב אשר מתרחש בחוץ ולכך שיש קורונה.כל הזמן הינך דורש לקבל מענקים על הזמן שלא עבדת על מנת שיכסו את כל ההפסדים שלך.אבל מלפני זה היית טוען שאתה לא צריך כלום,שום מענק ואין לך בעיה לשבת רגל על רגל עד סוף 2021.

אז מה אתה רוצה?אתה רוצה כסף,אתה רוצה שהאירועים יחזרו לעבוד אבל מתי שנוח לך ובתנאים אשר נוחים לך.

 

 

אתה לא מכיר אותי כמו שאנשים שעוברים ברחוב לא מכירים את זה שנוהג על גיפ מרצדס ומאחלים לו שיגנבו לו אותו, או סתם שורטים לו אותו

או קובעים שהוא בטח  עבריין, וזאת שיושבת איתו בטח נערת ליווי כי לא יכול להיות שיש לך מרצדס ואתה גם בנאדם שכיף לדבר איתו

עכשיו ברור שלא תבין את השוואה

כואב לך על המענקים שאנחנו מבקשים (אנחנו = אני, תשובה, משה מהפלאפל, חיים כהן מהמסעדה, ההוא מהעסק של הסוסים, כולם, אפילו שאתה לא מכיר אף אחד מאיתנו)

אז בוא נחזור לזה שכל כך כואב לך שבעלי עסקים דורשים מהמדינה מענקים

אין שום קשר בין זה שאני דורש מענק, לעובדה שיש לי כסף שחסכתי

אתה חייב להבין שפשוט אין קשר בין הדברים.

זה שיש לי חסכונות שאני חוסך מהבר מצווה, לא קשור לעובדה שיש לי עסק שבכל תחילת חודש משלם הוצאות.

המדינה נתנה לנו הוראה לשבת בבית, כתוצאה מזה העסק משלם הוצאות של עסק: משרדים, מחסנים, חברת אבטחה, רכבים

 

אין לזה שום(!!) קשר לעובדה שיש לי חסכונות או כסף נזיל ואני יכול להרשות לעצמי לשלם שכ"ד במגדל יקר או לארח אנשים בחג בלי לבקש מהם שישלמו על האירוח

זה פשוט לא קשור אחד לשני.

יש הבדל בין עסק לבין החיים הפרטיים.

 

מסעדה שיושבת סגורה צריכה לשלם שכ"ד והוצאות, זה לא הופך את בעל הבית לפחות חכם או לשף כושל. אנחנו דורשים שהמדינה תשתתף בהוצאות האלה.

 

מסתובבים בנינו המון אנשים שקשה להם לראות בעל עסק שמצליח. ברור שזה לא אישי כלפי או כלפי אף אחד שכתוב למעלה

זה פשוט אופי חרא כזה שתמיד מסתכל על הדשא של השכן. יכול להיות שגם אני כשהייתי שכיר לפני המון שנים חשבתי ככה. יש מצב ויש מצב שהיה לי את השכל להבין שהשכן שלי הצליח יותר כי הוא עבד מאוד קשה בשביל זה, ואין לי מה להתלונן על זה שהוא מבקש מענק.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

ונוסיף סיפור נחמד של דר' חיים שפירא  , מומחה בתורת המשחקים , אבל לא רק.

הסיפור מתאר את העשירונים בארה"ב - ואיך העשירונים התחתונים בוכים. 

שמעתי את זה ממנו לפני 15 שנה, אז מקווה שאני מדייק בפרטים. 

 

10 חברי ילדות נפגשו אחרי 20 שנה, הם נזכרו בפאב השכונתי שהיו שותים כל ערב,

החליטו שמעכשיו לזכר הימים ההם, הם יפגשו כל יום שלישי בערב בפאב לשתייה.

הגיעו לפאב - בעל הפאב זכר אותם , והחליט לזכר הימים ההם , הם ישלמו 100 דולר לערב , ויקבלו הכל כולל הכל.

הבעיה:

מתוך ה -10 חברים הם גילו ש... 

רק 1-  הצליח והוא בעל עסקים רבים ומרווחי טוב.

2 נוספים - עו"ד ורופא , מרווחים טוב , נשמע להם בסדר  10 דולר והם אמרו שיוכלו להוסיף עוד קצת אם למישהו קשה. 

עוד 5 - בני המעמד הבניים - הסבירו שזה ממש המון 

ו-3 מובטלים - הודיעו שאין להם אפילו סנט לתרום.  

 

- למי שלא שם לב, ה -10 מייצגים את העשירונים. 

 

העשיר הבין את המצב - והציע הצעה. 

הוא שהמזל הצליח לו בחיים - ישלם 70 דולר כל ערב.   

העו"ד והרופא - ישלמו 12.5 דולר כל אחד. 

בני המעמד ביניים - שיש 5 מהם ישלמו דולר כל אחד  

והמובטלים לא ישלמו כלום. 

כולם הסכימו ונראה להם חלוקה הוגנת וטובה  

 

למי שלא הבין - ככה בערך העשירונים  משלמים מיסים בארה"ב

  

הכל הלך מעולה, פעם בשבוע הם נפגשו , שתו אכלו חופשי, ונהנו מהחיים . 

לאף אחד לה היה אכפת כמה כל אחד אוכל. והכל היה בסדר גמור. 

עד שיום אחד - הגיע בעל הפאב והודיע להם שמגיע להם הנחה - הוא חישב ומצא ש-100 דולר היה יותר מידי, מגיע להם החזר של 30 דולר על כל פעם.

והוא החזיר סכום קרוב ל 1000 דולר במזומן. 

שוב העשיר הציע להחזיר את הכסף בהתאם למה שהם שילמו.

הוא יקח לעצמו 700 דולר בחזרה.

125 לעו"ד והרופא כל אחד

ו10 דולר ל 5 בני המעמד הבניים 

והמובטלים לא יקבלו כלום.

הפעם  - רק העו"ד והרופא ענו שזה הוגן וזה בסדר . 

כל ה-7 האחרים התמרדו, הם התחילו לחמם אחד את השני.. איך שוב פעם העשירים דופקים את החלשים ,

איך שסוף שסוף יש כסף לחלק שוב לא נותנים להם כלום. 

הם עד כדי כך התחממו , עד שהם קמו ופרקו במכות את העשיר..עד כדי כך שהיו צריכים לפנות אותו לבית החולים.

בסוף אותו ערב שהיו צריכים לשלם לבעל המקום, הם גילו שבלי העשיר אין להם מספיק לשלם.

אז הם נשארו כל הלילה לשטוף כלים ולנקות את הפאב. 

 

רק נקודה למחשבה 

מקווה שנהנתם 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

אוי וואי אתה מהרוסים שנעלבים באופן סידרתי... עזוב שחרר. הכל טוב. 

 

זה לא קשור לעדה שלו

הוא פשוט טיפס על עץ גבוה, כתב המון שטויות ולא יודע איך לרדת מזה 

כי קשה לכתוב "אוקי  טעיתי, שכל אחד יחייה את החיים שלו בשקט"

לפני 3 דקות, korola כתב:

ונוסיף סיפור נחמד של דר' יאיר שפירא  , מומחה בתורת המשחקים , אבל לא רק.

הסיפור מתאר את העשירונים בארה"ב - ואיך העשירונים התחתונים בוכים. 

שמעתי את זה ממנו לפני 15 שנה, אז מקווה שאני מדייק בפרטים. 

 

10 חברי ילדות נפגשו אחרי 20 שנה, הם נזכרו בפאב השכונתי שהיו שותים כל ערב,

החליטו שמעכשיו לזכר הימים ההם, הם יפגשו כל יום שלישי בערב בפאב לשתייה.

הגיעו לפאב - בעל הפאב זכר אותם , והחליט לזכר הימים ההם , הם ישלמו 100 דולר לערב , ויקבלו הכל כולל הכל.

הבעיה:

מתוך ה -10 חברים הם גילו ש... 

רק 1-  הצליח והוא בעל עסקים רבים ומרווחי טוב.

2 נוספים - עו"ד ורופא , מרווחים טוב , נשמע להם בסדר  10 דולר והם אמרו שיוכלו להוסיף עוד קצת אם למישהו קשה. 

עוד 5 - בני המעמד הבניים - הסבירו שזה ממש המון 

ו-3 מובטלים - הודיעו שאין להם אפילו סנט לתרום.  

 

- למי שלא שם לב, ה -10 מייצגים את העשירונים. 

 

העשיר הבין את המצב - והציע הצעה. 

הוא שהמזל הצליח לו בחיים - ישלם 70 דולר כל ערב.   

העו"ד והרופא - ישלמו 12.5 דולר כל אחד. 

בני המעמד ביניים - שיש 5 מהם ישלמו דולר כל אחד  

והמובטלים לא ישלמו כלום. 

כולם הסכימו ונראה להם חלוקה הוגנת וטובה  

 

למי שלא הבין - ככה בערך העשירונים  משלמים מיסים בארה"ב

  

הכל הלך מעולה, פעם בשבוע הם נפגשו , שתו אכלו חופשי, ונהנו מהחיים . 

לאף אחד לה היה אכפת כמה כל אחד אוכל. והכל היה בסדר גמור. 

עד שיום אחד - הגיע בעל הפאב והודיע להם שמגיע להם הנחה - הוא חישב ומצא ש-100 דולר היה יותר מידי, מגיע להם החזר של 30 דולר על כל פעם.

והוא החזיר סכום קרוב ל 1000 דולר במזומן. 

שוב העשיר הציע להחזיר את הכסף בהתאם למה שהם שילמו.

הוא יקח לעצמו 700 דולר בחזרה.

125 לעו"ד והרופא כל אחד

ו10 דולר ל 5 בני המעמד הבניים 

והמובטלים לא יקבלו כלום.

הפעם  - רק העו"ד והרופא ענו שזה הוגן וזה בסדר . 

כל ה-7 האחרים התמרדו, הם התחילו לחמם אחד את השני.. איך שוב פעם העשירים דופקים את החלשים ,

איך שסוף שסוף יש כסף לחלק שוב לא נותנים להם כלום. 

הם עד כדי כך התחממו , עד שהם קמו ופרקו במכות את העשיר..עד כדי כך שהיו צריכים לפנות אותו לבית החולים.

בסוף אותו ערב שהיו צריכים לשלם לבעל המקום, הם גילו שבלי העשיר אין להם מספיק לשלם.

אז הם נשארו כל הלילה לשטוף כלים ולנקות את הפאב. 

 

רק נקודה למחשבה 

מקווה שנהנתם 

 

 

 

כל כך נכון

אפשר להשוות את זה לחבר שכיר שרואה צ'ק שאני מקבל ואומר לי "מה אתה רוצה? צ'ק אחד כזה מסדר בנאדם לחודש חודשיים"

יופי, גאון

עכשיו תוריד מהצ'ק הזה 50% מיסים

תוריד את עלות הציוד ששילמתי, הרכבים, האחזקה, המחסנים, המשרד 

ותגלה שנשאר שם סכום שונה לגמרי ממה שכתוב על הנייר.

אנשים פשוט לא מבינים את זה.

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

אוי וואי אתה מהרוסים שנעלבים באופן סידרתי... עזוב שחרר. הכל טוב. 

איזה גבר אתה.

מה דעתך על לפרסם על עוד כמה תאוריות קונספירציה טראמפ VS סין VS משרד הבריאות?הרבה זמן לא פירסמת.

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

אתה לא מכיר אותי כמו שאנשים שעוברים ברחוב לא מכירים את זה שנוהג על גיפ מרצדס ומאחלים לו שיגנבו לו אותו, או סתם שורטים לו אותו

או קובעים שהוא בטח  עבריין, וזאת שיושבת איתו בטח נערת ליווי כי לא יכול להיות שיש לך מרצדס ואתה גם בנאדם שכיף לדבר איתו

עכשיו ברור שלא תבין את השוואה

כואב לך על המענקים שאנחנו מבקשים (אנחנו = אני, תשובה, משה מהפלאפל, חיים כהן מהמסעדה, ההוא מהעסק של הסוסים, כולם, אפילו שאתה לא מכיר אף אחד מאיתנו)

אז בוא נחזור לזה שכל כך כואב לך שבעלי עסקים דורשים מהמדינה מענקים

אין שום קשר בין זה שאני דורש מענק, לעובדה שיש לי כסף שחסכתי

אתה חייב להבין שפשוט אין קשר בין הדברים.

זה שיש לי חסכונות שאני חוסך מהבר מצווה, לא קשור לעובדה שיש לי עסק שבכל תחילת חודש משלם הוצאות.

המדינה נתנה לנו הוראה לשבת בבית, כתוצאה מזה העסק משלם הוצאות של עסק: משרדים, מחסנים, חברת אבטחה, רכבים

 

אין לזה שום(!!) קשר לעובדה שיש לי חסכונות או כסף נזיל ואני יכול להרשות לעצמי לשלם שכ"ד במגדל יקר או לארח אנשים בחג בלי לבקש מהם שישלמו על האירוח

זה פשוט לא קשור אחד לשני.

יש הבדל בין עסק לבין החיים הפרטיים.

 

מסעדה שיושבת סגורה צריכה לשלם שכ"ד והוצאות, זה לא הופך את בעל הבית לפחות חכם או לשף כושל. אנחנו דורשים שהמדינה תשתתף בהוצאות האלה.

 

מסתובבים בנינו המון אנשים שקשה להם לראות בעל עסק שמצליח. ברור שזה לא אישי כלפי או כלפי אף אחד שכתוב למעלה

זה פשוט אופי חרא כזה שתמיד מסתכל על הדשא של השכן. יכול להיות שגם אני כשהייתי שכיר לפני המון שנים חשבתי ככה. יש מצב ויש מצב שהיה לי את השכל להבין שהשכן שלי הצליח יותר כי הוא עבד מאוד קשה בשביל זה, ואין לי מה להתלונן על זה שהוא מבקש מענק.

שוב,כל מה שכתבת פה זאת דעה שלך.

בינתיים אתה רק כותב מגילות,אני עדיין מחכה להוכחה שתגבה את כל מה שאתה כותב.

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, arturkopit כתב:

איזה גבר אתה.

מה דעתך על לפרסם על עוד כמה תאוריות קונספירציה טראמפ VS סין VS משרד הבריאות?הרבה זמן לא פירסמת.

שוב,כל מה שכתבת פה זאת דעה שלך.

בינתיים אתה רק כותב מגילות,אני עדיין מחכה להוכחה שתגבה את כל מה שאתה כותב.

 

אף אחד לא חייב לך שום הוכחה

ואף אחד לא חייב לך דין וחשבון על למה אני ועוד מאות אלפי עצמאיים יוצאים להפגין (אני אמנם לא יוצא פיזית, אבל נותן ציוד ותורם לקרן לעצמאיים כדי לממן את ההפגנות האלה)

אף אחד לא חייב לך הסברים למה אנחנו עושים את זה. אתה יכול להשאר בור ולחשוב שכולם בכיינים ועושים את זה לחינם

רק תשחרר אותנו מהתאוריות הטיפשיות שלך

ומחוסר הבנת הנקרא המובהק הזה שפשוט לא מצליח להבין איך בנאדם שחסך כסף, מבקש מהמדינה שתעזור לעסק שלו בזמן משבר עם חוב שהעסק יצר בגלל המשבר

 

אני לא מאמין שאתה עוסק בהייטק כי מי שעוסק בהייטק היה אמור כבר מזמן לשחרר ולהבין את זה

אבל הקיפוח שאתה מרגיש ומנסה לגלגל אותו לאנשים אחרים שקרעו את התחת כל החיים שלהם, זה פשוט עצוב ואתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך. לא אליי ולא לתשובה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, arturkopit כתב:

לא השוותי אותך אליו,ציינתי זאת בתגובה שעניתי לקורולה[תטרח לקרוא פעם אחת ולא ישר לתקוף].

 

מתנצל,  אני אשם. 

פשוט כתבת "תשובה אוכל וואגיו במרפסת" באותו משפט.

אני בשיא טימטומי חשבתי שהשוואת את תשובה למישהו אחר פה בשירשור שכל פעם שרוצים לרדת עליו מזכירים את הוואגיו שלו והמרפסת.

ברור לי שסתם קישרתי דברים לא קשורים , להמון אנשים יש מרפסת והמון אנשים אוכלים וואגיו. 

סתם טעות שלי, מתנצל.

 

כנ"ל לגבי היקף המיסים שנגבים פה כל שנה... והשכר הממוצע לשכיר. 

ברור לי שאני לא מבין ברפואה, לא מבין בכלכלה, לא מבין במספרים ובכלל לא מבין במסים.

 

שנייה, בעל הבית פה רוצה שאני אטאטא את הכניסה לבית.. מגיעים אורחים ואני צריך לשרת אותם. 

 

נחזור שנייה לנושא השירשור, בגל השני הלך עלינו. בלי ברסי  אכלנו אותה. 

מה רוצים ממנו לגבי מתווה החזרה לשגרה , אנחנו חוזרים הכי מהר מכל מדינות אירופה? 

אף אחד לא סופר את המשרד הבריאות בהקלות.. 

 

 

 

image.thumb.png.c9094f86b492697c680c4c463365df98.png

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 24 דקות, korola כתב:

כמה בממוצע כל תושב צריך לשלם מיסים למדינה אם המיסים היו מחולקים שווה בשווה?  50,000 ש"ח לשנה. 

מה השכר הממוצע לשכיר במדינה שלנו?  10,000 ש"ח לחודש שהם כ-120,000 ש"ח. 

אז בעצם לפי הממוצע שלך, שכיר משתכר ממוצע מ70K בשנה, שהם 5.8K בחודש, כשלפי מחשבון שכר נטו, מ 10K יוצא נטו 7.7 בחודש, יעני 2K יותר. בממוצע

ולכן החלטת, בכול הממוצע הזה, שבממוצע טרנספורטר משלם יותר מיסים משכיר, בממוצע.

 

ואני צריך להראות לך, איפה הטעות בחישוב שלך, בממוצע.

אז בממוצע, יש גם את הצריכה הממוצעת של השכיר הממוצע, שמוציא סכום ממוצע במיסים ממוצעים עקיפים. בממוצע. לא יודע מה יוצא ממוצע המס מזה, אבל בממוצע, זה מצמצם את ההפרש של ה 2K הממוצעים לגמרי.

 

חזרתי בממוצע מספיק פעמים על ממוצע החישוב שלך כדי שתראה בממוצע איפה הטעות הממוצעת ולמה בממוצע החישוב הזה לא שווה יותר מדי, אחרת בממוצע להיות מומחה ממוצע במיסוי ממוצע היה בממוצע ממש קל.

בממוצע.

 

בחייאט, כבד את מי שאתה מדבר איתו. רוצה? תביא נתונים על ההכנסות של המדינה ממס הכנסה משכירים ומעצמאיים. אני הבאתי את זה לפני כמה וכמה עמודים וביקשתי שיתקנו אותי. למה לא קפצת לתקן?

הנה, קח לינק:

 

אני מוכן לשמוע ולראות נתונים נכונים בנושא. אשנה את דעתי בקלות ברגע שתראה לי נתונים ולא חישוב בעזרת ממוצע.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

אף אחד לא חייב לך שום הוכחה

ואף אחד לא חייב לך דין וחשבון על למה אני ועוד מאות אלפי עצמאיים יוצאים להפגין (אני אמנם לא יוצא פיזית, אבל נותן ציוד ותורם לקרן לעצמאיים כדי לממן את ההפגנות האלה)

אף אחד לא חייב לך הסברים למה אנחנו עושים את זה. אתה יכול להשאר בור ולחשוב שכולם בכיינים ועושים את זה לחינם

רק תשחרר אותנו מהתאוריות הטיפשיות שלך

ומחוסר הבנת הנקרא המובהק הזה שפשוט לא מצליח להבין איך בנאדם שחסך כסף, מבקש מהמדינה שתעזור לעסק שלו בזמן משבר עם חוב שהעסק יצר בגלל המשבר

 

אני לא מאמין שאתה עוסק בהייטק כי מי שעוסק בהייטק היה אמור כבר מזמן לשחרר ולהבין את זה

אבל הקיפוח שאתה מרגיש ומנסה לגלגל אותו לאנשים אחרים שקרעו את התחת כל החיים שלהם, זה פשוט עצוב ואתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך. לא אליי ולא לתשובה

אתה מאשים אותי תמיד במשהו וקובע שאני עובד במשהו.אז עצם כך הינך נדרש לתת הוכחה לטענות שלך.

 

לפני 2 דקות, korola כתב:

 

מתנצל,  אני אשם. 

פשוט כתבת "תשובה אוכל וואגיו במרפסת" באותו משפט.

אני בשיא טימטומי חשבתי שהשוואת את תשובה למישהו אחר פה בשירשור שכל פעם שרוצים לרדת עליו מזכירים את הוואגיו שלו והמרפסת.

ברור לי שסתם קישרתי דברים לא קשורים , להמון אנשים יש מרפסת והמון אנשים אוכלים וואגיו. 

סתם טעות שלי, מתנצל.

 

כנ"ל לגבי היקף המיסים שנגבים פה כל שנה... והשכר הממוצע לשכיר. 

ברור לי שאני לא מבין ברפואה, לא מבין בכלכלה, לא מבין במספרים ובכלל לא מבין במסים.

 

שנייה, בעל הבית פה רוצה שאני אטאטא את הכניסה לבית.. מגיעים אורחים ואני צריך לשרת אותם. 

 

אוקי...?אז תטאטא את הכניסה לבית אולי גם תשטוף בשביל האורחים.

אתה בטוח לא מבין במיסים של כלל האוכלוסיה[אלא אך ורק שלך,אולי גם של הלקוחות אשר אתה מטפל בהם אם הינך רואה רו"ח]

רפואה?אתה בטוח לא מבין.

כלכלה?אתה אוהב להשוויץ כמה אתה מבין בזה,אבל אתה תמיד לוקח רק מספרים ונעלמים אשר תואמים את הטענות שלך.

נדרש הוכחה?כל תחזית אשר אמרת הינה הייתה שגויה.

פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

נחזור שנייה לנושא השירשור, בגל השני הלך עלינו. בלי ברסי  אכלנו אותה. 

מה רוצים ממנו לגבי מתווה החזרה לשגרה , אנחנו חוזרים הכי מהר מכל מדינות אירופה? 

אף אחד לא סופר את המשרד הבריאות בהקלות.. 

 

 

 

image.thumb.png.c9094f86b492697c680c4c463365df98.png

 

עכשיו בלי צחוק

אחרי שראית כמה הוא התעלם מכל דעה, מכל מודל  שלא בא מפי סדצקי

 

אתה לא חושב שאם מנכל משרד הבריאות יהיה רופא \ פרופסור \ מישהו שבא מתוך המערכת

הוא יגיע עם ראש הרבה יותר פתוח?

אחרי הכל ראית את הכתבה על מנכל הדסה. תחשוב שהיו לוקחים רק 20% ממה שהוא הציע, היינו במקום הרבה יותר טוב.

לפני 2 דקות, David32 כתב:

אז בעצם לפי הממוצע שלך, שכיר משתכר ממוצע מ70K בשנה, שהם 5.8K בחודש, כשלפי מחשבון שכר נטו, מ 10K יוצא נטו 7.7 בחודש, יעני 2K יותר. בממוצע

ולכן החלטת, בכול הממוצע הזה, שבממוצע טרנספורטר משלם יותר מיסים משכיר, בממוצע.

 

ואני צריך להראות לך, איפה הטעות בחישוב שלך, בממוצע.

אז בממוצע, יש גם את הצריכה הממוצעת של השכיר הממוצע, שמוציא סכום ממוצע במיסים ממוצעים עקיפים. בממוצע. לא יודע מה יוצא ממוצע המס מזה, אבל בממוצע, זה מצמצם את ההפרש של ה 2K הממוצעים לגמרי.

 

חזרתי בממוצע מספיק פעמים על ממוצע החישוב שלך כדי שתראה בממוצע איפה הטעות הממוצעת ולמה בממוצע החישוב הזה לא שווה יותר מדי, אחרת בממוצע להיות מומחה ממוצע במיסוי ממוצע היה בממוצע ממש קל.

בממוצע.

 

בחייאט, כבד את מי שאתה מדבר איתו. רוצה? תביא נתונים על ההכנסות של המדינה ממס הכנסה משכירים ומעצמאיים. אני הבאתי את זה לפני כמה וכמה עמודים וביקשתי שיתקנו אותי. למה לא קפצת לתקן?

הנה, קח לינק:

 

אתה יכול להשוות את התנאים היבשים שלנו בקלות

את הפנסיה שלי אני משלם לבד

את הימי מחלה שלי אני משלם לבד

את התשלומים שלי לרואה חשבון אני משלם, אתה לא

בזמן שאתה יושב בבית ומקבל תשלום על זה, אם אני חולה אני יכול להחליט להעביר עבודה בשווי אלפי שקלים לקולגה ולא לקבל שקל, אז יומיים מחלה שלי עלו לי כמה אלפים טובים, בזמן שאתה ישבת בבית וקיבלת כסף מהמדינה.

וזה אפילו לא קשור למה שהוא הסביר לך

 

אתה באמת משווה את המיסים שאני משלם למיסים של שכיר?

יש לך כאן רואי חשבון\יועצי מס, תבקש שיתנו נתונים מפורטים

לפני 8 דקות, arturkopit כתב:

אתה מאשים אותי תמיד במשהו וקובע שאני עובד במשהו.אז עצם כך הינך נדרש לתת הוכחה לטענות שלך.

 

אוקי...?אז תטאטא את הכניסה לבית אולי גם תשטוף בשביל האורחים.

אתה בטוח לא מבין במיסים של כלל האוכלוסיה[אלא אך ורק שלך,אולי גם של הלקוחות אשר אתה מטפל בהם אם הינך רואה רו"ח]

רפואה?אתה בטוח לא מבין.

כלכלה?אתה אוהב להשוויץ כמה אתה מבין בזה,אבל אתה תמיד לוקח רק מספרים ונעלמים אשר תואמים את הטענות שלך.

נדרש הוכחה?כל תחזית אשר אמרת הינה הייתה שגויה.

 

אני לא צריך להסביר לך בפעם ה 200 למה אין קשר בין החסכונות שלי שמאפשרים לי להמשיך ברמת חיים שלי, לבין החובות שהעסק יוצר

אתה מוזמן לפנות לבגץ ולבקש לבטל את המענקים לעצמאיים, אבל תשחרר, אתה משעמם ולא נותן שום טיעון הגיוני

 

הוא כתב לך בצורה ברורה שעצמאי משלם הרבה יותר מיסים משכיר

אם כל המשכורת של השכיר היא 10,000, ורק המע"מ שאני משלם הוא הרבה מעבר ל 10,000 אז נראה  לי שברור שאני משלם יותר ממנו.

בפועל מבחינת תנאים, שכיר מקבל הרבה יותר תנאים, ואת זה דורשים לתקן

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

יש לך כאן רואי חשבון\יועצי מס, תבקש שיתנו נתונים מפורטים

בציטוט שלך ביקשתי.

אלוהים ישמור העיקר לכתוב.

 

ביקשתי

 

אגב, למה אתה משווה תנאים אם אנחנו מדברים על תשלום מיסים, לא מה אתה או אני מקבלים בתמורה, אלא מה שאנחנו משלמים.

 

 

  

לפני 15 דקות, Transporter כתב:

ורק המע"מ שאני משלם הוא הרבה מעבר ל 10,000 אז נראה  לי שברור שאני משלם יותר ממנו

לפני 40 עמודים ליאור חפר לך על איך אתה צינור של תשלום המעמ מהלקוחות שלך לממשלה. מהלקוחות -> ממשלה. אתה בדרך. מוזמן לחזור ולקרוא שוב ואולי תבין

 

רגע אבקש שוב:

 

 

רואי חשבון / יועצי מס, אנא הביא נתונים לגבי תשלום המיסים של עצמאיים מול שכירים.

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...