Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
 
אתה מזכיר לי את אותן בחורות טיפשות מכל מיני ישובים בארץ שלא נזכיר את שמם
שרושמות כל יום בפייסבוק שהקורונה זה מזימה של ביבי לחסל את העולם
שחושבת שההוא מהפלאפל הוא בעצם טייקון עם נכסי נדלן בארץ ובעולם, שמגיע לו לו ליפול ולהסתובב עם 20 שקל בארנק
אין סיכוי בחיים שאתה עצמאי ,שאתה יודע מה היא כלכלה ומה זה להחזיק עסק או עסקים
אתה לא מבין את המשמעות של זה, ולא את המשמעות של  חוב של עסק. אתה לא מצליח להבין שבנאדם יכול לגור בבית ששווה 8 מליון ועדיין יהיה לו חוב בעסק
ואנשים כמוך פשוט נהנים לראות אנשים מצליחים נופלים כי אותם אנשים הגיעו למקום שאתה לא חלמת עליו
 
עצוב שיש במדינה שלנו אנשים כמוך ,זה הרבה יותר גרוע ומסוכן מקורונה
אוקי,תאשים את כולם בכך שהינך מבין שלא יהיה אירועי ענק בחודשיים/3 הקרובים.

בנוגע לניתוח אשר עשית לאישיות שלי ובנוגע למה אני עוסק בחיי,שאפו!
טעית בכל שורה אשר כתבת,אבל רמה גבוהה של כתיבת שטויות ללא ביסוס והוצאת תיסכול.
קח[emoji122][emoji122][emoji122][emoji122][emoji122] שתרגיש טיפה טוב עם עצמך.



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 4 דקות, arturkopit כתב:

אוקי,תאשים את כולם בכך שהינך מבין שלא יהיה אירועי ענק בחודשיים/3 הקרובים.

בנוגע לניתוח אשר עשית לאישיות שלי ובנוגע למה אני עוסק בחיי,שאפו!
טעית בכל שורה אשר כתבת,אבל רמה גבוהה של כתיבת שטויות ללא ביסוס והוצאת תיסכול.
קחemoji122.pngemoji122.pngemoji122.pngemoji122.pngemoji122.png שתרגיש טיפה טוב עם עצמך.



Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

בינתיים נראה שאתה מאשים את כל מי שהמדינה עוזרת לו

אתה זה שמוציא תסכול

 

פורסם
אחי אתה רוסי זה או הייטק או הובלות. כאילו אין כאן יותר מידי אופציות. 
מה עם אבטחה בקניון?טיב טעם או קשת?



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

אחי אתה רוסי זה או הייטק או הובלות. כאילו אין כאן יותר מידי אופציות. 

הוא גם חסכן.

או חסכן או שהוא עוד חוסך כדי לפתוח עסק או לעשות אירוע עם טרנספורטר.

 

 

 

 

[למי שלא יודע רוסית, "קופיט" זה חוסך]

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
 
בינתיים נראה שאתה מאשים את כל מי שהמדינה עוזרת לו
אתה זה שמוציא תסכול
 
איפה האשמתי מישהו במשהו?
מוציא תיסכול?תצטרך להוכיח את זה.



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, arturkopit כתב:

איפה האשמתי מישהו במשהו?
מוציא תיסכול?תצטרך להוכיח את זה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

כל פעם שמישהו כאן מדבר על מענק, או שאתה קורא שעסק כזה או אחר מבקש מענק זה כואב לך כאילו זה בא על חשבון העסק שאין לך

בתור אזרח במדינה שחיי בין היתר מהמיסים שעסקים משלמים אתה צריך להבין את זה שהמדינה תעזור לאותם עסקים בדיוק כמו שהיא עוזרת לך כשאתה בחל"ת, בימי מחלה או מובטל

כל הגישה הזאת שרואה בבעל עסק מצליח  טייקון שלא מגיעה לו עזרה מהמדינה זאת גישה אגואיסטית מגעילה, בעיקר בגלל שאתה לא מבין בכלל מה המשמעות של להחזיק עסק בלי להכניס כסף כמה חודשים

אתה בכלל בטוח שאני ועוד  אלפי בעלי עסקים מהתחום שלי בעצם יכולים לצאת לעבוד ולא בא לנו כי אנחנו מעדיפים שהמדינה תזרוק לנו 10% ממה שאנחנו רגילים להרוויח

אז תצא מהסרט הזה מהר. אנחנו רגילים לעבוד 20 שעות ביום בשביל מה שאנחנו מרוויחים, לישון במשאית מחוץ לכיכר רבין בין יום הזכרון ליום העצמאות כי אין זמן לנסוע הבייתה ולחזור. אנחנו לא אנשים של לשבת בבית והאמת שאף אחד לא חייב להסביר לך את זה.

אם אתה לא מבין פשוט תחסוך מאיתנו את הבורות שלך, גם אם מאוד כואב לך לשמוע שהמדינה עוזרת

 

כמו שאמרתי גם אני לא אוהב את הראל ויזל, אבל אין לי שום דבר חכם להגיד בהקשר שלו אז אני שותק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

זה כואב לך כאילו זה בא על חשבון העסק שאין לך

בתור אזרח במדינה שחיי בין היתר מהמיסים שעסקים משלמים

 

גם הוא, אלא אם כן הוא מובטל או עובד בשכר מינימום, משלם מיסים.

כבר ביקשתי ממך שתוכיח שעסקים משלמים יותר מיסים מאשר שכירים, בינתיים לא עשית את זה.

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
 
כל פעם שמישהו כאן מדבר על מענק, או שאתה קורא שעסק כזה או אחר מבקש מענק זה כואב לך כאילו זה בא על חשבון העסק שאין לך
בתור אזרח במדינה שחיי בין היתר מהמיסים שעסקים משלמים אתה צריך להבין את זה שהמדינה תעזור לאותם עסקים בדיוק כמו שהיא עוזרת לך כשאתה בחל"ת, בימי מחלה או מובטל
כל הגישה הזאת שרואה בבעל עסק מצליח  טייקון שלא מגיעה לו עזרה מהמדינה זאת גישה אגואיסטית מגעילה, בעיקר בגלל שאתה לא מבין בכלל מה המשמעות של להחזיק עסק בלי להכניס כסף כמה חודשים
אתה בכלל בטוח שאני ועוד  אלפי בעלי עסקים מהתחום שלי בעצם יכולים לצאת לעבוד ולא בא לנו כי אנחנו מעדיפים שהמדינה תזרוק לנו 10% ממה שאנחנו רגילים להרוויח
אז תצא מהסרט הזה מהר. אנחנו רגילים לעבוד 20 שעות ביום בשביל מה שאנחנו מרוויחים, לישון במשאית מחוץ לכיכר רבין בין יום הזכרון ליום העצמאות כי אין זמן לנסוע הבייתה ולחזור. אנחנו לא אנשים של לשבת בבית והאמת שאף אחד לא חייב להסביר לך את זה.
אם אתה לא מבין פשוט תחסוך מאיתנו את הבורות שלך, גם אם מאוד כואב לך לשמוע שהמדינה עוזרת
 
כמו שאמרתי גם אני לא אוהב את הראל ויזל, אבל אין לי שום דבר חכם להגיד בהקשר שלו אז אני שותק
אתה טוען טענה ולא מוכיח שום דבר.
תביא ציטוטים אשר מגבים את מה שאתה כותב.
את דעתך כבר קראנו וזאת אינה הוכחה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

 

גם הוא, אלא אם כן הוא מובטל או עובד בשכר מינימום, משלם מיסים.

כבר ביקשתי ממך שתוכיח שעסקים משלמים יותר מיסים מאשר שכירים, בינתיים לא עשית את זה.

 

כולם משלמים מיסים, האמת שגם מי שמובטל משלם ביטוח לאומי

לא בגובה שאני משלם

אני יכול להיות חולה שבוע וזה לא יעניין אף אחד ולא אקבל כסף, לו יש ימי מחלה, הבראה, פנסיה, משכורת 13 ונכון להיום אם אנחנו נסגרים לא מגיע לנו שום דבר (כמו בקורונה נניח)

אני משלם את כל הדברים האלה מהכיס שלי

 

פורסם
לפני 21 דקות, arturkopit כתב:

מה עם אבטחה בקניון?טיב טעם או קשת?

 

נכנס לקטגוריה של הובלות. 

 

ספר מה אתה עושה shock my world בייבי. 

  • מצחיק 2
פורסם



 
אבל אין לי שום דבר חכם להגיד בהקשר שלו אז אני שותק

צודק! יש אנשים בשרשור שצריכים ללמוד מהמשפט הזה
  • רעיון טוב! 1
פורסם
 
נכנס לקטגוריה של הובלות. 
 
ספר מה אתה עושה shock my world בייבי. 
איך בדיוק זה נכנס לקטגוריה הזאת?
תסביר לי.

אני שליח של כל מה שאתה שונא,סין ,ארה"ב 5G,קפיטליזם.
כל מה שאתה שונא,אני עוסק בו.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • לא הבנתי... 1
פורסם

צ׳יזס איך לא נמאס לכם?!

זה מאוד פשוט: אתם מעצבנים אחד את השני כי אתם לא נחמדים בצורה הכי בסיסית שיש.

99% מהטרפיק כאן זה מי יוצא יותר פוץ נגד מי.

טרנספורטר, אף אחד לא מקנא בך, עם כל הכיף שבחיי ה-boats and hoes.

ארתורקוקפיט, יש תור מפה ועד 2030 לתקן של הבן אדם הכי מתנשא בקארספורום, ויש פה אנשים עם ותק של עשור שמתמודדים על התפקיד הזה.

לא חייבים כל הזמן להוכיח כמה כולם מטומטמים. למרות שגם אני עושה את זה, ובשביל זה יש אינטרנט ופורומים.

תודה לכולם.

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...