Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד, טרנספורטר, אם היו משאירים את המדינה פתוחה עוד כמה ימים והיינו מקבלים כאן איטליה, כמה זמן היה לוקח עד שהיית מתחיל שוב הפקות? לדעתי לפחות שנתיים. לך תנשק לאיש הזה את אצבעות הרגליים על כך שהציל אותך.

 

הפרישה שלו היא כדי למנוע "הדחה" במסגרת החלפת השר. הרי מנכ"ל חייב להיות צמוד לשר, וכיון שליצמן הודח ממשרד הבריאות יבוא שר חדש עם אנשיו ויחליף אותו בכל מקרה.

  • אהבתי 3
  • מעניין 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אל תבלבל אותו, הוא צריך דמון, הוא לא יאשים את הוירוס או עסק בתחום הבילויים הרי, הוא צריך משהו חיצוני וממשי להאשים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני חשבתי שתפקיד מנכ"ל של משרד הוא תפקיד מקצועי ולא פוליטי. 

(אם לא אז זה בכלל מבלבל אבל זה לא קשור לדיון)

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

נקווה שהמנכל הבא יהיה מתחום הרפואה ולא מתחום המדע הבדיוני

 

אתה מתכוון מתחום הפקת האירועים. רק אז סדר העדיפויות שלו יהיה באמת נכון.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

תגיד, טרנספורטר, אם היו משאירים את המדינה פתוחה עוד כמה ימים והיינו מקבלים כאן איטליה, כמה זמן היה לוקח עד שהיית מתחיל שוב הפקות? לדעתי לפחות שנתיים. לך תנשק לאיש הזה את אצבעות הרגליים על כך שהציל אותך.

 

הפרישה שלו היא כדי למנוע "הדחה" במסגרת החלפת השר. הרי מנכ"ל חייב להיות צמוד לשר, וכיון שליצמן הודח ממשרד הבריאות יבוא שר חדש עם אנשיו ויחליף אותו בכל מקרה.

 

בוא נסתכל על זה ההפך

אם היו עוצרים את הטיסות מאיטליה ומארה"ב (עזוב את סין...בוא נגיד שזה עוד היה  תקופת נסיון), יש מצב שהיינו היום כבר עם אירועים

אם   הוא היה מקשיב למנכל הדסה

אם הוא היה מקפיד על זה שעובדי בתי האבות לא יעברו מבית אבות אחד לשני

יכול להיות שהיינו על 150 מתים היום

אפשר להגיד הרבה דברים בתאוריה

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

אני חשבתי שתפקיד מנכ"ל של משרד הוא תפקיד מקצועי ולא פוליטי. 

(אם לא אז זה בכלל מבלבל אבל זה לא קשור לדיון)

 

תפקיד מקצועי, מינוי פוליטי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 דקות, korola כתב:

עמית סגל פלט משהו עכשיו בשידור חי, שמסביר הרבה לגבי ההקלות המטורפות. 

שאלו אותו האם המשפט של המלך יפתח בתאריך הנקוב (24/5) ,

הוא ענה בתמימות - כן, אלא אם כן תהיה התפרצות של הקורונה. 

 

מה דעתכם? נראה פתיחה של המסעדות ב 17/5?  

חזרה לבתי הספר ? וחתונות עד 1000 איש , וכל זה עד ה 17/5 ?

ומה לגבי התפרצות ? האם תהיה עד ה 24/5  ? 

הרי בקלות אפשר לדמות התפרצות.

אתמול גילו 4 חולי קורונה חדשים, "וואו".

אבל בפועל הבדיקות היו נמוכות.

אם ב 20/5 נעשה 100 אלף בדיקות יומיות, נוכל לומר שגילו 300 חולי קורונה חדשים => התפרצות => סגירה חדשה של המשק. 

בקיצור מאוד קל לשלוט על זה, מאוד קל לתת תמונה אופטימית או תמונה פסימית לציבור, בחדשות משום מה לא מבקרים את זה אלא רק אומרים "מספר חולים נמוך" מבלי להסביר שכמות הבדיקות ירדה משמעותית.

Miata ND2

 

פורסם
לפני 1 דקה, malcishua כתב:

 

אתה מתכוון מתחום הפקת האירועים. רק אז סדר העדיפויות שלו יהיה באמת נכון.

 

ממש לא

אחד שיבין במה שהוא מתעסק בו  וידע לשמוע גם דעות של אחרים ולא רק של הבדיחה הזאת שעמדה  לידו ופרופסור גרוטאה  שחזה  כאן עשרות אלפי  חולים

פורסם (נערך)

@Transporter לעצור את הטיסות מארה"ב ומאיטליה? בעיה. היו במדינות האלה יותר מדי ישראלים והיה צורך לאפשר להם לחזור ארצה. הטעות היתה אחרת ומקורה לא במשרד הבריאות אלא בראש הממשלה: בגלל פחד מטראמפ לא הרחיבו את צוי הבידוד לשבים מספיק מוקדם. זה כנראה היה מצמצם במשהו את מספר הנדבקים בשלבים המוקדמים. אבל זה לא באשמת משרד הבריאות אלא באשמת ראש הממשלה.

 

וחוכמת הבדיעבד שלך אינה חוכמה. כאשר סגרו את המדינה ראו את ההתפרצויות בסין, בקוריאה הדרומית ובחלק נכבד מאירופה. זה חייב תגובה קשה. העובדה שההתפרצות בארץ היתה יחסית קלה נובעת ממזל (המקרים הראשונים הגיעו יחסית מאוחר, מה שנתן מרווח זמן לתגובה) ושכל (תגובה חריפה, אם כי לא מספיק). אני חוזר ואומר לך - התגובה היתה צריכה להיות הרבה יותר קשה מלכתחילה. גם כעת, עם השחרור המהיר מאד, יש סיכון גדול מאד להתפרצות חמורה בשבועות הקרובים. ואם תהיה התפרצות כזו בזכות חוסר המשמעת של הציבור הישראלי אתה תהיה מובטל עוד שנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, Or05230 כתב:

הרי בקלות אפשר לדמות התפרצות.

אתמול גילו 4 חולי קורונה חדשים, "וואו".

אבל בפועל הבדיקות היו נמוכות.

אם ב 20/5 נעשה 100 אלף בדיקות יומיות, נוכל לומר שגילו 300 חולי קורונה חדשים => התפרצות => סגירה חדשה של המשק. 

בקיצור מאוד קל לשלוט על זה, מאוד קל לתת תמונה אופטימית או תמונה פסימית לציבור, בחדשות משום מה לא מבקרים את זה אלא רק אומרים "מספר חולים נמוך" מבלי להסביר שכמות הבדיקות ירדה משמעותית.

 

הוא מדבר על האינטרס של ביבי ליצור "התפרצות"

לא על מספר בדיקות כוו'..

לפני 1 דקה, sperial כתב:

@Transporter לעצור את הטיסות מארה"ב ומאיטליה? בעיה. היו במדינות האלה יותר מדי ישראלים והיה צורך לאפשר להם לחזור ארצה. הטעות היתה אחרת ומקורה לא במשרד הבריאות אלא בראש הממשלה: בגלל פחד מטראמפ לא הרחיבו את צוי הבידוד לשבים מספיק מוקדם. זה כנראה היה מצמצם במשהו את מספר הנדבקים בשלבים המוקדמים. אבל זה לא באשמת משרד הבריאות אלא באשמת ראש הממשלה.

 

עשו את כל המהלכים האלה שבוע מאוחר מדי

אז בהתחלה זה התחיל עם סין ובוא נגיד "לא ידעו שיבואו משם אנשים חולים" (אבל ברור שאם אנחנו דברנו על זה כאן אז גם ראש הממשלה ובר סימן טוב ידעו...הרי  הם רואים קצת יותר מאיתנו)

אז על סין ויתרנו להם

אבל אחר כך עשו את אותן טעויות עם ארה"ב ואיטליה

אז אתה סולח לו גם על ארהב, אני לא

 

כל מי שחזר מכאן היה צריך להכנס ישר למלונית \ למתקן  של המשטרה \ צהל \ לא משנה מה

היו צריכים לחשוב מיידית על פתרון כזה

ויש סיכוי שהיום היינו עומדים על 8000 חולי קורונה בטוטאל

אל תשכח איך הכל התחיל.

פורסם
 
הוא מדבר על האינטרס של ביבי ליצור "התפרצות"
לא על מספר בדיקות כוו'..
לזה התכוונתי, אם ביבי מחר מכריח את הגופים השונים לבצע כמות גבוהה של בדיקות, הוא יכול להכניס לציבור פניקה בדמות כמות הולכת וגודלת של נדבקים חדשים.
אני לא אומר שהוא יעשה את זה, רק אומר שזה אפשרי.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם
לפני 1 דקה, Or05230 כתב:

לזה התכוונתי, אם ביבי מחר מכריח את הגופים השונים לבצע כמות גבוהה של בדיקות, הוא יכול להכניס לציבור פניקה בדמות כמות הולכת וגודלת של נדבקים חדשים.
אני לא אומר שהוא יעשה את זה, רק אומר שזה אפשרי.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

 

אל תדאג הוא כבר שומר את הנתונים מקוריאה  בשביל  להראות לנו  שהם פתחו שם  מועדון  והייתה הדבקה המונית

 

פורסם

שחר!!!  אף אחד לא הרס את המדינה,  הקורונה דפקה את כל העסק.  

האירועים שלך היו מתבטלים עם ביבי וברסי  ובלעדיהם. אולי היית מחזיק עוד אירוע אחד או שניים ואז הופ... היה מתבטל לך הכל. 

באמת נראה לך שבארץ היו ממשיכים לחגוג חתונות , אירועים גדולים , כאילו כלום ?

ביבי וברסי אולי סגרו את המשק שבועיים לפני שהוא היה נסגר בכל מקרה.

  • מעניין 1
פורסם

וטוב שכך, שאלמלא כן הסגר היה הרבה יותר קשה וממושך וההתאוששות היתה הרבה יותר קשה. נכון שאפשר היה לעשות זאת יותר טוב, בעיקר יותר מהר, ועם שחרור מתונן ומדוד, אבל זו ישראל ואלה ראשי המדינה ואזרחיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 דקות, Or05230 כתב:

לזה התכוונתי, אם ביבי מחר מכריח את הגופים השונים לבצע כמות גבוהה של בדיקות, הוא יכול להכניס לציבור פניקה בדמות כמות הולכת וגודלת של נדבקים חדשים.
אני לא אומר שהוא יעשה את זה, רק אומר שזה אפשרי.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

 

אל תדאג, כרגע דואגים למספר נמוך של בדיקות ופתיחה של הכל כמה שיותר מהר.

את הבדיקות הגדולות יעשו בעוד 10 ימים או בעוד 14 יום. 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...