Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, garicho כתב:


אני יודע שזה ממש אוף טופיק אפילו לפורום אוף טופיק, אבל מקומות שבונים במות שיודעים שיהיו מותקנות שם קונסטרוקציות כאלה, לא מכינים נקודות עיגון אוניברסאליות מראש כחלק מבניית הבמה הראשונית? נשמע לי סיפור לקדוח מחדש בבמה.

 

כל מקום והסיפור שלו. כל קונסטרוקציה והצורה שלה. 

אתה יכול להגיע לאולם אירועים והיום הכל ממוקם ככה, מחר הכל ממוקם בצורה אחרת לגמרי

ליאור נרקיס רוצה שהתאורה שלו תשב בצורה כזאת, עומר אדם רוצה צורה אחרת ומשה פרץ בכלל רוצה את האות M מתאורת לד חמה

בהרבה אולמות אירועים אין במה שמתאימה בגודל לכל זה אז מביאים במה חיצונית שעליה אפשר לקדוח

יש אולמות שיש להם מקום ולא מוכנים שנקדח 

בהיכלים יש כל מיני הכנות שיודות מהתקרה עם מנועים, אבל תמיד בונים שם במה מאפס (נגיד היכל מנורה, לייב פארק וכו')

לא כל קונסטרוקציה דורשת קידוח, תלוי מה תולים. אבל חלק גדול מאוד כן

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

לא תמיד יודעים מה רוצים שיהיה מההתחלה.

אתה לא יודע בתור מה השטח הזה התחיל.

 

מז"א? 

בטח שיודעים

כבר בחורף בניתי הדמיות למופעים של הקיץ

ידעתי בדיוק מה הולך לעמוד איפה על המ"מ

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

התכוונתי כשבמלון שפכו את הבטון.

 

כן אבל אתה קודח את זה לתוך במה עם פלטות של עץ, לא לתוך הרצפה של המלון...

על הרצפה בונים במה ועליה אתה קודח

במקרה שתארתי פשוט היה שם במה סוג ז' שלא הרשו לי לקדוח בה כי לא מתאים להם שכל אחד יקדח ועוד כמה שנים יצטרכו להחליף את הפלטות

שוב, במה סוג ז'. לא כזה ביג דיל אם היא  תלך לפח

במקום שלא עושה אירועים באופן קבוע לא אמורה להיות במה גדולה מוכנה, אלא במה שבונים ומפרקים במיוחד לפי דרישה

אולם כנסים של מלון לא צריך להחזיק במה 6X9  בשביל כנסים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

תודה על ההסברים. מעשיר מאוד! צמיד עיניין אותי תפאורה ותאורה, במיוחד בהופעות בין לאומיות. אני עוד זוכר את המופי של פינק פלויד - Pulse עם תאורה שעד היום מרשימה. 

 

 

בקייץ הייתי בהופעה של מיוז, וגם התאורה והתפאורות שלהם היו מדהימות. אבל זה בטח עובר ממקום למקום עם הלהקה ולא משתמשים בשירותים של אנשי הגברה מקומיים. 

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, garicho כתב:

תודה על ההסברים. מעשיר מאוד! צמיד עיניין אותי תפאורה ותאורה, במיוחד בהופעות בין לאומיות. אני עוד זוכר את המופי של פינק פלויד - Pulse עם תאורה שעד היום מרשימה. 

 

 

בקייץ הייתי בהופעה של מיוז, וגם התאורה והתפאורות שלהם היו מדהימות. אבל זה בטח עובר ממקום למקום עם הלהקה ולא משתמשים בשירותים של אנשי הגברה מקומיים. 

 

זה דומה מאוד לדברים שאני עושה בשיגרה

 

 

Image17.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

זה דומה מאוד לדברים שאני עושה בשיגרה

 

Image17.jpg

 

תראה עד הסוף, כולל המסך היורד וכדור הדיסקו. בנוסף, זה מ-94. הכל היה די ידני ופרימיטיבי...

 

אבל, אחלה תאורה גם אצלך!

פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

 

תראה עד הסוף, כולל המסך היורד וכדור הדיסקו. בנוסף, זה מ-94. הכל היה די ידני ופרימיטיבי...

 

אבל, אחלה תאורה גם אצלך!

 

עד היום אני משתמש בכדורי דיסקו בחלק מהעבודות

מה שמיוחד בזה שיש מפעיל שמפעיל הכל במדויק לפי המוזיקה.

השוק הזה מכוון מאוד גבוה היום

ולכל זה מוסיפים תותחי קור , תותחי אש ועוד דברים משוגעים

 

202003110_202508 (1).jpg

פורסם

טרנספורטר אתה צריך להבין שאולמות אירועים זה מקום סגור וממוזג (בקיץ מאוד ממוזג). זה מתכון לפיגוע הדבקה המוני, גם ריחוק חברתי לא יעזור לך שם.

יגיע חולה אחד ובקלות הערב הזה נגמר עם עשרות אם לא מאות נדבקים.

 

אז ההשוואה לחוף הים לא נכונה. כנ״ל שוק פתוח.

אבל איקאה למשל או כל קניון סגור זה כבר סיפור אחר. פה יש לך קווי דמיון.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

כאשר אנשים צועדים גם החשיפה לאחרים קצרה מאד, סביר שמנת הוירוס שמישוה יספוג תהיה זעירה, פחות מהנדרש להדבקה . זה נכון אם צועדים בטיילת ושומרים על ריווח. אם יושבים בצפיפות זו אותה צרה כמו בכל מקום צפוף, סגור או פתוח. וחוץ מזה, תראה לי אדם נורמלי שישב על החוף עם מסיכה.

 

ארועים צפופים - בין אם באולם ובין אם בפארק - הם מדגרה שיכולה לגרום להתפרצות, כי אם נדבקים 100 איש הרי שעד שיאבחנו אותם הם יספיקו להדביק עוד כמה מאות. גם שווקים, בודאי עם ההתנהגות הישראלית, יהפכו מוקדי הדבקה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

כאשר אנשים צועדים גם החשיפה לאחרים קצרה מאד, סביר שמנת הוירוס שמישוה יספוג תהיה זעירה, פחות מהנדרש להדבקה . זה נכון אם צועדים בטיילת ושומרים על ריווח.

 

לפני 50 עמודים שמתי פה תוצאות מחקר מאוניברסיטת איינדהובן ואוניברסיטה בבלגיה.

מי שלצידך בזמן הליכה צריך לשמור מרחק של מטר וחצי, מי שמאחוריך (או מלפניך), צריך לשמור ממנו מרחק של 4-5 מטרים, בטיילת יש יותר רוח אז אולי זה יותר ואולי זה פחות. תלוי בכיוון הרוח.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

כאשר אנשים צועדים גם החשיפה לאחרים קצרה מאד, סביר שמנת הוירוס שמישוה יספוג תהיה זעירה, פחות מהנדרש להדבקה . זה נכון אם צועדים בטיילת ושומרים על ריווח.

קרא את 3 המילים האחרונות בציטוט מהפוסט שלי. 

 

ומה שנאמר נכון לקצב הליכה, קרוב לודאי שברכיבה על אופניים יש לשמור מרווחים יותר גדולים. 

 

אני מניח שגם רוח, אפילו קלה, מדללת את הנגיפים שנפלטים לאויר. אבל אני לא יודע אם מישהו בדק את זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

טרנספורטר אתה צריך להבין שאולמות אירועים זה מקום סגור וממוזג (בקיץ מאוד ממוזג). זה מתכון לפיגוע הדבקה המוני, גם ריחוק חברתי לא יעזור לך שם.

יגיע חולה אחד ובקלות הערב הזה נגמר עם עשרות אם לא מאות נדבקים.

 

אז ההשוואה לחוף הים לא נכונה. כנ״ל שוק פתוח.

אבל איקאה למשל או כל קניון סגור זה כבר סיפור אחר. פה יש לך קווי דמיון.

 

אני לא חושב שחסרות דוגמאות שאפשר להשוות היום..

×
×
  • תוכן חדש...