Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

korola

 

אז איך הגעת למסקנה שמשחקים עם הנתונים?

רוב השבוע עשו 8000-10000

 

כי אתמול הם דיווחו אחורה ותיקנו את כמות הנבדקים שפורסמה יום קודם. 

כלומר ביום אחד הם העלו את מספר החולים ב-71, אבל במקום לפרסם שזה עלה ב-71.

הם אמרו - אה.. טעינו אתמול - אתמול דיווחנו על 30, אז זה לא היה 30, זה היה 70 אתמול .

והיום זה 30. 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, arturkopit כתב:

אם אתה כל כך בטוח שהאירועים הולכים להיות מפוצצים,אז מדוע אינך עושה אירוע?

50 איש אולי זה לא המון וזה ממש קצת לעומת המספרים הרגילים שאתה כל כך אוהב להתרברב בנוגע אלהיים,אבל זה עדיין פרנסה.

תעשה אירוע לחברים שלך ולחברים שלהם,מה הבעיה?תוכיח לנו שאתה צודק.

 

אני באמת לא מצליח להבין איפה הבעיה שלך בהבנה

איזה שפה אתה דובר ביום יום או כמה אתה קורא לפני שאתה מגיב

הלקוח הוא זה שבוחר לעשות אירוע. לא אני

כרגע אין ביקוש לאירועים ל 50 איש. וגם אם יש אירוע מדובר בחופה בלבד ולא באירוע מושקע שצריכים אותי

אף אחד לא חייב להוכיח לך שום דבר, אתה לא באמת מעניין אותי. אתה טרול שחופר כאן על דברים שכבר נטחנו עשרות פעמים 

 

רק בימים האחרונים התחילו להכנס אירועי דקה 90 של זוגות שרוצים להתחתן החל מה 20.6 למרות שלא בטוח שזה בכלל יאושר

בשניה שיתנו אישור למופעים בהיכלים הגדולים הם יהיו מלאים, ואני לא צריך להוכיח לך את זה. אתה יכול להכנס לאתרי הכרטיסים ולבדוק לבד כשזה יקרה

לפני 4 דקות, korola כתב:

 

כי אתמול הם דיווחו אחורה ותיקנו את כמות הנבדקים שפורסמה יום קודם. 

כלומר ביום אחד הם העלו את מספר החולים ב-71, אבל במקום לפרסם שזה עלה ב-71.

הם אמרו - אה.. טעינו אתמול - אתמול דיווחנו על 30, אז זה לא היה 30, זה היה 70 אתמול .

והיום זה 30. 

 

 

מוזר

ב WORLDMETERS הכל נראה רגוע. 20-30 ביום

בכל מקרה אתמול ב 20:00 ראיתי שהצהירו על 40+- נכון לשעה הנקובה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

מוזר

ב WORLDMETERS הכל נראה רגוע. 20-30 ביום

בכל מקרה אתמול ב 20:00 ראיתי שהצהירו על 40+- נכון לשעה הנקובה

 

מה רגוע? 

רד למטה ותראה את הנתונים של ישראל, 3 ימים אחרונים 71+21+43 , תקבל 135 , שזה 45 בממוצע ביום.

היום לפי הדיווח האחרון עלינו ב 28 - יש עוד 12 שעות עד סוף היום. 

נראה אם זה יהיה מעל 45 או לא.

ותיזכור , בגידול מעריכי אתה מחפש את הגידול היומי הממוצע - כל גידול מעל 10% ביום  שהוא עיקבי זה בעייתי. 

כלומר - אם יהיו 50, 55, 61 - בממוצע ב-3 ימים הבאים זה לא טוב. 

למרות שלכאורה זה יתקבל ע"י הציבור כנתונים טובים ויעודד אותם להגדיל את החשיפה.

 

image.thumb.png.b3a8edb729b3921ecfaf521b8ca62f2e.png

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

אני באמת לא מצליח להבין איפה הבעיה שלך בהבנה

איזה שפה אתה דובר ביום יום או כמה אתה קורא לפני שאתה מגיב

הלקוח הוא זה שבוחר לעשות אירוע. לא אני

כרגע אין ביקוש לאירועים ל 50 איש. וגם אם יש אירוע מדובר בחופה בלבד ולא באירוע מושקע שצריכים אותי

אף אחד לא חייב להוכיח לך שום דבר, אתה לא באמת מעניין אותי. אתה טרול שחופר כאן על דברים שכבר נטחנו עשרות פעמים 

 

רק בימים האחרונים התחילו להכנס אירועי דקה 90 של זוגות שרוצים להתחתן החל מה 20.6 למרות שלא בטוח שזה בכלל יאושר

בשניה שיתנו אישור למופעים בהיכלים הגדולים הם יהיו מלאים, ואני לא צריך להוכיח לך את זה. אתה יכול להכנס לאתרי הכרטיסים ולבדוק לבד כשזה יקרה

 

מוזר

ב WORLDMETERS הכל נראה רגוע. 20-30 ביום

בכל מקרה אתמול ב 20:00 ראיתי שהצהירו על 40+- נכון לשעה הנקובה

אני מבין שאינך ממש מבין את פירוש המילה 'אירוע' אז בבקשה

ציטוט

מילון

אֵרֽוּעַ, אירוע

שֵׁם עֶצֶם - זָכָר

1.

מִקְרֶה, מְאֹרָע.

"וְאֵין שָׁהוּת לְאֵרוּעֵי טֻמְאָה"

2.

הוֹפָעָה מְתֻכְנֶנֶת: אֵרוּעִים אָמָּנוּתִיִּים בְּיוֹם הָעַצְמָאוּת.

 

הינך יכול לתכנן אירוע לבד על מנת להביא אנשים,אז אנא אל תבלבל את המח שאתה חייב שאדם מסוים ירצה לעשות 'אירוע' על מנת שתהיה לך עבודה.

אתה גם לא יודע את פירוש המילה 'טרול',להביא לך את  ההגדרה של זה?אני מניח שאתה גם קורא לי 'טרול' כיוון שכל תגובה אשר אני מגיב לך אני משתיק אותך ואין לך מה להגיב ואינך מגיב לעניין.

האדם היחיד אשר חופר על אותו נושא זה רק אתה,מוכן לעשות אפילו משאל פורום בשביל להוכיח לך .(:

 

עכשיו כתבת שאין ביקוש לאירוע של 50 איש,אבל יש חופות  ופשוט לא צריכים אותך.

אז בעצם יש אירועים,פשוט אתה אי רלוונטי מסיבות כאלה ואחרות.אז אנא,אל תכתוב דברים שאינם נכונים ועוד במיוחד ששתי שורות לאחר מכן אתה אומר שיש אירועים.

 

אני מבין שאתה מסרב להבין שהעולם השתנה לפרק הזמן הקרוב והינך מסרב להתקדם עם הקידמה.

 

בהתחלה בכית שאין אירועים וכדומה,עכשיו יש אבל הינך בוכה כי זה לא בתנאים שלך.

מה השלב הבא,אתה תסרב לעשות אירועים ל400 איש אם לא תקבל פיצוי כספי מלא על מרץ-אפריל?

 

 

פורסם

אנשים מסתגלים למצב, ספרים וקוסמטיקאיות שהיו עובדים מ 10:00-17:00 .

עכשיו פותחים מ 8:00 עד 22:00 , פשוט פחות עמדות פעילות ועל מנת להרוויח עובדים יותר שעות. 

אני גם מקבל הודעות ממוסכים שפתוחים עד 20:00,   כל אחד בעסק שלו מנסה לראות מה הוא יכול לעשות על מנת לקושש עוד לקוחות. 

 

אנחנו לא יודעים בדיוק מה אצל כל אחד, ולכן קשה לייעץ ברשת מה לעשות.

אם הוא מחכה לאירועים הענקיים ולא מתאים לו לעשות חלטורות קטנות כמו תקליטן של שקל וחצי אז זה הוא. 

הוא יודע לעשות מוזיקת רקע לחופה ולקבלת קהל, אבל לא מתאים לו לתמחר אירוע כזה עכשיו. 

כמו שאני מבין, הוא יכול להרשות לעצמו לשבת בשקט שנה , להבין מה קרה ואז להיכנס לשוק בחזרה. 

למי שאגר מספיק שומן בשנים האחרונות  אין באמת סיבה להתנסות בדברים חדשים ולהמציא סגנונות חדשים ,

אחרים יעשו את זה שברגע שהכל יהיה ברור יותר ניתן יהיה להיכנס בשוק בכל הכח מחדש.

 

פורסם
לפני 1 שעה, korola כתב:

 

וירוס תמיד מתפשט בצורה מעריכית , לא תוכל להתחמק מזה.

כמות הנדבקים החדשה תלוייה בכמות הנדבקים ב-3 ימים האחרונים שעדיין לא פיתחו תסמינים ומסתובבים בחוץ,

כפול מקדם כלשהו שנובע מהתנהגות הסביבה. 

המקדם יכול להיות בדיוק 1 (נדיר) ,הוא יכול יכול להיות גדול מ-1 או קטן מ 1.

אבל הגידול/קיטון תמיד יהיה מעריכי - כי הוא תלוי בנדבקים ב -3 ימים האחרונים (או יותר)

 

כמות ההרוגים בתאונות הדרכים (שכל הזמן חוזר פה) - תלויה בכמות הרכבים על הכביש, הקיף הנסיעה, אחוז מערכות הבטיחות הרכבים, תשתית הכבישים וכדומה.

אין תלות בכמות ההרוגים בשבוע שעבר  ואם יש אז זאת תלות הפוכה - מרסנת.

אם יהיה שבוע אם הרבה הרוגים , אז אנשים יותר ישימו לב ויהיו קצת פחות. 

 

גם גידול של 3 % בכמות הנדבקים החולים החדשים כל יום (כפול 1.03) .. כלומר 33, 34 ,35, 36... תביא אותך אחרי לפי 2.4 חולים אחרי 30 יום.

כלומר ה-33 יגיעו ל 70 תוך 30 יום.   אבל חריגה בהתנהגות האוכלוסיה תעלה את המקדם מ 1.03 ל 1.1 , וזה כבר הכפלה כל 7 ימים. 

 

הכוונה הייתה שה R0 יהיה נמוך יותר משום שחלק מ"המיועדים" להדבק ינקטו באמצעי הגנה.

כלומר אם אני נפגש עם עופר,אמיר,ניסים ואמור להדביק את שלושתם, אדביק רק את אמיר וניסים כי עופר שמר על ריחוק חברתי ומסכה, כלומר R0=2 במקום 3.

וכן כשנגיע למספר גבוה של נדבקים יומיים נחזור אחורה בהקלות, אולי אז הציבור יבין שחשוב להשמע להוראות, אצלנו מבינים רק כח...

Miata ND2

 

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אחד הלקוחות האחרונים שלי הודיע שהוא כנראה סוגר את העסק אם לא יהיה שיפור דרסטי בהכנסות בחודש - חודשיים הקרובים. אדם חביב מאוד נמצא 20 שנה בתחום יבוא ושיווק מוצרים בתחום טיפול אלטרנטיבי. בכך תיק עצמאי שלי הגיע לסיומו... האמת אני נפרדתי מהרבה לקוחות מרצוני בשנה האחרונה כי רציתי להתמקד בעבודה שלי בתור שכיר פשוט לא חשבתי שככה זה יגמר. 

 

חשבת על זה שדווקא אולי המצב החדש ידחוף המון אנשים להיות עצמאים? 

שכיר זה מצב נח, אתה לא צריך לחשוב על שיווק, על מימון, גבייה מלקוחות והתמודדות עם מס הכנסה.

הבעיה, אם נכנסים למיתון , הרבה עסקים יקצצו בכח האדם, הספר במרכז המסחרי יפטר מכמה עובדים/עובדות.

החנויות בקניונים ירידו את כמות המוכרות כי יש פחות לקוחות בו זמנית בעסק ואז מה יעשו כל השכירים האלה שפתאום המקום הנח הזה שנקרא עבודה כבר לא קיים?

יכול להיות שבשלב הראשון הם יפתחו משהו פיראטי בשחור במחסן שלהם, כי יש דמי אבטלה.

אבל מסה גדולה של שכירים שנפלטו ונגמר להם תקופת דמי האבטלה, יחפשו איזה שירותים הם יכולים לתת על מנת כן להתפרנס.

 

כולם יצטרכו יועץ מס לטפל להם בתיק, לפתוח תיק , להגיש דוח שנתי, הצהרת הון.

אתה בטוח שזה הזמן לסגור פעילות? 

 

ושים לב שככה בהודעה אחת אתה סוגר 2 תיקים של עצמאיים  - של הלקוח ושלך.

פורסם (נערך)

איזה מזל שאנחנו חיים כאן ולא באוקראינה. אין כמו מדינת ישראל.

 

הזדעזתי קשות לאחר קריאת הכתבה בקישור המצורף אבל לא מופתע.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5724283,00.html?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

לפני 6 דקות, korola כתב:

אבל מסה גדולה של שכירים שנפלטו ונגמר להם תקופת דמי האבטלה, יחפשו איזה שירותים הם יכולים לתת על מנת כן להתפרנס.

 

ביטוח לאומי יחד עם הגורמים הרלוונטים בממשלה מנסים למצוא פיתרון בכדי להאריך את תקופת הזכאות לדמי האבטלה בתקופה זו.

 

ממקור ראשון.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אני לא מופתע. גם בבתי החולים בארץ התנאים רחוקים מלהיות אידיאליים, חדרים צפופים וחוסר כ"א (אני מדבר על ימים כתיקונם). יחס זה עניין מקומי, יש מחלקות ויש מחלקות. בכל מקרה, להיות מאושפז בלי להבין את השפה זה לא קל.

 

לגבי אוקראינה - אמנם אני לא יודע כמעט דבר על האיש, אבל העוזרת שלנו שולחת לאחיה באוקראינה, למשל, בגדים משומשים שהיא מקבלת מהמעסיקים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סתם ככה לדחוף לבן אדם אנטיביוטיקה ?

 

תשמ'ע, לפני 4-5 שנים עברתי צינתור והייתי מאושפז בשיבא 10 ימים ואין לי שום טענות ביחס לשירות ורמת הרופאים.

 

פעם ביום סיבוב רופאים ושיחה קלה - יש

אוכל סבבה - יש

תרופות  וציוד רפואי לא חסר.

מקלחת צמודה ונקייה - יש

אחיות כוסיות - יש

10 ימים לאחר הצינתור קיבלתי נופש במלונית חינם אין כסף למשך שבוע או 10 ימים (לא זוכר).

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 30 דקות, מרק10 כתב:

איזה מזל שאנחנו חיים כאן ולא באוקראינה. אין כמו מדינת ישראל.

 

הזדעזתי קשות לאחר קריאת הכתבה בקישור המצורף אבל לא מופתע.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5724283,00.html?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic


כי צריך להבין איך זה עובד שם. זה מדינת עולם שלישי, מזומן זה המלך, ומפה כל הדלתות פתוחות...

פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

יכול להיות שבשלב הראשון הם יפתחו משהו פיראטי בשחור במחסן שלהם, כי יש דמי אבטלה.

אבל מסה גדולה של שכירים שנפלטו ונגמר להם תקופת דמי האבטלה, יחפשו איזה שירותים הם יכולים לתת על מנת כן להתפרנס.

 

אני לא חושב. לא יודע. אדם צריך סט כישורים שניתן לשווק בתור עצמאי ואת זה אין להרבה אנשים. אדם צריך הון עצמי לפתוח עסק וגם זה בעייתי בתקופה שאנשים מפחדים להוציא כסף ובנקים סוגרים את הברז של מימון זול.

 

לדעתי בזמן הקרוב נראה ירידה במשכורות במשק כי אנשים יתפשרו על שכר והתנאים. בהמשך עסקים שיפתחו מחדש לא ימהרו להחזיר עובדים כי הם יראו הזדמנות לרענן שורות, לבצע ארגון מחדש ולהקדם תהליכי אוטומציה. לדעתי נראה הרבה מאוד מיזוגים גדולים יהפכו ליותר גדולים והקטנים ידחקו יותר ויותר לתחתית. מדובר בתהליכים שמתרחשים שנים רבות, אבל הקורונה תאיץ אותם משמעותית. 

 

הקיטוב באוכלוסיה והפערים החברתיים ימשיכו לעלות. אנשים רבים יתייאשו ממירוץ החיים וידחקו לשוליים. מעמד הביניים ימשיך להיעלם. בקיצור אני לא רואה איזה "בייבי בום" של עצמאיים בדרך. 

לפני כשעה, korola כתב:

כולם יצטרכו יועץ מס לטפל להם בתיק, לפתוח תיק , להגיש דוח שנתי, הצהרת הון.

אתה בטוח שזה הזמן לסגור פעילות? 

 

התחלתי לצמצם פעילות כבר ב-2019. אין לי יותר כוחות לעבוד 9-10 שעות + לנסוע 2-3 שעות ביום + להתאמן + לעשות את כל הדברים שלי מסביב + לשבת על תיקים של לקוחות בשעות הערב/סופי שבוע. די.

 

זה או להפוך להיות 100% עצמאי משהו שאני לא מוכן לעשות בשלב הזה בחיים או להתמקד 100% בעבודה בתור שכיר. כל השילובים האלה זה לא לכאן ולא לשם. 

 

לפני כשעה, korola כתב:

 

ושים לב שככה בהודעה אחת אתה סוגר 2 תיקים של עצמאיים  - של הלקוח ושלך.

 

יאפ. תחושת בטן שלי שבקרוב יתחיל גל פשיטות רגל. המון אנשים שהחזיקו עסקים שתנדנדו בין רווח והפסד במהלך השנים פשוט יזרקו את המפתחות וילכו. המון עסקים שבנו על איזה מענק רציני ימצאו את עצמם מקבלים כמה אלפי שקלים ויגידו להם "ביי ביי". 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 3 שעות, arturkopit כתב:

אני מבין שאינך ממש מבין את פירוש המילה 'אירוע' אז בבקשה

 

הינך יכול לתכנן אירוע לבד על מנת להביא אנשים,אז אנא אל תבלבל את המח שאתה חייב שאדם מסוים ירצה לעשות 'אירוע' על מנת שתהיה לך עבודה.

אתה גם לא יודע את פירוש המילה 'טרול',להביא לך את  ההגדרה של זה?אני מניח שאתה גם קורא לי 'טרול' כיוון שכל תגובה אשר אני מגיב לך אני משתיק אותך ואין לך מה להגיב ואינך מגיב לעניין.

האדם היחיד אשר חופר על אותו נושא זה רק אתה,מוכן לעשות אפילו משאל פורום בשביל להוכיח לך .(:

 

עכשיו כתבת שאין ביקוש לאירוע של 50 איש,אבל יש חופות  ופשוט לא צריכים אותך.

אז בעצם יש אירועים,פשוט אתה אי רלוונטי מסיבות כאלה ואחרות.אז אנא,אל תכתוב דברים שאינם נכונים ועוד במיוחד ששתי שורות לאחר מכן אתה אומר שיש אירועים.

 

אני מבין שאתה מסרב להבין שהעולם השתנה לפרק הזמן הקרוב והינך מסרב להתקדם עם הקידמה.

 

בהתחלה בכית שאין אירועים וכדומה,עכשיו יש אבל הינך בוכה כי זה לא בתנאים שלך.

מה השלב הבא,אתה תסרב לעשות אירועים ל400 איש אם לא תקבל פיצוי כספי מלא על מרץ-אפריל?

 

 

 

כמו שאתה רואה אף אחד שקורא את השטויות שאתה רושם לא טורח להצדיק אותך

אתה מבלבל את המוח ועדיין אין פה חוק שאוסר כתיבת שטויות

אף אחד לא יפתח את פארק הירקון בשביל 50 איש וגם לא את לייב פארק והיכל מנורה

אף מופע לא ריאלי ל 50 איש כי הם לא מכסים אפילו את עלות האבטחה

כתבתי כאן עשרות פעמים שכשפונים אליי להפיק חתונה לכמות כזו אין לי בעיה

אבל אני לא יכול לאנוס לקוחות להתחתן 50 איש. זכותם לחכות שיאשרו 300-500-1000 איש וגם זה יגיע

 

אבל אם אתה מתעקש לשמוע את זה (וכנראה שאתה מתעקש) אז אין לי בעיה לשבת בבית עד סוף יוני או אוגוסט ולקבל מענק של 20-40,000 שמשולם גם מהכיס של אנשים כמוך

 

לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

אחד הלקוחות האחרונים שלי הודיע שהוא כנראה סוגר את העסק אם לא יהיה שיפור דרסטי בהכנסות בחודש - חודשיים הקרובים. אדם חביב מאוד נמצא 20 שנה בתחום יבוא ושיווק מוצרים בתחום טיפול אלטרנטיבי. בכך תיק עצמאי שלי הגיע לסיומו... האמת אני נפרדתי מהרבה לקוחות מרצוני בשנה האחרונה כי רציתי להתמקד בעבודה שלי בתור שכיר פשוט לא חשבתי שככה זה יגמר. 

 

עצוב מאוד

יהיו עוד אלפים כאלה   ועל זה דברתי

הממשלה לא סופרת אותם

את הפעימה שניה והשלישית היו צריכים לתת בתחילת אפריל, לא בתחילת יוני!

צריך להיות עסק מאוד חזק כדי לשרוד את זה.

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

כמו שאתה רואה אף אחד שקורא את השטויות שאתה רושם לא טורח להצדיק אותך

אתה מבלבל את המוח ועדיין אין פה חוק שאוסר כתיבת שטויות

אף אחד לא יפתח את פארק הירקון בשביל 50 איש וגם לא את לייב פארק והיכל מנורה

אף מופע לא ריאלי ל 50 איש כי הם לא מכסים אפילו את עלות האבטחה

כתבתי כאן עשרות פעמים שכשפונים אליי להפיק חתונה לכמות כזו אין לי בעיה

אבל אני לא יכול לאנוס לקוחות להתחתן 50 איש. זכותם לחכות שיאשרו 300-500-1000 איש וגם זה יגיע

 

אבל אם אתה מתעקש לשמוע את זה (וכנראה שאתה מתעקש) אז אין לי בעיה לשבת בבית עד סוף יוני או אוגוסט ולקבל מענק של 20-40,000 שמשולם גם מהכיס של אנשים כמוך

 

 

 

חולק עלייך,מישהו כן מחזק את מה שאני כותב,אז עפ"י מה שכתבת אני לא כותב שטויות.

 

בנוגע לנוקיה,ירקון וכדומה...תביא לי ציטוט שכתבתי משהו שמדבר על המקומות האלו ,איפשהו שציינתי את המקומות הנ"ל.

מישהו כתב משהו על מופע?

מופע אתה יכול לארגן בכיף דרך הזום\יו טיוב וכדומה...ולגבות עליו כסף.

בהודעה האחרונה גם לא כתבתי שום דבר על חתונה. 

אתה צריך להתחיל לקרוא את ההודעות אשר אנשים כותבים ולא לכתוב דברים שלא קשורים לשום דבר.

 

 

שמח לדעת שכל הזמן הזה שיקרת  כאשר כתבת שהינך יכול לשבת בבית בלי לעבוד עד סוף 2021.

וואלה אחי,אם תקבל 20-40K שיהיה לך לבריאות,אבל אל תשכח שהכסף הזה בסוף גם יבוא ממך ולא רק מ"אנשים כמוני(אשמח להסבר מי אלו בדיוק אותם אנשים כמוני)".

 

יש אינספור אנשים אשר עוסקים בהגברה ומוצאים דרך לעבוד ולשגשג בתקופה הזאת,מעניין איך רק אתה יושב בבית ומתלונן.

 

 

אם הינך כה סובל מתוכן ההודעות שלי,הינך מוזמן לחסום אותי,אם תהיה מעוניין בעזרה כיצד לבצע זאת,אני להושיט יד ולעזור לך.

מת.png

פורסם
לפני 11 דקות, arturkopit כתב:

חולק עלייך,מישהו כן מחזק את מה שאני כותב,אז עפ"י מה שכתבת אני לא כותב שטויות.

 

בנוגע לנוקיה,ירקון וכדומה...תביא לי ציטוט שכתבתי משהו שמדבר על המקומות האלו ,איפשהו שציינתי את המקומות הנ"ל.

מישהו כתב משהו על מופע?

מופע אתה יכול לארגן בכיף דרך הזום\יו טיוב וכדומה...ולגבות עליו כסף.

בהודעה האחרונה גם לא כתבתי שום דבר על חתונה. 

אתה צריך להתחיל לקרוא את ההודעות אשר אנשים כותבים ולא לכתוב דברים שלא קשורים לשום דבר.

 

 

שמח לדעת שכל הזמן הזה שיקרת  כאשר כתבת שהינך יכול לשבת בבית בלי לעבוד עד סוף 2021.

וואלה אחי,אם תקבל 20-40K שיהיה לך לבריאות,אבל אל תשכח שהכסף הזה בסוף גם יבוא ממך ולא רק מ"אנשים כמוני(אשמח להסבר מי אלו בדיוק אותם אנשים כמוני)".

 

יש אינספור אנשים אשר עוסקים בהגברה ומוצאים דרך לעבוד ולשגשג בתקופה הזאת,מעניין איך רק אתה יושב בבית ומתלונן.

 

 

אם הינך כה סובל מתוכן ההודעות שלי,הינך מוזמן לחסום אותי,אם תהיה מעוניין בעזרה כיצד לבצע זאת,אני להושיט יד ולעזור לך.

מת.png

 

בוא תספר לי איזה חברות הגברה עושות אירועים דרך זום ?

אני רק אחדש לך שלפחות 150 חברות הגברה שעושות את הטופ שבאירועים בארץ כולל הר הרצל נמצאות איתי בקבוצה ואף אחת מהן לא עובדת

 

בדיוק כמו שאייל גולן לא נוסע לעשות חפלות ל 10 אנשים בשביל 1500 שקל ואסף גרניט לא פותח דוכן סביח לחודשיים

אני לא מכיר חברת הגברה אחת שעבדה בחודשיים האחרונים חוץ מלשים 4 רמקולים על משאית ביום העצמאות

 

בוא תספר לי איזה הפקות היו שאני אוכל לדעת איך לא נכנסתי למכרז

×
×
  • תוכן חדש...