Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 51 דקות, ChemGuy85 כתב:

אתה לא מתרגש?

לא, ממש לא.

גם אתה לא צריך. חשבתי שאתה הולך ללמוד, אתה רוצה שבסופו של דבר תחכה לך משרה מפוצצת 400K שקל בחודש בזמן שאתה עובד 100 שעות שחצי מהן מרוכזות בהטרדה של המזכירה של הבוס - לא בלחפש פירורים על הריצפה כי הכול התרסק ואנשים בקושי יכולים לנשום.

[איזה דיבור של שכיר יש לי, חבל על הזמן]

 

לפני 42 דקות, ChemGuy85 כתב:

ואם אחרי 5-6-7-10 שנות שפל כלכלי קשה נתעורר לעולם חדש עם כלכלה חזקה ובריאה יותר שאינה מבוססת על יצירת חובות אינסופיים?

יש לך איזה שיטה יותר טובה ממה שיש עכשיו?

תכתוב ספר ומהר, אולי תיהיה מרקס/לנין הבא

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אני רוצה להפנות שאלה לכל חברי הפאנל שנמצאים איתי כאן @ChemGuy85 @David32  @korola @sperial @ELI 205  @m3x7r3m3

 ניסיתם כמה וכמה פעמים להגיד לי שאף אחד לא ירצה ללכת לאירועים כשיחזרו לשיגרה

ראיתם מה קורה בקיונים ?

במכוני כושר?

אנשים הולכים כמו משוגעים

 

זוכרים שאמרתי לכם שזה מה שיהיה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, David32 כתב:

לא, ממש לא.

גם אתה לא צריך. חשבתי שאתה הולך ללמוד, אתה רוצה שבסופו של דבר תחכה לך משרה מפוצצת 400K שקל בחודש בזמן שאתה עובד 100 שעות שחצי מהן מרוכזות בהטרדה של המזכירה של הבוס - לא בלחפש פירורים על הריצפה כי הכול התרסק ואנשים בקושי יכולים לנשום.

[איזה דיבור של שכיר יש לי, חבל על הזמן]

 

מה שאני רוצה לא מעניין אף אחד האירועים האלה יותר גדולים ממני וממך. אם תהיה התרסקות זה כי המערכת הכלכלית הייתה רקובה מלכתחילה וזה לא משנה אם ההתרסקות באה היום או 2030 או 2040. 

 

ציטוט

יש לך איזה שיטה יותר טובה ממה שיש עכשיו?

תכתוב ספר ומהר, אולי תיהיה מרקס/לנין הבא

 

החברה האנושית תמצא איזון חדש. 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אני רוצה להפנות שאלה לכל חברי הפאנל שנמצאים איתי כאן @ChemGuy85 @David32  @korola @sperial @ELI 205  @m3x7r3m3

 ניסיתם כמה וכמה פעמים להגיד לי שאף אחד לא ירצה ללכת לאירועים כשיחזרו לשיגרה

ראיתם מה קורה בקיונים ?

במכוני כושר?

אנשים הולכים כמו משוגעים

 

זוכרים שאמרתי לכם שזה מה שיהיה?

 

אין לי מושג אני לא מתקרב למקומות האלה. בכל מקרה מה שאתה רואה עלול להיות מתעתע. תור יכול להיווצר לא בגלל שיש התנפלות אלא כי חנויות מגבילות את כמות האנשים שיכולים להיכנס בכל רגע נתון. 

 

בעקרון אין לי בעיה שאנשים ילכו למקומות האלה כל עוד הם עם מסכה. הבעיה היא שאני רואה את המשמעת בקרב הציבור מתרופפת עם כל יום חולף. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

אין לי מושג אני לא מתקרב למקומות האלה. בכל מקרה מה שאתה רואה עלול להיות מתעתע תור יכול להיווצר לא בגלל שיש התנפלות אלא כי חנויות מגבילות את כמות האנשים שיכולים להיכנס.

 

אני מסתכל על צפיפות בקניון לא על תור מחוץ לחנות

חוץ זה תסתכל על חדרי כושר

מסכים איתך, אני לא הולך לחדר כושר כרגע

כולם שם נוגעים בכל המכשירים ווכו', אני לא סומך על זה

 

באירוע זה לא חייב להיות ככה, הסברתי כבר שאפשר לקחת אולם שמיועד ל 1000 ולהכניס בו 300 ואז כל אחד יעמוד  \ ישב \ ירקוד איפה שבא לו
ואם כל אחד יושב עם המשפחה הגרעינית אז זה פחות מסוכן. אתה יושב עם ההורים שלך שממילא פגשת אתמול

או עם החברים שלך מהעבודה שממילא אתה איתם יום יום.

אתה מבין ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אנחנו אמורים מתישהו לחזור לשגרה ברור לכולם שאי אפשר לחיות בסגר כל החיים. אני מקווה שאנשים ישמרו על כללים של מרחק ומסכה. לצערי אני רואה את משמעת מתרופפת לדעתי עוד שבוע - שבועיים כמעט ולא נראה אנשים עם מסכות. משם נותר רק לקוות שמי שאמר שמדובר בחרטא של וירוס צדק ולא נמצא את עצמנו במצב של תמותה המונית וסגר נוסף. 

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

אני רוצה להפנות שאלה לכל חברי הפאנל שנמצאים איתי כאן @ChemGuy85 @David32  @korola @sperial @ELI 205  @m3x7r3m3

 ניסיתם כמה וכמה פעמים להגיד לי שאף אחד לא ירצה ללכת לאירועים כשיחזרו לשיגרה

ראיתם מה קורה בקיונים ?

במכוני כושר?

אנשים הולכים כמו משוגעים

 

זוכרים שאמרתי לכם שזה מה שיהיה?

עזריאלי השלום היה ריק היום בבוקר

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם תהיה התרסקות זה כי המערכת הכלכלית הייתה רקובה מלכתחילה וזה לא משנה אם ההתרסקות באה היום או 2030 או 2040. 

 

בטח שזה משנה. ב 2040 אהיה זקן יותר, בתקווה עם מספיק שיט כדי לשרוד נפילה כלכלית אם תקרה, ואם לא, אז לפחות אסתכל אחורה ויהיו לי שנים טובות.

אם זה קורה עכשיו אני סתם סובל ולא רואה איך לצאת מזה.

 

 

טרנספורטר, לא בארץ אז לא ראיתי.

אבלללללללל, בהצלחה לישראלים אם באמת לא למדו מזה כלום. אולי באמת ציפיתי ליותר מדי מבני אדם.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

לא יודע

תראה בחדשות בזמן סרטונים מקניונים

 

בחדשות מצלמים את מה שהם רוצים להראות. אני אומר לך באופן אישי הסתובבתי שם היום בבוקר כדי לראות איך זה נראה.

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

טרנספורטר, לא בארץ אז לא ראיתי.

אבלללללללל, בהצלחה לישראלים אם באמת לא למדו מזה כלום. אולי באמת ציפיתי ליותר מדי מבני אדם.

 

משה בר סימן טוב בראיון היום אמר שלדעתו (כמו שזה נראה) הגל הזה כבר  דועך

אבל עוד פעם

אי אפשר להפיל על הקיונים את מה שיקרה פה שיביאו אנשים מחו"ל ויגידו להם "תשבע לי שלא תצא מהבית"

זה לא עובד ככה ולא יעבוד ככה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

משה בר סימן טוב בראיון היום אמר שלדעתו (כמו שזה נראה) הגל הזה כבר  דועך

אי אפשר גם לרדת עליו וגם לצטט אותו, זה לא עובד ככה.

 

הקניונים גם ככה בדרכם החוצה.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

אני רוצה להפנות שאלה לכל חברי הפאנל שנמצאים איתי כאן @ChemGuy85 @David32  @korola @sperial @ELI 205  @m3x7r3m3

 ניסיתם כמה וכמה פעמים להגיד לי שאף אחד לא ירצה ללכת לאירועים כשיחזרו לשיגרה

ראיתם מה קורה בקיונים ?

במכוני כושר?

אנשים הולכים כמו משוגעים

 

זוכרים שאמרתי לכם שזה מה שיהיה?

 

אבל הכלכלה זה מה שאתה רוצה לראות מתעורר. 

נתוני חברות האשראי, היום ביזבזו רק 1 מילארד ש"ח, בדומה ליום חמישי שעבר וליום חמישי לפני שבועיים.

ימי חמישי לפני הקורונה היו מבזבזים 1.3 מילארד ש"ח. 

זה אומר שאנשים אולי יצאו לקניונים , אבל בתכלס לא פתחו את הארנק יותר מלפני שבועיים. 

זאת הבעיה של הכלכלה , אם אנשים עכשיו יכנסו למגננה, ובחודשים הקרובים יקנו פחות, יצמצו את הקניות רק למה שהם באמת צריכים.

אז נראה ירידה של 30% בצריכה הפרטית.

בעוד כמה חודשים , גם האוצר ידווח על ירדה תלולה בגביית המיסים. 

והשאלה האם מגדילים את הגרעון ? או מתחילים לקצץ, קיצוץ זה אומר פיטורים של עובדי מדינה.

קיצוץ רוחבי השכר של עובדי המדינה, הקפאת פרוייקטים של המדינה.

ואז הופ, עוד אזרחים שמצמצמים שוב את הצריכה שלהם. 

זה מה שצריך להדאיג אותך,  האם הכלכלה בתהליך התכווצות או בתהליך התרחבות?

האם המדינה תיכנס לקיצוצים או שתנצל את זה שנכנסנו למשבר עם יתרות מט"ח עצומות , יחס חוב תוצר נמוך בטירוף.

ודווקא תגדיל את ההוצאות שלה. 

 

לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

משה בר סימן טוב בראיון היום אמר שלדעתו (כמו שזה נראה) הגל הזה כבר  דועך

אבל עוד פעם

אי אפשר להפיל על הקיונים את מה שיקרה פה שיביאו אנשים מחו"ל ויגידו להם "תשבע לי שלא תצא מהבית"

זה לא עובד ככה ולא יעבוד ככה.

 

הוא התכוונן שהגל הראשון דועך, אבל הוסיף שהוא לא יודע מתי הגל הבא יתחיל.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

למה ככה? ואם אחרי 5-6-7-10 שנות שפל כלכלי קשה נתעורר לעולם חדש עם כלכלה חזקה ובריאה יותר שאינה מבוססת על יצירת חובות אינסופיים? עולם בו הדור שלנו וילדינו לא יצטרכו לקרוע את התחת מסביב לשעון בשביל לשלם התחייבויות פנסיוניות שפוליטיקאים נתנו לדורות קודמים. עולם בו יהיו לנו ולילדינו יותר הזדמנויות לחיים טובים יותר.

 

בטבע יער נשרף ובמקומו צומח יער צעיר ובריא יותר. בין לבין אולי נקבל גם קצת אקשן כמו מלחמה טובה. מה, סתם השקיעו את כל הטריליונים האלה בצבא? יאללה שיפוצצו משהו.  

היית רוצה להיות ניצול שואה?

קעקוע של מספר על היד?

היית רוצה להיות אסיר בגולאג? המלצתי לך, נראה לי, על סיפורי קולימה. בטח אם אתה קורא רוסית - אולי תקבל פרספקטיבה.

אחרי 5 - 6 - 10 שנות שפל כלכלי קשה, אתה כנראה תמות מרעב. ואם לא מרעב, אז מכדור בראש בקרב על איזה עמק. סביר להניח שגם רובינו.

אני לא יודע אם בחזון הרדיקלי החמוד שלך אתה מניח שאתה פשוט תשרוד, או שתם לא איכפת לך, אבל אני לא חושב שהחיים שלנו כ"כ מחורבנים, בשום פרספקטיבה היסטורית, כדי שיהיה שווה לחשוב אפילו בצחוק על מהלכים ואירועים שראינו במהלך המאה ה-20 בהקשרים דומים.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

משה בר סימן טוב בראיון היום אמר שלדעתו (כמו שזה נראה) הגל הזה כבר  דועך

ביום הראשון בו בית הקפה מתחת לבית שלי חזר לעבוד, היה בו תור. בשבוע האחרון אני לבד שם.

ככה זה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, BarryG כתב:

בחדשות מצלמים את מה שהם רוצים להראות. אני אומר לך באופן אישי הסתובבתי שם היום בבוקר כדי לראות איך זה נראה.

 

אני מדבר על חדשות בזמן, זה  עמוד פייסבוק שמראה לך מה קורה בחוץ

רואים בדיוק מה קורה בקניון

לפני 38 דקות, David32 כתב:

אי אפשר גם לרדת עליו וגם לצטט אותו, זה לא עובד ככה.

 

הקניונים גם ככה בדרכם החוצה.

 

 

הוא מודה בזה כי אין לו ברירה

יש נתונים מובהקים

הוא לא יכול להגיד שיש פה התפרצות משוגעת כשהוא דיווח בבוקר על 30 חולים חדשים

×
×
  • תוכן חדש...