Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקום שהיה סגר, אחרי שבועיים- שלושה כמות הנדבקים היומית ירדה.
מספר המתים הכללי בכל מקום היה תלוי באיזה שלב התחילו את הסגר, עם 400 חולים חדשים ביום או עם אלפי נדבקים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לכל מחלה יש את העקומה הזאת, וגם במקומות בלי סגר זה קרה (יפן, קוריאה, טאייוואן ושבדיה).

אחד האפידימיולוגים הכי מפורסמים בעולם הוא ג'ון איונידיס, בן אדם מבריק עם תעודות ופרסים מכאן עד הירח, והוא פרסם סדרה של סרטונים לתאר את חוות הדעת שלו במהלך המגפה, זה הראשון בה.

 

 

 

אני לא אומר שמה שהוא טוען זה תורה מסיני, אבל שווה להקשיב לפרספקיטיבה אחרת ממומחה עולמי, בשביל להרחיב את האופקים.

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 דקות, khalil כתב:

עמדתי מאחורי הציטוט, זאת היתה הכוונה שלי, אני לא טענתי שיש לי 10 דוגמאות לRCT שבו בדקו את יעילות הסגר, את זה את בחרת לפרש ולדרוש משהו שלא קיים. הדרישה לא לעשות סגר היא לא ילדותית ולא מטופשת, הדבר האחרון שהייתי אומר על הבחור שהבאת הוא ילדותי ומטופש, והוא לא המליץ על סגר.

 

אתה לא עומד מאחורי הציטוט, טענת במפורש שיש לפחות 10 דוגמאות לסגר שהניב תוצאות יותר גרועות.

בבקשה, תביא דוגמה אחת לסגר שהניב* תוצאות יותר גרועות.

כדי להימנע מויכוח אצרף ציטוט של משמעות המילה הניב מהמילון:

ציטוט

1.נתן תוצרת, הוציא מעצמו, הפיק

2.נתן רווח, הכניס

 

אני מצפה שאם אתה עומד מאחורי הציטוט אתה תוכיח שהסגר הפיק כמות מתים גדולה יותר, לא שהוא התקיים ביחד עם כמות מתים גדולה יותר ואתה לא מסוגל לייצר קשר של סיבה ותוצאה ביניהם.

אחרת תודה שאתה לא יכול לקבוע סיבה ותוצאה ביניהם, וזה מחזיר אותנו לעניין - בתור מי שלא מסוגל לייצר סיבה ותוצאה עדיף להקשיב לאלה שכן מסוגלים לייצר סיבה ותוצאה, והם ברובם המכריע בעד סגר.

ומכאן התוצאה היא שהדרישה לא לקיים סגר, כי אתה חושב שהוא לא עוזר, אבל לא מסוגל לייצר שום קשר של סיבה ותוצאה להוכיח את טענתך, היא ילדותית.

היא לא שונה מילד שאומר שהירח עשוי מגבינה, כי תסמוך עליו, או שאבא שלו הכי חזק בעולם, כי תסמוך עליו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/israel/

 

תסתכל בגרף של כמות המקרים החדשים בישראל.

ההגבלות של התקהלות, סגירת הקניונים התחילו ב 15.03, כמות הנדבקים היומית הגיעה לשיא ב 2.04 ומשם התחילה לרדת. וזאת היתה נקודת המפנה מקצב הכפלת מהמספרים של איטליה.

מקרי או בזכות הסגר?

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה סרטון של שעה, נו באמת, מעטים האנשים שאשכרה הולכים לראות את זה.

 

 

 

 

[בלי קשר, הבחור מזכיר פרצוף של מותג של פיצות קפואות בסופר]

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 23 דקות, vladclar כתב:

בכל מקום שהיה סגר, אחרי שבועיים- שלושה כמות הנדבקים היומית ירדה.
מספר המתים הכללי בכל מקום היה תלוי באיזה שלב התחילו את הסגר, עם 400 חולים חדשים ביום או עם אלפי נדבקים.

 

לשיטתך אפשר לעצור כל דבר בחיים ככה

מתלוננים על תאונות דרכים ? משביתים את הכבישים

מתלוננים על אלימות? עושים סגר

אנשים משתוללים בבתי חולים ומרביצים לרופאים ? סוגרים בתי חולים

זה כמו שיפרצו לך לחנות 5 פעמים בשנה והחברת ביטוח תייעץ לך לסגור את החנות וככה בעצם לא תסבול מפריצות יותר.

 

 

 

 

 

פורסם

איך הגעת לכל דבר בחיים? עוד פעם תאונות דרכים? כמות התאונות מכפילה את עצמה כל 3 ימים, עד שמגיעים לעשרות אלפי הרוגים?
מספיק כבר עם הדמגוגיה!
דיברתי על וירוס מדבק, שהיה צריך לבלום את ההתפשטות שלו לפני שמאבדים שליטה, ועשו זאת.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, asafasraf כתב:

נראה לי שאם יהיה גל שני לאנשי האוצר יהיה הרבה יותר משקל בהחלטה אם לחזור לסגר או לא, והוא יהיה משמעותי יותר מאשר לוזי סוף העולם כמו ברסימנטוב וגרוטו.

לביבי היה נוח להיתלות עליהם ולצאת זה שהציל אותנו מאסון, אבל הציבור הבין שזה בלוף אחד גדול.

הגל הראשון הוציא מקופת המדינה עשרות מיליארדים ופגע ברזרבות שלה.

אפשר לראות שבאזור שלנו כמות המתים מהמגפה נמוך מאוד (ירדן/לבנון/סוריה/ מצריים/ עזה/ רש״פ), גם אם כמות הבדיקות שם נמוכה.

אני אופטימי ומאמין שישראל תצא מזה יותר מהר ממה שכולם מנבאים.

ד״א, הייתי היום במודיעין עילית ודווקא שם רואים את ההשפעה העצומה שיש לרבנים על הציבור- כמעט כולם היו עם מסיכות, הרבה יותר מאשר אצל שאר הציבור.

 

מספיק היה לראות את הנאום שלו השבוע כדי  להבין

יש כאן פחות מתים ? הסגר בזכותו הצליח

יש כאן מליון מובטלים שלא קיבלו עד היום שום מענק? זה בגלל ראש רשות המיסים, והוא עוד מוכיח אותו בשידור חי ואומר לו "אתה מתחייב שהם יקבלו תוך שבוע כן?"

 

בנאדם אפס, ראש אזרחים טיפשים לא מבינים שמי שיכול לחלק הוראות ולדפוק על השולחן זה ביבי

הוא זה שהיה צריך לבוא לראש רשות המיסים בסוף מרץ ולהגיד לו יש לך שבוע להראות לי ש 80% מאותם עצמאיים קיבלו כסף

בפועל מה שהוא עשה, שלח את הדוברים שלו להודיע לנו ש"בערב יום השואה ראש הממשלה נחשף לבעיית העצמאיים והתחיל לטפל בה"

חודש אחרי (!!!) שהתחיל הבלאגן, הבנאדם שמתגאה בזה שהוא היה שר אוצר בין הכי טובים שהיו כאן, רק אחרי חודש הוא  גילה שעסקים שלא עובדים כבר חודש מתחילים ליצר חובות"

 

אתה יודע מה המזל של ביבי ?

חלק גדול מהמצביעים שלו הם אנשים בלי אופק, שכירים שבכלל לא מבינים את כל העניין עם עצמאיים. אני רואה את זה בתגובות בפייסבוק, אנשים פשוט טיפשים שחושבים שבעלים של דוכן פלאפל הוא טייקון שיושב על נכסי נדלן  במיליארדי דולרים בארץ ובחו"ל ולכן זה בסדר שביבי לא התעסק בזה והלך להציל מליוני מתים (כן זה היה רעיון של ביבי, וכן בטוח היו כאן מליון מתים אם היו עושים סגר יותר יעיל)

אני בטוח שכל העצמאים שבאמת נפגעו מהגישה של ביבי מבינים  שהוא זה שמקבל את ההחלטות ואם היו בחירות עוד שבועיים הם היו זוכרים לו את זה.

 

 

לפני 5 דקות, vladclar כתב:

איך הגעת לכל דבר בחיים? עוד פעם תאונות דרכים? כמות התאונות מכפילה את עצמה כל 3 ימים, עד שמגיעים לעשרות אלפי הרוגים?
מספיק כבר עם הדמגוגיה!
דיברתי על וירוס מדבק, שהיה צריך לבלום את ההתפשטות שלו לפני שמאבדים שליטה, ועשו זאת.

 

יכולים עדיין להמשיך את הסגר

יש לנו 30-50 נדבקים ביום

שיכולים בקלות להפוך ל 100-200

שיהפכו בעתיד ל 400

למה לא לעצור את זה מעכשיו ? 

מה הבעיה להכין גרף שמראה ש 30 נדבקים היום יכולים להדביק מחר בקניון ותוך חודש נהיה על אלפי מתים ?

 

הרי זה בדיוק מה שהוא יגיד אם יהיה גל שני

לא היה גל שני בגלל כל החוזרים מחו"ל והחוסר תשומת לב שהממשלה נותנת למחדלים האלה

היה גל שני בגלל  שפתחו קניונים ובעלי החנויות לא חשבו על דרך יעילה לשמור על ריחוק שם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, vladclar כתב:

מספיק כבר עם הדמגוגיה!

 

מילא אם עוד היה לו כישרון דמגוגי, ו/או מידע רלוונטי מאחורי הדמגוגיה.

אבל זו דמגוגיה לשם דמגוגיה, וגם בתור כזו היא גרועה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 15 שעות, korola כתב:

 

היום הספיקו רק 4864 על מנת להגיע ל 33. 

אבל אי אפשר להחזיק את זה יותר מידי , אם זאת הטקטיקה , אז בסוף זה יתפוצץ.

 

 

אתה לא חושב שזה מחדל ?

למה אף אחד לא נותן את הדין על זה?

אמרו 10,000 - 30,000 בדיקות

יש לנו הזדמנות עכשיו להתחיל לבדוק חלק גדול מהאוכלוסיה

למי מחכים ? למה לא עושים את זה?

פורסם

כי הקשיבו לרעיון שלי ומפחדים לגלות פתאום כמות חולים שלא ציפו לה 🤣

 

הערה: זה בצחוק כן? אין לי ידיעה לגבי זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

. גורם במשרד הבהיר כי בנתונים שפורסמו אמש חלו טעויות. "לאורך היממה אתמול נוספו 64 מאובחנים חדשים, כפול מהיממה לפני כן", אמר. "יותר מ-40 מהמאובחנים החדשים היו מירושלים ומבית שמש, ולא נראה שיש מגמה של התפרצות חדשה מעבר לערים האדומות, אך נצטרך להמתין".

 

אני מנסה להבין

אם אני גר בירושלים או בית שמש אני יכול לנסוע לתל אביב ולדאוג שאם כבר שבוע לא נדבק שם אף אחד אז עכשיו נצית שם הכל מחדש?

מה ההגיון בזה?

למה לא לנקות את הערים האלה שכבר יותר מחודש נמצאות בכותרות ?

 

פורסם

לפחות בכל הנוגע לבית שמש, מה"איזור האדום" שזה שכונות מסוימות (רמת בית שמש, קרייה חרדית) יציאה מותנית בסיבה טובה מאוד, בהתחשב בזה שאלו שכונות שמספקות את כל הצרכים היומיומיים (קופות חולים, סופר, מאפיות, קצביות ומה שלא תרצה).

בפועל יציאה משם זה לבית חולים או משהו כזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 16 שעות, korola כתב:

למה אם נגיע לסגר שני?  

לדעתי כולם יודעים שיהיה גל שני, השאלה מתי הוא יגיע? 

בעוד שבועיים או בספטמבר - דווקא מתאים לי עוד פעם חודש חופש בחגים? 

 

 

אפשר למנוע אותו אם ידאגו לסגור שוב את הערים הבעייתיות כדי שלא יצאו ויפיצו את המחלה

ואם ידאגו לא להכניס לכאן חולים מחול

אבל זה לא יקרה

אז יהיה גל שני

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לפחות בכל הנוגע לבית שמש, מה"איזור האדום" שזה שכונות מסוימות (רמת בית שמש, קרייה חרדית) יציאה מותנית בסיבה טובה מאוד, בהתחשב בזה שאלו שכונות שמספקות את כל הצרכים היומיומיים (קופות חולים, סופר, מאפיות, קצביות ומה שלא תרצה).

בפועל יציאה משם זה לבית חולים או משהו כזה

 

זה בטוח מה שאתה אומר? כי אני קראתי שאין סגר על אף ישוב כרגע

פורסם (נערך)

זה לא בדיוק סגר, אבל מאוד לא סביר שתצא מהשכונות האלה בלי לפגוש שוטר.

שזה אגב By Design של השכונות האלה, על מנת לייצר סגירה קלה בשבתות וחגים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...