Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שאם יהיה גל שני לאנשי האוצר יהיה הרבה יותר משקל בהחלטה אם לחזור לסגר או לא, והוא יהיה משמעותי יותר מאשר לוזי סוף העולם כמו ברסימנטוב וגרוטו.

לביבי היה נוח להיתלות עליהם ולצאת זה שהציל אותנו מאסון, אבל הציבור הבין שזה בלוף אחד גדול.

הגל הראשון הוציא מקופת המדינה עשרות מיליארדים ופגע ברזרבות שלה.

אפשר לראות שבאזור שלנו כמות המתים מהמגפה נמוך מאוד (ירדן/לבנון/סוריה/ מצריים/ עזה/ רש״פ), גם אם כמות הבדיקות שם נמוכה.

אני אופטימי ומאמין שישראל תצא מזה יותר מהר ממה שכולם מנבאים.

ד״א, הייתי היום במודיעין עילית ודווקא שם רואים את ההשפעה העצומה שיש לרבנים על הציבור- כמעט כולם היו עם מסיכות, הרבה יותר מאשר אצל שאר הציבור.

פורסם
לפני 10 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אני מציע דבר כזה, כל מעבדה תקבל הקצאה, ככה שסך ההקצאות לכל המעבדות יהיה 30, ברגע שהמעבדה מגיעה לכמות בדיקות חיוביות של חולים חדשים כמו מספר ההקצאה שלה, שיפסיקו לבדוק.

ככה כל יום יהיה לנו עד 30 חולים חדשים.

 

 

אשכרה הקשיבו לך, גם היום הגיעו ל-33 חולים והפסיקו לבדוק. 

הבעיה שרואים את זה בולט, אתמול היו צריכים לבדוק 8931 בדיקות על מנת להגיע ל 33 

היום הספיקו רק 4864 על מנת להגיע ל 33. 

אבל אי אפשר להחזיק את זה יותר מידי , אם זאת הטקטיקה , אז בסוף זה יתפוצץ.

 

455212471_514434.thumb.jpg.b12e5f3ec18b1de0d0019518cda1df4e.jpg

 

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

אתה צודק. חזרה לסגר שני פירושו כשלון טוטאלי של ההנהגה.
אתה יודע אבל מה הבעיה? אף אחד שם ובמיוחד לא המנהיג העליון יודה שהוא נכשל אם אכן נגיע לסגר שני. הוא כבר יסביר למה הסגר השני הזה הוא תוצאה של ראיית העתיד והעובדה שהוא גאון. ההמון יהנהן "יחי המנהיג" ואז יקלל בחדשות שאין לו כסף.

 

זה חלק מהסיבות לאדישות ולעובדה שלא אכפת להם שם מאיתנו. איך הוא אמר בכנס ההוא בקרית שמונה לאותה פעילה "את משעממת אותנו"... גם אתה משעמם אותו.

 

יהיה פה גם סגר עשירי אם לא יתחילו לאכוף את הכללים

אין דבר יותר דפוק מלהכניס לארץ אנשים חולים ולתת להם להסתובב חופשי

איך בכלל הגענו למצב ששואלים את האזרח אם בא לו שיעקבו אחריו או לא ? 

למה זה בחירה של האזרחים ?

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

תיקנתי לך.

 

זה נכון אבל לא חייב לרעוב למוות כדי לרזות במשקל. בהינתן מאזן קלורי שלילי (בין אם באמצעות החסרת מזון ובין אם באמצעות שריפת קלוריות מוגברת), בני אדם יורדים במשקל. איך עושים את זה נכון, איך לא שורפים רקמות שריר רזה, איך דואגים שהתהליך ימשיך מספיק זמן כדי להגיע לתוצאות המיוחלות, איך לא מגיעים למצב של הרעבה (מחסור קלורי קיצוני) - לשם כך יש תיאוריות ומחקרים למכביר.

אבל זה לא משנה את העבודה שמאזן קלורי שלילי -> ירידה במשקל.

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

 

@ChemGuy85 אתה מדבר כמו חשבונאי - יש הכנסות, יש הוצאות, יש רווח גולמי ויש רווח נקי. אתה צריך לעבור למוד של ביולוג, שמבין שאפילו אריתמטיקה פשוטה לא פועלת בגוף המורכב שלנו, ובין השאר שמנגנוני בקרת האכילה מורכבים מאד, וגם נושא צריכת האנרגיה תלוי בהרבה מאד גורמים. נסה לקרוא קצת על ההורמונים של רקמת השומן ותבין שהדברים סופר מורכבים ולא לגמרי מובנים.

 

אריתמטיקה פשוטה די עובדת בגוף שלנו (עד כדי גבול מסויים ובהינתן מצב התחלתי מאוזן). מנגנוני הבקרה יכולים להיות מורכבים וכך גם נושא הורמוני רקמות השומן. זה לא משנה שאפשר לרזות באמצעות מאזן קלורי שלילי שמגיע, באמצעות חישוב (די גס) או מדידה (די מדוייקת) של צריכת המזון ושריפת הקלוריות היומית של בן אדם.

אף אחד כאן לא כתב שלא נדרשים מעשים שנחשבים קיצוניים על ידי חלק, כמו ספירת קלוריות (איך נדע באיזה מאזן אנחנו בלי לספור?), או שקילת האוכל (איך נדע כמה קלוריות צרכנו?). רוב האנשים לא מסוגלים להתנהל ככה.

אמנם התאמנתי בצורה רצינית בערך 5 שנים ולא כל חיי הבוגרים, אבל משקל האוכל במטבח עבד קשה מאוד, הכנות של מזון בקופסאות מראש, ואכילה לפי תפריט מסודר. זה מתיש, אבל יש אחלה תוצאות והן קונסיסטנטיות בהחלט.

כמובן, שיש עוד מרכיבים כמו שינה, ואימוני כושר. אבל רוב העבודה היא במבטח ו/או כשיוצאים למסעדה או פאב. כמה אנשים מוכנים לוותר על הפיצה או ההמבורגר שלהם? כמה אנשים מוכנים לוותר על הבירה שלהם?

כמה אנשים מוכנים להתאמן (לעקוב אחרי ההתקדמות ולבצע רישום של המשקלים/זמנים שלהם)?

 

לדעתי זה מה שהכימאי התכוון אליו. כמובן שזה לא מבטיח לאף אחד את התואר מר עולם או מרים משקולות מקצועני. אבל זה כן בקורולציה די גבוהה לשיפור נרחב בבריאות הכללית.

וכן, יש גבול גנטי כלשהו. אבל מרבית האנשים מציבים אותו הרבה יותר מידי נמוך ביחס למה שאפשר באמת להגיע. זה לא "הכל אפשרי" ניו-אייג' בולשיט כזה. יש גבול אמיתי, אבל הרבה אנשים הולכים לפתרון הזה כי המטרה לא מספיק חשובה להם או יותר נכון היא לא בפריוריטי מספיק גבוהה.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
 
יהיה פה גם סגר עשירי אם לא יתחילו לאכוף את הכללים
אין דבר יותר דפוק מלהכניס לארץ אנשים חולים ולתת להם להסתובב חופשי
איך בכלל הגענו למצב ששואלים את האזרח אם בא לו שיעקבו אחריו או לא ? 
למה זה בחירה של האזרחים ?
שואלים אותם , האם הם מסכימים להתקין אפליקציה. זה לא אומר שלא בודקים את אלה שלא מתקינים. ( איכון טלפוני וביקורי בית כדי לוודא שלא השאירו בכוונה את המכשירים בבית והלכו לטייל ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 13 דקות, Gosser1860 כתב:

 

אריתמטיקה פשוטה די עובדת בגוף שלנו (עד כדי גבול מסויים ובהינתן מצב התחלתי מאוזן). מנגנוני הבקרה יכולים להיות מורכבים וכך גם נושא הורמוני רקמות השומן. זה לא משנה שאפשר לרזות באמצעות מאזן קלורי שלילי שמגיע, באמצעות חישוב (די גס) או מדידה (די מדוייקת) של צריכת המזון ושריפת הקלוריות היומית של בן אדם.

 

[וואי זה שירשור על קורונה, תיכף אני חוזר לעיניין המרכזי]

 

אתה יודע הרי שלא כול הקלוריות נולדו שוות, והתהליך שבו מודדים את האנרגיה לא קשור בכלל למה שקורה אצלינו בגוף. בסופו של דבר ספירת קלוריות עובדת כי אתה מקפיד על תפריט ומקטין כמות בכול מקרה (בעיקר כי התשומת לב על זה, אתה לא רץ לנשנש משהו, אתה מודע למה שאתה מכניס לפה וכו). אז, כן ולא.

 

 

 

בהולנד הכריזו על אסטרטגיית יציאה.

שבוע הבא יש הקלות, מסאז'ים/ספרים/פדיקורים וכאלה חוזרים לעבוד תוך כדי הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות ורק בהזמנה מראש.

יוני התח"צ חוזר למתכונת הקודמת עם הגבלה על 40% מהכיסאות וחייבים ללבוש מסיכה (אבל לא רפואית - לא יודע מה זה אומר). מסעדות, תאטרונים, אולמות אירועים וכו' - עד 30 איש כולל הצוות.

יולי - 30 הופך ל 100.

ספטמבר - סאונות חוזרות, וגם העובדי המין (מה המילה היפה לזה? קיצר זונות) חוזרים לעבוד.

 

https://www.government.nl/latest/news/2020/05/06/avoid-busy-places-and-stay-1.5-metres-away-from-others

 

נחמד.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

אתה צודק. חזרה לסגר שני פירושו כשלון טוטאלי של ההנהגה.

 

ואם נניח בעוד 3 חודשים או חצי שנה יהיה גל שני עולמי, זה גם כשלון טוטאלי של ההנהגה?

 

לפני כשעה, asafasraf כתב:

אפשר לראות שבאזור שלנו כמות המתים מהמגפה נמוך מאוד (ירדן/לבנון/סוריה/ מצריים/ עזה/ רש״פ), גם אם כמות הבדיקות שם נמוכה.

 

אני מציע לא להסתמך יותר מדי על נתונים של מדינות או ישויות ערביות, בטח לא אלה שסביבנו.

 

לפני כשעה, korola כתב:

 

אשכרה הקשיבו לך, גם היום הגיעו ל-33 חולים והפסיקו לבדוק. 

הבעיה שרואים את זה בולט, אתמול היו צריכים לבדוק 8931 בדיקות על מנת להגיע ל 33 

היום הספיקו רק 4864 על מנת להגיע ל 33. 

אבל אי אפשר להחזיק את זה יותר מידי , אם זאת הטקטיקה , אז בסוף זה יתפוצץ.

 

455212471_514434.thumb.jpg.b12e5f3ec18b1de0d0019518cda1df4e.jpg

 

 

אז אתה אומר להפסיק לתת להם רעיונות. 🤣

 

לפני 21 דקות, David32 כתב:

בהולנד הכריזו על אסטרטגיית יציאה.

שבוע הבא יש הקלות, מסאז'ים/ספרים/פדיקורים וכאלה חוזרים לעבוד תוך כדי הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות ורק בהזמנה מראש.

 

איך עושים מסאג' בשמירת מרחק? 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

איך עושים מסאג' בשמירת מרחק? 🤣

 

מכיר push rod engines? אז ככה.

 

Overhead valve engine - Wikipedia

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
ציטוט
  • Most people in contact-based roles will be allowed to perform their jobs again. This includes driving instructors, medical and paramedical professionals (dieticians, massage therapists, occupational therapists, prosthodontists, etc.), hair and beauty professionals (hairdressers, beauticians, pedicurists, etc.) and alternative medicine practitioners (acupuncturists, homeopaths, etc.).
  • They should stay 1.5 metres apart from their clients wherever possible.
  • They should see clients by appointment only and assess possible health risks beforehand together with the client.

 

 

wherever possible.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

ואם נניח בעוד 3 חודשים או חצי שנה יהיה גל שני עולמי, זה גם כשלון טוטאלי של ההנהגה?

 

 

כן בהחלט. אל תשווה את המצב שיש עכשיו/בעוד חודשיים/בעוד חצי שנה למה שהיה בתחילת מרץ. לגבי ההשוואה לכל העולם, אנחנו לא כל העולם. אנחנו לא דומים לאף מדינה לטוב ולרע.
 

יש עכשיו שלל דרכים לאתר את הווירוס. יש הרבה יותר מידע על הווירוס עצמו. מבחינת מוכנות יש פה הרבה יותר ציוד מגן ובדיקות. יש עכשיו הרבה יותר מכונות הנשמה, והכי חשוב מספר נדבקים ומונשמים נמוך. כל אלו היו הסיבות לסגר

איזה סיבה בדיוק תצדיק הגעה לסגר נוסף? רק אם מישהו לא יאכוף את ההנחיות ולא יעקוב אחרי המצב בשטח.

 

למה שזה יקרה? כי לא בנו מערכים מתאימים לעניין, והיה זמן ויש זמן כי עדיין לא הגענו למצב הזה.

אם יכשלו כאן בפעולות אקטיביות כדי לשמור על המצב הקיים זו בעיה של ההנהגה. היה מספיק זמן כדי לבנות מערך אכיפה ובידוק כדי לאכוף את ההנחיות ולדאוג שלא יהיו התפרצויות נקודתיות שישפיעו על הכלל., זה שלא עשו את זה עד עכשיו ולא נראה שעובדים בכיוון זה כשלון זה לא רק בירוקרטיה... ואני מקווה שזה לא יפגע בנו בעתיד.

במקום זה ישנים על האף ומרימים למנהיג.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 3 שעות, vladclar כתב:
לפני 3 שעות, Transporter כתב:
 
יהיה פה גם סגר עשירי אם לא יתחילו לאכוף את הכללים
אין דבר יותר דפוק מלהכניס לארץ אנשים חולים ולתת להם להסתובב חופשי
איך בכלל הגענו למצב ששואלים את האזרח אם בא לו שיעקבו אחריו או לא ? 
למה זה בחירה של האזרחים ?

שואלים אותם , האם הם מסכימים להתקין אפליקציה. זה לא אומר שלא בודקים את אלה שלא מתקינים. ( איכון טלפוני וביקורי בית כדי לוודא שלא השאירו בכוונה את המכשירים בבית והלכו לטייל ).

 

כל הכבוד אז נחזור לימים שהיו באים דופקים לבנאדם על הדלת והוא לא נמצא ואז אמנון לוי אומר לו נו נו נו בערב..

למה זה טוב? חודשיים טוחנים לנו את המוח על החדשות, על השבכ, על הקידמה

בסוף האזרח קובע איך יאכפו את החוק? זה בדיקה

פורסם
 
כל הכבוד אז נחזור לימים שהיו באים דופקים לבנאדם על הדלת והוא לא נמצא ואז אמנון לוי אומר לו נו נו נו בערב..
למה זה טוב? חודשיים טוחנים לנו את המוח על החדשות, על השבכ, על הקידמה
בסוף האזרח קובע איך יאכפו את החוק? זה בדיקה
איזו אפליקציה, למשל, ניתן להתקין על מכשיר נייד שהוא לא סמארטפון?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

@David32 הצעדים ההולנדיים פחות קיצוניים מאלה שלנו, ולא מדובר ב"מסיכות רפואיות" אלא ב"מסיכות המיועדות לצוות רפואי". אני מנחש שהכוונה היא שלא יגנבו מסיכות מבתי החולים.

 

אבל מה שיפה בעניין הוא שהתוכנית מתבצעת בצעדים ידועים מראש על פני מספר חודשים, ומצויינת התניה שהנגיף יהיה "תחת בקרה" (אם כי לא מציינים מספרים). לא כמו אצלנו, שכאשר יש תכנית לפתוח את חדרי הכושר והקניונים בתאריך מסוים ואז הבעלים של הולמס פלייס וכמה קניונים באים ובוכים לביבי אז בלי לחשוב הרבה מקדימים את הפתיחה ב-10 ימים. 

 

דרך אגב "עובדי מין" (sex workers) זה אכן המונח המקובל לזונות מכל הסוגים והמינים, ולא רק להם, אם כי במקרים רבים הכוונה בעיקר אליהם. הם, יחד עם עוד כמה תחומים,  משתייכים לסקטור "תעשיית המין" (sex industry).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע אם כבר פורסם פה או לא, זה סרטו הסברה סיני סופר משעשע נגד ההאשמות של ארה"ב. וואו זה פשוט גדול. הסינים שיחקו אותה חייב לציין.

 

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

×
×
  • תוכן חדש...