Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

לא הבנתי למתי דחו את הדיווח למס הכנסה בסוף?

 

מעמ ינואר פברואר לעסקים שמדווחים דו חודשי 18.5

לא יודע מה זה נותן

דחו אותו כי אין להם כסף לשלם

המצב לא השתנה, איך ישלמו עכשיו ?

עם מענק 10,500 שנתנו להם ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 שעה, sperial כתב:

כימאי, הביולוגיה שלנו עוצבה על ידי 2 מיליון שנות חיפוש מזון, לא כמה עשורים של שפע. בהתאם לכך אנו בנויים לאגור אנרגיה, בצורת שומן. הטענה שמדובר רק ב"רצון" שטחית מאד, ובודדים האנשים שמצליחים לשלוט בדחף הזה. יותר מזה, אחוז עצום מהאנשים שמרזים בסופו דך דבר משמינים מעבר למדקלם ההתחלתי, ויש לכך מנגנון פיזיולוגי מוכר.

 

הטענה שלך לגבי מחנות ריכוז תלושה. אף אחד מהם לא ישב מול צלחת עוגות או קערת גלידה.

 

השמנה חוזרת של אנשים מעידה יותר על חוסר יכולת התמדה ושינוי הרגלים לטווח ארוך מאשר חוסר יכולת לרזות. בסופו של דבר כל אחד מאיתנו בוחר מה הוא מכניס לפה. אם לא מסוגלים לשלוט אז לא מכניסים לעגלת סופר עוגיות, גלידות ומשקאות מתוקים. קיימות המון שיטות ויסות החל משקילת אוכל ששמים בצלחת, הכנת קופסאות אוכל שקול מראש, החלפה של מזונות עתירי קלוריות בירקות וחלבונים ועוד ועוד. בנוסף ניתן גם לאמץ הרגלים של כושר גופני, אבל שוב זה דורש תשלום מחיר והקרבה. רוב האנשים לא מוכנים לשלם מחיר יותר נוח להם לחיות כמו שהם חיים ולהטיל את האשמה על גורמים כמו "גנים" או "מנגנון פיזיולוגי מוכר". 

  • לא הבנתי... 1
פורסם

תקשיב, אתה אדם מאוד עקשן, קשה לנהל דיון כזה באנטרנט, במקום זה אפנה אותך לקצת ספרות שתעזור לך בנושא, לפי סדר עדיפויות

 

The Hungry Brain - Stephen Guyenet

Good Calories Bad Calories - Gary Taubes

The pleasure Trap -Alan Golhammer

 

שלושת אלה כתבו על התופעה, אחד נייטראלי, השני עם השקפת מזון פאלאולטית, השלישי עם השקפה טבעונית, תבחר מה הכי קרוב לליבך ותקרא, תשכיל מזה, תאמין לי.

פורסם

הנזק האמיתי של משבר  הקורונה

זה עשרות אלפי מטומטמים שבעבר לא היינו נתקלים בהם באיזורים שאנחנו מתגוררים

ועכשיו אנחנו נתקלים בהם יום יום בפייסבוק

 

 

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, khalil כתב:

תקשיב, אתה אדם מאוד עקשן, קשה לנהל דיון כזה באנטרנט, במקום זה אפנה אותך לקצת ספרות שתעזור לך בנושא, לפי סדר עדיפויות

 

The Hungry Brain - Stephen Guyenet

Good Calories Bad Calories - Gary Taubes

The pleasure Trap -Alan Golhammer

 

שלושת אלה כתבו על התופעה, אחד נייטראלי, השני עם השקפת מזון פאלאולטית, השלישי עם השקפה טבעונית, תבחר מה הכי קרוב לליבך ותקרא, תשכיל מזה, תאמין לי.

 

שחרר אותי מספרי new age "כל העולם אשם חוץ ממני". בסופו של דבר אנשים מכניסים במודע עוגיות לעגלת סופר. שוב, אף אחד לא מכריח הם יכלו להכניס אריזת צנונית במקום. קח לדוגמא את אבא שלי הוא לוקח צנצנת ריבה, לוקח אייפד, יושב ליד שולחן קורא באייפד ומפרק את הצנצנת. נתחיל בזה שהוא יכול לא להכניס הביתה צנצנות ריבה, אבל הוא עושה את זה בכל מקרה. הוא יכול לפרק קערת סלט במקום צנצנת ריבה אבל הוא לא עושה את זה.

 

מוח שלנו אולי מתוכנן ל-overeat אבל אפשר overeat סלט ואפשר overeat עוגיות ושוקולדים. שוב, אנשים בוחרים במודע מה הם המכניסים הביתה. אנחנו לא אווזים בפיטום. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

הנזק האמיתי של משבר  הקורונה

זה עשרות אלפי מטומטמים שבעבר לא היינו נתקלים בהם באיזורים שאנחנו מתגוררים

ועכשיו אנחנו נתקלים בהם יום יום בפייסבוק

 

 

אם יהיה חיסון אז הבודדים הסתומים שלא יסכימו להתחסן יהנו מהחסינות של כל מי שסביבם.

לא ברור למה אין חובה חוקית להתחסן. זה לא שאתה מזיק רק לעצמך בבחירות שלך, אתה פוגע באנשים אחרים. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

אם יהיה חיסון אז הבודדים הסתומים שלא יסכימו להתחסן יהנו מהחסינות של כל מי שסביבם.

לא ברור למה אין חובה חוקית להתחסן. זה לא שאתה מזיק רק לעצמך בבחירות שלך, אתה פוגע באנשים אחרים. 

 

אני לא מדבר על אלה שלא מתחסנים

אני מדבר על המטומטמים שבאמת חושבים שהולכים לשים עלינו GPS

ואותם מטומטמים שהבינו מהנאום של ביבי שמחדירים שבבים לגוף של הילדים

ברור שיש כמה טמבלים במדינה אבל לא חשבתי שכל כך הרבה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

@SlowRide אםז כרוני אינו מטעני, בעבר היתה חובת חיסון - נגד אבעבועות שחורות. אבל המחלה נחשבת למחלה שהודברה, ולא מחסנים נגדה יותר.

 

בעולם מקובלות מאד סנקציות נגד מי שאינם מחסנים את ילדיהם, למשל אין מקבלים אותם למוסדות חינוך. במקצועות מסויימים יש חובת חיסון, למשל במקצועות הבריאות.

 

@ChemGuy85 אתה מדבר כמו חשבונאי - יש הכנסות, יש הוצאות, יש רווח גולמי ויש רווח נקי. אתה צריך לעבור למוד של ביולוג, שמבין שאפילו אריתמטיקה פשוטה לא פועלת בגוף המורכב שלנו, ובין השאר שמנגנוני בקרת האכילה מורכבים מאד, וגם נושא צריכת האנרגיה תלוי בהרבה מאד גורמים. נסה לקרוא קצת על ההורמונים של רקמת השומן ותבין שהדברים סופר מורכבים ולא לגמרי מובנים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

 

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

נוח להם לחיות כמו שהם חיים ולהטיל את האשמה על גורמים כמו "גנים"

אתה לא מאמין בגנים? 

אתה חושב שהכל זה שיפור עצמי, שתמיד נמצא בשליטה שלך? הכל? כמה אתה אוכל? כמה יחסי מין אתה מקיים? עם כמה בני או בנות זוג? כמה אתה טוב במתמטיקה? כריזמה? עמידה מול קהל? הצלחה בספורט? נגינה?

הבעיה היא כזו: מה שעלול להיות עבודה קשה בעינך, יכול להיות עבודה בלתי אפשרית למישהו אחר. וגם הפוך.

נגיד מוזיקה: אני לא הצלחתי ללמוד לנגן טוב. מצד שני לא הצלחתי להכריח את עצמי להתמיד בנגינה. האם זה עצלנות שלי או או שאולי חסר כאן עוד משהו? 

מי "אשם"? אין כאן עניין של "אשמה". יש מציאות של אנשים שונים עם רקעים שונים, יכולות שונות ועוד.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מנגנון הדחקה שלו מונע ממנו להפנים שלא הכל בחיים פשוט ובינארי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

@ChemGuy85 בהמשך למה שכתבתי קודם, קראתי לא מזמן מאמר ב-Scientific American שתאר מחקר שהשווה צריכת אנרגיה בין בני שבט לקטים-ציידים באפריקה לבין איזו אוכלוסיה יושבנית באמריקה. התברר שלמרות שהציידים-לקטים כל הזמן בתנועה והאמריקאים יושבים מול המסך - צריכת האנרגיה שלהם פחות או יותר שווה. לצערי המאמר נמצא מאחורי paywall ושכחתי את הסיסמא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, יבגניפ כתב:

אתה לא מאמין בגנים? 

אתה חושב שהכל זה שיפור עצמי, שתמיד נמצא בשליטה שלך? הכל? כמה אתה אוכל? כמה יחסי מין אתה מקיים? עם כמה בני או בנות זוג? כמה אתה טוב במתמטיקה? כריזמה? עמידה מול קהל? הצלחה בספורט? נגינה?

הבעיה היא כזו: מה שעלול להיות עבודה קשה בעינך, יכול להיות עבודה בלתי אפשרית למישהו אחר. וגם הפוך.

נגיד מוזיקה: אני לא הצלחתי ללמוד לנגן טוב. מצד שני לא הצלחתי להכריח את עצמי להתמיד בנגינה. האם זה עצלנות שלי או או שאולי חסר כאן עוד משהו? 

מי "אשם"? אין כאן עניין של "אשמה". יש מציאות של אנשים שונים עם רקעים שונים, יכולות שונות ועוד.

 

 

מאמין מאוד בגנטיקה, אבל אני גם מאמין שכל דבר אפשר לשפר באופן יחסי.

 

אין ספק שיש אנשים עם נטייה גנטית להשמנה. אין ויכוח. מסכים ב-100%. מצד שני במחנות ריכוז לא היו אנשים שמנים. יש גנטיקה ויש גורמים נוספים שמשפיעים עלינו ומעצבים אותנו. 

 

אני יכול להתאמן 4-5-6 פעמים בשבוע זה לא יהפוך אותי לספורטאי אולימפי כי אין לי את הגנטיקה ואין לי יסודות פיזיולוגיים שמתפתחים מגיל 0, אבל אני כן יכול להיות יותר בריא וחזק מהאדם הממוצע.

 

אני אף פעם לא אדע לנאום כמו ביבי המלך, אבל אם אתאמן אוכל לנאום יותר טוב. אני חרא במתמטיקה, אבל אם אלמד חזק אהיה קצת פחות חרא במתמטיקה.

 

המטרה היא לזוז אפילו קצת. כל דבר ניתן לשפר באופן יחסי וזו כבר התקדמות אדירה.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

כמגאי מדבר כמו מישהו שרזה בפעם הראשונה, זה בסדר.

אל תדאג, מקבלים פרופורציה.

 

  

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

מצד שני במחנות ריכוז לא היו אנשים שמנים.

 

בוא, אתה יותר אינטיליגנט מזה. אני מקווה.

איזו יציאה מטומטמת.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 46 דקות, Transporter כתב:

 

אני לא מדבר על אלה שלא מתחסנים

אני מדבר על המטומטמים שבאמת חושבים שהולכים לשים עלינו GPS

ואותם מטומטמים שהבינו מהנאום של ביבי שמחדירים שבבים לגוף של הילדים

ברור שיש כמה טמבלים במדינה אבל לא חשבתי שכל כך הרבה

 

 

אלה בדיוק אותם מטומטמים.

 

----------------------

 

שימו לב שימו לב, למי שיש יכולת לקרוא קצת בין השורות 

 

 

הם מעריכים שכרבע מהאוכלוסיה רק נדבקה, שמרו 20% מיטות אישפוז בטיפול נמרץ (השמועות מספרות שמי שאין לו קורונה לא קיבל מיטה פשוט, לא יודע כמה זה אמין, לקחת בערבון מוגבל).

הרבה מהמתים שלהם נדבקו בבתי אבות, למרות הנסיונות שלהם לבודד את הזקנים החוצה (כפי שכמה הציעו פה).

 

זה מה שהספקתי לשמוע בינתיים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, David32 כתב:

בוא, אתה יותר אינטיליגנט מזה. אני מקווה.

איזו יציאה מטומטמת.

 

סבבה בגולאג לא היו אנשים שמנים. הנה, מרוצה? בשורה התחתונה מגבילים כמות קלוריות אנשים יורדים במשקל כן גנטיקה לא גנטיקה. כל אחד מאיתנו בוחר מה להכניס לעגלה בסופר. היום זה מאוד אופנתי לגלגל אשמה על גורמים חיצוניים. זה כמו שאומרים לבן אדם שהוא מבזבז ללא הבחנה אז המשפט הראשון שיוצאו לו מהפה בדרך כלל הוא "אני מרוויח כסף למה שאני אתכלב". 

 

אדם יכול לאכול מה שהוא רוצה כמה שהוא רוצה וזה בסדר גמור, אבל שיחסוך ממני את סיפורי "הגנטיקה".  

 

מי שרוצה גוף יפה צריך לשלם מחיר.

 

מי שרוצה חסכון מהותי בחשבון הבנק צריך לשלם מחיר. 

 

כל עוד הוא רוצה את זה ושלם עם הבחירה שלו כל העולם יכול לקפוץ שיקראו לו קמצן/מתכלב/מתעלל בעצמו/וורקהוליק/חסר חיים/וואטבר

 

המשפטים האלה נאמרים, בדרך כלל, מקנאה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...