Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא ייאמן. הכל צריך לבדוק לבד בשבע עיניים. 

תחשוב גם שאין סיכוי שמי שהולכת לחטוף אזהרת עסק חי בגלל הקורונה תפרסם דוחות רבעון ראשון לפני המועד האחרון שמותר, וברור שאין קשר בין הקורונה להערות עסק חי בדוחות השנתיים של 2019.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, David32 כתב:

 

 

יש מישהו בקהל שיכול להסביר לאדון טרנספורטר למה שמסעדה תוסיף מקומות ישיבה אם היא יכולה לעבוד ממקור הכנסה אחר?

 

למה לבעל מסעדה לא להרוויח עוד?

למה כול הפיצריות מחזיקות גם מקומות ישיבה? נראה לך שהם חיות על זה?

 

 

 

זה בדיוק העניין

בפיצריה כמעט ואין מקומות ישיבה. יש שם 2-3 שולחנות. אנחנו לא מדברים על זה.

אנחנו מדברים על מסעדה שמחזיקה שטח ישיבה שעולה לה תשלום נכבד בסגנון סוהו, מוזס,  גפניקה, אפילו המזנון של אייל שני

אם כל העסקים האלה היו מרוויחים בעיקר ממשלוחים וטייק אווי כמו שהדגשת כאן, אין שום סיבה שישלמו על שטח כל כך גדול לישיבה. בעיקר ממשלוחים = מעט הכנסות מישיבה

 

פתאום אתה מדבר איתי על פיצריה שיש בה 2-3 מקומות ישיבה, וגם הם על הראש של המוכר ועל הקופה

והנה כתבתי לך והתעלמת מזה: 

כשאמרתי שאין טעם להחזיק מסעדה דברתי על מסעדה כמו אלה שציינתי למעלה

לא על חלל קטן מאוד שזורק כמה כסאות שמוציאים את החשק לשבת שם כי אתה יושב לעובדים על הראש.

 

  • לפני 2 שעות, Transporter כתב:
    •  
    • שיחזיק  מקום קטן עם כמה מקומות ישיבה על הבר, יחסוך בצוות, יחסוך שכירות, חשמל ועוד. למה הוא מתאמץ להחזיק מסעדה?
עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, BarryG כתב:

תחשוב גם שאין סיכוי שמי שהולכת לחטוף אזהרת עסק חי בגלל הקורונה תפרסם דוחות רבעון ראשון לפני המועד האחרון שמותר, וברור שאין קשר בין הקורונה להערות עסק חי בדוחות השנתיים של 2019.

 

מה שכן הקרה וכמעט פיצץ לי את הווריד זו הידיעה שפירמות רואי חשבון הגדולות הולכות לבצע קיצוץ רוחבי בשכר. 

 

ממילא מרווחים משכורת פח זבל במקצוע הזה ועכשיו גם את זה מקצצים. עלק ביטחון תעסוקתי בענף ראיית חשבון. 

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001327551

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 57 דקות, Transporter כתב:

בפיצריה כמעט ואין מקומות ישיבה. יש שם 2-3 שולחנות. אנחנו לא מדברים על זה.

אנחנו מדברים על מסעדה שמחזיקה שטח ישיבה שעולה לה תשלום נכבד בסגנון סוהו, מוזס,  גפניקה, אפילו המזנון של אייל שני

אם כל העסקים האלה היו מרוויחים בעיקר ממשלוחים וטייק אווי כמו שהדגשת כאן, אין שום סיבה שישלמו על שטח כל כך גדול לישיבה. בעיקר ממשלוחים = מעט הכנסות מישיבה

 

פשוט מעייף איתך, אני חייב לציין. כמו בדיון על הבשר לקחת את זה לכיוון קיצוני אחר.

אני באמת לא יודע איך לענות לך על זה. 

אין יחס ישיר בין משלוחים למיעוט הכנסות מישיבה.

יש מספיק מסעדות שעושות משלוחים וחיות על זה. פיצריות הייתה דוגמא, גם מסעדות אסייתיות זאת דוגמא, גם בערך כול מסעדה שנמצאת ליד איזור הייטק עושה המון משלוחים יומיים וגם יש להם מקומות ישיבה.

זה שאתה לא הולך או מזמין מהמסעדות האלה, ומעדיף ללכת לכאלה שלוקחים 800 שקל לראש - זה משהו אחר. אבל הן קיימות.

גם מוזס וגם גפניקה עושים משלוחים, יש סניפים שלא מפוצצים רוב הזמן, ההיגיון בלעשות גם משלוחים וגם מסעדה זה שיש אנשים שרוצים לשבת ויש אנשים שרוצים להזמין וגם ככה יש לך צוות מטבח ומצרכים - אז למה לא למכור עוד.

ואני בכלל לא מדבר על חול.

 

יש גם דוגמאות למקומות שלא עושים משלוחים בכלל, או שלא יכולים לעשות משלוחים, או לא יכולים לנצל את המצב כדי למכור משהו, אבל זה משהו אחר.

 

 

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

מה שכן הקרה וכמעט פיצץ לי את הווריד זו הידיעה שפירמות רואי חשבון הגדולות הולכות לבצע קיצוץ רוחבי בשכר. 

 

ממילא מרווחים משכורת פח זבל במקצוע הזה ועכשיו גם את זה מקצצים. עלק ביטחון תעסוקתי בענף ראיית חשבון. 

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001327551

 

 

 

כולה 15%, ובכלל לפי מדובר על קיצוץ מדורג, אבל בטח הכתב לא הבין טוב את הדירוג.

הם התכוונו שהשותפים מקבלים גידול בשכר כפיצוי על ההפסדים שלהם בבורסה.

והזוטרים מקבלים קיצוץ. 

 

בתחום המיסים יש ביטחון , אבל כל תחום ברגע שהוא מגיע להיקף מהותי מהמשק הוא מתנהג כמו המשק.

אם תהיה ירידה בתל"ג של 15% , אז כל ההכנסות של הביג 4 - ירדו ב 15%. 

 

שווקי נישה  - יכולים להתנהג אחרת. 

 

image.png.25a4d5c08c07c16a8122d10e8b8b944c.png

פורסם

בנתיים מחזיקים מעמד יפה מאוד.

ב 3/5 היינו 23 חולים חדשים.  

ב 4/5 היינו 38 חולים חדשים. 

ב 5/5 יש 43 חולים חדשים. 

הצלחנו לרדת למספרים מאוד נמוכים , לא יכלו לשמור קצת יותר?

שהמספרים היו ככה בפברואר זה היה מלחיץ (הכפלה תוך יומיים), עכשיו קטן עלינו,  סימן טוב אמר שרק ב 250 חולים קשה הוא יתחיל לחשוב על ביטול ההקלות. 

בקצב הזה יש עוד מספיק זמן עד שנגיע ל 250 חולים קשה. 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

בנתיים מחזיקים מעמד יפה מאוד.

ב 3/5 היינו 23 חולים חדשים.  

ב 4/5 היינו 38 חולים חדשים. 

ב 5/5 יש 43 חולים חדשים. 

הצלחנו לרדת למספרים מאוד נמוכים , לא יכלו לשמור קצת יותר?

שהמספרים היו ככה בפברואר זה היה מלחיץ (הכפלה תוך יומיים), עכשיו קטן עלינו,  סימן טוב אמר שרק ב 250 חולים קשה הוא יתחיל לחשוב על ביטול ההקלות. 

בקצב הזה יש עוד מספיק זמן עד שנגיע ל 250 חולים קשה. 

 

צריך להסגר על מספר קבוע

23 38 43 נראה קצת לא קבוע

אבל אם יגידו שרובם מבית שמש ירושלים והישוב הבדואי ההוא זה יותר מרגיע

 

פורסם
ציטוט

למרות ההקלות עליהן הוחלט אתמול, ברשות החירום הלאומית במשרד הביטחון מביעים חשש מגל תחלואה שני. הרשות מעריכה שהגל יהיה כפול בהיקפו וצפוי בישראל בתקופת חגי תשרי. מתחזית שהציגה הרשות עולה כי גל התחלואה השני יחל בספטמבר הקרוב ויסתיים רק לקראת דצמבר, ההערכות הן שמספר החולים יגיע לעשרות אלפים, אלפי חולים יאושפזו ובין מאות לאלפים בודדים ימותו מהנגיף.

אז ברח"ל החליטו שוב להכות על תופי הפאניקה? או שב"כאן" לא מרוצים מזה שבקשת הבינו שבהלת קורונה זה רע לעסקים ולוחצים חזק על הברקס של הפאניקה.
 
 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אחרי שנים שקיצוצו להם את התקציבים, הם קיבלו תקווה בחודשיים האחרונים, בנו תוכניות, תקציבים.

הזמינו רכבים.. משאיות . בקיצור תיכננו על המיליונים, פתאום הכל נעלם.

זה חייבים להציג תחזית כזאת.  הסיבה שהם בחרו בספטמבר , זה בגלל שאז יש מספיק זמן להצטייד, אם היו אומרים שהגל השני יתחיל בעוד חודש,

אז לא היה מספיק זמן להרבה רכש והם היו צריכים להתסדר עם מה שיש. 

 

לגבי זה שהגל השני יהיה כפול בהיקפו, זה רק בגלל שככה יתכננו אותו,  בפעם הקודמת עצרו מוקדם מידי, 

השיא הגיע אחרי העצירה ל 150 מונשמים, הפעם יתחילו לעצור שנגיע ל 250 חולים קשים, כך שנעלה לאיזור ה-500 עד 1000 חלים קשים.

זה הכל שאלה של מתי לוחצים שוב על הברקסים. 

 

 

image.png

פורסם

אתר YNET במשך כל היום מעל 40 חולים חדשים

לפי המל"ל 30 (לעומת 31 מאתמול)

 

איך הסתירות האלה?

 

 

photo_2020-05-05_23-54-53.jpg

לפני 5 שעות, David32 כתב:

 

פשוט מעייף איתך, אני חייב לציין. כמו בדיון על הבשר לקחת את זה לכיוון קיצוני אחר.

אני באמת לא יודע איך לענות לך על זה. 

אין יחס ישיר בין משלוחים למיעוט הכנסות מישיבה.

יש מספיק מסעדות שעושות משלוחים וחיות על זה. פיצריות הייתה דוגמא, גם מסעדות אסייתיות זאת דוגמא, גם בערך כול מסעדה שנמצאת ליד איזור הייטק עושה המון משלוחים יומיים וגם יש להם מקומות ישיבה.

זה שאתה לא הולך או מזמין מהמסעדות האלה, ומעדיף ללכת לכאלה שלוקחים 800 שקל לראש - זה משהו אחר. אבל הן קיימות.

גם מוזס וגם גפניקה עושים משלוחים, יש סניפים שלא מפוצצים רוב הזמן, ההיגיון בלעשות גם משלוחים וגם מסעדה זה שיש אנשים שרוצים לשבת ויש אנשים שרוצים להזמין וגם ככה יש לך צוות מטבח ומצרכים - אז למה לא למכור עוד.

ואני בכלל לא מדבר על חול.

 

יש גם דוגמאות למקומות שלא עושים משלוחים בכלל, או שלא יכולים לעשות משלוחים, או לא יכולים לנצל את המצב כדי למכור משהו, אבל זה משהו אחר.

 

 

 

 

אני לא אמרתי שמוזס וגפניקה לא עושים משלוחים

אני אמרתי שהם לא יכולים לחיות רק ממשלוחים

ואותם מקומות שלטענתך שחיים בעיקר ממשלוחים, אין להם 150-200 מקומות ישיבה, כי כמו שאמרתי אם העסק עובד בעיקר על משלוחים אין לו מה להחזיק חלל כל כך גדול לישיבה שלא מנוצלת

כשהתחלנו את השיחה על זה דברתי על מסעדה, עם מלצרים, עם חווית שירות, שמחזיקה שטח  נכבד להושבה של 80-150 איש. אין טעם להחזיק שטח כזה אם אתה עובד בעיקר משלוחים. אלה המסעדות שמתלוננות על חוסר כדאיות לפתוח (טום אביב, רן שמואלי, חיים כהן ועוד עשרות כמוהם)

אתה מדבר על פיצריה, שהיא בעצם מרכז הזמנות עם 2-3 שולחנות שזרקו על הראש של המלצר, ששם באמת התנאים שדברתי עליהם לא מתקיימים, אבל  זה לא עונה להגדרה של מסעדה עם חלל הושבה גדול כמו שתארתי.

 

היום הראו בחדשות מסעדה מירושלים שעברה למשלוחים וטייקאווי שכחתי את השם שלה. בעל הבית אומר בפירוש- לא מגיעים לכאן בחודש הזה בשביל להרוויח כסף אלא בשביל לצאת מהבית, לשמור על כושר,  לתת לטבחים שלך  להיות בשיגרה מסויימת שלא ישבו עכשיו חודש בבית ויחזרו עייפים.

 

גם אני הלכתי למשרד פעמיים שלוש בשבוע בזמן הסגר. סידרתי את היומן, עשיתי שימור לקוחות, הדמיות למופעים גדולים. יכלתי לעשות את כל זה מהבית אבל הלכתי כדי לשנות אווירה. זה לא אומר שהרווחתי, אבל זה עדיף על להנעל בבית חודש וחצי, וזה גם שיקול.

 

לפני 3 שעות, korola כתב:

לגבי זה שהגל השני יהיה כפול בהיקפו, זה רק בגלל שככה יתכננו אותו,  בפעם הקודמת עצרו מוקדם מידי, 

השיא הגיע אחרי העצירה ל 150 מונשמים, הפעם יתחילו לעצור שנגיע ל 250 חולים קשים, כך שנעלה לאיזור ה-500 עד 1000 חלים קשים.

זה הכל שאלה של מתי לוחצים שוב על הברקסים. 

 

 

תדע שיותר ויותר אנשים שאני שומע מדברים בטלוויזיה על גל שני (אם בכלל)

אומרים שהוא יהיה יותר קל

אם אני לא טועה (ואולי אני טועה) גם איתמר גרוטו אמר דבר כזה

לא שאני מחזיק ממנו מישהו שקורא את המפה כמו שצריך, אבל אני חושב שאמר ככה

לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

יש הוצאות בין אם אתה פותח דלתות ובין אם לא.

 

בבין המיצרים יש שיקולים עסקיים שונים. אתה יכול למצוא עצמך פותח ומאבד קהלים שלמים או אפילו את התעודת כשרות (אם המשגיח מסרב להגיע להשגיח הלכה התעודה לא רק לתקופת בין המיצרים).

 

תלוי איפה, יש כאלה שבהחלט משלמים.

וכן אני מחזק את דבריך.

 

אין שום בעיה לעשות בר מצווה בבין המצרים, אין שום בעיה לעשות חינות וגם חתונות לאנשים שמתחתנים בלי רב.

להזכירך אולמות אירועים מחתנים גם גייז, לסביות וגם גויים

יש הוצאות אם אתה לא פותח דלת, הן הרבה יותר קטנות מאם אתה כן פותח (חשמל, מים, מזגנים, עובדים כלליים במקום, צוותי ניקיון, מארחת, מנהלים, מלצרים, משרד, נציגי משפחה, טבחים ועוד)

 

מלצרים בוודאי שמקבלים כסף באולמות. אולם זה לא מסעדה שאומר למלצרים לכו  תעבדו על טיפים בלבד.

מלצרים ברוב האולמות מעבירים כרטיס בכניסה וביציאה

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, David32 כתב:

 

פשוט מעייף איתך, אני חייב לציין. כמו בדיון על הבשר לקחת את זה לכיוון קיצוני אחר.

אני באמת לא יודע איך לענות לך על זה. 

אין יחס ישיר בין משלוחים למיעוט הכנסות מישיבה.

יש מספיק מסעדות שעושות משלוחים וחיות על זה. פיצריות הייתה דוגמא, גם מסעדות אסייתיות זאת דוגמא, גם בערך כול מסעדה שנמצאת ליד איזור הייטק עושה המון משלוחים יומיים וגם יש להם מקומות ישיבה.

זה שאתה לא הולך או מזמין מהמסעדות האלה, ומעדיף ללכת לכאלה שלוקחים 800 שקל לראש - זה משהו אחר. אבל הן קיימות.

גם מוזס וגם גפניקה עושים משלוחים, יש סניפים שלא מפוצצים רוב הזמן, ההיגיון בלעשות גם משלוחים וגם מסעדה זה שיש אנשים שרוצים לשבת ויש אנשים שרוצים להזמין וגם ככה יש לך צוות מטבח ומצרכים - אז למה לא למכור עוד.

ואני בכלל לא מדבר על חול.

 

יש גם דוגמאות למקומות שלא עושים משלוחים בכלל, או שלא יכולים לעשות משלוחים, או לא יכולים לנצל את המצב כדי למכור משהו, אבל זה משהו אחר.

 

 

 

אתה כותב שטויות בקצב

רואים שאין לך מושג בתחום.

מסעדה לא יכולה לחיות ממשלוחים נקודה.

כמה אנשים  מזמינים משלוח ממסעדה ביום?

אתה יודע מה העלויות לתפעל מסעדה?

בפיצריה אין עלויות גבוהות.

כולה בצק גבינה צהובה ופסטה.

גם מסעדות ליד מקומות היי טק לא מתבססות על המשלוחים

זה גרושים לעומת ההוצאות

אמר לי בעל מסעדה שביום רגיל אין מקום לשבת אצלו, שהוא סוגר היום כל יום ב 17.00

אין מספיק הזמנות...

והמצב בטטה

 

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, avi 1234 כתב:

 

רואים שאין לך מושג בתחום.

 

 

בנאדם לא יכול להחזיק עסק ועובדים שנים על גבי שנים אם אין לו מושג בתחום.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

 

לפני 9 שעות, korola כתב:

 

כולה 15%, ובכלל לפי מדובר על קיצוץ מדורג, אבל בטח הכתב לא הבין טוב את הדירוג.

הם התכוונו שהשותפים מקבלים גידול בשכר כפיצוי על ההפסדים שלהם בבורסה.

והזוטרים מקבלים קיצוץ. 

 

בתחום המיסים יש ביטחון , אבל כל תחום ברגע שהוא מגיע להיקף מהותי מהמשק הוא מתנהג כמו המשק.

אם תהיה ירידה בתל"ג של 15% , אז כל ההכנסות של הביג 4 - ירדו ב 15%. 

 

שווקי נישה  - יכולים להתנהג אחרת. 

 

image.png.25a4d5c08c07c16a8122d10e8b8b944c.png

 

המשרדים הגדולים מתפרנסים בעיקר מדוחות כספיים לחברות בורסאיות ושירותים נלווים בתחום המס והפיננסים. נכון לעכשיו העבודה נשארה אותה עבודה עדיין צריך להגיש דוחות לבורסה ולמס הכנסה. לכן או שיש כאן ניצול ציני של המצב מצד הנהלת הפירמה לחתוך 15% בשכר של העובדים כי השוק הפך משוק של עובדים לשוק של מעסיקים בין לילה או שהם מתכוננים לפשיטת רגל של לקוחות רבים שלהם.

 

אגב, לא יפתיע אותי לגלות שהם סתם ניצלו את המצב לחתוך בשכר. פירמת EY זרקה את כל העובדים שלה לחל"ת בסוף מרץ ממש אחרי שנגמר הלחץ של הדוחות הכספיים. צירוף מקרים? 

=========

 

מענק פעימה שנייה ושלישית עלה לאוויר באתר של מס הכנסה 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...