Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, מרק10 כתב:

שכיר עלול להיות חייב כסף לרשות המיסים בגלל היא דיווח על נכסים ופעולות בנדל"ן.

 

 

אתה מדבר על פערים בגלל דברים שרשות המיסים לא יודעת.

באותה מידה אפשר להגיד ששכיר עלול להיות חייב כסף כי הוא עובד בעבודה נוספת בשחור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 53 דקות, m3x7r3m3 כתב:
אתה מדבר על פערים בגלל דברים שרשות המיסים לא יודעת.

 

 

אין דבר כזה.

רשות המיסים יודעת כמעט הכל עלייך בהינתן שהיא רוצה לדעת.

 

אתה ידעת שיש סכום מסויים שאתה, צריך להוציא כל חודש כדי "לחיות" לדעתם ?

אם אתה לא מוציא את הסכום הזה (כי אתה חי בחיסכון, מקפיד על ההוצאות או השד יודע למה) נקודת המוצא שלהם היא שאתה מכניס כסף שחור.

ולבחירתם, יכולים ליפול עליך עם הצהרות כלשהם שדורשים ממך למלא ואפילו יכול להגיע לחקירות.

 

לא מיועד ספציפית אלייך *

פורסם
לפני 58 דקות, m3x7r3m3 כתב:
 

 

אתה מדבר על פערים בגלל דברים שרשות המיסים לא יודעת.

באותה מידה אפשר להגיד ששכיר עלול להיות חייב כסף כי הוא עובד בעבודה נוספת בשחור.

הכסף שחור,למזלו הוא לא חייב שום דבר!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ועוד סיבה למה ראש הממשלה שלנו הוא ביזיון אחד גדול

בדיוק כמו התנאים ההזויים לפתיחת קניון, רישומים ומעקבים הזויים שהציעו ולא באמת אפשר ליישם (כי לא נרצה תורים ענקיים בכניסה לקניון, שיגרמו להתקהלות ואז לסגירה שלו)

שימו לב

חתונות עד 100 איש  (אסור לרקוד)

נואם לכל המדינה בפריים טיים: 14.6 הסרת כל ההגבלות

 

ואז מסתכלים על מה שבאמת כתוב באותיות קטנות. אחרי ה 14.6 יבחנו את המצב ויחליטו אם אפשר לבצע אירועים)

 

אז למה לצאת בהצהרות סתם כדי להפסיק את ההפגנות של העצמאיים? זה גורם לחוסר אמון

תבוא תגיד שאחרי ה 14.6 יחליטו אם אפשר לעשות מסיבות

אל תנאם ותמכור שטויות לציבור ותתן לנו לחפש את האותיות הקטנות בנוסח  כדי להבין ששוב ניסית לעבוד עלינו.  ויש כאלה שזה עובד עליהם לצערי

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

ועוד סיבה למה ראש הממשלה שלנו הוא ביזיון אחד גדול

בדיוק כמו התנאים ההזויים לפתיחת קניון, רישומים ומעקבים הזויים שהציעו ולא באמת אפשר ליישם (כי לא נרצה תורים ענקיים בכניסה לקניון, שיגרמו להתקהלות ואז לסגירה שלו)

שימו לב

חתונות עד 100 איש  (אסור לרקוד)

נואם לכל המדינה בפריים טיים: 14.6 הסרת כל ההגבלות

 

ואז מסתכלים על מה שבאמת כתוב באותיות קטנות. אחרי ה 14.6 יבחנו את המצב ויחליטו אם אפשר לבצע אירועים)

 

אז למה לצאת בהצהרות סתם כדי להפסיק את ההפגנות של העצמאיים? זה גורם לחוסר אמון

תבוא תגיד שאחרי ה 14.6 יחליטו אם אפשר לעשות מסיבות

אל תנאם ותמכור שטויות לציבור ותתן לנו לחפש את האותיות הקטנות בנוסח  כדי להבין ששוב ניסית לעבוד עלינו.  ויש כאלה שזה עובד עליהם לצערי

 

אתה הולך לקיים חתונות במתכונת הנוכחית?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 36 דקות, stum כתב:

 

אין דבר כזה.

רשות המיסים יודעת כמעט הכל עלייך בהינתן שהיא רוצה לדעת.

 

אתה ידעת שיש סכום מסויים שאתה, צריך להוציא כל חודש כדי "לחיות" לדעתם ?

אם אתה לא מוציא את הסכום הזה (כי אתה חי בחיסכון, מקפיד על ההוצאות או השד יודע למה) נקודת המוצא שלהם היא שאתה מכניס כסף שחור.

ולבחירתם, יכולים ליפול עליך עם הצהרות כלשהם שדורשים ממך למלא ואפילו יכול להגיע לחקירות.

 

לא מיועד ספציפית אלייך *

 

זה לא משנה לצורך הדיון הזה

 

לפני 34 דקות, halperin96 כתב:

הכסף שחור,למזלו הוא לא חייב שום דבר!

 

חחחחח, כבר נאמר שסוחר סמים חכם מדווח למס הכנסה על ההכנסות שלו ממכירת סמים

 

לפני 13 דקות, Transporter כתב:

נואם לכל המדינה בפריים טיים: 14.6 הסרת כל ההגבלות

 

ואז מסתכלים על מה שבאמת כתוב באותיות קטנות. אחרי ה 14.6 יבחנו את המצב ויחליטו אם אפשר לבצע אירועים)

 

רק מי שמנותק באופן מוחלט מהמציאות יכול לחשוב שהמצב קבוע מעכשיו לחודש וחצי קדימה

 

לפני 1 דקה, Bob Ross כתב:

אתה הולך לקיים חתונות במתכונת הנוכחית?

 

אם אין ריקודים למה צריך אותו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, Bob Ross כתב:

 

אתה הולך לקיים חתונות במתכונת הנוכחית?

 

לי אין בעיה עם זה

יש לי לקוחות שגם להם אין בעיה עם זה

אני באופן אישי מתכוון לשמור על ההנחיות, מרחק מהקהל וכו'

גם כשמדובר בהפקות שלי, שומרים מרחק, יש מכשירי קשר לא צריך להתקרב לאף אחד

 

אני לא יודע אם זה ברור לאנשים כאן

אבל כבר בערך מהמימונה הרבה אנשים נפגשים עם אנשים זרים בלי מסכה ובלי שום דבר

עושים ישיבות, מנגלים , מפגשים כאלה או אחרים

 

כמובן שלא מדובר באנשים בני 80 עם מחלה סופנית

מדובר באותם אנשים שיבואו לחתונה בכל מצב

בגילאי 30-50

מכיר המון כאלה באופן אישי 

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם אין ריקודים למה צריך אותו?

 

הוא לא בעל אולם או משהו כזה?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם אין ריקודים למה צריך אותו?

 

הפקה

חופה

עיצוב

ניהול

 

אף אולם לא יפתח בשביל 50 איש.

רוב האולמות לא יפתחו גם בשביל 100 איש

זוגות צריכים מפיק שימצא להם לוקיישן  וידאג להכל

לפני 1 דקה, Bob Ross כתב:

 

הוא לא בעל אולם או משהו כזה?

 

לא

יש לי חברה להפקת חתונות, חברה למוזיקה לאירועים וחברה לתאורה ופירוטכניקה מתקדמת למופעי ענק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Bob Ross כתב:

הוא לא בעל אולם או משהו כזה?

 

לא, תאורה, הגברה, תקליטן וכו'

 

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

הפקה

חופה

עיצוב

ניהול

 

לחופה של 50-100 איש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

לחופה של 50-100 איש?

 

אני לא מכיר אולמות שמוכנים לעשות את דברים כאלה במחיר שהלקוח יהיה מוכן לשלם

לא מכיר הרבה זוגות שיסכימו להתחתן באולם של חינות ובריתות. כבר עדיף לחכות חודש חודשיים ולבנות על ההבטחות של ביבי

 

ובוודאי

לבנות חופה מ 0 עולה כסף, המון

עיצוב יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים

מישהו צריך לנהל את כל הספקים האלה

 

תסתכל על החתונה של אייל גולן ותראה לאן אפשר להגיע עם חתונה של 100 איש

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אני לא מכיר אולמות שמוכנים לעשות את דברים כאלה במחיר שהלקוח יהיה מוכן לשלם

לא מכיר הרבה זוגות שיסכימו להתחתן באולם של חינות ובריתות. כבר עדיף לחכות חודש חודשיים ולבנות על ההבטחות של ביבי

 

ובוודאי

לבנות חופה מ 0 עולה כסף, המון

עיצוב יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים

מישהו צריך לנהל את כל הספקים האלה

 

תסתכל על החתונה של אייל גולן ותראה לאן אפשר להגיע עם חתונה של 100 איש

 

אז מה עם כל ההוצאות שלך? משכורות לעובדים? ציוד ? אחזקה? המדינה לא עוזרת לך עכשיו שהכל עומד ללא עבודה?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

זוגות צעירים חילונים יחכו למתי שאפשר לקיים אירוע מלא.

דתיים וחרדים ממש לא

 

כשאני התחתנתי (באולם מאוד נחשב), החופה הייתה כלולה במחיר, עיצוב סטנדרטי גם, עיצוב יותר רציני תוספת, ניהול היה מנהל תותח מטעם האולם כלול במחיר.

 

אבל שוב, כל זה לא רלוונטי לחתונות שיתקיימו במתכונת הזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, Bob Ross כתב:

 

אז מה עם כל ההוצאות שלך? משכורות לעובדים? ציוד ? אחזקה? המדינה לא עוזרת לך עכשיו שהכל עומד ללא עבודה?

 

אתה רציני ?

על מה אני מדבר פה חודשיים ?

מה לגבי משרדים, אחסנה, בלאי, אחזקת רכבים וכו

ולא דברתי אפילו על גוגל ופייסבוק שלוקחים לי כמה אלפים טובים בחודש

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זוגות צעירים חילונים יחכו למתי שאפשר לקיים אירוע מלא.

דתיים וחרדים ממש לא

 

כשאני התחתנתי (באולם מאוד נחשב), החופה הייתה כלולה במחיר, עיצוב סטנדרטי גם, עיצוב יותר רציני תוספת, ניהול היה מנהל תותח מטעם האולם כלול במחיר.

 

אבל שוב, כל זה לא רלוונטי לחתונות שיתקיימו במתכונת הזו.

 

חרדים לא רלוונטים, רוב הקהל שלי הוא לא כאלה למרות שמדי פעם יש 

ברגע שאין אולם אין חופה.

 

ואם עושים הכל במקום מאולתר אז את כל הדברים שיש באולם צריך לעשות בחוץ

 

נגיד על גג של בית מלון מול הים

גם ככה בתי מלון ריקים

אפשר לעשות דברים נדירים

אבל זה להקים הכל מאפס וזה עולה כסף

פורסם

לדעתי מה שהרוב יעשו בתקופה הקרובה זה מי שרוצה רק חופה, יסגור עם האולם אולי אפילו רק בחוץ, כולל אוכל.

ובשביל זה לא צריך אותך, לכל אולם כמעט יש חופה סטנדרטית משלו, בד"כ בחוץ, והאולם יסגור את הפינה של הגברה עם איזה בידורית סינית, גם ככה הוא צריך פתרון פלסטר לכמה חודשים.

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...