Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

לדעתי מה שהרוב יעשו בתקופה הקרובה זה מי שרוצה רק חופה, יסגור עם האולם אולי אפילו רק בחוץ, כולל אוכל.

ובשביל זה לא צריך אותך, לכל אולם כמעט יש חופה סטנדרטית משלו, בד"כ בחוץ, והאולם יסגור את הפינה של הגברה עם איזה בידורית סינית, גם ככה הוא צריך פתרון פלסטר לכמה חודשים.

 

אני מסביר לך שאולמות לא יסכימו לפתוח  בשביל 50 או 100 איש

מי שיסכימו זה אולמות מאוד קטנים שממילא עובדים על כמות עד 100-200 איש בשיגרה

 

זוג שרוצה אולם 5 כוכבים לא יסכים להתחתן באולם של בריתות

בכל מקרה ניקיתי את כל היומן עד ה 1.7 אז זה לא משנה אם ממשיכים עם ההנחיות האלה בינתיים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אם אני הייתי בעל אולם גדול עם חצר (ולכל הגדולים יש חצר), הייתי מתחיל לעבוד ככה:

1. הגברה לחופה עם בידורית (או אם יש לי מערכת הגברה כבר אז משתמש בה)

2. חופה קבועה בחוץ עם בד נשלף

3. אוכל מבוסס עמדות כמו בקבלת פנים

4. בלי מלצרים

 

ולפחות ככה מתחיל לקבל הכנסות ולא יושב בבית.

 

כמובן שזה לא תופס לרוב הזוגות החילוניים, אבל חרדים זה 20%, דתיים עוד אחוז לא מבוטל

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני שמעתי שאמרו "מקום פתוח"

הגדירו , עד 50 איש, חופה בלבד ללא ריקודים במקום פתוח. 

 

השאלה האם אולם אירועים נחשב מקום פתוח? 

פורסם
אם אני הייתי בעל אולם גדול עם חצר (ולכל הגדולים יש חצר), הייתי מתחיל לעבוד ככה:
1. הגברה לחופה עם בידורית (או אם יש לי מערכת הגברה כבר אז משתמש בה)
2. חופה קבועה בחוץ עם בד נשלף
3. אוכל מבוסס עמדות כמו בקבלת פנים
4. בלי מלצרים
 
ולפחות ככה מתחיל לקבל הכנסות ולא יושב בבית.
 
כמובן שזה לא תופס לרוב הזוגות החילוניים, אבל חרדים זה 20%, דתיים עוד אחוז לא מבוטל
לא שווה לאולם לעבוד ככה
בשביל לפתוח אותם ל 100 איש הלקוח צריך לשלם המון
הלקוח לא יסכים
בעל האולם לא יסכים לעבור מפיצה בקר לפסטלים כי בסופו של יום הוא צריך מחר להשאר בטופ ולא שיספרו עליו שהוא הגיש פסטלים וזיתים ברוטב עגבניות



Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

לכל אולם גדול יש גן פתוח בחוץ, בד"כ הקבלת פנים + חופה מתבצעים בגן, ואז האוכל בהגשה בפנים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לכל אולם גדול יש גן פתוח בחוץ, בד"כ הקבלת פנים + חופה מתבצעים בגן, ואז האוכל בהגשה בפנים
נכון ועדיין לא שווה לו לפתוח בידיעה שהוא רק מכסה הוצאות
ועוד כנראה צריך להחליף תפריט ולהוריד את הרמה
למה לו?
שום דבר לא יוצא מזה

ובאמת היום בבוקר בקבוצה שלנו היה דיבור שלא פותחים

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
Just now, Transporter כתב:

לא שווה לאולם לעבוד ככה
בשביל לפתוח אותם ל 100 איש הלקוח צריך לשלם המון
הלקוח לא יסכים
בעל האולם לא יסכים לעבור מפיצה בקר לפסטלים כי בסופו של יום הוא צריך מחר להשאר בטופ ולא שיספרו עליו שהוא הגיש פסטלים וזיתים ברוטב עגבניות
Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

אני התחתנתי לפני 8 שנים כמעט, ואז האוכל בחוץ לא נפל מהמנות בפנים

ולא צריך לפתוח את כל האולם, לא צריך מלצרים.

זה מייצר הכנסה שתתן משקל נגד לארנונה שאתה משלם אם תפתח או לא.

Just now, Transporter כתב:

נכון ועדיין לא שווה לו לפתוח בידיעה שהוא רק מכסה הוצאות
ועוד כנראה צריך להחליף תפריט ולהוריד את הרמה
למה לו?
שום דבר לא יוצא מזה

ובאמת היום בבוקר בקבוצה שלנו היה דיבור שלא פותחים

 

מאיפה החלטת שזה רק מכסה הוצאות?

ומאיפה החלטת שצריך להחליף תפריט או להוריד רמה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
 
אני התחתנתי לפני 8 שנים כמעט, ואז האוכל בחוץ לא נפל מהמנות בפנים
ולא צריך לפתוח את כל האולם, לא צריך מלצרים.
זה מייצר הכנסה שתתן משקל נגד לארנונה שאתה משלם אם תפתח או לא.
מה זה משנה מה עשית לפני 8 שנים? אתה הבאת רק 100 איש?

יש אולמות שלא מוכנים לפתוח מתחת 300 איש כי לא כלכלי
אתה רוצה שיפתחו ל 100?
באיזה מחיר בדיוק?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
בתאריך 22.4.2020 בשעה 15:32, korola כתב:

 

אם כבר הייתי ממליץ לך לנסות למלא את חודשים אוגוסט /ספטמבר. 

ולהמליץ לזוגות לסגור עם גני אירועים פתוחים ולתכנן ל 200 איש לא יותר.

אם יש תקווה כלשהי אז ביולי יכולה להיות דעיכה או ירידה, ויתכן שניתן יהיה לקיים אירועים פתוחים בריווח מספיק גדול.

בלי אורחים מעל גיל 65. 

אבל נובמבר עד מרץ - זאת העונה הקרה יותר, יהיה גל שלישי/רביעי , גדול ואלים יותר.

ולא ניתן לקיים אירועים במקומות סגורים. 

 

אז אם יש לך אפשרות לתכנן קדימה ולנסות להציל משהו מהשנה,

תנסה למלא כמה שיותר אירועים במקומות פתוחים עד 200 איש לאוגוסט ספטמבר.

 

כבר כתבתי בעבר, יש סיכוי שנצליח לעבור את אוגוסט/ספטמבר - לא מאמין שיחזירו אולמות סגורים עם 200 איש לאירוע של 3-5 שעות.

שכולל ריקודים בצפיפות. 

בקצת מזל (אם לא יהיה גל שני בקרוב), הקיץ יהיו חתונות יפות של 100-200 איש , בגני אירועים פתוחים.

ובעלי גני האירועים יקבלו את כל הלקוחות של האולמות, ככה זה בחיים אחד בוכה שני זוכה. 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

מה זה משנה מה עשית לפני 8 שנים? אתה הבאת רק 100 איש?

 

משנה מאוד, וה-ר-ב-ה יותר קשה להוציא אוכל טוב ומדויק ל-450 איש מאשר ל-100.

תשאל כל שף מתחיל, יש לך חברים כאלה לא?

 

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

יש אולמות שלא מוכנים לפתוח מתחת 300 איש כי לא כלכלי
אתה רוצה שיפתחו ל 100?
באיזה מחיר בדיוק?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

 

חרטא, הם לא היו מוכנים לפתוח כי לאולמות הטובים היה מספיק ביקוש כדי לקבוע תנאי סף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ועוד סיבה למה ראש הממשלה שלנו הוא ביזיון אחד גדול
בדיוק כמו התנאים ההזויים לפתיחת קניון, רישומים ומעקבים הזויים שהציעו ולא באמת אפשר ליישם (כי לא נרצה תורים ענקיים בכניסה לקניון, שיגרמו להתקהלות ואז לסגירה שלו)
שימו לב
חתונות עד 100 איש  (אסור לרקוד)
נואם לכל המדינה בפריים טיים: 14.6 הסרת כל ההגבלות
 
ואז מסתכלים על מה שבאמת כתוב באותיות קטנות. אחרי ה 14.6 יבחנו את המצב ויחליטו אם אפשר לבצע אירועים)
 
אז למה לצאת בהצהרות סתם כדי להפסיק את ההפגנות של העצמאיים? זה גורם לחוסר אמון
תבוא תגיד שאחרי ה 14.6 יחליטו אם אפשר לעשות מסיבות
אל תנאם ותמכור שטויות לציבור ותתן לנו לחפש את האותיות הקטנות בנוסח  כדי להבין ששוב ניסית לעבוד עלינו.  ויש כאלה שזה עובד עליהם לצערי
רשמת הפסקת הפגנות של עצמאיים.
בעצם העצמאיים בעינייך הם רק בעלי אולומות אירועים?

כמובן שאתה מבלבל פה את המח רק כאשר זה נוגע אלייך,אתה אוהב להתעלם משאר הפרטים.

ביקשת פתיחת אולמות ,פתחו לך אולמות.
עכשיו אתה מבלבל את המח שחייבים לאפשר מינימום 300 איש או שאתה לא עובד.

אתה פשוט אוהב לבלבל את המח ולבכות.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

ככה אנחנו אוהבים את הטרנספורטר שלנו

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
 
כבר כתבתי בעבר, יש סיכוי שנצליח לעבור את אוגוסט/ספטמבר - לא מאמין שיחזירו אולמות סגורים עם 200 איש לאירוע של 3-5 שעות.
שכולל ריקודים בצפיפות. 
בקצת מזל (אם לא יהיה גל שני בקרוב), הקיץ יהיו חתונות יפות של 100-200 איש , בגני אירועים פתוחים.
ובעלי גני האירועים יקבלו את כל הלקוחות של האולמות, ככה זה בחיים אחד בוכה שני זוכה. 
 
 
אין עד כדי כך ברבה גני אירועים בארץ
יש בודדים
בטח לא כמות שיכולה להכיל את כל המתחתנים של הקיץ

אני מאמין שאם המצב ישאר ככה עד יולי כן יאשרו
הרי מקבלי ההחלטות יודעים שאנשים נפגשים ומתערבבים ועושים הכל כרגיל כבר כמה שבועות



Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 11 דקות, arturkopit כתב:


ביקשת פתיחת אולמות ,פתחו לך אולמות.
עכשיו אתה מבלבל את המח שחייבים לאפשר מינימום 300 איש או שאתה לא עובד.

חייב לתת לו את הקרדיט שהוא טען את זה גם לפני זה.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...