Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

השוואה שלך מטופשת להחריד כי אנשים בוחרים לאמץ הרגלים של תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית שאחרי עשרות שנים גורמים להתפתחות של סכרת. אנשים לא בוחרים להידבק בוירוס שעלול לחסל אותם או לשלוח אותם לאשפוז של מספר שבועות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/type-2-diabetes-in-children/symptoms-causes/syc-20355318

 

 

ציטוט

 

Overview

Type 2 diabetes in children is a chronic disease that affects the way your child's body processes sugar (glucose). Without treatment, the disorder causes sugar to build up in the blood, which can lead to serious long-term consequences.

Type 2 diabetes occurs more commonly in adults. In fact, it used to be called adult-onset diabetes. But type 2 diabetes in children is on the rise, fueled by the obesity epidemic.

 

There's plenty you can do to help manage or prevent type 2 diabetes in children. Encourage your child to eat healthy foods, get plenty of physical activity and maintain a healthy weight. If diet and exercise aren't enough to control type 2

 

diabetes in children, oral medication or insulin treatment may be needed.

 

פורסם

עזבו שנייה את העוגיות, חזרתי עכשיו למחשב אחרי שנטשתי אותו לכמה שעות,

האתר של רשות המיסים עדיין לא מתפקד, מישהו פה הצליח להיכנס?

ChemGuy85 - האם במשרדים של רואי החשבון נכנסים דרך אותו ממשק של הרשת או שיש חיבור אחר למייצגים? 

 

פורסם (נערך)

חליל, סכרת לא מדבקת. מעבר לכך, כבר כתבתי, מושקעים אמצעים עצומים למניעת מחלות לב וכלי דם, כולל סכרת.

 

כימאי, אם התזונה היתה נשלטת בקלות כולנו היינו חתיכים וחתיכות ולא היה תואר תזנאי/ת. מתברר שהמנגנונים הדולטים ברעב ובשובע מורכבים מאד, חלק גדול מהם לא מובן, והשליטה בהם קשה עד לא קיימת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 54 דקות, khalil כתב:

זאת בדיוק הנקודה, וההשוואה לא מטופשת, אם מחלה הרסנית כמו סכרת לא מחייבת, ובצדק, אמצעי מניעה דרקוניים, גם הקורונה לא, הטיפול יכול להיות סקטוריאלי. זה לא משנה אם סכרת לא מדבקת או שהיא היתה קודם, זה בדיוק הרפלקס הפבלובי שלך שמסרב להבין את מה שכתוב, זאת עדיין מחלה מאוד מסוכנת, שבמגמת עליה בכל העולם, וטיפול בה לא רק שלא יקר, אלא חוסך כסף, אבל על נגיף הסיכון המשמעותי שלו הוא לאוכלוסיות פגיעות, זה טבעי מבחינתך ומבחינת מקבלי ההחלטות לעשות את הצעד הכי קיצוני שיש.

ומבחינת הערכת סיכונים ומידתיות תגובות, זה לא הדרך לקבוע מדיניות פעולה, אם אתה לוקח איום חדש אבל מאוד מינורי לאוכלוסיה מסוימת ולהגיב לו בשיתוק מוחלט, בזמן שאתה לא מייחס חשיבות לאיומים ישנים וידועים, שזה בדיוק מה שעושה ההורה הממוצע.

 

איזה אמצעי מניעה דרקוניים? יעמוד לידך מישהו שיספור כמה כפיות סוכר אתה שם בתה? יבדוק כמה שמן אתה שם במחבת לטגן חביתה? נוציא דונאטס אל מחוץ לחוק?

המניעה למחלות כמו סכרת נעוצות בחינוך, אי אפשר להוציא מחוץ לחוק שמן וסוכר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, sperial כתב:

 

כימאי, אם התזונה היתה נשלטת בקלות כולנו היינו חתיכים וחתיכות ולא היה תואר תזנאי/ת. מתברר שהמנגנונים הדולטים ברעב ובשובע מורכבים מאד, חלק גדול מהם לא מובן, והשליטה בהם קשה עד לא קיימת.

 

הרבה זה משמעת, רצון ומוכנות לשלם מחיר. אנשים לא רוצים לשלם מחיר ומחפשים גורמים חיצוניים להטיל עליו את הכישלון האישי שלהם. לראייה במחנות ריכוז לא היו אנשים שמנים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • לא הבנתי... 1
פורסם

כימאי, הביולוגיה שלנו עוצבה על ידי 2 מיליון שנות חיפוש מזון, לא כמה עשורים של שפע. בהתאם לכך אנו בנויים לאגור אנרגיה, בצורת שומן. הטענה שמדובר רק ב"רצון" שטחית מאד, ובודדים האנשים שמצליחים לשלוט בדחף הזה. יותר מזה, אחוז עצום מהאנשים שמרזים בסופו דך דבר משמינים מעבר למדקלם ההתחלתי, ויש לכך מנגנון פיזיולוגי מוכר.

 

הטענה שלך לגבי מחנות ריכוז תלושה. אף אחד מהם לא ישב מול צלחת עוגות או קערת גלידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה נכון שיש קבוצות סיכון. ולא רק סכרת, או לחץ דם.

רק שאסור לשכוח שהווירוס הזה "נדבק" כמעט לכל חלקי הגוף. הוא גורם לקרישת דם וסתימת עורקים, כשל חמור בכליות, במיוחד בריאות, דלקות בעיניים, שריר הלב... 

קיימים אנשים "מושלמים" מעל גיל 40? שכל הנתונים שלהם לפי הספר?

יכול להיות.

רק שאסור לשכוח שלכל אחד כזה יש סיכוי שווה להידבק. זה שהוא ירגיש במחלה או לא, זה כבר סיפור אחר.

כבר היו כאלה שהוכרזו כ"בריאים לחלוטין" , והיו לבסוף חולים בצורה קשה או נפתרו.

לכן כשלא נמצאים בהישג יד, תרופה או חיסון, האמצעי האפקטווי ביותר הוא הסגר.

 

לאחרונה אני רואה זלזול מוחלט ברחוב, לגבי מסכות תלויות על הסנטר, או ללא מסכות, אי שמירת מרחק, במיוחד בסופרים ובמקומות ציבוריים, אנשים ש"שכחו" שאסור לנשק מזוזות, ועוד תופעות שעלולות להגביר את התפשטות המגפה.

אז בהיעדר אכיפה, ועם נתונים אופטימיים מדי, לגבי מספר הנדבקים האמיתיים ביום,[כתוצאה ממיעוט בדיקות, ], הדרך למעשה די סלולה, לכיוון הסגר החדש.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי למתי דחו את הדיווח למס הכנסה בסוף?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לאיזה דיווח כוונתך?

 

אני, כשכיר (ובנוסף לכך עצמאי) ואשתי, כשכירה עד לפני מספר חודשים, רגילים לקבל טופס 106 במרס, לכל המאוחר תחילת אפריל. עכשיו אנחנו בתחילת מאי, וטפסי 106 טרם הגיעו. וגם דיווחי קופות העמל וקרנות ההשתלמות ודומיהם מטפטפים באיחור ניכר. אני רגיל להעביר ליועץ עץ המס שלי את החומר לדוח השנתי בתחילת מאי - אבל תחילת מאי עברה ואין לי המסמכים הדרושים. 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

106 כבר יש לי מזמן מהמעסיק, ביקשתי שיוציא כבר בינואר. אני צריך להגיש דיווח שנתי כי אני גם עוסק פטור וגם שכיר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

למה להתבכיין,  אני עצמאי - הצלחתי בסוף להגיש את הבקשה למענק פעימה שנייה - יצא סכום קצת מאכזב אבל יספיק לכמה סיבובים של אנטריקוט. 

אישתי שכירה - 106 הורדנו ישירות מהאתר של חילנט.

אישורים של קופות גמל /פנסייה ביטוחי מנהלים - הכל ירד יפה דרך האתרים של מקפת-מגדל, הפניקס ומיטב ד"ש. 

ואתמול לפני שהאתר של מס הכנסה קרס הגשתי את הדוח השנתי של 2019. 

 

אבל כעיקרון דחו את ההגשה לסוף יולי, כנס לאיזור האישי באתר של רשות המיסים, בקובייה של דוחות מופיע לך תאריך הדחייה.

 

 

image.thumb.png.8b52fd5b350dcb88b57dc8b096a0e6df.png

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

106 כבר יש לי מזמן מהמעסיק, ביקשתי שיוציא כבר בינואר. אני צריך להגיש דיווח שנתי כי אני גם עוסק פטור וגם שכיר.

כנראה שאתה עובד אצל מעסיק קטן. אני עובד בארגון עם כמה רבבות עובדים, ואשתי עבדה בארגון שבו הרבה אלפים וכעת גמלאית של קרנות הפנסיה הותיקות, אתה יכול להבין בכמה גמלאים הם מטפלים. בארגונים כאלה פחות או יותר בלתי אפשרי לבקש בקשות מסוג זה.

 

אני מניח שתקופת הקורונה העמיסה מאד על מחלקות השכר בארגונים האלה - אם בגלל שינויים בסדרי העבודה שהצריכו עבודה שוטפת נוספת, ואם בגלל יציאת חלק מהעובדים לחופשה כפויה. מצד שני, קרוב לודאי שהפקת טופסי 106 מצריכה פחות או יותר הקשה על כפתור אחד, והמדפסת יורקת אותם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...