Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 39 דקות, khalil כתב:

לכל מחלה יש את העקומה הזאת, וגם במקומות בלי סגר זה קרה (יפן, קוריאה, טאייוואן ושבדיה).

אחד האפידימיולוגים הכי מפורסמים בעולם הוא ג'ון איונידיס, בן אדם מבריק עם תעודות ופרסים מכאן עד הירח, והוא פרסם סדרה של סרטונים לתאר את חוות הדעת שלו במהלך המגפה, זה הראשון בה.

 

 

 

אני לא אומר שמה שהוא טוען זה תורה מסיני, אבל שווה להקשיב לפרספקיטיבה אחרת ממומחה עולמי, בשביל להרחיב את האופקים.

 

 

 

יש איזה Stanford Study בנוגע לקורונה שאחרי שמנתחים אותו מבינים שמדובר בנייר טואלט. אני לא יודע אם הבן הזה חתום עליו. 

פורסם
לפני 39 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה לא עומד מאחורי הציטוט, טענת במפורש שיש לפחות 10 דוגמאות לסגר שהניב תוצאות יותר גרועות.

בבקשה, תביא דוגמה אחת לסגר שהניב* תוצאות יותר גרועות.

כדי להימנע מויכוח אצרף ציטוט של משמעות המילה הניב מהמילון:

 

אני מצפה שאם אתה עומד מאחורי הציטוט אתה תוכיח שהסגר הפיק כמות מתים גדולה יותר, לא שהוא התקיים ביחד עם כמות מתים גדולה יותר ואתה לא מסוגל לייצר קשר של סיבה ותוצאה ביניהם.

אחרת תודה שאתה לא יכול לקבוע סיבה ותוצאה ביניהם, וזה מחזיר אותנו לעניין - בתור מי שלא מסוגל לייצר סיבה ותוצאה עדיף להקשיב לאלה שכן מסוגלים לייצר סיבה ותוצאה, והם ברובם המכריע בעד סגר.

ומכאן התוצאה היא שהדרישה לא לקיים סגר, כי אתה חושב שהוא לא עוזר, אבל לא מסוגל לייצר שום קשר של סיבה ותוצאה להוכיח את טענתך, היא ילדותית.

היא לא שונה מילד שאומר שהירח עשוי מגבינה, כי תסמוך עליו, או שאבא שלו הכי חזק בעולם, כי תסמוך עליו.

 

אתה ממשיך להתעקש לא להבין טענות מאוד פשוטות, ולכתוב בצורה תוקפנית, ומזלזלת, בזמן שאתה פשוט מתעלם מהכתוב, אתה יכול לחזור לאחור ולקרוא את הדברים המאוד פשוטים, או תמשיך להתעקש על לא לקדם את הדיון.

לפני 34 דקות, David32 כתב:

זה סרטון של שעה, נו באמת, מעטים האנשים שאשכרה הולכים לראות את זה.

 

 

 

 

[בלי קשר, הבחור מזכיר פרצוף של מותג של פיצות קפואות בסופר]

 

זה רק הראשון יש עוד ארבעה :) 

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

יש איזה Stanford Study בנוגע לקורונה שאחרי שמנתחים אותו מבינים שמדובר בנייר טואלט. אני לא יודע אם הבן הזה חתום עליו. 

 

אכן חתום עליו.

בסרטון של כריס מרטנסון הוא מראה שכמעט כל החתומים על המחקר הזה הם בעלי אינטרס כלשהו מה שכנראה גרם להטיה של המחקר. 

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, khalil כתב:

אתה ממשיך להתעקש לא להבין טענות מאוד פשוטות, ולכתוב בצורה תוקפנית, ומזלזלת, בזמן שאתה פשוט מתעלם מהכתוב, אתה יכול לחזור לאחור ולקרוא את הדברים המאוד פשוטים, או תמשיך להתעקש על לא לקדם את הדיון.

 

 

הבנתי את הטענה שלך, אבל היא טענה, לעומת זאת במצוטט זה לא טענה, זו עובדה אז ביקשתי שתוכיח אותה, בניגוד לטענה, לעובדה יש שני מצבים - אמת או שקר: 

לפני 1 שעה, khalil כתב:

ויש לפחות 10 דגומאות לסגר שהניב תוצאות יותר גרועות.

 

אתה גם יכול לומר שאתה לא יכול להוכיח את זה, שזה הגיוני, ואז חוזרים למצב הזה:

  

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

יופי, אז בדיוק באותה מידה שאי אפשר להשליך, הדרישה לא לעשות סגר היא ילדותית וטיפשית.

כמו שאתה לא יודע שסגר גורם לתחלואה, אתה לא יודע שסגר לא גורם לתחלואה.

 

מכאן נשאר להבין מה יותר הגיוני, ורוב האפידימיולוגים בעולם חושבים שיותר הגיוני שסגר מאט תחלואה ולא מגביר אותה.

 

ועכשיו אני רואה שהוספת בעריכה את השאלה הזו: 

לפני כשעה, khalil כתב:

מי הם רוב האפידימיולוגים שאתה מספר עליהם? עשית סקר? תביא בבקשה סימוכין לטענה שסגר נתמך ע"י רוב האפידימיולוגים.

 

עובדתית ברוב מדינות העולם יש סגר, וסגר הוא תולדה של משרדי הבריאות השונים ולא ממקור אחר.

ושם יש אפידימיולוגים.

אני אפילו אחדד, רוב מוחלט של אפידימיולוגים בעלי תפקיד ו-Accountability בעולם תומכים בסגר.

ואחזור על מה שכתבתי כבר לפני כמה דפים טובים, מי שאין לו Accountability יכול לדבר עד מחר, הדעה שלו לא שווה כלום.

 

זה אולי נראה לך תוקפני ומזלזל, כי יצא מצב שאני צריך להסביר איך מנהלים דיון, ושדעה היא לא עובדה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האפידמיולוג הבריטי שהמחקר שלו הוא שהפך את המדיניות בבריטניה(Imperial college), הסתבר שהמספרים שלו מופרכים לגמרי, ואתמול הסתבר שהוא בעצמו לא דבק בסגר.

לא ראיתי אפידימיולוגים בישראל בקבלת ההחלטה, ראיתי את ביבי, סימנטוב וסדצקי.

יש מקומות שההחלטה לא היתה מדעית בכלל, בירדן אמרו אין לנו מכונות הנשמה, אין לנו קיבולת בית חולים מספיקה, תישארו בבית אנחנו ניתן לכם אוכל, עד יעבור זעם.

שוב, איפה יש מחקר חוות של איפידימיולוג שתומך בסגר, חוץ מה Imperial college שהסתבר שהוא שגוי בסדרי גודל?

פורסם (נערך)

איזה ביזיון מצד הממשלה !

 

ביטוח לאומי אומנם משלם דמי אבטלה ל-850 אלף אנשים שבחל"ת, אבל הם לא מקבלים שעות נוספות, החזרי הוצאות, הטבות ובונוסים, ולעיתים גם אין להם השתתפות בחשבונות הטלפון ובהחזקת המכונית, כאשר המשכורת עצמה גם נמוכה ממה שקיבלו עד כה.


השכירים לא קיבלו דחייה בתשלומי ארנונה, חשמל, מים, גז וטלפון בבית. הם חייבים להמשיך ולשלם ועד בית או דמי פיתוח בשכונה חדשה. אותם שכירים, שאיבדו בממוצע 30%-40% מהכנסתם, ולעיתים את כולה, נשכחו. הם לא הפגינו, ואין להם לשכות חזקות ומשפיעות כמו ארגוני העצמאים, רואי החשבון, יועצי המס, לשכות עורכי הדין וסוכני הביטוח.


רבים מהשכירים שברו חסכונות וקופות פנסיה, והתחזית היא ש-500 אלף מהם יישארו בלתי מועסקים עוד שנה לפחות, כך שמצבם רק יחמיר. אחרי שדאגו לעצמאים, התוכנית הבאה של הממשלה חייבת להיות לשכירים.

 

השכירים סה"כ קיבלו 500 שקלים עבור כול ילד וגם הנכים וזהו !

 

לעומתם העצמאים קיבלו שפע הטבות מהמדינה כולל ביטול/דחייה של תשלומי ארנונה, מים ועוד וכסף ישירות לחשבון הבנק לאחר מילוי טופס באתר של מס הכנסה ועוד 2 פעימות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

כדי לחדד - הטענה שלי היא שסגר מפחית הפצה של וירוס.

אפילו פרופ' לס לא טוען אחרת, הוא רק טוען שלא היה חייב לנקוט בסגר.

 

למעשה זה בדיוק מה שמלמדים בבתי הספר לרפואה בעולם.

אם יש לך מידע אחר - האקדמיה הרפואית ממתינה, ואם תוכל להוכיח את זה אז פרס נובל לרפואה עם השם שלך מחכה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, khalil כתב:

האפידמיולוג הבריטי שהמחקר שלו הוא שהפך את המדיניות בבריטניה(Imperial college), הסתבר שהמספרים שלו מופרכים לגמרי, ואתמול הסתבר שהוא בעצמו לא דבק בסגר.

לא ראיתי אפידימיולוגים בישראל בקבלת ההחלטה, ראיתי את ביבי, סימנטוב וסדצקי.

יש מקומות שההחלטה לא היתה מדעית בכלל, בירדן אמרו אין לנו מכונות הנשמה, אין לנו קיבולת בית חולים מספיקה, תישארו בבית אנחנו ניתן לכם אוכל, עד יעבור זעם.

שוב, איפה יש מחקר חוות של איפידימיולוג שתומך בסגר, חוץ מה Imperial college שהסתבר שהוא שגוי בסדרי גודל?

 

double lol 

 

מעניין אם יש לך היגיון דומה גם לגבי אמצעי מניעה. 

 

 

  • מצחיק 1
פורסם

סגר לא מפחית את הפצת הוירוס הוא מאט אותה, זה גם מה שלס אמר. שיטוח העקומה (זוכר את זה), היה בשביל להנמיך את הפיק בשביל לא לאתגר בתי חולים, לא בשביל למנוע הדבקה, 

הישראלים צריכים להישאר בבית, וזה הגרף שמראה למה - גלובס

פורסם
Just now, khalil כתב:

סגר לא מפחית את הפצת הוירוס הוא מאט אותה, זה גם מה שלס אמר. שיטוח העקומה (זוכר את זה), היה בשביל להנמיך את הפיק בשביל לא לאתגר בתי חולים, לא בשביל למנוע הדבקה, 

הישראלים צריכים להישאר בבית, וזה הגרף שמראה למה - גלובס

 

מישהו טען אחרת? 

פורסם
לפני 5 דקות, khalil כתב:

סגר לא מפחית את הפצת הוירוס הוא מאט אותה, זה גם מה שלס אמר. שיטוח העקומה (זוכר את זה), היה בשביל להנמיך את הפיק בשביל לא לאתגר בתי חולים, לא בשביל למנוע הדבקה, 

 

היינו הך, מפחית את הפצת הוירוס = פחות נשאים בזמן נתון

מאט את הפצת הוירוס = פחות נשאים בזמן נתון

 

למעשה זה גם נכון אם יגלו שהנוגדנים מחזיקים מעמד, ואז החישוב הוא

מפחית את הפצת הוירוס = פחות נשאים עד לנקודת זמן מסוימת (אינטגרל)

מאט את הפצת הוירוס = פחות נשאים עד לנקודת זמן מסוימת (אינטגרל)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אם אכן הם לא העיפו מהטיפול נמרץ מי שלא חולה קורונה אז הוא לא היה נחוץ לצורך הזה.

אם הם העיפו מהטיפול נמרץ מי שלא חולה קורונה אז הוא בהחלט היה נחוץ גם לצורך הזה.

 

אבל מה שיותר מעניין זה שבלי הסגר המחלה התפרצה אצלם קשה בבתי אבות.

עדיין לא פירטו מה הצעדים שהם מתכננים הלאה כדי למנוע מזה להמשיך להתפשט בבתי אבות, ושם יכול להיות אקדח מעשן.

 

אגב לגבי סגר ווירוס, אם ניקח את זה לקיצון אחד, סגר מוחלט לא יוצאים מהבית נניח ל-3 חודשים, הוירוס לא ממשיך להתפשט נקודה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...