Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אני מדבר על חדשות בזמן, זה  עמוד פייסבוק שמראה לך מה קורה בחוץ

רואים בדיוק מה קורה בקניון

 

הקישור שנתת שבור. מביא אותך לדף ריק.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, garicho כתב:

 

המדינה זה לא אני ואתה. המדינה זה המנגנון - וההנחה שהמנגנון ממשיך להתקיים לנצח בצורה כזאת או אחרת...

ומה המטרה של המנגנון הזה? לספק את השירותים הבסיסיים האלה לאזרח. בשביל מה צריך מדינה אם לא?

 

לפני 2 שעות, korola כתב:

לא הבנתי , אתה חושב שהמיסים שאתה משלם היום זה על מנת לדאוג לך בעתיד?

בגדול? בין היתר כן. אחרת למה לשלם? נעבוד בשחור או שנהגר למקום בו יש תמורה למיסים.
אני לא יודע בפועל לאן הולך מה שמשלמים, אבל ברמת העיקרון אנחנו משלמים כדי לקבל תמורה ומערכת שלא מתגמלת את מי שמממן אותה בסוף קורסת.

 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

מדינת ישראל ובעצם כמעט כל מדינה בעולם התחייבה היסטורית לשלם סכומי עתק בצורה של פנסיות, קצבאות וסתם פופוליזם בלי לדאוג למקורות מימון לכל החגיגה.

אני לא מתכוון לפנסיות וכל מיני קצבאות לחברים של אלא לשרותי בריאות בסיסיים. מה זה "מס בריאות"?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

אני רוצה להפנות שאלה לכל חברי הפאנל שנמצאים איתי כאן @ChemGuy85 @David32  @korola @sperial @ELI 205  @m3x7r3m3

 ניסיתם כמה וכמה פעמים להגיד לי שאף אחד לא ירצה ללכת לאירועים כשיחזרו לשיגרה

ראיתם מה קורה בקיונים ?

במכוני כושר?

אנשים הולכים כמו משוגעים

 

זוכרים שאמרתי לכם שזה מה שיהיה?

לא לא ראיתי כי אני לא הולך לשם.

מה שכן  ראיתי, זה שהמקורבים אליי קיבלו סמס שאפשר להמשיך להקפיא את המנוי של המכון ללא תופסת תשלום, וכולם הקפיאו...

אגב, פספסת עם התיוג את הניקניים שלי... במקרה קפצתי לביקור באשכול

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 52 דקות, korola כתב:

 

אבל הכלכלה זה מה שאתה רוצה לראות מתעורר. 

נתוני חברות האשראי, היום ביזבזו רק 1 מילארד ש"ח, בדומה ליום חמישי שעבר וליום חמישי לפני שבועיים.

ימי חמישי לפני הקורונה היו מבזבזים 1.3 מילארד ש"ח. 

זה אומר שאנשים אולי יצאו לקניונים , אבל בתכלס לא פתחו את הארנק יותר מלפני שבועיים. 

זאת הבעיה של הכלכלה , אם אנשים עכשיו יכנסו למגננה, ובחודשים הקרובים יקנו פחות, יצמצו את הקניות רק למה שהם באמת צריכים.

אז נראה ירידה של 30% בצריכה הפרטית.

בעוד כמה חודשים , גם האוצר ידווח על ירדה תלולה בגביית המיסים. 

והשאלה האם מגדילים את הגרעון ? או מתחילים לקצץ, קיצוץ זה אומר פיטורים של עובדי מדינה.

קיצוץ רוחבי השכר של עובדי המדינה, הקפאת פרוייקטים של המדינה.

ואז הופ, עוד אזרחים שמצמצמים שוב את הצריכה שלהם. 

זה מה שצריך להדאיג אותך,  האם הכלכלה בתהליך התכווצות או בתהליך התרחבות?

האם המדינה תיכנס לקיצוצים או שתנצל את זה שנכנסנו למשבר עם יתרות מט"ח עצומות , יחס חוב תוצר נמוך בטירוף.

ודווקא תגדיל את ההוצאות שלה. 

 

 

הוא התכוונן שהגל הראשון דועך, אבל הוסיף שהוא לא יודע מתי הגל הבא יתחיל.

 

 

שמע

אלה שיצאו לקניונים הם בעיקר ילדים וצעירים מאוד

ילדים שלוקחים כסף מאבא ואבא

אלה לא אנשים שיכולים לעשות עכשיו קניה של 2000-5000 בסיבוב בקניון

אז המחזורים נמוכים

אלא גם האנשים שיגיעו למופעים, הקהל היותר צעיר שלא מוכן לוותר על השיגרה

פורסם

אני כן יכול להגיד שהדבר הכי טוב שיצא מהקורונה הזו זה שחסר סחורה בהמון חנויות בארץ, ואצל היבואן שלי למזלי יש מספיק סחורה אז אני עובד כמו 4 חנויות כרגע...

פורסם
לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

ומה המטרה של המנגנון הזה? לספק את השירותים הבסיסיים האלה לאזרח. בשביל מה צריך מדינה אם לא?

 

כן, המנגנון הזה מאפשר לחיות את החיים כפי שאנחנו מכירים אותם, בלי מנגנונים כאלה היינו חוזרים לחיות בשבטים של 200 איש לכל היותר (זאת מגבלה פסיכולוגית),

מידי כמה שנים שבטים מסויימים היו תוקפים ושוטחים את השבטים האחרים, לא היה הגיוני להשקיע לטווח אורך (לנטוע עצים) כי ממילא רוב הסיכויים שמישהו אחר יהנה מהם. 

 

לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

בגדול? בין היתר כן. אחרת למה לשלם? נעבוד בשחור או שנהגר למקום בו יש תמורה למיסים.
אני לא יודע בפועל לאן הולך מה שמשלמים, אבל ברמת העיקרון אנחנו משלמים כדי לקבל תמורה ומערכת שלא מתגמלת את מי שמממן אותה בסוף קורסת.

 

בכל מקום יש תמורה למיסים, אבל זה תלוי על איזה מדרגה אתה יושב, מבחינת הסודנים/הפליפינים/הסינים, המנגנון בישראל הרבה יותר טוב מארצות המוצא שלהם,

לכן הם נוהרים לפה בהמוניהם.

יש גם כמה מיליארדרים שחשבו שפה המנגנון יטיב איתם, היום אולי הם מתחרטים על המחשבה הזאת.

ולא כולם יכולים לעבוד בשחור, עובד היי טק שמקבל שכר של 35,000 ש"ח לחודש ועובד בחברת מלאנוקס,

מחליט בבוקר שלא בא לו בטוב המיסים, הוא רוצה לעבוד בשחור.. איך הוא עושה את זה?

 

 

לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

אני לא מתכוון לפנסיות וכל מיני קצבאות לחברים של אלא לשרותי בריאות בסיסיים. מה זה "מס בריאות"?

 

מס בריאות זה בדיוק ביטוח בריאות - מי שמרוויח 30,000 ש"ח לחודש משלם מס בריאות 1,500 ש"ח לחודש.

מי שמרוויח 5,000 לחודש , משלם אולי 200 ש"ח מס בריאות לחודש.

שניהם יקבלו את אותו טיפול , גם אם זה ניתוח שעולה 150,000 ש"ח, אף אחד לא אוגר את הכסף הזה לעתיד.

כל שנה כל המיסים ששולמו בוזבזו על טיפולים לכל האוכלוסייה.

שילמת ביטוח השנה, לא הייתה צריך טיפול.. זהו נגמר הביטוח, כמו באוטו - שנה הבאה ביטוח חדש

 

פורסם

בקניון איילון היום ב 17:30 היה דליל מאוד.

לא כולם פתחו, מקומות חניה מסביב היו בשפע ( בדרך כלל הכל מלא ).

ממש לא דומה ולא קרוב ליום חמישי טיפוסי בשעות אחרי הצהריים.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

על מה אתה מדבר @Transporter?

היום הייתי בחדר כושר - בשעת פיק כביכול (בשעה מקבילה בשגרה לא היה ניתן לעלות למתקן מבלי להמתין) - היה מת לחלוטין, לא בדקו בכניסה אם נרשמתי בכלל מרוב שהיה ריק.

אני מכיר אנשים שעדיין לא הפגישו את הנכדים עם סבא וסבתא כי הם עדיין מפחדים.

בקיצור - הדבר האחרון שהם יחשבו ללכת אליו הם האירועים . אבל אני אומר בכיף - שיפתחו את האירועים, אתה תוכל לראות בעצמך שזה יהיה דליל מאוד ולא נצטרך להתווכח.

מאידך, אם אחרי השחרור הזה ובעוד שלושה שבועות תמשיך מגמה של כ 100-150 נדבקים ביום נניח, נוכל להבין שגם השחרור לא העלה את מגמת ההדבקה ואנשים אולי יפתחו בטחון גבוה יותר.

 

 

Miata ND2

 

פורסם
לפני 21 דקות, Or05230 כתב:

על מה אתה מדבר @Transporter?

היום הייתי בחדר כושר - בשעת פיק כביכול (בשעה מקבילה בשגרה לא היה ניתן לעלות למתקן מבלי להמתין) - היה מת לחלוטין, לא בדקו בכניסה אם נרשמתי בכלל מרוב שהיה ריק.

אני מכיר אנשים שעדיין לא הפגישו את הנכדים עם סבא וסבתא כי הם עדיין מפחדים.

בקיצור - הדבר האחרון שהם יחשבו ללכת אליו הם האירועים . אבל אני אומר בכיף - שיפתחו את האירועים, אתה תוכל לראות בעצמך שזה יהיה דליל מאוד ולא נצטרך להתווכח.

מאידך, אם אחרי השחרור הזה ובעוד שלושה שבועות תמשיך מגמה של כ 100-150 נדבקים ביום נניח, נוכל להבין שגם השחרור לא העלה את מגמת ההדבקה ואנשים אולי יפתחו בטחון גבוה יותר.

 

 

 

לא יודע מה ראית, כנס לאתרי החדשות ותראה שמדווחים על  מכוני כושר מלאים

ברור שלא מדובר על תפוסה מלאה של שיא הקיץ כשכולם לחוצים להתחטב לקיץ,

אבל מלאים יחסית לפעם ראשונה שנפתחו מאז הוקורנה

 

לגבי אירועים בכלל אין לי ספק

אם פותחים עכשיו מופע בלייב פארק המופע סולד אאוט

זאת בכלל לא שאלה

פורסם

מי שהגיע לדעתי היום למכוני כושר זה כל אותם צעירים שנושמים מכון ומסתכלים במראה 24\7, וכשהתחילו לסגור מכוני כושר הם היו נוסעים לטירה וטייבה כדי להתאמן בכפר, כי הם 'לא יכ!ל*ם בל* ברזל*ם!!!!11!'. אז עבורם זו בשורה טובה והם מוכנים לסכן הכל בשביל להתאמן ולתחזק את הגוף.

בתוך כל אותם חבר'ה יש גם לא מעט מאמני כושר שזו העבודה שלהם ממילא אז הם לא רואים הבדל בין לעשות אימון לבין להגיע לעבודה.

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, Or05230 כתב:

 

מאידך, אם אחרי השחרור הזה ובעוד שלושה שבועות תמשיך מגמה של כ 100-150 נדבקים ביום נניח, נוכל להבין שגם השחרור לא העלה את מגמת ההדבקה ואנשים אולי יפתחו בטחון גבוה יותר.

 

 

 

לא הבנתי את ההיגיון במשפט, אם בעוד שלושה שבועת נראה 100-150 נדבקים ביום, זה אומר שההקלות כן העלו את מספר הנדבקים,

למרות שעדיין הרבה לא השתחררו מהפחד,  אז אנשים יפתחו ביטחון גבוה יותר, כלומר מספר הנדבקים ימשיך לעלות. 

רק אם נמשיך לראות 33 נדבקים חדשים ביום זה יעדי על כך שאין משמעות להקלות וניתן יהיה להמשיך להקל,

המשך עליה במספרים שמלווה בהמשך הקלות יוביל לעלייה תלולה יותר.

 

היום עידכנו 71 חולים חדשים , אבל זה כולל גם חולים שכאילו נרשמו אתמול.

אז בפועל זה כ -50 חולים אתמול ו 50 חולים היום, בהחלט גידול. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

יש איזה בעיה בדיווחים של משרד הבריאות - כאשר אני מחסר את המספר של היום מזה של אותה שעה אתמול אני מקבל מספר שונה ממספר הנוספים בדיווח השוטף. לא ברור לי ההבדל, אולי שעות סגירה שונות של הדיווחים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

 

מס בריאות זה בדיוק ביטוח בריאות - מי שמרוויח 30,000 ש"ח לחודש משלם מס בריאות 1,500 ש"ח לחודש.

מי שמרוויח 5,000 לחודש , משלם אולי 200 ש"ח מס בריאות לחודש.

שניהם יקבלו את אותו טיפול , גם אם זה ניתוח שעולה 150,000 ש"ח, אף אחד לא אוגר את הכסף הזה לעתיד.

כל שנה כל המיסים ששולמו בוזבזו על טיפולים לכל האוכלוסייה.

שילמת ביטוח השנה, לא הייתה צריך טיפול.. זהו נגמר הביטוח, כמו באוטו - שנה הבאה ביטוח חדש

 

נו? וזקן בן 60 לא משלם את זה מדי חודש ואפשר לזרוק אותו קיבינימט?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמות הבדיקות יורדת כי פחות אנשים נבדקים.
לכל אלה שכועסים על הציבור והתרופפות המשמעת אני באמת לא כועס עליהם, במיוחד כשאני רואה איך ״המנהיגים״ שלנו מתנהלים בתוך הכנסת.

פורסם
לפני 11 שעות, Bob Ross כתב:

 

הקישור שנתת שבור. מביא אותך לדף ריק.

וזה בדיוק מה שקורה עכשו בקניון...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...