Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, garicho כתב:

בישראל, כל יום זה או סקנדל או פסטיבל. אין פה הדרגתיות, רק קבוצות לחץ. בגלל זה אפילו אם יש תוכנית, היא רק בסיס לשינויים... אז אמרו פתיחה הדרגתית בצעדיים כל שבועים. אז מה? מי שיצעק יותר יקבל יותר מהר. 

ולגבי הרכבת, טוב שעושים את מה שעושים עכשיו. כמות העבודות שהם הספיקו לעשות בחודש וחצי שווה ליותר משנה במהלך שנה רגילה עם השבתות מציקות לנוסעים. במיוחד פרויקט החשמל שעבדו עליו במרץ בפרוזדור האיילון.

 

כי אין פה שום דבר ברור, וגם זה נעשה במכוון ולא בטעות.

עשרות(!) לקוחות שלחו  לי את הסרטון של ביבי אומר שב 14.6 יורידו את ההגבלות

אבל כשקוראים את המסמך הרשמי מבינים שזה בכלל לא נכון

ב 14.6 יעשו הערכת מצב שלפיה יחליטו מה עושים

 

הוא פועל בצורה מכוונת כדי להרדים את הציבור ולגרום לאנשים להפסיק להפגין, להתראיין ולבדוק  כמה פעמים הוא נפגש עם הילדים שלו בזמן שאסור

אז זרק תאריך חודש וחצי קדימה, שבפועל לא מגובה בשום דבר כתוב. ההפך.

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

עוד שבועיים נקבע המשפט שלו,זה או איראן או קורונה.

מהמר על קורונה.

 

זה שילוב של המשפט, עם הפחד שלו מהפגנות ודעת הקהל

הוא עובד על הציבור, משקר לאנשים בשידור חי

יש זוגות שאחרי הנאום שלו הלכו לסגור אולם אירועים כי היו בטוחים שב 14.6 זה נגמר

אבל זה בכלל לא מה שכתוב במסמך.

 

הכי גרוע שאתמול ראיינו מוכר ממחנה יהודה  שמצד אחד מספר כמה הוא נפגע וכועס על הממשלה, אבל כל הכבוד לביבי על מה שהוא עשה בשבילנו בקורונה

יש אנשים כל כך טיפשים שלא מבינים שמי שאחראי על המענקים ועל הסגירה של המשק זה ביבי ולא אף אחד אחר

פורסם (נערך)

יש איזו בעיה בדיווחים של משרד הבריאות. אתמול בבוקר היו 16,409 חולים, הבוקר 16,444. זו תוספת של 35 חולים. אבל ליד זה כתוב +3. חוסר ההתאמה הזה כבר נגרר תקופה, ולא ברור לי מקורו. אני מנחש שמדובר במה שנוסף מאז חצות, ומתעלמים ממה שקרה במשך 4 השעות קודם.

 

עריכה - כעת משרד הבריואת פרסם את הנתון להערב - 16,454 חולים. אתמול בערב 16,436. זו תוספת של 18 חולים, אבל כתוב +13. זה תואם ל-+3 שצויינו הבוקר בתוספת 10 מהבוקר עד הערב (וזה תואם למספרים שפורסמו). כנראה שאין חפיפה בין שעות הספירה הכוללת לשעות ספירת החולים הנוספים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מבאס 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

KOROLA

לפי חדשות 12: ביממה האחרונה רק 3 חולים חדשים

מת לדעת כמה בדיקות נעשו

 

שבת , לא עבדו במעבדות.

וגם העבירו את הבדיקות לקופות החולים , מד"א סגרו או התחילו לסגור את כל העמדות שלהם.

אז אני מניח שה-55 של אתמול היו כי הם ניקו את השולחנות מהבדיקות, והמספרים הנמוכים היום בגלל שלא נבדקו/לא בדקו מספיק.

כנראה צריך לקחת בערבון מוגבל את המספרים של ימים שישי/שבת/ראשון.   

דרך אגב, זה קורה בכל העולם לא רק פה, יש מחזוריות כזאת של 5 ימים גבוהים ויומיים נמוכים. 

לפני 25 דקות, sperial כתב:

יש איזו בעיה בדיווחים של משרד הבריאות. אתמול בבוקר היו 16,409 חולים, הבוקר 16,444. זו תוספת של 35 חולים. אבל ליד זה כתוב +3. חוסר ההתאמה הזה כבר נגרר תקופה, ולא ברור לי מקורו. אני מנחש שמדובר במה שנוסף מאז חצות, ומתעלמים ממה שקרה במשך 4 השעות קודם.

 

עריכה - כעת משרד הבריואת פרסם את הנתון להערב - 16,454 חולים. אתמול בערב 16,436. זו תוספת של 18 חולים, אבל כתוב +13. זה תואם ל-+3 שצויינו הבוקר בתוספת 10 מהבוקר עד הערב (וזה תואם למספרים שפורסמו). כנראה שאין חפיפה בין שעות הספירה הכוללת לשעות ספירת החולים הנוספים.

 

אני עוקב אחרי worldometers, הם מאפסים בנקודה מסויימת את כל העולם ועוקבים אחרי המספר הכללי שמפורסם.

את הדלתא הם מחשבים לבד.  ככה שמה שחשוב זה מספר החולים הכללי שמפורסם 

פורסם

אני עוקב כבר הרבה זמן אחרי הטלגרם של משרד הבריאות. וגם ה-worldmeters.

 

אכן מה שחשוב הוא המספר הכללי.

 

לפני יומיים היה איזה קטע מוזר שמספר החולים ירד מ-16314 ל-16310 בשצי הודעות רצופות. אבל, סה"כ, המספרים האלה של 20-50 חולים חדשים ביום עקביים כבר כמה ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 32 דקות, korola כתב:

 

שבת , לא עבדו במעבדות.

וגם העבירו את הבדיקות לקופות החולים , מד"א סגרו או התחילו לסגור את כל העמדות שלהם.

אז אני מניח שה-55 של אתמול היו כי הם ניקו את השולחנות מהבדיקות, והמספרים הנמוכים היום בגלל שלא נבדקו/לא בדקו מספיק.

כנראה צריך לקחת בערבון מוגבל את המספרים של ימים שישי/שבת/ראשון.   

דרך אגב, זה קורה בכל העולם לא רק פה, יש מחזוריות כזאת של 5 ימים גבוהים ויומיים נמוכים. 

 

 

יש לך דרך לבדוק כמה בדיקות עשו ביממה האחרונה ?

פורסם

לא פרסמו כבר כמה ימים

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה אחת קטנה ברשותכם

 

האם להתכונן לגל שני בינואר-פברואר ? [עם כל המשתמשע מזה- חל"ת, קושי בקניית מזון]

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

כאן פורום רכב, לא פורום נביאים.

 

החשש הוא מגל שני הרבה יותר מוקדם. אולי כבר בשבועות הקרובים, בעקבות שחרור המשק והברדק הישראלי.

 

ותמיד כדאי שתהיה בבית רזרבת מזון - מנות קשות למספר שבועות. למרות שגם בגל הנוכחי סה"כ הבעיות באספקת מזון היו מינוריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמו שאומרים - עד החורף אלוהים גדול.

כמעט כל בכיר שמדבר (בריאות / אוצר / כלכלה ) מדבר במונחים של גל שני קרוב, 

הם רק מקווים שהעלייה בכמות הנדבקים היומית לא תהיה גדולה ומהירה,

הם מקווים שמערכת הבריאות לא תקרוס מזה.

ואז הם מוסיפים שהם מקווים שלא נצטרך שוב להיכנס לסגר כלכלי קשה כי זאת תהיה מכת מוות לכלכלה. 

 

לדעתי - הסגר הראשון היה מוקדם מידי , חנוק מידי , והשאיר את מערכת הבריאות ללא עבודה. 

חלק מהציבור עדיין בפאניקה מההפחדות, מערכת החינוך לא חזרה באופן מלא.

ולכן הגל השני יעלה בעדינות, לא נראה עליות של פי 2 כל 3 ימים, אלא עליות יותר רגועות  - כל 7-10 ימים הכפלה.

בקצב עלייה כזה ניתן יהיה להמשיך בשגרה ולסמוך על הציבור שיכנס לבד לפאניקה בלי שיטילו סגר והנחיות מלמעלה. 

בנוסף - אם הגענו בגל הראשון רק לאיזור ה-150 מונשמים , אז יש לנו יכולת להנשים כ-3000 בקיץ. 

אז תבין שהמערכת יכולה לספוג גל קשה פי 20 מהגל שהיה, אני מאמין שההנהגה לא תנסה להגביל נמוך יותר,

אבל הציבור כבר יבין לבד ויגביל את עצמו שנתחיל לראות עליות במספרים.

 

החשש הוא שאנשים כבר לא רצים להיבדק - בהתחלה דיברו שיש הרבה צעירים ללא סימפטומים (לא ברור למה בכלל בדקו אותם),

אז למה שצעיר שהסתובב בקניון ירוץ להיבדק עם הכל בסדר אצלו, אפילו חום של יום או יומיים , למה לו לרוץ אחרי קופת החולים ולהיבדק?

יש מצב שדווקא עכשיו יהיו המון נדבקים שלא ילכו לבדיקות בכלל.   אז קצת כואב הראש , והגרון .. 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מספר שראיתי היום - רגישות בדיקות המטוש בין 40-60%. זה אומר שמבין נשאי הנגיף וחולים שנבדקים יקבלו תשובה שלילית.

 

לגבי הבדיקות הסרולוגיות - רגישות וסגוליות הבדיקות לא ידועה. יתכן שאנשים שנדבקו בנגיפי קורונה אחרים - למשל מהסוג הגורם הצטננות - יציגו תגובה חיובית בבדיקה הסרולוגית, למרות שהחשיפה לא היתה ל-SARS-CoV-2 אלא לנגיף אחר. עד כמה שאני יודע בינתיים אין בדיקות סרולוגיות שקיבלו אישור FDA או המקביל האירופי. לפחות, עד כמה שהבנתי, הפעם משרד הבריאות הזמין את הקיטים העתידיים מחברות מערביות אמינות ולא מעלי-אקספרס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...