Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, RedLabel כתב:

 

סגר כזה לא היה עוזר מכיוון שחולה קורונה עם תסמינים יכול להדביק חצי מטוס, ולהם מן הסתם לא יהיו תסמינים בעת החזרה לארץ.

היית צריך להכניס את כל מי שחוזר לארץ לבידוד (גם אחד מהשני!) למשך שבועיים לפחות. אם הם באים באינטרקציה אחד עם השני יכול לקחת גם חודש-חודשיים עד שכולם יעברו את המחלה, ואם פתחת את הבידוד לפני, בוודאות גבוהה שיחררת כמה חולים לאוכלוסיה.

 

אי אפשר למנוע כניסה של מחלה שמדבקת לפני הופעת התסמינים, אלא אם כן סוגרים לגמרי את כל הגבולות, אין יוצא ואין בא. זה לא פרקטי כי תמיד יהיו אזרחים שחיים בחו"ל ורוצים לחזור.

 

אז תכניס את כולם, פשוט את כל הנוחתים  לבידוד בשדה התעופה או במתקן צבאי קרוב. קשה, אבל ישים, ועדיף עשרות מונים ממה שיש לנו עכשיו. עצם העובדה שהיינו מכריזים על צעד כזה, כבר כל התיירים היו נמנעים מלבוא והיינו מטפלים לרב רק בישראלים שחוזרים ארצה, שמספרם מוגבל והיה יורד למספר קטן ונוח תוך כמה שבועות. 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 36 דקות, Bob Ross כתב:

 

הפרגון למקבלי ההחלטות במדינה לא כל כך מגיע. הם היו צריכים לפעול כבר בתחילת פבואר ולעשות בדיקות לתסמיני קורונה לכל אדם שנוחת בארץ, ולבודד את מי שצריך מהנוחתים מחו"ל   בכפייה באיזה מתקן צבאי מאולתר בתחומי נתבג .  ואז היינו עוצרים את הקורונה מבכלל להתפשט כאן מכתחילה, וחוסכים מליארדים לכלכלה, ולכיס של האזרח. כמו גם את ה200 מתים והעשרת אלפים חולים.

 

מצד שני, לצערי אף מדינה בעולם לא עשתה צעדי מנע כאלה, כולם טמנו את ראשם בחול עד שזה התפוצץ להם בפנים. עצוב. פשוט לא ברור לי למה אף מדינה לא עצרה את זה כבר בשערי שדה התעופה, בהינתן שהמידע שהגיע מסין כבר הגיע בתחילת ינואר.

 

לדעתי בתחילת פברואר היו כבר קבוצות תיירים נגועות שהסתובבו בארץ.

התגובה שאתה מציע לנקיטה בתחילת פברואר שקולה לתגובה היום להמשיך את הסגר ל 3 חודשים קדימה ולהדק אותו עוד יותר. 

תחזור לתחילת פברואר ותראה כמה חולים מאומתים היו בעולם מחוץ לסין?  בסין היו רק 10,000 חולים מאומתים. 

וכמה מתים ? 

צא מנקודת הנחה שלא ניתן היה למנוע את כניסת הקורונה לארץ.

אף אחד בעולם לא עשה צעדי מנע כאלה , כי הקורונה כבר הייתה בעולם עוד לפני שהבינו בכלל בסין מה קורה.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, korola כתב:

 

לדעתי בתחילת פברואר היו כבר קבוצות תיירים נגועות שהסתובבו בארץ.

התגובה שאתה מציע לנקיטה בתחילת פברואר שקולה לתגובה היום להמשיך את הסגר ל 3 חודשים קדימה ולהדק אותו עוד יותר. 

תחזור לתחילת פברואר ותראה כמה חולים מאומתים היו בעולם מחוץ לסין?  בסין היו רק 10,000 חולים מאומתים. 

וכמה מתים ? 

צא מנקודת הנחה שלא ניתן היה למנוע את כניסת הקורונה לארץ.

אף אחד בעולם לא עשה צעדי מנע כאלה , כי הקורונה כבר הייתה בעולם עוד לפני שהבינו בכלל בסין מה קורה.

 

 

 

 

אני מאמין שבפרוץ המגפה הבאה הצעדים שהצעתי זה בדיוק מה שמדינות יעשו. אין ספק שיופקו הרבה לקחים מהמגפה הזו ברחבי העולם, והכלים למגפה הבאה יהיו מהירים יותר וטובים יותר.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

אמונה זה הכי חשוב,   רק שוב, תספר לי איך אתה מונע כניסה של מגיפה לפני שאתה יודע שיש מגיפה? 

לך תבדוק בינואר כמה אזרחים ישראלים היו בחו"ל  - כמה יעלה לאכלס את כולם ל 14 יום במתקן בידוד כמו שאתה מציע?

לך תבדוק בינואר לכמה אזרחים ישראלים היו כבר כרטיסים טיסה לחופשה בחו"ל - אם אתה מונע מהם לצאת, אתה חייב להחזיר להם את העלות. 

עכשיו תחשב כמה עולה פעולת המנע שלך? האם היא באמת מונעת נזק לכלכלה ?

אולי ימשיכו ללכת לים , ולהסתובב הרחובות , אבל גם פעולה דרסטית כזאת תפגע בכלכלכה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

חברים יקרים- אשמח לדעת מתי לדעתכם מלונות ים המלח יפתחו. כל הקבוצה של חולי הפסוריאיזס מטפסים על הקירות תרתי משמע. חודש מאי זה חודש ההבראה שלהם {אני לא , אני באוגוסט}

נשלח מכתב למשרד הבריאות שיאשרו רק ל500 חולים קשים לרדת.

 

משרד הבריאות הגיב להם בלכו חפשו.

מפסוראיזיס לא מתים וגם ככה מדובר בהקלה בלבד לכמה חודשים

מהנגיף- לא ידוע עוד מה ההשלכות ויש סיכון גבוה לתחלואה חמורה

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

איך זה יעזור להם אוסף של ניחושים וספקולציות?

כשזה יקרה זה יקרה.

רק בריאות.

לא מציעים להם שום אלטרנטיבה טיפולית במקום?

פורסם (נערך)

אין ממש אלטרנטיבות

 

הראשונה - משחות עם סטרואידים = שוק אפור. יעלים את הכל בכלום זמן, מוגבל לחודש טיפול ואז חוזר פי 2!!! ממש הלוואה בריבית קצוצה

השניה- תרופות ביולוגיות - מדכאים את המערכת החיסונית ומעלה את הסיכוי לסרטן {ועכשיו עם הקורונה- מי שלוקח את התרופה הזאת מסתגר בחדר כאילו 1991 וסדאם חוסיין בחוץ}

השלישית - טיפולי פוטותרפיה - הקרנות UVB במכונים- כרגע סגור כבר חודש וחצי עקב הנחיות משרד הבריאות.

הרביעי- קרינת השמש בים המלח- נקי טבעי טהור

עריכה אחרונה על ידי eladns

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

שמן נעליים

כוסות רוח למת

מי שהריץ את זה עשה המון כסף ואני מוריד בפניו את הכובע.

 

השמן האמיתי שנמכר באמסטרדם ועדו מקומות שמרשים זאת- מדהים.

השמן שפה נמכר ....

באמת מוריד בפניהם את הכובע, אנשים קנו על התול. וכמובן שזה ממש לא עזר.

שתו אותו , מרחו, עשו איתו סיאנס ולא עזר

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 2 שעות, Bob Ross כתב:

 

 

אני מאמין שבפרוץ המגפה הבאה הצעדים שהצעתי זה בדיוק מה שמדינות יעשו. אין ספק שיופקו הרבה לקחים מהמגפה הזו ברחבי העולם, והכלים למגפה הבאה יהיו מהירים יותר וטובים יותר.

זה אך ורק עניין של זיכרון היסטורי. אם תפרוץ עוד מגיפה בעשור הקרוב - בוודאי, היא תזכה לתגובה מעולה.

אם זה יקרה בעוד 50 שנה ומעלה - כלום, נאדה, הכול מהתחלה, בדיוק כמו השפעת הספרדית. נשכח הכול.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אחחח פרופ' לס והפוזיציה

 

אמ;לק - היה ח"כ מטעם העבודה וגם עכשיו חתם על עצומה נגד ממשלת נתניהו-גנץ, ואומר שנתניהו התנהג בצורה לא שפויה סביב הקורונה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
בתאריך 13.4.2020 בשעה 16:16, korola כתב:

 

Transporter - תכין את ציוד ההגברה שלך,  מקווה שיש לך גם מסכי ענק.

תמצא מגרשי חנייה ענקיים פרטיים, רצוי עם מחסום שמזהה את מספר הרכב בכניסה.

ותתחיל להריץ מודל של קולנוע דרייב אין.

רכישת כרטיסים און - ליין - מחיר לרכב מוגבל רק ל-2 אנשים ברכב. 

מקישים את מספר הרכב בשלב רכישת הכרטיס.

המחסום מזהה לבד את מספר הרכב והרכב נכנס. 

מלצריות על רולרבלייד מגישות מנות גורמה על מגשים שמונחים על החלון. 

אפשר להזמין מנות השף מהמסעדה של החברים מראש. 

 

לדעתי בפרק 2 - של לחיות עם הקורונה ,

כל הצעה עסקית שעונה לקריטריונים של בידוד חברתי

ותוגש למשרד האוצר/הבריאות לאישור תזכה לקבל אישור. 

זה לא חייב להיות קולנוע דרייב אין , זה יכולה להיות גם הופעת סטנד אף במוד של דרייב אין 

משולבת בארוחה ממסעדה. 

 

 

שירלי השיגה אותך, מתחילה מופעי דרייב אין  

 

image.png.e9510d8c8ae51293f2058f181e342b3d.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

שנות ה-50 חזורות!  המלצרים יגישו אוכל על רולרבליידס?

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אחחח פרופ' לס והפוזיציה

 

אמ;לק - היה ח"כ מטעם העבודה וגם עכשיו חתם על עצומה נגד ממשלת נתניהו-גנץ, ואומר שנתניהו התנהג בצורה לא שפויה סביב הקורונה

 

אני לא מסכים איתו, אם כי יש לו כמה נק' טובות מפעם לפעם. כל מקרה,  הכי קל לשלול דעות של בנאדם בזה שאתה טוען שיש לו אינטרס. בוקר טוב - לכולם יש אינטרסים. לכולם. אחת כמה לכמה למשרד הבריאות ומשרד האוצר. ראה את רכישת התרופה המיותרת הידרוכלורוקווין של כמה טונות! כמה טונות! , תגיד לי  שאנשים ששומרים על השמנת במשרדים הללו לא הרויחו שם מהעניין. 

וחזרה לעניינו,  אז למה הכי קל להדביק את תוית האינטרס? כי ככה אתה לא צריך להציג טיעוני נגד  ולהתמודד עם הטיעונים שלו. בגלל זה גם אנשים ממהרים לזרוק את תוית הקונספרציה, הטירלול והשיגעון, ככה פוטרים את עצמם בדרך הקלה.

  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 23 שעות, Transporter כתב:

 

 

 

 

טעות

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...