Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי רכב חדש, נסעתי 20 ק"מ והרגשתי קפיצות ורעשי חריקה , הלכתי למוסך ונאמר לי כי יש בעייה עם המצמדים בגיר וצריך להחליף אותם

איך קורה שרכב חדש יוצא עם תקלות מהייצרן והאם למישהו זה גם קרה?

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
פורסם

קורה שיש פגמים עוד מפס הייצור.
שום נזק - מחליפים מצמדים לתקינים וממשיכים להשתמש ברכב.
בשביל זה יש אחריות.
אבל בהחלט שיא חדש..
דברים כאלה קורים בעוד רכבים.
קרובי המשפחה קיבלו 3008 דיזל חדשה עם בעיות בלמים, ומיד היו צריכים להחליף צלחות + רפידות.

  • מבאס 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

החלפת בלמים אינה שקולה כלל לפירוק גיר מרכב שעבר רק 20 ק"מ לצרכי החלפת קלאצ'ים.

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
החלפת בלמים אינה שקולה כלל לפירוק גיר מרכב שעבר רק 20 ק"מ לצרכי החלפת קלאצ'ים.
זה לא משנה שקולה או לא - קורה שרכבים יורדים מפס הייצור עם רכיבים תקולים / פגומים.
נתתי עוד דוגמה לכך.
אני כבר לא מדבר על זה שרכב עם בלמים פגומים עלול להסתיים רע מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רכיב תקול אבל הרכיב הזה תמיד היה תקול עם בעיות במצמדים ומוח גיר, אולי צריך להפסיק יצור של זה וזהו למה יגיע יום לא היה אחריות והלקוח יאכל אותה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

PEUGEOT 206XS

פורסם

למה ?
הפסיקו לקנות את הרכבים האלה בגלל הגיר?
ממשיכים לקנות בלי הכרה...


  • אהבתי 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ לדבר עם שרות הלקוחות של צ'מפיון לגבי חוסר שביעות רצון שלך מהמצב.
לדעתי אתה צריך לבקש רכב חלופי במידה וצריך להשאיר את הרכב שלך במוסך מעבר ליום אחד. בנוסף בשל חוסר הנוחות שנגרם לך אולי תצליח לחלץ טיפול חינם כפיצוי.
שרות הלקוחות שלהם לא ידוע בנדיבותו אבל תמיד יש סיכוי.

S60 Rdesign

פורסם

20 ק"מ זה כנראה שיא חדש,איזה גיר מחורבן.

לפני 2 שעות, vladclar כתב:

קורה שיש פגמים עוד מפס הייצור.
שום נזק - מחליפים מצמדים לתקינים וממשיכים להשתמש ברכב.
בשביל זה יש אחריות.
אבל בהחלט שיא חדש..
דברים כאלה קורים בעוד רכבים.
קרובי המשפחה קיבלו 3008 דיזל חדשה עם בעיות בלמים, ומיד היו צריכים להחליף צלחות + רפידות.
 

אתה באמת משווה החלפת ברקסים לפתוח גיר ברכב עם 20 ק"מ?.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, baraksar1987 כתב:

קיבלתי את הרכב החדש מהחברה תוצרת סיאט , נסעתי 20 ק"מ והרגשתי קפיצות ורעשי חריקה מהמנוע , הלכתי למוסך ונאמר לי כי יש בעייה עם המצמדים בגיר וצריך להחליף אותם כמו כן מדובר ב גיר  7 DSG והבנתי שיש איתם בעיות

איך קורה שרכב חדש מהניילון יוצא עם בעייה בגיר מהחברה והאם למישהו זה גם קרה?

ומעניין אם זה עשה נזק לגלגלי השיניים בגיר?

 

תוכל בבקשה לצרף את טופס ההזמנה של הרכב ללא פרטים מזהים שלך בכדי שנבין בדיוק מהו קוד המנוע וקוד התיבה.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Fraysa כתב:

איזה דגם הרכב? 

סיאט ארונה סטייל 

לפני 23 דקות, מרק10 כתב:

 

תוכל בבקשה לצרף את טופס ההזמנה של הרכב ללא פרטים מזהים שלך בכדי שנבין בדיוק מהו קוד המנוע וקוד התיבה.

 

עריכה אחרונה על ידי baraksar1987
פורסם
לפני 57 דקות, Ron.P כתב:

20 ק"מ זה כנראה שיא חדש,איזה גיר מחורבן.

אתה באמת משווה החלפת ברקסים לפתוח גיר ברכב עם 20 ק"מ?.

מצד שני, בעיות בבלמים יכולים להסתיים הרבה יותר גרוע מהחלפת מצמדים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן אני משווה, מערכת בלמים זהו עניין רציני.
זהו רכב דיזל הראשון בחיים שלהם.
לא עלה בדעתם שרכב חדש מהחברה מגיע עם מערכת בלמים דפוקה ופשוט חשבו שככה זה רגיל ברכבי דיזל ( בלימה חלשה מלווה ברעשי ברזל ).
הייתי בהלם שהם נסעו ככה איזה חודש - שלחתי אותם דחוף למוסך.
אגב, נתקלתי בעוד רכבי 3008 עם בעיה זהה אפילו כאן בפורום.
https://carsforum.co.il/topic/658249-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A2%D7%9D-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%95-3008/

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, vladclar כתב:

קורה שיש פגמים עוד מפס הייצור.
שום נזק - מחליפים מצמדים לתקינים וממשיכים להשתמש ברכב.
בשביל זה יש אחריות.
אבל בהחלט שיא חדש..
דברים כאלה קורים בעוד רכבים.
קרובי המשפחה קיבלו 3008 דיזל חדשה עם בעיות בלמים, ומיד היו צריכים להחליף צלחות + רפידות.
 

זה פשוט הזוי שרכב חדש יוצא מהמפעל עם תקלה בגיר , איך זה לא עלה בבקרת איכות שלהם בסיאט ?!

×
×
  • תוכן חדש...