Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עם דיסק בלמים שחוק (פיז'ו 3008)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

לפני כשבועיים קבלתי רכב חדש שנקנה בליסינג תפעולי מלא,

עוד ביום קבלת הרכב שמתי לב לרעשים חזקים בבלימה מעל מהירות של כ 70-80 קמ"ש, הבלימה עצמה היתה טובה ולא הורגש חוסר בטחון בבלימה.

לאחר כשבוע נגשתי למוסך היבואן שם החליפו את הבלימים האחוריים מאחר והדיסקים היו שחוקים. (את הרכב קבלתי עם 5 ק"מ על השעון), במוסך הסבירו לי שככל הנראה הרכב עמד במגרשי היבואן חשוף לפגעי מזג אוויר, חלודה שהצטברה באזור הבלמים נכנסה בין הבלמים לרפידות והדיסקים נשחקו בבלימות.

 

ההסבר נראה לי מוזר מאחר וכאמור לאחר 5 ק"מ כבר נשמעו הרעשים.

 

יש למישהו הסבר אחר לתופעה כזו?

 

מצרף תמונות של דיסק אחורי וקדמי לצורך ההשוואה (התמונות צולמו לאחר נסיעה של כ 1,000 ק"מ)

 

חדש.jpgישן.jpg

 

תודה,

רן

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המדרגה בתמונה לא יכולה להגרם מנסיעה סבירה של 1000 ק"מ. הניחוש שלי שטרם המסירה "מישהו" החליף את הדיסקים במשומשים ולקח את החדשים. רק ניחוש ואינני מוציא דיבתו של אף אחד, אבל אין הסבר הגיוני אחר לשחיקה כזו (ועוד של בלמים אחוריים).

:turn-l:
פורסם
המדרגה בתמונה לא יכולה להגרם מנסיעה סבירה של 1000 ק"מ. הניחוש שלי שטרם המסירה "מישהו" החליף את הדיסקים במשומשים ולקח את החדשים. רק ניחוש ואינני מוציא דיבתו של אף אחד, אבל אין הסבר הגיוני אחר לשחיקה כזו (ועוד של בלמים אחוריים).

 

זה אפילו לא מנסיעה של 1000 ק"מ. הרעשים היו גם כשהרכב היה עם 100 ק"מ

פורסם

תן לי לנחש שמדובר ב3008 . אם כך אף אחד לא החליף ולא כלום הגיעה סידרה עם בלמים דפוקים. גם לי אחרי יציאה ממגרש המסירה התחילו הרעשים . ערכתי מחקר ופגשתי לפחות עוד בעלי כ50-60 כלים עם אותה בעיה . היבואן מכיר בעניין ומחליף בלי להתווכח . רק בכניסה למוסך המרכזי בשורק פגשתי כ5 אנשים עם רכבים דנדשים שהוחלפו להם .

פורסם
תן לי לנחש שמדובר ב3008 . אם כך אף אחד לא החליף ולא כלום הגיעה סידרה עם בלמים דפוקים. גם לי אחרי יציאה ממגרש המסירה התחילו הרעשים . ערכתי מחקר ופגשתי לפחות עוד בעלי כ50-60 כלים עם אותה בעיה . היבואן מכיר בעניין ומחליף בלי להתווכח . רק בכניסה למוסך המרכזי בשורק פגשתי כ5 אנשים עם רכבים דנדשים שהוחלפו להם .
העיקר הם חייבים לחרטת איזה נפצה שנוגדת את כל חוקי הפיזיקה והחומר. פשוט עצוב, למה לא לומר ''מצטערים זאת סדרה דפוקה, נחליף על חשבוננו וקבל שטיפה על הטירחה''.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הבעייה שפה יש חשד שמישהו (אצל היבואן או אצל חברת הליסינג) התקין דיסקים משומשים ושחוקים על רכב חדש - וזה חמור מאוד בעייני.

:turn-l:
פורסם

סיסטם איקס במקום להתנצל הם מחרטטים שהיצרן שם חומר מיוחד על הרפידות כדי למנוע קורוזיה בספינה עפ דעתי הנפצה מיותרת . אני גם לא מבין מדוע הם לא מחליפים לפני מסירה ללקוחות כאשר יודעים שזו בעיה גורפת למה לתת ללקוח שקנה רכב ממיטב כספו הרגשה שמשהו לא תקין ולבזבז חצי יום עבודה כדי להגיע למוסך .

לובלינסקי לצומת ליבכם

פורסם

אני שונא את שיטת החרטה, טעיתם? קורה, אבל מכאן להמצאת חוקי פיזיקה חדשים זה הזיה!

שונא שמזלזלים באינטיליגנציה בסיסית של אדם.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
תן לי לנחש שמדובר ב3008 . אם כך אף אחד לא החליף ולא כלום הגיעה סידרה עם בלמים דפוקים. גם לי אחרי יציאה ממגרש המסירה התחילו הרעשים . ערכתי מחקר ופגשתי לפחות עוד בעלי כ50-60 כלים עם אותה בעיה . היבואן מכיר בעניין ומחליף בלי להתווכח . רק בכניסה למוסך המרכזי בשורק פגשתי כ5 אנשים עם רכבים דנדשים שהוחלפו להם .

 

 

מדוייק! 3008 1.6 Premium.

 

אחלה רכב, פשוט מאכזב העניין הזה

פורסם

הרכב נדבק מחלודה מגולף עם תיבה מסוג DSG שחנתה בצמוד לרכב שלך. :shock:

בכול אשכול חייבים להזכיר את צ'מפיון אחרת האשכול ידעך מהר ! :-P

איזה כייף לי :)

פורסם
תן לי לנחש שמדובר ב3008 . אם כך אף אחד לא החליף ולא כלום הגיעה סידרה עם בלמים דפוקים. גם לי אחרי יציאה ממגרש המסירה התחילו הרעשים . ערכתי מחקר ופגשתי לפחות עוד בעלי כ50-60 כלים עם אותה בעיה . היבואן מכיר בעניין ומחליף בלי להתווכח . רק בכניסה למוסך המרכזי בשורק פגשתי כ5 אנשים עם רכבים דנדשים שהוחלפו להם .

 

המעניין הוא שניסיתי לחפש בגוגל על הבעיה הזו ולא ממש מצאתי תלונות בעניין, גם הבחור במוסך שיצא איתי לנסיעה היה ממש "מופתע"

פורסם (נערך)

סע למרכזי בשורק שם תיראה כמה הם לא מופתעים הם אפילו לא עושים נסיעת מבחן .

לי אישית מהשבוע הראשון היה מספר בעיות והרכב אפילו ניתקע ודאי שזה לא משליך על שאר ה3008 אבל בזמן שהותי (והייתי שם הרבה בחודש האחרון ) הופתעתי שיש ברכבים הללו בעיות רבות יחסית לרכבים חדשים (גם קצין הרכב של חברת הייטק שהיה שם ודחברתי איתו אמר שזו פעם ראשונה שהוא ניתקל בכאלה דברים לטענתו היו לו בצי ספורטאזים שלא ראו מוסכים בכמות כזאת תדירה ולא 200 קמ לאחר קבלתם ). מקווה בשבילך שזו התקלה היחידה שתיהיה לך ברכב ותהנה ממנו.

עריכה אחרונה על ידי ornakash123

×
×
  • תוכן חדש...