Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עם דיסק בלמים שחוק (פיז'ו 3008)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סע למרכזי בשורק שם תיראה כמה הם לא מופתעים הם אפילו לא עושים נסיעת מבחן .

לי אישית מהשבוע הראשון היה מספר בעיות והרכב אפילו ניתקע ודאי שזה לא משליך על שאר ה3008 אבל בזמן שהותי (והייתי שם הרבה בחודש האחרון ) הופתעתי שיש ברכבים הללו בעיות רבות יחסית לרכבים חדשים (גם קצין הרכב של חברת הייטק שהיה שם ודחברתי איתו אמר שזו פעם ראשונה שהוא ניתקל בכאלה דברים לטענתו היו לו בצי ספורטאזים שלא ראו מוסכים בכמות כזאת תדירה ולא 200 קמ לאחר קבלתם ). מקווה בשבילך שזו התקלה היחידה שתיהיה לך ברכב ותהנה ממנו.

 

אשמח אם תוכל לפרט על בעיות נוספות ששכיחות ברכב

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם זה מעודד אותך,

הקורולה ליסינג שלי הגיעה אלי עם דיסקים עקומים (ואני לא היחיד).

קורה, רק שיתקנו מהר ושלום על ישראל.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)
העיקר הם חייבים לחרטת איזה נפצה שנוגדת את כל חוקי הפיזיקה והחומר. פשוט עצוב, למה לא לומר ''מצטערים זאת סדרה דפוקה, נחליף על חשבוננו וקבל שטיפה על הטירחה''.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

אתה טועה בגדול וסתם מחמם את האווירה.

 

אמרת שיש מדרגה גדולה אז אין שום מדרגה בצלחת האחורית, זה רק נראה ככה כי הבלימה לא אחידה בגלל החלודה שנוצרת בין הרפידה לצלחת ונוצרים עיוותים.

 

מה שהסבירו במוסך נכון, שכבת חלודה שנוצרת בין הרפידה לצלחת גורמת לרעידות.

היבואן לוקחת אחריות ומחליף את מה שצריך.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם
מסכים, עדיין לא חושב שהייתי בוחר במשהו אחר מהמתחרים

 

אני גם בחרתי ב3008 אחרי שבדקתי את מרבית המתחרים,אני מרוצה מאד מהבחירה שלי.

פורסם
אתה טועה בגדול וסתם מחמם את האווירה.

 

אמרת שיש מדרגה גדולה אז אין שום מדרגה בצלחת האחורית, זה רק נראה ככה כי הבלימה לא אחידה בגלל החלודה שנוצרת בין הרפידה לצלחת ונוצרים עיוותים.

 

מה שהסבירו במוסך נכון, שכבת חלודה שנוצרת בין הרפידה לצלחת גורמת לרעידות.

היבואן לוקחת אחריות ומחליף את מה שצריך.

לא הבנת לאיזה מדרגה התקוונתי כנראה, מדרגה בדופן הדיסק ולא החספוס.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לא הבנת לאיזה מדרגה התקוונתי כנראה, מדרגה בדופן הדיסק ולא החספוס.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

ראיתי את הצלחות המדוברות ועוד כאלה, אין מדרגה בדופן הדיסק, זה לא העניין פה.

 

ריקול לא, זאת לא סדרה של צלחות פגומות מהיצרן.

פורסם
אתה טועה בגדול וסתם מחמם את האווירה.

 

אמרת שיש מדרגה גדולה אז אין שום מדרגה בצלחת האחורית, זה רק נראה ככה כי הבלימה לא אחידה בגלל החלודה שנוצרת בין הרפידה לצלחת ונוצרים עיוותים.

 

מה שהסבירו במוסך נכון, שכבת חלודה שנוצרת בין הרפידה לצלחת גורמת לרעידות.

היבואן לוקחת אחריות ומחליף את מה שצריך.

מדוע לא רואים את התופעה בכלי רכב אחרים (מחברות אחרות)? הרי גם הם עומדים בחוץ וחשופים לאיתני הטבע.

מבין את ההסבר אך לא מקבל שרק בדגם הזה זה קורה ולא גורף אצל כל ייצרני הרכבים האחרים.

קובי

:-)

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום לכולם,

מדובר בחלודה שטחית שמתנקה עם הנסיעה, ואין לה כל משמעות בטיחותית.

בוודאי שלא מדובר בצלחות בלם שחוקות או משומשות וניתן לנקות זאת במוסך בקלות.

על מנת להרגיע את הלקוחות ולהפיג את החשש אנחנו מחליפים לצלחות בלם חדשות במסגרת האחריות, למרות שאין צורך לעשות זאת.

אם מישהו מהלקוחות חושש או מבקש חוות דעת מקצועית - אתם מוזמנים להיכנס למרכזי השירות שלו לבדיקה.

נשמח לעמוד לשרותכם,

בברכה,

צוות לובינסקי

פורסם

אתם רציניים? אחרי התופעות שתיאר פות''ש, אתם מחליפים "רק כדי להרגיע את הלקוחות" למרות שמדובר "רק בחלודה שמתנקה בקלות"?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אתם רציניים? אחרי התופעות שתיאר פות''ש, אתם מחליפים "רק כדי להרגיע את הלקוחות" למרות שמדובר "רק בחלודה שמתנקה בקלות"?

 

פות"ש ציין במפורש שלא הורגשה בעיה בבלימה. מדובר בעיקר בקוסמטיקה.

מה הדרמה?

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
פות"ש ציין במפורש שלא הורגשה בעיה בבלימה. מדובר בעיקר בקוסמטיקה.

מה הדרמה?

 

 

אכן לא הרגשתי שום בעיה, עם זאת אני לא חושב שזו בעיה קוסמטית בלבד, ניתן לראות זאת על ההבדלים בין הדיסקים. אציין שכן נזהרתי בירידות והשתמשתי גם בהורדת הילוכים לבלימה בכבישים מהירים ובירידות.

זה כמובן כן פגם מעט בחוויה של רכב חדש, לשמחתי הטיפול היה מהיר, ללא עיכובים מיותרים וכיום כאמור אני שלם עם הבחירה.

עריכה אחרונה על ידי Ranis7
פורסם

יש לנו 3008 1.2 טורבו, רכב פגז, בינתיים 0 תקלות.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...