Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש שקיבלתי עם תקלה (סיאט)


bokistronic
 שיתוף
עוקבים 30

Recommended Posts

מצב לא נעים בהחלט. אני לא בטוח שרוכשים פוטנציאלים עתידיים, אפילו שמכירים את בעיית המצמדים 

ימהרו לרכוש רכב שעבר החלפת מצמדים, בזמן שהרכב היה חדש.  יחד עם זה אולי בגלל שאנשים כבר 

לא מתרגשים מהחלפת מצמדים (שזה נושא לדיון אחר) לא תהיה להם בעיה.

 

אישית, למרות שאני חובב גולף עשרות שנים, חושש לרכוש את הרכב הזה רק מהסיבה הזו.

שקט נפשי אצלי בעדיפות ראשונה,  לפני הנאה מנהיגה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

החלפת בלמים אינה שקולה כלל לפירוק גיר מרכב שעבר רק 20 ק"מ לצרכי החלפת קלאצ'ים.

כשהקונה הפוטנציאלי יפרסם שרשור בפורום ״ייעוץ לרכישת רכב״ האם כדאי לקנות סיאט ארונה יד שנייה מושלמת אך שעברה החלפת גיר לאחר 20 ק״מ, מרבית התגובות יהיו: ״מחשיד״, ״נשמע מוזר״, ״יגרור עוד תקלות בעתיד״, ״א

לבסוף האבחנה היא גיר שבור  כך יצא מהחברה 

אני לא אומר שרכב חדש עם החלפת מצמדים עדיף, אבל אין מה לעשות עם זה מול היבואן משפטית, מבחינת חישוב ירידת ערך, כמו במקרה של החלפת מנוע.
ובגלל ריבוי החלפות מצמדים ברכבים עם DSG, הנזק במכירה לא יהיה גדול. ברור שזה לא נעים, כדאי להוציא פיצוי מהיבואן, אבל פיצוי כספי על ירידת ערך לא יהיה כאן.

נ.ב.
פעם היה לי סיפור עם טורבו ברנו קנגו חדשה ( נשבר הציר ב 25 אלף קילומטרים ).
הטורבו הוחלף באחריות אצל היבואן.
לקונה שבא לראות את הרכב לא הזיז בכלל.
לא צריך על כל תיקון של רכב שהיה באחריות להכנס לסרטים לגבי מכירה עתידית. מישהו מהפורום עם סטנדרטים גבוהים יפסול את הרכב, אבל יבוא קונה אחר ולא יתייחס לזה בכלל.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממילא יד1 קיבל/יקבל פיצוי דרך תביעה ייצוגית. הקונה הבא יכול להתמקח על המחיר של הגיר בדיוק כמו להתחשבן על צמיגים ישנים שדורשים כבר החלפה.
אבל אל תצפה שיצחק לוי יכניס כזה סעיף . זה פוגע בחברות הליסינג






קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני היחיד כאן שלא היה מוכן לקבל את הרכב בחזרה?

  • אהבתי 1

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? זה לא אומר שהרכב לימון.

יש אחריות לדברים כאלה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, Skity כתב:

אני היחיד כאן שלא היה מוכן לקבל את הרכב בחזרה?

להיות לא מוכן לקבל זה דבר אחד, מה החוק קובע זה דבר אחר. אין חוק לימון בארץ ולכן כל סירוב מהסוג הזה הופך ישר לסוגייה משפטית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני היחיד כאן שלא היה מוכן לקבל את הרכב בחזרה?
אל תקבל. גם את הכסף לא תראה ( עד להכרעת בית משפט ).
ולא יחליפו את הרכב לרכב אחר, אלא אם לא מצליחים לתקן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 שעות, מלטבשי כתב:

החלפת בלמים אינה שקולה כלל לפירוק גיר מרכב שעבר רק 20 ק"מ לצרכי החלפת קלאצ'ים.

 

לפני 21 שעות, baraksar1987 כתב:

קיבלתי את הרכב החדש מהחברה תוצרת סיאט , נסעתי 20 ק"מ והרגשתי קפיצות ורעשי חריקה מהמנוע , הלכתי למוסך ונאמר לי כי יש בעייה עם המצמדים בגיר וצריך להחליף אותם כמו כן מדובר ב גיר  7 DSG והבנתי שיש איתם בעיות

איך קורה שרכב חדש מהניילון יוצא עם בעייה בגיר מהחברה והאם למישהו זה גם קרה?

ומעניין אם זה עשה נזק לגלגלי השיניים בגיר?

 

קפיצות רעשים וחריקות?

לדעתי יש סיכוי סביר לנזק בגלגלי השיניים בגיר,

כרגע זו אבחנה על פי רעש,

ולא בטוח שאלו המצמדים בלבד.

אני לא היחידי שחושב כך

  

לפני 7 שעות, save כתב:

מי שעוקב אחרי התגובות שלי יודע שזה אירוני. זה נכון שבנהיגה לא נכונה ניתן לשרוף מצמד של סיאט כזו תוך 2 ק"מ, אבל אז חיישן טמפרטורה בגיר היה צריך לצעוק . מעניין אם הדריכו את פות"ש ,בזמן המסירה, איך לנהוג עם הגיר הזה.


פה זה מריח כמו שבר של אחת הצלחות או הטבעות. זה משהו נדיר , אבל תועד פה כבר בפורום . מעניין אם המוסך יגלה לפות"ש מה בדיוק קרה.
כנראה שאפילו לא יפתחו את הגיר אז לא ידעו לעולם.
 

אם יש שבר אז יש סיכוי של התפשטות הנזק בגלל שבבים וכו'

 

 

 

 

לפני כשעה, yulianx כתב:

למה לא? זה לא אומר שהרכב לימון.

יש אחריות לדברים כאלה.

אף אחד לא טען שהרכב לימון.

אבל זה כשל במערכת הנעה (גיר) בטווח של יומיים.

אנשים קונים רכב כדי לנסוע,

אני לא הייתי מרגיש בטוח לנסוע ברכב שכזה עם גיר שעבר תיקון ולא בטוח שהמכונאים וידאו את היקף הנזק

 

 

 

 

 

לפני כשעה, vladclar כתב:

אל תקבל. גם את הכסף לא תראה ( עד להכרעת בית משפט ).
ולא יחליפו את הרכב לרכב אחר, אלא אם לא מצליחים לתקן.
 

גם אני לא בעד הגישה של "להשאיר את הרכב",

אבל הלקוח צריך לשמור על הזכויות שלו.

 

אין שום סיבה לקבל תיקון ביחידה משמעותית כמו גיר, בפרק זמן כה קצר ורכב חדש.

 

 

פות"ש צריך לדרוש החלפה של הרכב

ואם אין סיכוי אז להתפשר לכל הפחות על החלפת גיר קומפלט לחדש + פיצוי.

בטח שלא תיקון.

זה לא מצלמת רברס או מנגנון חלון שהפסיקו לעבוד ביציאה מהסוכנות,

ואם נמשיך עם הגישה שאין "חוק לימון" בארץ,

אז אין שום סיבה שמישהו ישנה את הגישה והיחס ללקוחות.

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה ייתן לו שיחליפו לו גיר? גם הגיר שלו חדש. ואם כבר אז עדיף לו שלא יחליפו גיר כי זה עוד יותר מחשיד שמחליפים גיר ברכב בן יומיים.
מצמד זה שטויות כמו שאמרו כאן מחליפים מצמדים ברכבים האלו כמו צמיגים. אבל גיר קומפלט זה כבר אופרה אחרת.
לדעתי העצה שלך גובלת בעבירה על חוקי הפורום (ייעוץ בלתי מבוסס...)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, vladclar כתב:

אל תקבל. גם את הכסף לא תראה ( עד להכרעת בית משפט ).
ולא יחליפו את הרכב לרכב אחר, אלא אם לא מצליחים לתקן.
 

 

לפני 1 שעה, yulianx כתב:

למה לא? זה לא אומר שהרכב לימון.

יש אחריות לדברים כאלה.

 

לפני 1 שעה, save כתב:

למה לסרב לקבל חזרה? מחליפים חלק ונוסעים. כלול באחריות.
 

 

לפני 1 שעה, hans כתב:

להיות לא מוכן לקבל זה דבר אחד, מה החוק קובע זה דבר אחר. אין חוק לימון בארץ ולכן כל סירוב מהסוג הזה הופך ישר לסוגייה משפטית.

 

כשאני קונה רכב מהחברה אני קונה אותו בגלל שאני יודע שאף אחד לא התעסק בו, בלי התקנות מיותרות, בלי תיקונים של מוסכים בארץ, בלי קומבינות.

 

הפעלת אחריות על דברים כמו ידיות שהפסיקו לעבוד, חלון, או כל דבר בסדר גודל הזה נשמע לי סביר לחלוטין, אבל החלפת גיר? תרגישו חופשי לחלוק עליי אבל אני אישית לא סומך על מוסך בארץ שיעשה דבר כזה ושהרכב יצא בדיוק כמו שיצא מהשערים של המפעל כמו שהוא אמור להיות.

 

  • אהבתי 2

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז איך מחליפים מכטרוניקים? מנועים? גירים? לא רק בvag.?

לא חסר מוסכים שיודעים את העבודה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא אמרתי שלא מחליפים, אמרתי שזה אף פעם לא יהיה 100% כמו שהרכב הורכב במפעל, ראיתי כבר עשרות רכבים שהזדקקו לעוד אין ספור ביקורים במוסך לאחר החלפת גיר בגלל תקלות כאלה ואחרות שהמוסך כנראה שכח לכסות או לכייל, ואני לא מאשים אותו, מדובר בעבודה מורכבת מאוד במיוחד ברכבים החדשים שמפוצצים בחיישנים, אבל לא על זה שילמתי, אם הוצאתי עכשיו את מיטב כספי על רכב חדש לגמרי, עשיתי את זה בגלל שאני לא רוצה להתעסק עם דברים כאלה, וסבבה, אם יש תקלה כזאת במוצר שקניתי, ולא משנה מה הוא, ולאחר פרק זמן כל כך קצת הוא מתקלקל, אני לא מצפה לקבל אחד מתוקן.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה פה נושא שמישהו קנה טויוטה ראב4 חדשה מהחברה ואחרי איזה 400 קילומטר הלך הגיר והוחלף,

בדיוק מהסיבה הזאת יש אחריות, אין מה לעשות יש כשלים לפעמים, הבחור שקנה רנו קנדו והלך הטורבו אחרי 25 אלף זה עוד סביר, אבל אחרי כמה קילומטרים זה כבר כשל שיכול להיות בעוד מכלולים בגיר והמוסך רק החליף מצמדים ואי אפשר לדעת איזה עוד בעיות יצוצו בהמשך שהרכב לא יהיה באחריות, גם יש מצב שעוד כמה עשרות קילומטרים יהיה עוד פעם כשל במצמדים והוא יצטרך לחזור שוב.

 

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Skity
אין בעיה,
מה אתה מציע לפותח השרשור?
כבר היו גיבורים שהעמידו את הרכבים שלהם מול סוכנויות וולוו, מרצדס וכו.. עם שלט בו נרשמו תקלות, שאמור היה להלחיץ את היבואן וציפו לפיצוי גבוה , ולא היו מוכנים לקבל פיצוי שהציעו להם ( חלק מהסיפורים נרשמו כאן בפורום ). רק מה - לבעלי הרכבים האלה היו כיסים עמוקים מספיק כדי לא להשתמש ברכב יוקרה חדשים ולשכור עו"ד רציני לצורך תביעה.
אתה יכול לכתוב כאן מה דעתך תיאורטית - בפועל אם היבואן לא מוכן להחליף את הרכב ( והוא לא יהיה מוכן בגלל מצמדים להחליף רכב שלם ), תצטרך זמן, כסף, סבלנות - הרבה מכל אלה, וגם אז לא בטוח שתזכה. כי לא נתת ליבואן הזדמנות לתקן את התקלה, ואחריות היא מכסה תיקונים.




  • רעיון טוב! 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • פבל שינה את הכותרת ל"רכב חדש שקיבלתי עם תקלה (סיאט)"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...