Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש שקיבלתי עם תקלה (סיאט)


bokistronic
 שיתוף
עוקבים 30

פוסטים מומלצים

 

כל אבחון הוא לא סופי עד שלא מוודאים שהתיקון שהוצע הצליח בפועל.

במקרה הזה, כל שנאמר, יחליפו מצמדים ויבצעו נסיעת מבחן, אם תקין הרכב יוחזר ללקוח. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

החלפת בלמים אינה שקולה כלל לפירוק גיר מרכב שעבר רק 20 ק"מ לצרכי החלפת קלאצ'ים.

כשהקונה הפוטנציאלי יפרסם שרשור בפורום ״ייעוץ לרכישת רכב״ האם כדאי לקנות סיאט ארונה יד שנייה מושלמת אך שעברה החלפת גיר לאחר 20 ק״מ, מרבית התגובות יהיו: ״מחשיד״, ״נשמע מוזר״, ״יגרור עוד תקלות בעתיד״, ״א

לבסוף האבחנה היא גיר שבור  כך יצא מהחברה 

לפני 8 דקות, BEEKER כתב:

menir1, זה לא קונספרציות.

זה גיר חדש שירד פגום מקו הייצור

 

 

 

אתה מתעקש להמשיך לבלבל את העובדות - אם האבחנה של המוסך נכונה, אין שום בעיה עם הגיר. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 47 דקות, ramik33 כתב:
תמיד הייתי תחת הרושם שזה חתיכת pain in the ass להחליף את המצמדים האלה.
 
וזאת (אני משער ואולי אני טועה) גם הסיבה שהמון מוסכים לא מספקים את השירות הזה של החלפת מצמדים לוואגיות (או גירים רובוטיים באופן כללי), בניגוד להחלפת מצמד בגיר ידני.
 
מופתע שההתייחסות לנושא מאוד קלילה. בטח בסוגיה שעל הפרק.
לא אומר שמצדיקה את החלפת הרכב (גם לא גיר דפוק לצורך העניין), אבל בכל זאת.

אין בזה שום דבר מסובך. אני כמכונאי חובב בתנאים ביתיים + החלפתי מצמדים גם ב dsg7 וגם ב dsg6. בהצלחה מרובה. לא צריך לעשות מזה מדע טילים.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, menir1 כתב:

 

אתה מתעקש להמשיך לבלבל את העובדות - אם האבחנה של המוסך נכונה, אין שום בעיה עם הגיר. 

menir1, צר לי, אך אתה טועה.

אם האבחנה של המוסך נכונה,

זה לא אומר בהכרח שאין בעיה עם הגיר.

 

יכול להיות מצב שיחליפו מצמדים, ויגלו אחרי חודש שהם שוב נדפקו.

ובמקרה עתידי שכזה,

זה אומר שהאבחנה היתה לכאורה נכונה, אבל עדיין יש בעיה בגיר 

בקיצור, טיפלו בסימפטום, לא בבעיה.

בדיוק כמו ש-danniel כתב ש"כל אבחון הוא לא סופי עד שלא מוודאים שהתקין שהוצע הצליח בפועל".

אז כדאי לחשוב גם על האפשרות שיחליף מצמדים ולגלות עוד חודש שזה לא עזר.

אבל רכב חדש זה לא כר לניסויים, פירוקים ואבחנות.

הבנאדם שילם כסף על חדש.

ומגיע לפות"ש רכב תקין כמו שמצופה מרכב חדש.

לא פחות.

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה סתם השערה שלך. הסיכוי לכך נמוך אך זו עדיין השערה שאתה מציג כעובדה. 

 

האמת שני לא מבין מה אתה מנסה לטעון. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו השערה.

בדומה לזה שהמוסך משער, בדומה menir1 או כל אחד אחר שמביע את דעתו בשירשור.

 

העובדות היחידות הן שהרכב בקושי נסע, ויש לו רעשים וחריקות מהגיר.

שכל אחד יעשה שיקול לעצמו, אם היה מוכן לקבל דבר כזה.

 

menir1 כבר כתב שאם היתה נסיעת מבחן, הוא לא היה מקבל את הרכב לידיו

 

דניאל,

הטענה שלי פשוטה:

הרכב צריך להיות מוחלף.

 

לא הסתדר להחליף רכב?

אז שידאגו להחליף גיר קומפלט לחדש + פיצוי לבעל הרכב.

זה לא מתקבל על הדעת שישערו מה התקלה,

יכניסו רכב למוסך ויחליפו מצמדים ואז ימתינו לראות אם ההשערה של המכונאי נכונה?

 

זה ממש מקרה מצער.

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל ביני לבינך, שאני לא משער - אני מסתמך על אבחנת המוסך ומסביר שמשמעותה נמוכה

אתה לעומת זאת, מתיימר להיות מומחה-על דרך המקלדת (כאשר לפי מה שאתה כותב, אין ספק שאין לך ידע רלוונטי) בונה תילי-תילים של השערות שלא עומד מאחוריהן כלום ושום דבר, ופותה"ש יכול להתבסס על עצות הדב שלך, במקום לתת למוסך להחליף את המצמדים ולסגור עניין ( ועל הדרך לקבל טיפול או שניים בחינם + טרייד אין מובטח). 

 

מה שאתה עושה נמצא על הגבול של ייעוץ לא מבוסס. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 6.8.2020 בשעה 17:57, baraksar1987 כתב:

ומעניין אם זה עשה נזק לגלגלי השיניים בגיר?

menir1,

המוסך יכול לטעות.

גם פות"ש חשד בנזק לגיר.

הודעה המצוטטת היא שאלה של פות"ש על האפשרות שיש נזק לגלגלי השיניים בגיר.

 

יכול להיות שהוא צודק?

כן, זה יכול להיות (השערה)

 

 

דבר נוסף,

לשלוח את הבחור לתקן מצמדים ברכב חדש ולקבל טיפול או שניים חינם, זה גם סוג של ייעוץ.

 

 

פות"ש יעשה מה שנכון לו.

הוא זה ששילם עבור הרכב,

והוא זה שימכור אותו בעתיד.

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שהמוסך טועה קיים, אך נמוך. פותה"ש שאל אם יכול להיגרם נזק לגיר ונענה שלא - אם המצמדים תקולים, אין קשר לגיר. 

 

אתה שלחת אותו לבקש שיחליפו לו את הרכב, על מה אתה מתבסס? בשום מקום בעולם לא מחליפים רכב על תקלה (להבדיל מלימון) וזאת מהות האחריות. לכן, ההצעה הנכונה במקרה הזה, לתת ליבואן את ההזדמנות לתקן את התקלה תוך מקסום התנאים שאפשר לקבל מבלי לבזבז כסף ועצבים על שרלטנים בפוטנציה. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו וואו לאיפה הלכתם?

אי אפשר לקבל רכב חדש על כל תקלה, זה לא פלאפון\מקרר, מדובר פה במוצר שדורש רישום וזה בטח לא באותו איזור מחיר של מוצרי אלקטרוניקה פשוטים.

נכון שגיר זה חלק משמעותי ברכב, אבל אפשר להחליף אותו והרכב יסע כמו חדש.

ועוד מדובר פה כנראה רק בקלצ'ים, אז בכלל אין מה לדאוג יותר מדי.

החלפה שלהם אומנם דורשת ניתוק של הגיר מהמנוע, אבל ממש לא פותחים את הגיר עצמו בשביל זה.

 

לדעתי לא סביר בעליל שיש נזק לגלגלי שיניים כמו שצוין פה, לא זכור לי מקרה שגלגלי שיניים נשברו בתיבה.

הכוח שנדרש לשבור אותם הוא כל כך גדול שיותר סביר שרכיב אחר יכשל לפני (קלצ'ים, ציריות..).

 

אישית לא הייתי מתרגש מרכב כזה, להפך, זה אומר שהיה פאק בייצור והוא התגלה מוקדם מאוד, עדיף שהרכיב יכשל לגמרי אחרי תקופת האחריות?

בסופו של דבר בשביל זה היא קיימת.

 

כרגע ההערכה היא שהחלפת קלצ'ים תפתור את הבעיה, למה ישר לקפוץ לרכב לימון?

תן לחברה לתקן את הרכב ואם הבעיה ממשיכה אז אפשר לדבר על דרכי התמודדות שונות.

They are trying to ban me...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, BEEKER כתב:

זו השערה.

בדומה לזה שהמוסך משער, בדומה menir1 או כל אחד אחר שמביע את דעתו בשירשור.

 

העובדות היחידות הן שהרכב בקושי נסע, ויש לו רעשים וחריקות מהגיר.

שכל אחד יעשה שיקול לעצמו, אם היה מוכן לקבל דבר כזה.

 

menir1 כבר כתב שאם היתה נסיעת מבחן, הוא לא היה מקבל את הרכב לידיו

 

דניאל,

הטענה שלי פשוטה:

הרכב צריך להיות מוחלף.

 

לא הסתדר להחליף רכב?

אז שידאגו להחליף גיר קומפלט לחדש + פיצוי לבעל הרכב.

זה לא מתקבל על הדעת שישערו מה התקלה,

יכניסו רכב למוסך ויחליפו מצמדים ואז ימתינו לראות אם ההשערה של המכונאי נכונה?

 

זה ממש מקרה מצער.

לא מסכים איתך על כלום.

יש הבדל גדול מלשבת בבית, בלי שום רקע מקצועי ולצעוק עם המקלדת, כי האבחון שגוי, לבין אבחון בפועל של בעל מקצוע במוסך מורשה. 

 

מתקבל לחלוטין שהמוסך יודע מה הוא עושה ומקבל החלטות נכונות לגבי מה התיקון הנדרש.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החוק מאפשר מסירה של רכב לאחר תיקון פגם של עד 5% מערכו. אם זה אכן רק מצמדים, זה נכנס לתוך הקטגוריה הזו. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, ch2856 כתב:

החוק מאפשר מסירה של רכב לאחר תיקון פגם של עד 5% מערכו. אם זה אכן רק מצמדים, זה נכנס לתוך הקטגוריה הזו. 

פרמטר השירות ללקוח מציג סתירה עם החוק הזה, לכן יש לתת עדיפות למתן שירות ראוי במצב כזה. 

גם אם החוק מתיר לחברה להתחמק מכך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • פבל שינה את הכותרת ל"רכב חדש שקיבלתי עם תקלה (סיאט)"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...