Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, yulianx כתב:

אז איך מחליפים מכטרוניקים? מנועים? גירים? לא רק בvag.?

לא חסר מוסכים שיודעים את העבודה.

אין ספק שהם מקצועים,

אבל זה לא סותר את העובדה שיש תקלות חוזרות וכיולים נוספים.

 

 

מצב סביר לרכב משומש שיוצא מטיפול במוסך.

לא סביר לרכב אחרי 20 קילומטר 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

פורסם
לפני 3 שעות, vladclar כתב:

Skity
אין בעיה,
מה אתה מציע לפותח השרשור?
כבר היו גיבורים שהעמידו את הרכבים שלהם מול סוכנויות וולוו, מרצדס וכו.. עם שלט בו נרשמו תקלות, שאמור היה להלחיץ את היבואן וציפו לפיצוי גבוה , ולא היו מוכנים לקבל פיצוי שהציעו להם ( חלק מהסיפורים נרשמו כאן בפורום ). רק מה - לבעלי הרכבים האלה היו כיסים עמוקים מספיק כדי לא להשתמש ברכב יוקרה חדשים ולשכור עו"ד רציני לצורך תביעה.
אתה יכול לכתוב כאן מה דעתך תיאורטית - בפועל אם היבואן לא מוכן להחליף את הרכב ( והוא לא יהיה מוכן בגלל מצמדים להחליף רכב שלם ), תצטרך זמן, כסף, סבלנות - הרבה מכל אלה, וגם אז לא בטוח שתזכה. כי לא נתת ליבואן הזדמנות לתקן את התקלה, ואחריות היא מכסה תיקונים.

מה שמטריד אותי שבשלב כל כך מוקדם כשהמנוע חדש בלי אבק אפילו פותחים אותו ומוציאים את הגיר בשביל להחליף את הקלאצים 

עד כמה זה מסובך להחליף , וזה יגרום לבעיות אחרות לצוץ?

פורסם

תאמין לי , הם עושים את זה בעיניים עצומות. אין קשר לגיל מנוע . הם החליפו אלפי מצמדים כאלו ,בין אם בתשלום או בחינם (ריקול).
 

פורסם

אם להיות כנה, כשאני קונה רכב של הקונצרן יד שניה בן כמה שנים שלא עבר החלפת מכטרוניקס או מצמדים אני מרים גבה, כי זה יכול לקרות לי לפתע. אז לפעמים אני דווקא מעדיף רכבים שעשו זאת. 

2016 BMW M235i.

פורסם

מזל נאחס

ב1985 אבא שלי קנה רנו 5 le car

מי שזוכר, בקרסו חיפה,הייתי אז תלמיד בית ספר,ונסעתי עם אבי מאושר עד השמיים!

כמובן שהרכב היה ידני,נסענו מחיפה

לעפולה,כשהגענו לעפולה,הרכב נדם!

בדיוק בכניסה לרחוב שלנו.

התקשרנו לקרסו,הגיעו למחרת,ונחשו?

הלך מנוע.40 ק"מ נסיעה.

הוחלף המנוע והרכב היה איתנו כחמש שנים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשאבא שלי קנה את הרכב הראשון שלו, ובאחת הנסיעות הראשונות נשבר הדיפרנציאל - אז מזה להסיק שהרכב לא אמין ?  קורה.  תוקן ושרת עוד שנים, כולל התהפכות על כביש החוף (של אז) עם כל המשפחה, ותאונה עם משאית צבאית.  טוב, פח של פעם זה לא פח של היום, אבל בכל זאת.  לא צריך להתרגש מקלקול על ההתחלה.

 

למתעניינים - מדובר על סוסיתא, אחת מ 150 הראשונות שירדו מ"פס הייצור".  ירוקה דרך אגב.

פורסם
לפני 3 שעות, save כתב:

תאמין לי , הם עושים את זה בעיניים עצומות. אין קשר לגיל מנוע . הם החליפו אלפי מצמדים כאלו ,בין אם בתשלום או בחינם (ריקול).
 

 

אני באמת לא מצליח להבין מה עומד מאחורי ההודעה שלך.

המכונאים מחליפים מצמדים בעיניים עצומות?

אין ספק שהם מקצועיים (גם אני טיפלתי בצ'מפיון רחובות וחולון, והם תותחים),

  

אבל תסביר לי save היקר, מאיפה אתה יודע שהחריקות והרעשים בגיר החדש,

זה עניין של מצמדים?

אני באמת רוצה לדעת איך הצלחת לאבחן את התקלה באבחת מקלדת.

 

 

  

לפני 1 שעה, dani666 כתב:

כשאבא שלי קנה את הרכב הראשון שלו, ובאחת הנסיעות הראשונות נשבר הדיפרנציאל - אז מזה להסיק שהרכב לא אמין ?  קורה.  תוקן ושרת עוד שנים, כולל התהפכות על כביש החוף (של אז) עם כל המשפחה, ותאונה עם משאית צבאית.  טוב, פח של פעם זה לא פח של היום, אבל בכל זאת.  לא צריך להתרגש מקלקול על ההתחלה.

 

למתעניינים - מדובר על סוסיתא, אחת מ 150 הראשונות שירדו מ"פס הייצור".  ירוקה דרך אגב.

כן.

אין ספק שפירוק דיפרנציאל  בסוסיתא ירוקה,

הוא מקור להשוואה.

 

רק בריאות.

-

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

-- ^ --

אני רק מזכיר לך שרשור אחר שרץ כאן על כך שהמכוניות של היום הן לא המכוניות של הפעם (או של הלילה ?).  אז ברור שסוסיתא ירוקה היא מקור להשוואה.

פורסם

@BEEKER
אני לא יודע שזה מצמדים.
אני דווקא כתבתי כבר בהודעה #19 שצריך לחכות לדיאגנוזה. ההודעה שלי שציטטת #48 , התייחסה להודעה #47 ששאלה כמה מסובך זה להחליף מצמדים.
עניתי לו ואולי הייתי צריך להוסיף את שמו.
יש לי מנהג מגונה: לא מצטט אם זו הודעה צמודה. חוסך ביטים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כשאתה מצטט הודעה כאשר ההודעה שלך מתחתיה זה מעמיס על ההודעה, במיוחד אם הציטוט ארוך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 13 שעות, save כתב:

חוסך ביטים.

כנראה שלא חוסך יותר מדי ביטים אם היית צריך לכתוב הודעה שלמה כדי להסביר את עצמך :)

לשם כך המציאו את הציטוט החלקי, גם חוסך בביטים לעומת ציטוט מלא וגם חוסך הודעות הבהרה

ולגופו של עניין, אם זה מצמדים אני לא חושב שיהיו בעיות מיוחדות בהמשך ו/או ירידת ערך. היה דפוק, הוחלף וכנראה שימשיך לשרת את הבעלים ק"מ רבים.

שוב, בהנחה שזה לא הגיר עצמו

פורסם (נערך)

בדיוק.

 

בתכלס? כך או כך גיר מצמד או משהו יותר גרוע.

 

יתקנו והחיים ממשיכים. יכול לקרות לכל יצרן גם למובחרים ביותר.

 

נכון שזה לא נעים אבל זה מה יש (ואני יודע שאני אישית הייתי מתבאס עד עומקי נשמתי).

 

אך בשורה התחתונה זה לא יותר מעניין פסיכולוגי/עקרוני, מדובר במכונה.

 

ולגבי מכירה עתידית, בתכלס, לא חסרים לקוחות שקונים רכב בלי בדיקה בכלל (גם לא של ניירת), או כאלה שלא מתרגשים מכל דבר.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...