Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהקונה הפוטנציאלי יפרסם שרשור בפורום ״ייעוץ לרכישת רכב״ האם כדאי לקנות סיאט ארונה יד שנייה מושלמת אך שעברה החלפת גיר לאחר 20 ק״מ, מרבית התגובות יהיו: ״מחשיד״, ״נשמע מוזר״, ״יגרור עוד תקלות בעתיד״, ״אין לדעת מה עשו״ וכמובן הקלאסית שלי - ״אינך קונה פורשה קאיימן בת 12 שנים - תתקדם לשאר 81 המודעות האחרות״.

 

עבור רוב אנשים אין מדובר בהחלפה תמימה, גם אם היא מתודעת. אנשים יעדיפו לא לקחת סיכון ולדלג לרכב הבא. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

2016 BMW M235i.

פורסם

בדיוק. 

מאמין גם שאם זה היה קורה באופן אישי לעשרות האנשים כאן שמאד מקלים עם היבואן שמסתפק מצידו בהחלפת הגיר, אז תגובתם היתה אחרת.

 

  • אהבתי 1
פורסם

וזאת הסיבה שהתחייבות לטרייד אין במחיר מחירון צריכה להיות חלק מהעניין, בנוסף לפיצוי כזה או אחר.
יבואנים לא מחליפים לרכבים חדשים במקרים של תקלות גם מתוך עקרון ( אחרת הדרישות להחליף רכבים יהפכו לשגרה, גם על תקלות מינוריות ). ולבית משפט צריך להופיע עם חוות דעת מקצועית ולא עם תחושות בטן והנחות כאלה או אחרות בקשר למכירה עתידית.
תיקח שמאי מוסמך שיכתוב דוח עם ירידת ערך בגין החלפת הגיר - זה מסמך רשמי ומקצועי, איתו ניתן לתבוע.
עם התקשקשות של חברי פורום אנונימיים לא כדאי אפילו להתחיל.
רק מה הבעיה? אין ירידת ערך רשמית בגין החלפת גיר.





  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בעולם מושלם זה בדיוק מה שהיה קורה, היו נותנים ללקוח אפשרות בין ביטול עסקה, החלפה לרכב חדש או תיקון הגיר עם פיצוי משמעותי נוסף. בפועל שתי האפשרויות הראשונות קרוב לוודאי לא יקרו, אלא לאחר מאבק ממושך, אפילו בהחלפת מנוע שבגינה כן יש ירידת ערך התהליך המישפטי לקח 4 שנים. לא לכולם יש זמן, כסף וכוח נפשי לזה.

 

פורסם
בתאריך 10.8.2020 בשעה 09:47, teyal כתב:

גולשים כמוך הם בדיוק אבל בדיוק ! הסיבה שמרבית בעלי המקצוע כבר לא כותבים כאן.

בחיים שלך לא ראית/פירקת/נגעת בגיר (אולי רק בתמונות גוגל).

אין לך שום הבנה במכללי רכב, ואתה מתווכח ומאבחן דרך המקלדת פשוט מייגע.

3 ימים אתה מנסה לשכנע ש "הגיר שבור" על סמך מה? טלפתיה? ועוד מחפש שיתנצלו ויפרגנו לך.

כמו שדניאל אמר גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום.  חאלאס שחרר.

 

אולי זה לא פוקס והשעון כן מתקתק, כי האמת לפעמים מפעילים חושים בריאים ונסיון עבר ומאתרים תקלה רק מלשמוע מה אומר הלקוח על הבעיה.

זה תופס גם למוסך,  תקלות במצמדים לא בעיה לאבחן ללא פירוק, כך גם הרבה מכלולים שונים ולפעמים יש הפתעות אחרי פירוק או אבחון שגוי. קורה.

לא אחת אנשים פה נתנו אבחונים טובים ונכונים לשאלות של לקוחות וזה קורה לא רק אצל בעלי מקצוע, אלא גם גולשים מהמיניין.

בכל אופן 1, זה בטח לא העיקר של השרשור ואפשר להמשיך לדון בעניין הטכני של אבחון מרחוק ומשמיעה בשרשור אחר. 

 

בכל אופן 2, מה בדיוק קרה שם לא ברור, כי שבר יכול להיות בהרבה מקומות בגיר (פנימי ? חיצוני?, אולי שפרקו?).

שבר גם אומר שלא בטוח שיש פה פגם יצור, אולי המשאית גרר שהעבירה את הרכב לסוכנות, קשרו לא נכון, העמיס את הרכב בצורה ברוטלית,.

 

עלה פה עניין 1 של אחוזים וחובת דווח של היבואן, זה נכון לתקלות או פגמים שתוקנו לפני מסירה ולא לאחריה.

עלה פה עניין 2 של ירידת ערך, לדעתי לפי חוברות השמאים יש ירידת ערך רק על מנוע שמוחלף.  

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...