Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

menir1,
אני חולק שוב על דעתך.

 

1.אני לא טענתי שמצמד תקול דופק את הגיר. 

 

2. פעם הבאה שמוסך קובע שזה מצמדים בלי לפרק, כדאי לזכור את השירשור הזה.

 

3.בוא נניח, בצורה היפוטתית שהמצמדים נדפקו, בשלב הזה היו צריכים להבין שמשהו דפק אותם בצורה מהירה,

הרי זה גיר חדש, ומצמדים חדשים לא נשרפים תוך 20 ק"מ.

 

 

4. המוסך טעה באבחנה הראשונית שלו וסה טו?

גם אתה טעית.

טעית והתקבעת שהמוסך צודק, באבחנה שלו (מה שהתברר כטעות)

 

 

5. פות"ש עדכן שהגיר שבור - בשלב הזה יכולת לפרגן להשערה שלי שהתממשה בצורה מוחלטת,

והתבררה כנכונה ומדויקת (גם save שיער שיש נזק בגיר).

בטח אחרי כל התגובות הלא נעימות שרצו כאן בשירשור.

  • רעיון טוב! 1

-

פורסם

גם שעון מקולקל....
זה בדיוק זה.
כל שאר הטענות שלך שגויות, אני אעבור על כמה מהן:
מוסך קובע בעיה במצמדים או חלקים אחרים ברכב, כתקולים, גם בלי לפרק שום דבר. זה פרקטיקה בסיסית בעולם המכונאות והאבחון.
בהרבה מהמקרים המוסכים לא טועים ואחוזי ההצלחה תלויים ברמת המקצוענות של המאבחן, ניסיונו האישי וניסיונו בדגם רכב אותו הוא מאבחן, כאן למוסכים המורשים והמומחים למותג יש יתרון.
יש כמובן חלקים ברכב, שבלי פירוק ובדיקת פיזית של החלק מפורק מהמכלול, אין אפשרות לקבוע את תקינותו.

דווקא תקלות במצמדים כפולים של התיבות מהסוג האלו אפשר לאבחן ללא פירוק ולא כל תקלה של מצמדים זה "מצמדים שרופים".



פורסם

אין בעיה עם מוסך שקובע שחלקים (וגם מצמדים) תקולים מבלי לפרק דבר.

זה לגיטימי וככה זה עובד תמיד.

נתקלתי פעמים רבות במכונאי דיזל תותחים שממש "שמעו" את המנוע וידעו מה התקלה, עוד לפני שפירקו בורג.

אבל זה לא מה שקרה כאן.

 

 

ובבקשה דניאל, 

הייתי מצפה להתייחסות שונה בטח לאחר 3 ימים רצופים, בהם אני מנסה לשכנע אותך ואת menir,

שהגיר שבור.

-

פורסם

המציאות תפחה לבעל הרכב על הפנים, לא לי ואין לך מה לשכנע אותי בכלום.
תלמד לחיות עם דיעות של אנשים אחרים. אני בכל אופן לא התכוונת י לפגוע או להעליב.
אלא פשוט קלטתי שאתה מגיע ממקום לא מקצועי של המקרה, בכמה התבטאויות שלך בהתיחסות לאבחון ולאו דווקא לממצא הסופי ולכן מבחינתי הביטוי הראוי היה מצידי "השעון המקולקל"..


פורסם
לפני 8 שעות, BEEKER כתב:

הייתי מצפה להתייחסות שונה בטח לאחר 3 ימים רצופים, בהם אני מנסה לשכנע אותך ואת menir,

שהגיר שבור.

 

זאת מהות כל העניין - ניסית ל"שכנע" אותנו (ד"א, דניאל הוא בעל מקצוע מומחה) שהגיר שבור דרך המקלדת, ללא כל בסיס, לאחר שמוסך נתן אבחנה ועל אבחנה זאת התבססנו (לנו, בניגוד אליך, אין כוחות מאגיים שיודעים לחדור לנבכי המכונה דרך המקלדת). וכמו שדניאל כתב, מצמד דפוק לא מסתכם רק ב"קלאץ' שרוף" (מיסב לחץ כושל כדוגמה ועוד), גם מכוניות עם גיר ידני יכולים להגיע עם מנגנון מצמד כושל (פגם בייצור).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, borisYalzin כתב:

החוק הזה נועד למנוע מהיבואן\חברת מכירה לשווק רכבים עם נזק משמעותי כרכבים חדשים ללא רבב ולא כדי לאנוס את הלקוח לקבל מוצר שהוא אינו מעוניין בו.

 

ואולי החוק הזה מגן על שני הצדדים ומאפשר פעילות מסחרית סדירה ותקינה? אם פגוש של רכב נתלש בזמן ההובלה לארץ, אתה מצפה שעכשיו ישלחו את הרכב הזה לגריטה? שישלחו בחזרה ליצרן? שימכרו כמשומש עם הפחתה של 20% מהמחירון? שמה יעשו איתו? אם החוק היה אפס אחוז, מישהו היה צריך לשלם על זה ואני מבטיח לך שזה לא היה היבואן. 

 

עכשיו שהתקלה ברורה, מה שנשאר זה לבקש מהיבואן לרכוש ממך בחזרה את הרכב (לאחר עד 5 שנים) במחיר מחירון. זו פרקטיקה מקובלת. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
פורסם

נשגב מבינתי העצות פה. נניח עוד 3 שנים ירצה למכור את הרכב . למי יהיה אכפת שהוחלף הגיר ?!
הרכב נוסע יופי.
יקבל עץ ריח : יפה , יקבל איזה טיפול חינם : עוד יותר יפה ., אנטנת כריש : שגעון !

פורסם (נערך)

במה שפורסם בynet היא לא נסעה איתו שלוש שנים, היא לא הסכימה לקבל את הרכב אחרי התיקון. כל ההליך המשפטי לקח ארבע שנים.

 

טרייד אין במחיר מחירון זה המינימום שמגיע לו עבור רכב עם פגם ייצור משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי GKME
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, BEEKER כתב:

אין בעיה עם מוסך שקובע שחלקים (וגם מצמדים) תקולים מבלי לפרק דבר.

זה לגיטימי וככה זה עובד תמיד.

נתקלתי פעמים רבות במכונאי דיזל תותחים שממש "שמעו" את המנוע וידעו מה התקלה, עוד לפני שפירקו בורג.

אבל זה לא מה שקרה כאן.

 

 

ובבקשה דניאל, 

הייתי מצפה להתייחסות שונה בטח לאחר 3 ימים רצופים, בהם אני מנסה לשכנע אותך ואת menir,

שהגיר שבור.

גולשים כמוך הם בדיוק אבל בדיוק ! הסיבה שמרבית בעלי המקצוע כבר לא כותבים כאן.

בחיים שלך לא ראית/פירקת/נגעת בגיר (אולי רק בתמונות גוגל).

אין לך שום הבנה במכללי רכב, ואתה מתווכח ומאבחן דרך המקלדת פשוט מייגע.

3 ימים אתה מנסה לשכנע ש "הגיר שבור" על סמך מה? טלפתיה? ועוד מחפש שיתנצלו ויפרגנו לך.

כמו שדניאל אמר גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום.  חאלאס שחרר.

 

עריכה אחרונה על ידי teyal
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לא מבין את ההתעקשות על רכב חדש, הרי מחליפים לו את הגיר בחדש ולא מפירוקיה, לא אמורה להיות בעיה.

קורה שיש תקלה בייצור, החברה לא ניסתה להתחמק, למה לחפש צרות?

 

אם הייתה בעיה בחשמל של הרכב אז כבר הייתי מבין, כי דברים כאלו יותר מסובכים ולא מסתכמים רק בהחלפת רכיב אחד בדרך כלל, אפשר לסבול מבעיות חשמל לנצח.

 

גם למה שתהיה ירידת ערך בגלל החלפת גיר ברכב חדש?

הרי ברור שהתקלה הייתה מהייצור, אז מה זה משנה אם הגיר ברכב הוא מפס הייצור או חדש שהרכיבו בארץ?

 

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

אם היית רוכש מקרר ובאותו יום שקיבלת אותו היה הולך לך המדחס, היית מוכן שיתקנו לך, או שהיית דורש חדש?

זה בדיוק אותו דבר כאן. 

זה בכלל לא קשור מהיכן התקלה, ואיפה הרכיבו את הגיר.

אני אישית לא הייתי מסכים לקבל את הרכב ורק בשביל שתישאר לי ההרגשה הטובה של קניית רכב חדש.

×
×
  • תוכן חדש...