Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בני צריך להעיד אז אני בספק לגבי העדות שלו.

 

בני נוטה להחסיר מילים מהכתוב במשפטים שלי, לכן אני קשקשן בגלל שרק שמעתי דברים.

 

בני, להבא תקרא כמה פעמים את מה שאנשים כותבים כדי להימנע מתגובות לא נעימות.

 

אני רק כתבתי ששמעתי, לא אמרתי שככה זה צריך באמת להתבצע!

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם בני צריך להעיד אז אני בספק לגבי העדות שלו.

 

בני נוטה להחסיר מילים מהכתוב במשפטים שלי, לכן אני קשקשן בגלל שרק שמעתי דברים.

 

בני, להבא תקרא כמה פעמים את מה שאנשים כותבים כדי להימנע מתגובות לא נעימות.

 

אני רק כתבתי ששמעתי, לא אמרתי שככה זה צריך באמת להתבצע!

שלום.

 

 

אני מיתנצל לא היתכונתי לפגוע בכך

אלה בחמור שחושב כך.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא צריך לריב..... אני בטוח שכל אחד רוצה לעזור כאן לאחרים.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

בני, למרות התקרית הקטנה, אני עדיין היתי מעוניין שתסביר איך מכוונים טיימינג ומה ההשלכות של כיוון לקוי על כל סוגי ההשפעות שלו.

 

ממה שאני ראיתי בעיניים שלי, סימנו עם טיפקס או משהו סימן על הגוף מנוע ועל הגלגל שיניים, הוציאו את הרצועה ואת ההמשך לא ראיתי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הדבר הכי הגיוני שהגלגל הסתובב להם והם טעו בכמה שיינים ..

זה יכול להשפיע משמעותית !

תחזיר את הטיימניג שן אחורה ותראה איך האוטו נוסע .

פורסם
הדבר הכי הגיוני שהגלגל הסתובב להם והם טעו בכמה שיינים ..

זה יכול להשפיע משמעותית !

תחזיר את הטיימניג שן אחורה ותראה איך האוטו נוסע .[/quote

מה זאת אומרת הגלגל הסתובב להם והם טעו... בכמה שינים!

טעות בכמה שינים גורמת בוודאות להרס המנוע לצמיתות, טעות בשן עד שנים גורמת לירידה בתאוצה

שמתבטא בתאוצה לקוייה בחסר , בדומה למפלג שכוון להצתה מאוחרת מאד!

בכל מקרה שני המקרים שציינתי מתאימים לנער בתיכון שלומד בבית ספר מקצועי

ומבצע החלפת חגורת טיימינג, לבד בלי הדרכת המורה למכונאות, עם העדרות מהשעור ,

בשעת הלמוד על החלפת רצועת טיימינג, אך לא למוסך מורשה!

ההערה תחזיר את הטימינג שן אחורה.. או קדימה היא לא במקומה, לקוח בעל רכב,

לא מתקן לבדו טעויות של מוסך!

והנה שיעור קצר על טימינג ( תזמון ): המלה טיימינג (תזמון ) כבר מבשרת על תפקידה שהוא תזמון , כלומר תזמון פתיחת השסתומים,כשהבוכנה נמצאת בנמ"ע ( נקודה מתה עליונה)

 

שסתום פליטה ויניקה אמורים להיות סגורים,אחרת הבוכנה תגע בשסתום ותמעך אותו, ועלול להיות

מצב של חור בבוכנה. מקרה כזה הוא בלתי הפיך והנזק הוא השבתת המנוע!

במקרה של קפיצת שינים שחוקות ברצועה יבשה שלא הוחלפה בזמן, או רצועת טיימינג שנקרעה, נוצר אותו נזק!

לכן יש חשיבות גדולה מאד, להרכבה נכונה לפי סימן שסומן מראש, וכאן אין מקום לטעויות!

זה היה שיעור קצר על תזמון( טיימינג) ועל חשיבות ההרכבה הנכונה,

ואינו בא להדריך איך להחליף רצועת טיימיג, אלא רק להזהיר על החלפה עצמאית ולא מקצועית!!

בברכה

צביקה

למה כמה כבר עולה להחליף טיימינג???

 

מחליפים בד"כ כל 60K-90K או 3 שנים(הזמן הוא הקובע!!!!).

תחשבו כמה כסף אתם שורפים על דלק בתקופה כזו

 

אם יש לך משהו גרמני כמו פלוצווגן או אופל זה יכול לעלות בין 1000ל 2000 ש"ח (השבוע לקחתי הצעת מחיר לחבר ממוסך מורשה אופל(UMI).

על טיפול לאסטרה 1600 2001 עם משאבת מים מותחנים וכל הרצועות ומע"מ יצא 2200).

 

לי בלאדה הסיפור עלה בסביבות 400+ ש"ח כולל מע"מ מותחנים ומחזירי שמן.

 

ומה המחיר של נזק למנוע אם מנסים לחסוך כמה שקלים וטועים בהחלפה?

 

או ראש מנוע במקרה הטוב, או מנוע-נזק שמסתכם באלפי שקלים במקרה הטוב וב-10K + במקרה הרע.

 

....ותחשבו על זה....

 

ניצן

פורסם
למה כמה כבר עולה להחליף טיימינג???

 

מחליפים בד"כ כל 60K-90K או 3 שנים(הזמן הוא הקובע!!!!).

תחשבו כמה כסף אתם שורפים על דלק בתקופה כזו

 

אם יש לך משהו גרמני כמו פלוצווגן או אופל זה יכול לעלות בין 1000ל 2000 ש"ח (השבוע לקחתי הצעת מחיר לחבר ממוסך מורשה אופל(UMI).

על טיפול לאסטרה 1600 2001 עם משאבת מים מותחנים וכל הרצועות ומע"מ יצא 2200).

 

לי בלאדה הסיפור עלה בסביבות 400+ ש"ח כולל מע"מ מותחנים ומחזירי שמן.

 

ומה המחיר של נזק למנוע אם מנסים לחסוך כמה שקלים וטועים בהחלפה?

 

או ראש מנוע במקרה הטוב, או מנוע-נזק שמסתכם באלפי שקלים במקרה הטוב וב-10K + במקרה הרע.

 

....ותחשבו על זה....

 

ניצן

ניצן ידידי שלום רב!

קרא שוב את השרשור מהתחלה , ותווכח לדעת שאין בשרשור כוונה לזלזל בחשיבות החלפת

חגורת טיימינג, פותח השרשור,רנזי החליף כבר חגורת טיימינג, עם כנראה עם טעות בהרכבה,

שגורמת לירידה בתאוצה וחוסר סחיבה, מה שנשאר לתקן זאת במוסך שבצע זאת !

הצלחה לנבחרת ישראל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, יש לי שאלה.

 

אם זה באמת הטיימינג - האם כדאי להמשיך לנסוע עם האוטו או להעמיד אותו בצד ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
צביקה, יש לי שאלה.

 

אם זה באמת הטיימינג - האם כדאי להמשיך לנסוע עם האוטו או להעמיד אותו בצד ?

אין צורך להעמיד אותו בצד, אין נזק בלתי הפיך , אך יש לחזור למוסך בהקדם האפשרי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה.

 

האם מישהו מכיר את המוסך בבאר יעקב ? (זה המוסך שטיפלתי בו). אני יודע שהו אמיקצועי מאוד ולא נראה לי שהוא יעשה טעויות כאלו.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

שלום.

 

אני מכיר את המוסך בבאר-יעקב בשתי אופנים.

האחד כמנהל המוסך.

והשני כבוחן צבאי במילואים (בוחן רכב לבן במוסכי חוץ).

מוכרח אני לציין שהמוסך טוב.

אני לא מבין בשביל מה סימנו עים טיפקס כאשר יש סימנים מקורים.

תחזור למוסך כדי שיבדקו את מערכת הטימינג.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
תודה צביקה.

 

האם מישהו מכיר את המוסך בבאר יעקב ? (זה המוסך שטיפלתי בו). אני יודע שהו אמיקצועי מאוד ולא נראה לי שהוא יעשה טעויות כאלו.

מאחר ומדובר במכונית עם דאבל קאמשפט (סה"כ 4 קאמשפטים) מספיק שבאחד מהם פיספסו שן (נניח באותו קמשאפט שאחרי על פתיחת שסתומי יניקה ב 2 צילינדרים בלבד) כמעט ולא ניתן יהיה לחוש בכך כשהרכב עומד בסרק.

 

אם לרכב היו רק 2 קאמשפטים כמו בדגמים הרגילים, הרכב בהחלט היה מקרטע מאוד מאחר ובדגמים אלו כל קאמשאפט אחראי על פתיחה וסגירה של שסתומים היניקה והפליטה ל-2 צילינדרים (סה"כ 8 שסתומים).

 

 

ej20t.jpg

 

לחזור לבדיקה במוסך. על המנוע וגלגלות הקאמשפאטים ישנם סימנים ברורים (חיצים) שצריך לוודא שהוא מכוונים בכיוון הראוי לפני ואחרי הרכבת הרצועה וכמובן לאחר שיחרור המותחן האוטומטי.

 

 

 

איציק

ej20t.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה רבה רבה לכולכם.

 

 

אתם כולכם עשר.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

טוב, אחרי כל המומחים פה זה מסוכן להוסיף - אבל אנסה בכל:

 

רנזי, ההבדל הוא עד כדי כך רציני? או שפשוט יש פחות כוח בסל"ד נמוך ויותר בסל"ד גבוה?

אצלי, בכל טיפול גדול המנוע "משנה את עורו", מאבד כוח בסל"ד גבוה והופך להיות חזק יותר

בסל"ד נמוך - כאילו ש"הזיזו" את שיא המומנט לסל"ד נמוך יותר (ניהול מנוע?).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...