Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ 2018 - סיכום שנה (כבר שש שנים)


RK

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, O.R. כתב:

 

ברז עם שני כסאות בטיחות, דיילי לחלוטין כולל ביקור יומי בגן לפיזור.

מסכים אבל שצריך רכב ראשי בבית בנוסף.

 

בהחלט, ושלי תיפקדה ככזו כשהבנות היו בגיל כיסאות.

 

לפני שעתיים, ch28566 כתב:

כמה משחקיות עם הגז נשארת לך עם צמיגים מסוג זה (כאשר הם כבר חמים)? 

 

אם זה בקטע של לתת צדודית בכיכר או משהו דומה, אז המון, כי אין באמת סיכוי להביא אותם לטמפרטורת עבודה בנסיעת כביש. במסלול גם, כי שם אתה באופן טבעי בקצה סקאלת הסל"ד, ומינון לא זהיר של הגז מוציא את התחת מאד מהר.

 

לפני כשעה, For Martha כתב:

ענק. אני בעלים של כזו אבל היא לא דומה כהוא זה.

 

ידוע, בגלל זה כתבתי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היום הברז חוגגת 6. בשנה החולפת עברה 14,697 ק"מ, מה שמעמיד את הקילומטראז' על 146,828.

 

כמו שכתבתי שנה שעברה, הותקנו קוילאוברים (אוהלינס Road&Track) ואיתם זרועות toe שנוספו לזרועות המתכווננות מאחור, והוחזרו ברגי הקאמבר מלפנים לטובת כיוונים שונים מהסטוק. ההתנהגות מספקת אותי מעל ומעבר, ובשל הירידה בנסועה הפגיעה בנוחות לא קריטית (גם אם מורגשת, בכל זאת קפיצים קשיחים בכ-50% מהמקור). השלב הבא - קאמבר פלייטס. 

 

טיפול 135 בוצע כבר מחוץ לרשת היבואן, ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו). בגזרת שמן המנוע המשכתי עם מוטול, בגיר ובדיפרנציאל עברתי ל-REDLINE, והשיפור באיכות העברת ההילוכים מורגש ביותר. מומלץ.

 

ממשיך להנות, כרגע לא נראית החלפה בעתיד הנראה לעין. אמשיך לעדכן. 

  • אהבתי 9

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שלא מתייחסים לברז כמכונת תאוצה וכלי לדראג, אז אין לה בעיית כוח. בור המומנט מעצבן, אבל לא דיל ברייקר. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

דגמתי בעצמי את המונית המדוברת.

רומן בשקדנות הידועה שלו, הביא את האוטו לסט-אפ שבעיניי מגלם את אחת המכוניות המדויקות והמהנות שיצא לי לנהוג בהן.

אני לא רואה שם צורך בכלום מעבר. 

 

 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, RK כתב:

ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו)

נוזל הקירור שלובש גלימה? 

 

סובארו סופר!!! קולנט

 

מים כחולים

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, RK כתב:

היום הברז חוגגת 6. בשנה החולפת עברה 14,697 ק"מ, מה שמעמיד את הקילומטראז' על 146,828.

 

כמו שכתבתי שנה שעברה, הותקנו קוילאוברים (אוהלינס Road&Track) ואיתם זרועות toe שנוספו לזרועות המתכווננות מאחור, והוחזרו ברגי הקאמבר מלפנים לטובת כיוונים שונים מהסטוק. ההתנהגות מספקת אותי מעל ומעבר, ובשל הירידה בנסועה הפגיעה בנוחות לא קריטית (גם אם מורגשת, בכל זאת קפיצים קשיחים בכ-50% מהמקור). השלב הבא - קאמבר פלייטס. 

 

טיפול 135 בוצע כבר מחוץ לרשת היבואן, ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו). בגזרת שמן המנוע המשכתי עם מוטול, בגיר ובדיפרנציאל עברתי ל-REDLINE, והשיפור באיכות העברת ההילוכים מורגש ביותר. מומלץ.

 

ממשיך להנות, כרגע לא נראית החלפה בעתיד הנראה לעין. אמשיך לעדכן. 

 

מעניין אותי אם יצא לך להשוות, איך הרכב המשופר שלך מול סטוק דור חדש. ברור שבכוח הוא נופל חזק אבל בהתנהגות/פאן?

 

(וכן זאת השוואה רלוונטית כי לקנות ברז דור קודם במצב טוב ולשפר אותה כמו שרומן עשה זאת יכולה להיות אלטרנטיבה זולה יותר מאשר חדשה למי שמעדיף)

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 11.2.2024 בשעה 19:21, RK כתב:

היום הברז חוגגת 6. בשנה החולפת עברה 14,697 ק"מ, מה שמעמיד את הקילומטראז' על 146,828.

 

כמו שכתבתי שנה שעברה, הותקנו קוילאוברים (אוהלינס Road&Track) ואיתם זרועות toe שנוספו לזרועות המתכווננות מאחור, והוחזרו ברגי הקאמבר מלפנים לטובת כיוונים שונים מהסטוק. ההתנהגות מספקת אותי מעל ומעבר, ובשל הירידה בנסועה הפגיעה בנוחות לא קריטית (גם אם מורגשת, בכל זאת קפיצים קשיחים בכ-50% מהמקור). השלב הבא - קאמבר פלייטס. 

 

טיפול 135 בוצע כבר מחוץ לרשת היבואן, ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו). בגזרת שמן המנוע המשכתי עם מוטול, בגיר ובדיפרנציאל עברתי ל-REDLINE, והשיפור באיכות העברת ההילוכים מורגש ביותר. מומלץ.

 

ממשיך להנות, כרגע לא נראית החלפה בעתיד הנראה לעין. אמשיך לעדכן. 

 

למה קאמבר פלייטס?
אם כבר הגעת לסט-אפ שאתה רוצה עם ברגי קאמבר, מה הרווח בפלטות?

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.2.2024 בשעה 15:05, HybridBoy כתב:

 

למה קאמבר פלייטס?
אם כבר הגעת לסט-אפ שאתה רוצה עם ברגי קאמבר, מה הרווח בפלטות?

 

כי זה יותר נכון, יותר קל לכיוון עתידי אם ארצה לשנות, וכי אני סאקר לסטים שלמים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, RK כתב:

 

כי זה יותר נכון, יותר קל לכיוון עתידי אם ארצה לשנות, וכי אני סאקר לסטים שלמים.

 

זה לא פוגע בנוחות/רעש בגלל שזה מחליף את כריות הבולם?
לא שברז זה רכב נוח או שקט במיוחד, אבל בכל זאת דיילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, nadavd4 כתב:

 

זה לא פוגע בנוחות/רעש בגלל שזה מחליף את כריות הבולם?
לא שברז זה רכב נוח או שקט במיוחד, אבל בכל זאת דיילי.

כן, זה אמור לפגוע בנוחות והרעש.

לכן השאלה שלי.

 

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...