Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, motior כתב:

בטוחים לגבי ה- ESIM? לפי אתרים של SAMSUNG ו- ZAP סדרה A לא תומכת ב- ESIM

https://www.samsung.com/il/smartphones/galaxy-a/galaxy-a55-5g-awesome-lemon-256gb-sm-a556ezywmec/#specs

https://www.samsung.com/africa_en/news/samsung-galaxy-smartphones-with-esim/

יש מישהו שיש לו את הטלפון ויודע בוודאות שיש ESIM?

 

 

מוזר כי באתר מחסני חשמל כתוב שיש לו esim במפרט הטכני A55

 

https://www.payngo.co.il/328661.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_qexBhCoARIsAFgBlesDdPXGWpEjeg19GzMOzIAYD9n7JZDVnSt5vls0Q7lP6rhXs81ifeMaAnH0EALw_wcB

לפני 38 דקות, BoazB11 כתב:

אולי זה יעזור...

מתוך האתר של גולן טלקום  https://golantelecom.co.il/sites/default/files/media-files/eSIM Devices.pdf

 

Unt89itled.png

 

 

זה משהו מוזר כי באתר של סמסונג גם לא מופיע ESIM

ובאתר מחסני חשמל יש אז מה נכון לא יודע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אולי יש להם דגם מיוחד? :wink:

 

עדיין אני מעדיף את האתר הרשמי של סמסונג או אתgsmarena, בודאי אלחרי שכבר בחן את המכשיר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי הכתבה פה, שפורסמה ממש עם השקת המכשיר, esim נתמך רק בחלק מהמדינות.

האם ניתן לדעת מראש או לפתוח את זה בצורה תוכנתית אני לא יודע. אבל זה מסביר את הפער שבחלק מהמקומות כתוב תומך, ובאחרים לא.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 8 שעות, DubelBoom כתב:

לפי הכתבה פה, שפורסמה ממש עם השקת המכשיר, esim נתמך רק בחלק מהמדינות.

האם ניתן לדעת מראש או לפתוח את זה בצורה תוכנתית אני לא יודע. אבל זה מסביר את הפער שבחלק מהמקומות כתוב תומך, ובאחרים לא.

 

אכן כן.

אני כנראה אלך על S24 בגלל שהוא מעט יותר קטן מהA55 אבל אצטרך לראות בעיניים עד כמה זה משמעותי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

קניתי 2 מכשירי A54 לפני שבוע (לילדים) כך שקצת חקרתי את הנושא, לא הרבה מידי.

 

eSim קיים בדגם עם סים אחד. בדואל סים, שזה הרוב ממה שנמכר כאן, אין esim.

לנו זה לא חשוב. 

מעדיף, על סמך ניסיון עבר, לא לקפוץ מייד על דגם חדש שיצא לשוק - ולקנות את הקודם לו.

 

לא הייתי פוסל על הסף s23 או s22. יש להם esim ואת כל הפיצרים של סדרות דגל ובמחיר סביר (ב ksp ה s23FE יבוא מקביל מתחיל מ 2100-2200₪ [יבוא מקביל ורשמי] לדעתי זה משהו שכדאי לקחת בחשבון)

 

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אחרי שהחזקתי גם מכשירי דגל וגם מכשירים מסדרות ביניים/נמוכות, לשימוש עצמי(לא לילדים, הכוונה) הייתי ממליץ רק על מכשירי דגל נוכחיים או של שנה שעברה. 

לאור זה שהם נקנים לתקופה ארוכה  ולעובדה שגם לאחר כמה שנים הם עדיין עובדים טוב ויש להם עדיין ערך ביד 2, העלות העודפת היא ממש זניחה. 

 

S24 ו S-23 , אולי בגרסאות הפלוס שלהם, יהיו אחלה אופציה. על ה-S22 פחות הייתי ממליץ בגלל שמנסיון, במכשירים ישנים, שלא נמכרים ע"י יבואן רשמי, מתחילות להיות כול מיני קומבינות מוזרות, שכניראה עדיף להמנע מהם. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 2
פורסם

יש לי S22 Ultra מהיום שהוא יצא, לאחרונה קיבלתי A34 מהעבודה.

קודם כל, מכשיר קטן יותר - הרבה יותר נוח!

אם אתה לא צריך מצלמה סופר מקצועית והעט, אין באמת שוני בין המכשירים.

שניהם מרגישים בדיוק אותו הדבר בהתנהלות היומיומית.

 

לאחרונה החלטתי לשדרג למכשיר חדש (וקטן יותר) וההתלבטות שלי הייתה בהחלט A55 או S24.

קראתי המון סקירות וראיתי המון סרטונים ביוטיוב - ה-A55 ואפילו ה-A35 בהחלט יעשו את העבודה!

אם קריטי לך מכשיר כמה שיותר קטן אז ה-S24 הוא בהחלט הבחירה הטובה ביותר שיש בשוק היום.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:

קניתי 2 מכשירי A54 לפני שבוע (לילדים) כך שקצת חקרתי את הנושא, לא הרבה מידי.

 

eSim קיים בדגם עם סים אחד. בדואל סים, שזה הרוב ממה שנמכר כאן, אין esim.

לנו זה לא חשוב. 

מעדיף, על סמך ניסיון עבר, לא לקפוץ מייד על דגם חדש שיצא לשוק - ולקנות את הקודם לו.

 

לא הייתי פוסל על הסף s23 או s22. יש להם esim ואת כל הפיצרים של סדרות דגל ובמחיר סביר (ב ksp ה s23FE יבוא מקביל מתחיל מ 2100-2200₪ [יבוא מקביל ורשמי] לדעתי זה משהו שכדאי לקחת בחשבון)

 

 

 

תודה רבה איציק לS23FE יש ESIM? אני אבדוק גם לגביו

לפני 53 דקות, אלעדיקו כתב:

יש לי S22 Ultra מהיום שהוא יצא, לאחרונה קיבלתי A34 מהעבודה.

קודם כל, מכשיר קטן יותר - הרבה יותר נוח!

אם אתה לא צריך מצלמה סופר מקצועית והעט, אין באמת שוני בין המכשירים.

שניהם מרגישים בדיוק אותו הדבר בהתנהלות היומיומית.

 

לאחרונה החלטתי לשדרג למכשיר חדש (וקטן יותר) וההתלבטות שלי הייתה בהחלט A55 או S24.

קראתי המון סקירות וראיתי המון סרטונים ביוטיוב - ה-A55 ואפילו ה-A35 בהחלט יעשו את העבודה!

אם קריטי לך מכשיר כמה שיותר קטן אז ה-S24 הוא בהחלט הבחירה הטובה ביותר שיש בשוק היום.

 

אכן כן לא מסוגל לרכוש את הדגמי אולטרה הם גדולים מדי וכבדים

החזקתי אחד ביד של קולגה לעבודה ולא יכולתי לסבול את התחושה ביד.

השאלה 256GB אמור להספיק מבחינת נפח זיכרון?

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, אלעדיקו כתב:

יש לי S22 Ultra מהיום שהוא יצא, לאחרונה קיבלתי A34 מהעבודה.

קודם כל, מכשיר קטן יותר - הרבה יותר נוח!

 

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל בדגמים? 

זה ההבדל בין המכשירים: 

image.png.ad6dfa137e4ff08eebb21a71365dfa23.png

 

 

כזה הבדל משמעותי בגודל? לא בטוח... 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
לפני 7 שעות, davemustaine87 כתב:

 

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל בדגמים? 

זה ההבדל בין המכשירים: 

image.png.ad6dfa137e4ff08eebb21a71365dfa23.png

 

 

כזה הבדל משמעותי בגודל? לא בטוח... 

 

 

כן, הבדל משמעותי.

גם בגודל בכף היד וגם במשקל עצמו.

בנוסף רשמתי שה-S24 הרגיל קטן משמעותית ואם הוא מחפש מכשיר מצויין בגודל קטן אז יש לו אופציה.

פורסם
לפני 11 שעות, renault5 כתב:

לS23FE יש ESIM? אני אבדוק גם לגביו

 

תלוי גרסה, מצריך בדיקה.

לא 100% וודאי.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

באתר מחסני חשמל כתוב כך מה זה אומר שיש אפשרות למחסנית ל2 כרטיסי סים פלוס ESIM?

כי יש לי 2 סימים קבועים בנייד שלי שרוצה להעביר למכשיר החדש ורוצה שיהיה אופציה לESIM לנסיעות שלי בחו"ל.

 

סים: Nano-SIM and eSIM or Dual SIM (2 Nano-SIMs and eSIM, dual stand-by)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

לא. זה או שני סימים פיזיים (בד"כ השני בתושבת שיכולה לקבל במקומו microSD) או סים פיזי וסים מוטמע (eSIM).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

לא. זה או שני סימים פיזיים (בד"כ השני בתושבת שיכולה לקבל במקומו microSD) או סים פיזי וסים מוטמע (eSIM).

 

וואי בעיה :(

אין סמסונג עם dual sim ובנוסף ESIM מוטמע?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מעולם לא שמעתי על טלפון שתומך ב-3 קווים במקביל. בגוגל יש אולי דגם אחד, הודי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...