Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר נצא לכבישי ישראל לפגישה ונהיגה ראשונה ביונדאי i30N, וכרגיל אנחנו מזמינים אתכם לשאול אותנו כל שאלה שתרצו עליה.

 

נכון, על פניו נראה כאילו שאנחנו כבר יודעים עליה הכל מאין ספור השרשורים שפורסמו עליה, ובעיקר את המחיר שצפוי להיות 250,000 ש"ח, אבל זו מסורת, ומסורת לא שוברים. אז כל שאלה שיש לכם - זה המקום.

 

רגע לפני שאתם קופצים, כן - תהיה ידנית :lol:

 

יונדאי-i30N-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

₪250K? זה באמת המחיר שהם מתמחרים אותה בארץ?

כמה מכוניות הם חושבים למכור במחיר הזה מול קואליציה מבוססת היטב עם מחירים תחרותיים יותר בדמות הוואגיות השונות?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

כבר עדיפה התגובה של יבואן טויוטה שפשוט הודיע שלא ייבא את הסופרה מאשר לייבא רכב במחיר לא תחרותי בעליל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לוקח קופרה ועוד נשאר כסף לשטויות.

 

כי היא זולה (לכאורה) ב-20 אלף ש"ח, או כי אתה בטוח שהיא טובה יותר?

פורסם

בגלל המחיר ובגלל מה שאני יודע על קופרות.

אם היונדאי הייתה 50K פחות לפחות לפני התופסות הסיפור היה שונה לגמרי לדעתי.

אבל לשלם 250K על יונדאי i30 (לא משנה N או לא N) זה עדיין חולני.

קידודים לרכבי VAG בחינם ולכולם!

http://www.obd.co.il

:x-mas:

פורסם
בגלל המחיר ובגלל מה שאני יודע על קופרות.

אם היונדאי הייתה 50K פחות לפחות לפני התופסות הסיפור היה שונה לגמרי לדעתי.

אבל לשלם 250K על יונדאי i30 (לא משנה N או לא N) זה עדיין חולני.

 

ו-230K על קופרה זה לא חולני?

בינתיים, לפחות לפי מבחנים בחו"ל, ידה של היונדאי על העליונה, אז אולי (רק אולי) יש להפרש הזה במחיר הצדקה כלשהי. אלא אם כן המחירים של כל המכוניות בקטגוריה פשוט לא שפויים.

פורסם
ו-230K על קופרה זה לא חולני?

בינתיים, לפחות לפי מבחנים בחו"ל, ידה של היונדאי על העליונה, אז אולי (רק אולי) יש להפרש הזה במחיר הצדקה כלשהי. אלא אם כן המחירים של כל המכוניות בקטגוריה פשוט לא שפויים.

 

חולני כן, אבל 230K זה אחרי הבאקטים וכל התוספות (או שאני טועה?).

פה 250 זה מחיר פתיחה לא?

כמה יהיה אחרי שתוסיף את התוספות?

קידודים לרכבי VAG בחינם ולכולם!

http://www.obd.co.il

:x-mas:


×
×
  • תוכן חדש...