Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקה ונהיגה ראשונה: יונדאי i30N


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיומי לא מתומחר כמו אפל, גם אם לא נופל ממנו ואפילו מתעלה עליו בחלק מהתכונות.

 

כך גם פה אני לא מצליח להבין את המחיר.

קראתי את המבחן בynet. כנראה רכב מאוד יעיל ומבצע.

מבחינת החשק שהוא מעורר? אפס מוחלט.

 

העיצוב משמים וליסינגי, גם תא הנוסעים. השם של יונדאי עצמה ושל הi30 גם לא מנגן פה על איזה תחושות מהעבר/הווה/עתיד.

 

גולף GTI היא אייקון. קופרה היא אייקון בהתהוות (דור צעיר שגדל עליה).

פג׳ו+GTI זה שילוב שמכניס אנשים לאקסטזה עוד לפני שפגשו את הרכב.

כנל הונדה שלקהל שלה היא הדבר. כנל רנו ששוב ושוב מוכיחה את עצמה בשנים האחרונות.

 

ליונדאי אין עדיין את הפריבילגיה לתג המחיר הזה. היא לא מעוררת שום תחושה לפחות אצלי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

- ההבדל בין GTI לאחיותיה העממיות בכל מה שקשור לאיכויות האינטריור והתענגות המישוש אינו כה גדול, שמצדיק את המחיר, ולכן הפרמיה הענקית היא על תוספת ההנאה מהיכולות הדינמיות, ואת זה כל בעל GTI ידע להסביר היטב. מכאן שהיכולות הדינמיות הן אלו שמצדיקות פרמיה גבוהה.

 

היכולת הדינמית היא כמובן חשובה מאוד, אבל לדעתי חלק לא מבוטל מהרוכשים מוצא ב-GTI את הדגם המפואר ביותר במשפחה, זה שמגיע עם כל התוספות האיכותיות. יונדאי, עם כל הכבוד להתקדמות שעשתה בעשורים האחרונים, עדיין נתפסת בעיני רבים כיצרן חסכוני ויהיה לה מאוד קשה לשכנע שהיא עדיפה על המוכר והטוב, גם אם המחיר היה יותר תחרותי. במחיר שבחרו לשווק אותה אין לה שום סיכוי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כלמוביל עושים חישוב בסגנון:

נניח שהם יכולים למכור אותה ב200K ולהרוויח 20K על כל אחת או למכור אותה ב 240K ולהרוויח 60K על אחת.

אם ב200K הם ימכרו 60 מכוניות או ב240K הם ימכרו 20 מכוניות הם מרוויחים אותו הדבר. אם הם חושבים שב200K הם ימכרו פחות מ60 מכוניות אז יותר משתלם למכור 20 מכוניות ב240K.

רוב המכוניות שנמכרות בתחום הזה בארץ הן אוטומטיות (גולף, קופרה, קופר S) . לכן נקודת המוצא של היונדאי היא די נישטית מלכתחילה והם מהמרים על מעט מכירות עם שולי רווח גבוהים.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לפחות יש "כבר" 2 רכבי מבחן על הכבישים. מעניין כמה יימכרו, אם בכלל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא ימכרו 20 מכוניות. אני בספק אם הם ימכרו 2 מכוניות.

לא ישבתי ב I30N, אבל אם, כפי שנאמר פה בדיון, האיכות דומה ל I30 רגילה מבפנים ה 308 כמה וכמה ליגות מעליה, כנ"ל הגולף.

מרגיש לי קצת תסמונת אבארט... יש אגזוז מוצלח שעושה קצת רעש וחושבים שזו עילה לפרמייה כל כך מוגזמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרו, הרכב בתור אוטו ספורט- מצויין, באמת שאפו. הבעיה מתחילה בתמחור בארץ, נראה כמו הנחתה מסיאול- אתם חייבים למכור את הרכב, אבל היבואן בארץ לא רוצה, לכן המחיר הלא רציני הזה, יבואנים ארופאים מנסים את הנישה הזאת, כמו רנו או פיג'ו היחידים שנראה לי עושים כסף מזה זה VAG השאר לא, גם אופל שהגיעה לארץ ניסתה את כוחה עם הקורסה הספורטיבית ללא הצלחה, כלמוביל לא רוצה אפילו לנסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Morningstar

 

לאבראט יש שם והסטוריה שמשפיעים לא מעט על קהל הרוכשים והרכבים יודעים לגעת באותן תחושות. היבואן בחר לקרוע במחיר מצד אחד ולהקים מעין מועדון/קהילה סגורה שמתגמלת את הלקוחות מהצד השני. אפשר להתווכח על התמורה למחיר במקרה של אבראט' אבל עובדתית מדובר במוצר קצת שונה. ביונדאי אני לא מזהה מוצר קצת שונה.

ליונדאי אין הסטוריה (המוביל של שוק ההייטק וצהל זה לא הסטוריה), אין שם שמנגן על בלוטות החשק ולא הייתי בונה על היבואן הזה שידע להרים מועדון לקוחות סטייל אבארט'.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובחייאת, הרכב מתנהג מצויין אבל מצד שני מבחינת ביצועים אין לו יתרון על התחרות (בניגוד לסטינגר שאולי זו קיה אבל נתנה יחס יפה של שקל לכח) והוא אף נופל מרכבים זולים יותר, על עיצוב אין טעם לדבר מדובר ברכב הכי פחות אטרקטיבי בקטגוריה, אני רואה את הדבר הזה ולא עולה לי כלום, פשוט לוק מעפן ביותר של רכב מהעבודה, הפנים גם נראה זול ודל והאבזור לא יוצא דופן.

 

אז סבבה הוא רכב פרקטי ליום יום והוא מתנהג נהדר אבל מה בעצם היתרון שלו על הנייר שבגללו מגיעה להם הפרמייה הזו? מתנהג מעולה זה יכול להיות הוק מכירתי לרכב שנמצא ברמת מחירים דומה או זולה יותר למתחרים, ככה אולי אפשר למשוך אנשים שבדר״כ יסתכלו על גולף או פיג׳ו קופרה, אבל על הנייר מבחינת נתונים אין שום דבר שמצדיק את הדבר הזה, לא עיצוב, לא ביצועים או כח מטורף, לא טכנולוגייה יוצאת דופן מעל התחרות, לא אבזור מיוחד, לא כלום כשזה מגיע לעל הנייר ועוד הוא נמכר בידני (שזה יתרון מבחינתי אבל שוב מדברים פה על תמחור על הנייר) שבדר״כ שווה 10K פחות מאוטומט במחיר.

 

לא מבין למה הם טרחו בכלל חוץ מהיו חייבים בגלל היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קטע מוזר בפורום הזה... כל פעם שמושק רכב מעניין בעולם, יש דיונים נרחבים לגביו בפורום עם השאלה החוזרת - האם יגיע לארץ?

וכשרכב מגיע לארץ אז מתלוננים למה X Y Z. אז כרגע אני אומר תודה בכלל שרכבים כאלו כן מגיעים לארץ (אפילו שאני לא קהל היעד שלהם בתור רכבים חדשים).

זה שהיבואנים חמדנים - ידוע. אבל מה לעשות, זה המצב, ואני לא רואה איך הוא ישתנה בעתיד הקרוב.

 

מעניין מאוד לדעת אם הסופרה הייתה מיובאת לארץ במחיר של חצי מיליון ש"ח וצפונה, מה הייתם כותבים?

אני הייתי אומר תודה רבה ליבואן שלפחות משכיל לייבא רכב כזה. אבל זה לא המצב.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם צ'מפיון מצליחה לייבא את ה-RS6 ולמכור אותה לכל דורש, סביר לצפות שיבואן אחר יצליח לייבא את הסופרה.

אם לובינסקי מצליחה למכור את ה-308GTI במחיר תחרותי, סביר לצפות שיבואן אחר יצליח למכור את ה-i30N במחיר הגיוני.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

275 כוחות סוס ו5.6 שניות מעמידה ל100 קמ"ש

 

אם אני זוכר נכון לGTI סטוק יש משהו כמו 230 כוחות סוס ו7 שניות מעמידה למאה

 

אבל הציפיה שהיונדאי תעלה פחות מהגולף היא בגלל שזאת יונדאי?

 

אם כבר אני לא מבין למה שמישהו יקנה גולף GTI סטוק - לפחות ממה שאני קולט ההשוואה כאן צריכה להיות לגרסאת R שעולה כמה? 300 אלף?

 

לא בטוח בנתונים בכלל אבל זה מה שאני זוכר בשליפה מהראש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

275

לא בטוח בנתונים בכלל אבל זה מה שאני זוכר בשליפה מהראש.

 

הנתונים שכתבת לא נכונים: היונדאי עושה 0-100 ב-6.1 שניות והגולף ב-6.4, בשני המקרים מדובר בגירסת הביצועים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא ימכרו 20 מכוניות. אני בספק אם הם ימכרו 2 מכוניות.

לא ישבתי ב I30N, אבל אם, כפי שנאמר פה בדיון, האיכות דומה ל I30 רגילה מבפנים ה 308 כמה וכמה ליגות מעליה, כנ"ל הגולף.

מרגיש לי קצת תסמונת אבארט... יש אגזוז מוצלח שעושה קצת רעש וחושבים שזו עילה לפרמייה כל כך מוגזמת.

לא לגמרי.

לאבארט יש מסורת וזה מותג עם שם בתחום. אבארט מגיעה בשלוש או ארבע רמות תמחור.

כמו שאמרו פה, שיומי ואפל לא מתומחרים אותו הדבר

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים שכתבת לא נכונים: היונדאי עושה 0-100 ב-6.1 שניות והגולף ב-6.4, בשני המקרים מדובר בגירסת הביצועים.

 

גם שלך לא מאה אחוז מדוייק, היונדאי 6.1 והגולף 6.2, הפיג׳ו 308 גם יותר זריזה מהיונדאי. ממש אין פה פיצוי על כך שזו יונדאי יקרה בדמות ביצועים שעולים על התחרות, בגלל זה המחיר כל כך תמוה.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

275 כוחות סוס ו5.6 שניות מעמידה ל100 קמ"ש

 

אם אני זוכר נכון לGTI סטוק יש משהו כמו 230 כוחות סוס ו7 שניות מעמידה למאה

 

אבל הציפיה שהיונדאי תעלה פחות מהגולף היא בגלל שזאת יונדאי?

 

אם כבר אני לא מבין למה שמישהו יקנה גולף GTI סטוק - לפחות ממה שאני קולט ההשוואה כאן צריכה להיות לגרסאת R שעולה כמה? 300 אלף?

 

לא בטוח בנתונים בכלל אבל זה מה שאני זוכר בשליפה מהראש.

גולף נמכרת רק בגרסת פרפורמנס וגם זולה מיונדאי. אין פה מקום להשוואה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...