Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חשבתי על המקרה הזה מאז שנפתח השרשור, וכל פעם נראה לי שמישהו אחר צודק.

אפתח ב"גילוי נאות", אני בעל קליאו ספורט 2001, הקשר היחידי שלי לקרסו זה שנאת מוות ושאני חושב שהם חבורה של נוכלים הקשר היחידי שלי לרנו זה שאני מטפל באוטו שלי בעצמי, שנוא את מי שתכנן את הרכב, בשרשור הזה זאת פעם ראשונה ששמעתי את השם של עומרי בכלל, אין לי קשר למועדון של רנו (הלו זה בכלל לא קליאו ספורט באמת, זה 1.6 מוגדש).

 

 

המחשבה הראשונה, קצת על הפן הטכני (לא שאני איזה מכונאי דגול אבל פירקתי והרכבתי כבר רנו ספורט אחת), אני מכיר את רנו ואת השטויות שלהם ולמדתי כבר שבשביל לתקן משהו קטן צריך לפרק את הכל מסביב, וכשאני אומר הכל אני מתכוון להכל וכמובן ששום דבר לא חוזר למקום המקורי שלו.

בדקתי קצת ונראה שהחלק שנשבר נמצא לפני הרדיאטור ומי יודע מה צריך לפרק בשביל זה ?

 

אחרי זה חשבתי שוב, מכסה מנוע עקום מגיע לרוב רק כשיש פגיעה באחת הכנפיים או במכסה עצמו או בשלדה שמעקמת את כל האוטו, את המכסה אפשר לפרק ולהרכיב חדשים במקום ומהתמונות נראה שהנזק התרכז רובו בחלקו התחתון של הפגוש וכל מה שנשבר זה פלסטיקים שמנתבים אוויר לרדיאטור והאינטרקולר, האפילו השלדה שחלק מהפלסטיקים מחברים אליה לא נראת כאילו משהו נגע בה, פגיעה שתזיז את הכנף צריכה להיות יותר חזקה.

 

המחשבה הבאה, יותר מידי מגיבים מטעם שנשמעים תוקפניים מאוד ומכירים יותר מידי פרטים מה שמעלה את החשד שקרסו מנסים להפחיד\ לגרום לו לרדת מהרעיון\ להוציא אותו אשם יותר או לא יודע מה, בדקתי קצת גם אני ולא ראיתי שום קשר בינו לבין ביטוח רכב אז או שחפרתם יותר מידי או שבמקרה יצא לכם לדבר על המקרה הזה והעברתם הרבה מידי מידע לכאן.

 

עוד מחשבה ובאמת שמחברים כל מיני חלקים בפאזל הזה אפשר לעשות איזה קונספירציה סביב מישהו שהבין את גודל הטעות (ואגב בתנאים מסוימים היא יכולה להפוך לסבירה יחסית) ומנסה לברוח מזה או לשפר את העמדה שלו מול קרסו.

 

אני חושב שהדבר הכי טוב שאפשר להפיק מהשרשור הזה זה שבמידה ורכב חדש מקבל מכה בדרך אז לפני שמסכימים לבחון את כל הגורמים שיש מסביב ולא לקחת החלטות פזיזות, בשאיפה כמובן לבטל את העסקה אלא אם יש לכם איזה מניע נסתר ולא הגיוני כלשהו.

 

נ.ב. עומרי אני גם צריך עזרה עם חלקים

לא יודע מה אתכם, אבל אחרי קריאה של השרשור הזה אני בחיים לא ארכוש רכב מקרסו.

לא רק בגלל הסיכוי להיתקל במקרה מזלזל כמו שתיאר פותח השרשור, אלא גם כי אני לא רוצה ש"חברים של עמרי" ידעו את כל הפרטים על העיסקה האישית שעשיתי מול היבואן ואז יבואו להטיח בי האשמות במקרה כזה או אחר.

 

תהיה בטוח שחברים של עומרי ידעו דברים על רכישות שלך גם אם לא תקנה דרך קרסו, מדינה קטנה ובסופו של יום הכל מגיע לכולם בעיקר אם זה משהו עסיסי.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מוצא טענות כלפי ההתנהגות של פות"ש. לצערו, הוא החליט לסמוך על היבואן ולתת לו צ'אנס אבל לבסוף התאכזב וביטל את העסקה. לגטימי לגמרי.

גם אם ברגע המסירה, הרכב היה נראה מושלם אבל פות"ש מצא משהו קטן שלא לטעמו - זכותו לבטל.

ככל הנראה, מצב הרכב היה רחוק מלהיות מושלם ולכן נפתח הפוסט ולכן המילה ביזיון מופיעה פה.

להגיד שהוא יכול לדרוש תיקון חוזר ולהנות מרכב חליפי זה נחמד, אבל זה לא ריאלי וזאת חוצפה אפילו.

לפי ראות עיני - יש שתי אופציות כדי לתקן את המצב שנוצר:

א. הודאה בטעות,ביטול העסקה והחזרת כל הכסף ללקוח + פיצוי באם הוא שילם על השמאי.

ב. מסירת רכב חדש חדש + אבזור נוסף להרגשה הטובה של הלקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה סלבה ענית לי על מה שרציתי :)

 

שמח לשמוע שסוף סוף סיפקתי אותך :)

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד להיותך מקים המועדון - מה שאתה וחבורת המעודדות עושים ממש לא תורם לאף אחד.

 

תגובה הולמת ורצינית יותר במקום לשבת ולטפטף פה שעומרי הוא אחלה ועומרי הוא גבר ועומרי הציל מאות אלפים -

הייתה או:

א. תגובה של מנהל המותג.

ב. אם מנהל המותג רציני - אז היה מבקש להעביר דרכם מסר - שהעניין הגיע לתשומת ליבו ובסיום החג הוא יידאג לטפל בעניין לשביעות רצונו של הלקוח.

 

זה שהוא שולח אותכם, או גרוע יותר, אתם שולחים את עצמכם למשוך בקוקיות לא מוסיף כבוד לאף אחד.

בטח לא שאחד מספר לנו שהוא בכלל לא מדבר עם עומרי - אבל יודע את כל הפרטים מ"תחקיר".

והשני מודה שהוא נמצא בשיח מול אותו עומרי.

 

פישלתם. קורה. תמשיכו הלאה.

 

מבלי להעליב, לנסות להכפיש את הלקוח דרך כמה גרופיז - לא רציני.

 

אפילו תגובה כזאת:

הלקוח הזמין רכב שניזוק בשגגה לפני המסירה.

בתהליך של שקיפות מול הלקוח הדבר הוצג לו - ונקבע פיצוי שהיה מקובל עליו.

לצערנו, בעת מסירת הרכב הלקוח מצא פגמים נוספים והחליט לבטל את הרכישה.

 

אנחנו מצטערים על כך ונכבד את רצון הלקוח.

כמו כן אנחנו רוצים להבהיר שזהו מקרה נקודתי שאינו משקף את הנהלים וצורת העבודה בחברה.

 

וכולם היו סותמים את הפה ומוחאים לו כפיים.

דבר ראשון, אתה מתבקש לפנות אלי בכבוד. אנחנו מנסים לנהל דיון וניסוחים כמו "חבורת מעודדות" לא מקובלים. תודה.

 

דבר שני, היחיד שדיבר עם מנהל המותג זה אני ופרט למידע שפות"ש מסר לא קיבלתי שום מידע מעבר. שום נתון, שום מספר או כל פרט שקשור לעסקה מעבר לנתונים שהפות"ש פרסם. ככה שלהאשים את עמרי בחשיפת מידע קצת אבסורדי אבל מבחינת הפורום זה לגיטימי כי הוא לא נמצא כאן להגיב.

 

הדבר היחיד שיכול לשפוך אור על המצב הוא נתונים אודות הרכב בזמן המסירה שפות"ש לא מספק ועמרי לא יכול לספק בדיוק עקב הסעיף שאתם מאשימים אותו. פרט מידע זה קריטי להבין את מטרת השרשור.

 

עכשיו השאלה היא מה מטרת השרשור, שיימינג של קרסו או דיס המלצה לרכישת הרכב?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצלחתי להבין מה הערך של התמונות שמתארות את הנזק לפני התיקון.

 

אותי מעניין לראות תמונות אחרי התיקון כדי שאפשר יהיה להבין מדוע פות"ש טוען שהתיקון התבצע לא טוב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי מה שקורה כאן.

יש פה אחד בלהבות שטוען שאין סיכוי שהוא קיבל שירות לא טוב(אם בנאדם מגיע לקבל רכב והוא מטונף - זה שירות פח), ואחד אחר בן 36 שטוען שאם עדכנו אותך על מכה ברכב, וחלילה אמרת "יאללה בא לי על האוטו בכל זאת זה לא נשמע נורא, הם מוסך יבואן, הם יתקנו", אז זהו, יש להם מספר אינסופי של נסיונות תיקון והביצים של הלקוח אצל עמרי בידיים. סלבה, לא מבין מה אתה רוצה ממנו ובמה אתה מאשים אותו, הוא נתן להם צ'אנס לתקן - לדעתו זה לא מספיק טוב, הוא לא רוצה את הרכב והוא לא סומך עליהם לנסות שוב. איפה הבעיה?

 

אני מכיר את ההרגשה מקרוב, הכנסתי נירו למרכזי של קיה לתיקון מכה של תאונה, תיקון לא פשוט, אבל לא בלתי אפשרי.

קיבלתי אוטו עם מסקינגטייפ, אובר-ספריי ועבודת פחחות חלקית - הפח לא יושר עד הסוף בטענה שזה 'בלתי אפשרי', כאילו שעשו אותי באצבע.

הפחחים של היבואנים בארץ הם אנשי מקצוע בינוניים מאד מסתבר ולכן אני לא מופתע מרמת התיקון שקיבל הבחור.

 

סלבה, עם התוקפנות שלך - אתה תגיע רחוק, בהצלחה.

ועל כל המשרד חקירות הזה שפתחתם אתם צריכים להתבייש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו תגובה כזאת:

הלקוח הזמין רכב שניזוק בשגגה לפני המסירה.

בתהליך של שקיפות מול הלקוח הדבר הוצג לו - ונקבע פיצוי שהיה מקובל עליו.

לצערנו, בעת מסירת הרכב הלקוח מצא לטעמו פגמים נוספים והחליט לבטל את הרכישה, למרות נכונות החברה לבדוק הרכב ולתקן כל פגם אשר ידרוש תיקון. ...בלה בלה משהו לגבי הפיצוי.

מנהל המותג טיפל באופן אישי במקרה לכל אורך הדרך ועמד בקשר אישי עם הלקוח

אנחנו מצטערים על כך ונכבד את רצון הלקוח.

כמו כן אנחנו רוצים להבהיר שזהו מקרה נקודתי שאינו משקף את הנהלים וצורת העבודה בחברה.בלה בלה נחדד הנהלים להבא ונקפיד להמשיך להיות חברה מובילה שרואה לנגד עינייה את טובת הלקוח והשירות הינו נר לרגלה

לפיכך החלטנו כמחווה שירותית להעניק ללקוח - ......פיצוי מוגדל או רכב אחר או משהו אחר

 

וכולם היו סותמים את הפה ומוחאים לו כפיים.

הוספתי באדום כמה הערות שבטח היו מופיעות בסגנון זה או אחר.

השרשור הזה הוא הוכחה כמה אנחנו בארץ עדיין צרכנים פריירים וכמה הלקוחות בארץ הם כלי שרת בידי המוכרים ושמים עלינו פס אחד גדול. העובדה שלא חסרים פה אנשים שחושבים שהיבואן היה בסדר ואין מצב שבכל זאת הפעם טעה מראה כיצד שנים הרגילו אותנו לאכול לוקשים בכל הקשור לרכבים ושבכלל אנחנו צריכים להודות על זה שהסכימו למכור לנו רכב. היי, בעצם שאתה נכנס לחלק מסוכנויות הרכבים זו בדיוק ההרגשה שאתה מקבל.

 

זכותו המלאה של הלקוח לבטל בכל זמן נתון העיסקה ואף לתבוע המוכר או להיתבע על ידי המוכר על הביטול בניגוד להסכם.

 

רכב במחיר כזה וכל רכב בארץ ידוע שהוא עסקה רגשית למדי לכל לקוח וכל לקוח סביר היה מתעצבן לגלות שהרכב עבר תאונה ובטח ובטח לא קיבל תיקון לא פחות ממושלם כפי שהרכב יצא מהמפעל כולל חלון נקי. קשה לי בכלל לדמיין אדם אחר שהיה בא ורואה הרכב ככה אחרי התיקון ולא היה אומר להם במקום שקו לי ~+^# אתם והרכב שלכם. דווקא ברכב כזה היית מצפה שלכאורה מישהו ידאג ויטפל באופן אישי בנושא ש- רגע לפני שהרכב נחשף בפני הלקוח - שהכל לא פחות ממושלם ואולי אפילו עם איזו מחווה שירותית נוספת בהפתעה. כי אז היו מקבלים לא שרשור "ביזיון" אלא שרשור משהו בסגנון "טעו אבל עשו מעל ומעבר לתקן המצב, סיפורו של לקוח מרוצה עם רכב חבל"ז"

 

ברור לחלוטין שהתגובה של הלקוח בחלקה מוגזמת וזה מובן לחלוטין מבחינת נקרא לזה סערת הרגשות שלו. אבל דווקא בפורום רכב אז אפשר לסנן היטב את הפרטים שסביר שנכונים והמקרה נראה לא הכי טוב. מבלי להתייחס למקרה הספציפי וליבואן הזה - מישהו באמת יופתע בארץ לשמוע שרכב חוזר מתיקון לא במצב מושלם?!. בחייכם, תפסיקו להיות תמימים.

 

לגבי המוכר עצמו ומוכרים באופן כללי - מוכר שיש לו 100% שביעות רצון טובה זה חריג ונדיר ואפילו חשוד למדי. אז במקרה הזה פשוט לא הצליח להם. מקווה לצורך העניין שפותח השרשור מייצג רק 1% מהלקוחות שלהם. בגלל זה תגובה אפשרית כמו שכתב Nakamichi היא נכונה ומעבר לזה למוכר אין הרבה מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מי צודק פה (חסרים פרטים) אבל הלקוח תמיד צודק (עד ששופט יגיד אחרת) .

זו נקודת ההנחה גם אם הלקוח קנטרן/נצלן וכו. אם אתם זוכרים היה פה מקרה עם לקוח לא מרוצה של אורן שירותי רכב בנושא החלפת בולמים. לא עזר לאורן שום דבר. צדק/לא צדק: אחרי שרשור ארוך פה: אורן החזיר בסוף ללקוח את הכסף (למרות שכנראה המוסך שלו צדק באותו מקרה).

 

אבל מבחינה טכנית מה שלי מפריע בשרשור זה הפער הבלתי נתפס בהערכות שמאים וכמה ניתן להסתיר ב 0.5٪ המותרים.

מילא אם שמאי אחד היה אומר 110 והשני אומר 120... הייתי מבין.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי איך שזה נראה לי הבן אדם בא לתאר חוויה לא נעימה,אמר שוויתר על הרכב ושמי שיקנה אותו שיבדוק ב7 עיניים כי התיקון שעשו לו היה לא איכותי.

לי זה נשמע הגיוני, ההתקפה עליו הרבה פחות.

 

לשים 170 אלף על קליאו ולקבל רכב עקום ומטונף זה בזיון.

בטח שזה בא ממותג נישה שמנסה למתג את עצמו שונה.

גם לקבל ככה קורולה זה בזיון,לא רואה פה שיימינג

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת מזמין את נציגי רנו ספורט או קרסו למסור תגובה מסודרת.

חברים - חבל שאתם לא פעילים כאן.

כמה שחקנים בעולם הרכב בארץ דווקא מצאו סיבות להיות פעילים ומעורבים בפורום, כל אחד מהם באופן שונה בהתאם לתפיסתו, אתם גם מוזמנים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, אתה מתבקש לפנות אלי בכבוד. אנחנו מנסים לנהל דיון וניסוחים כמו "חבורת מעודדות" לא מקובלים. תודה.

 

דבר שני, היחיד שדיבר עם מנהל המותג זה אני ופרט למידע שפות"ש מסר לא קיבלתי שום מידע מעבר. שום נתון, שום מספר או כל פרט שקשור לעסקה מעבר לנתונים שהפות"ש פרסם. ככה שלהאשים את עמרי בחשיפת מידע קצת אבסורדי אבל מבחינת הפורום זה לגיטימי כי הוא לא נמצא כאן להגיב.

כבודו, תרשה לי לקחת את דבריך בערבון מוגבל. אף אחד לא 'יוצא' על פותח האשכול כמו שאתה וחבר נוסף במועדון יצאתם עליו אם לא היה לך מידע נוסף שלנו אין אותו.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מפספס משהו? פות"ש פרסם תמונות של הרכב אחרי התיקון? כי עברתי על השרשור ואפילו קראתי את התגובות, אבל תמונות לא ראיתי.

 

עכשיו, א', אני לא חושב שיש פה מישהו אחד שחושב שהיבואן התנהל בצורה תקינה. אם רכב חוטף מכה בבונדד ומבטיחים לתקן אותו למצב חדש, יואילו ויתקנו אותו למצב חדש. כל דבר פחות מזה הוא אי עמידה בהסכם ועילה לביטול גם אם זה הניסיון ה-604 לתקן. בעצם במיוחד אם זה הניסיון ה-604. מה על הלקוח לעשות במקרה כזה? נתון לחלוטין להחלטתו, ואף אחד פה שלא יחשוב לרגע להחליט עבור מישהו אחר מה הוא היה צריך לעשות, במעמד המסירה או במעמד שיחת הטלפון בה הודיעו לו על המכה.

 

ב', למסור רכב לא נקי זה... לא יודע אם ביזיון זאת המילה שאני הייתי בוחר בה, אבל זה ללא ספק עלבון, שלא לומר יריקה בפנים. על זה אני מבין לחלוטין הקשחת עמדות מצד פות"ש. הם לא מתאמצים לשניה עבורי, אני לא אתגמש במילימטר עבורם.

 

ג', כל זה נכון, במידה ומה שפות"ש מתאר הוא אכן העובדות. אם הרכב באמת לא תוקן למצב חדש, מגיע לקרסו את מלוא ההשמצה.

 

הבעיה שלי היא, שלא ראינו עדיין, חוץ מהתמונה של שמשה מלוכלכת (אבל במצב הרבה פחות גרוע מהתיאור של "אי אפשר לנהוג הביתה כי לא רואים דרכה שום דבר"), שום דבר וחצי דבר שתומך בטענות. כלום. האם אני חושב שיש מצב שכל מה שפות"ש סיפר הוא נכון? כן. האם יכול להיות שהכל ניפוח מחוץ לפרופורציה כי "מסרתם לי רכב מלוכלך עכשיו ראו תראו אין אני אז**ן אתכם!"? אפשרי באותה מידה.

 

כשבא לפורום מישהו ומתחיל ללכלך על מוסך, כולם פה קופצים ישר ומבקשים קבלות ותיעוד ומה לא, אבל כשמלכלכים על יבואן פתאום כולם מתהפכים? קצת צבוע.

 

האם אני אוהב את קרסו? פפףףףף אפילו לא קרוב. ואם המקרה הזה באמת נכון - כמו שכבר אמרתי - מגיע להם את כל ה"פרגון". אבל אתם לא חושבים שלפני שמשחיזים את הקלשונות כדאי אולי לוודא שאנחנו הולכים לשרוף את המכשפה הנכונה?

 

השרשור ננעל בזאת ויימחק בעוד שבוע. למה? כי אנחנו בעד ביקורת, כשיש לה מקום. אם פות"ש רוצה למנוע את המחיקה, הוא מוזמן לשלוח לי בהודעה פרטית תמונות של הרכב לאחר התיקון ואני בשמחה אפתח אותו ואצטרף בששון לביקורת הנוקבת כלפי קרסו.

 

יתרה מזו, גם אני, כמו דיסקו, מזמין את נציגי קרסו להגיע ולהגיב בלשונם על המקרה. כבר היינו עדים לא אחת למקרים בהם תגובות של משתמשים התהפכו ב-180 מעלות אחרי תגובת העסק.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסירטון קשה לראות מרווחים בטמבון וגם השמשה הקדמית בכלל לא במצב שלא רואים כלום. לדעתי היבואן באמת בא לקראתך בסיפור וגם עוד זה שאמרו בכלל שהיה נזק ולא הסתירו מה שקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ת'שמע... על השמשה שרואים בסרטון כתבת, ואני מצטט:

"עזוב, אתה מקבל רכב עם שמשה מטונפת בקטע שאתה לא יכול לנהוג ככה חזרה הביתה, אין יותר מזלזל מיזה."

 

מצטער, לי אישית קצת קשה לקחת אותך ברצינות כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...