Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סלבה, העובדה שפות"ש הסכים "לזרום" עם התיקון - מחייבת אותו לקחת את הרכב "בכל מחיר" ?

 

כי אם הבנתי נכון:

אתה מצפה ממנו שהוא יחזור וישלח את זה עוד פעם לפחחות,

בתקווה שיצא תקין,

משם לפוליש ווקס,

ואז להגיע עם שמאי (על חשבונו? או זה חלק מה5,600 פיצוי?) ,

להגיש בקשה שיאשרו פיצוי פי 12 ממה שהציעו (אם אני לא טועה 0.5 אחוז לעומת 6 אחוז זה פי 12),

לקבל הצעה נגדית,

ליצור קשר עם השמאי להמשך טיפול,

לתת הצעה נגדית או לאשר,

לחכות לקרסו ובמידה והכל אושר - והעבודה סוף סוף נראית טוב - אז לקחת ?

 

קצת מצחיק

 

נ.ב

לא שוכח את מה שאמרת, בזמן הזה הוא "יהנה" מרכב חלופי.

 

נ.ב.2.

מה מעצבן אותך בכך שהיבואן (קרסו?) היה צריך לתקן את הרכב ?

הוא היה מחזיר אותו לשולח ? לא מתקן אותו ?

במה פות"ש גרם לו נזק ?

איפה בדיוק קרסו (או אתה כצרכן של קרסו) נפגעתם ? אני קצת מפספס כאן משהו

 

קראת את השרשור מההתחלה? איפה רשמתי שזה מחייב אותו לקחת? להיפך הוא הנכון ייעצתי לו לדרוש תיקון לשביעות רצונו.

פוליש ווקס רוב האנשים שקונים רכב יקר עושים דיטיילינג לכן עדיף אולי בכלל שלא יגעו והוא יעשה איפה שבא לו.

ולגבי שמאי כנראה שפספסת הוא כבר שילם לשמאי ולקח שמאי על חשבונו.

לגבי הנ.ב שרשמת לא זכור שרשמתי שהוא יהנה מרכב חילופי אלא רשמתי שהוא צריך לדרוש רכב חילופי.

לגבי נ.ב 2 שלך אני לא מבין מה אתה רוצה, אותי לא מעצבן כלום דווקא להיפך זה נראה שהתגובות שלי מעצבנות פה אנשים רבים כי התגובות שלי בניגוד לדעתם.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דורון פה אתה טועה! דווקא ברגע שהוא התחמק זה עוד יותר סיקרן אותי ולכן התחלתי לבדוק לעומק את כל המקרה.

 

אין פה מגיבים מטעם קרסו, אני וסלבה חברים במועדון rs ישראל ובעלים של קליאו ספורט. כמו כן, שנינו מכירים ונהנינו משירות שניתן לנו ע״י עמרי ולכן כל העסק נראה מוזר ושנינו התעניינו במה שקרה.

 

ברצינות, שתפו איך בודקים את המקרה לעומק, בשבת.

פונים ליחצ של רנו? אם אני אפנה אני גם אקבל תשובות על העסקה? על הרכב?

פונים למנהל המותג? למי פונים כשרוצים לקבל תשובות על עסקה של צד ג'

 

במקום קרסו הייתי מבקש משניכם לחדול מטיפול במקרה, ופונה ישירות ללקוח שלי להגיע איתו להסכמה מלאה שבסופה הוא מרוצה ומחייך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלבה, העובדה שפות"ש הסכים "לזרום" עם התיקון - מחייבת אותו לקחת את הרכב "בכל מחיר" ?

 

כי אם הבנתי נכון:

אתה מצפה ממנו שהוא יחזור וישלח את זה עוד פעם לפחחות,

בתקווה שיצא תקין,

משם לפוליש ווקס,

ואז להגיע עם שמאי (על חשבונו? או זה חלק מה5,600 פיצוי?) ,

להגיש בקשה שיאשרו פיצוי פי 12 ממה שהציעו (אם אני לא טועה 0.5 אחוז לעומת 6 אחוז זה פי 12),

לקבל הצעה נגדית,

ליצור קשר עם השמאי להמשך טיפול,

לתת הצעה נגדית או לאשר,

לחכות לקרסו ובמידה והכל אושר - והעבודה סוף סוף נראית טוב - אז לקחת ?

 

קצת מצחיק

אני קראתי הכל מהתחלה, ולכן ציינתי (החלק המודגש בציטוט) שכל האמור תקף במידה והוא "זרם" עם התיקון (ובכל ההודעות בהם חלקת על דעותיו של פותח השרשור, ציינת כי זה אך ורק כי הוא הסכים לזרום עם התיקון).

 

החלק באדום זוהי שאלתי:

האם פות"ש צריך לעבור את כל זה, על מנת לקבל רכב תקין, שהוא שילם עליו במיטב כספו (מינוס 5,600 שהם 0.5%) ?

 

 

ואני עוד פעם אציין, שאני לא רואה היכן קרסו נפגעו.

ואני גם לא רואה היכן בעלי הקליאו טרופי נפגעו.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, דבר אחד אני לא מבין. כאשר מדובר על רכב שקשור לקונצרן צ'מפיון אף אחד לא מבקש תמונות והוכחות בחוצפה העוברת את הטעם הטוב.

 

כולם פה נציגים של קרסו ? או שאני טועה ?

 

מה שמפתיע רוב המשתתפים באשכול הכניסו את פותח האשכול למצב מגננה למרות שהוא לא אשם בכלום אלא רצה להוציא ממכיסו סכום כסף של 170K על רכב חדש.

 

הזוי...

קרסו זה סמל"ת החדשה.

בסמל"ת, כשהתפוצצו דשבורדים והיבואן שלח את הלקוחות לחפש את החברים שלהם, ישר המעריצים זעקו חמס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם,

תקשיב לסלבה ...

פספסת את הרכבת פעם אחת עם נאיביות .

 

מעכשיו תהיה חכם ותסרב לתיקון חוזר.

 

אחר יאשימו אותך שאיך לא ניבאת שגם תיקון חוזר לא יצליח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצינות, שתפו איך בודקים את המקרה לעומק, בשבת.

פונים ליחצ של רנו? אם אני אפנה אני גם אקבל תשובות על העסקה? על הרכב?

פונים למנהל המותג? למי פונים כשרוצים לקבל תשובות על עסקה של צד ג'

 

במקום קרסו הייתי מבקש משניכם לחדול מטיפול במקרה, ופונה ישירות ללקוח שלי להגיע איתו להסכמה מלאה שבסופה הוא מרוצה ומחייך.

 

כאחד ממקימי המועדון יש לי קשר ישיר למנהל המותג.

כשבעלי קליאו היו צריכים עזרה פניתי אליו במטרה לעזור (כי השירות מעבר לעמרי לא להיט) ואכן עזרתי.

כנ״ל הפעם.

 

שים לב, את התמונות והדו״חות אני מבקש מפות״ש שכן לא במקום וגם לא יביאו לי מידע כזה.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה אתכם, אבל אחרי קריאה של השרשור הזה אני בחיים לא ארכוש רכב מקרסו.

לא רק בגלל הסיכוי להיתקל במקרה מזלזל כמו שתיאר פותח השרשור, אלא גם כי אני לא רוצה ש"חברים של עמרי" ידעו את כל הפרטים על העיסקה האישית שעשיתי מול היבואן ואז יבואו להטיח בי האשמות במקרה כזה או אחר.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק בגלל הסיכוי להיתקל במקרה מזלזל כמו שתיאר פותח השרשור, אלא גם כי אני לא רוצה ש"חברים של עמרי" ידעו את כל הפרטים על העיסקה האישית שעשיתי מול היבואן ואז יבואו להטיח בי האשמות במקרה כזה או אחר.

זה הדבר שהכי בלט לי לעין במשך כל הסיפור הזה.

זה נחמד שיש מועדון, ונחמד אפילו יותר שחבריו מנסים לעזור.

אבל עצם העובדה שאדון עמרי מרשה לעצמו לחלוק מידע עם אנשים שאינם עובדי קרסו, לגבי טיפול שוטף בלקוח, שנמצא בעיצומו, אצלי אישית מדליק 3 נורות אדומות.

 

אם עמרי רוצה לתת תגובה, ולשתף אותנו בנקודת המבט שלו אנחנו נשמח. אבל לחלוק מידע ופרטי אירוע עם צד ג' ולהמשיך להסתתר בצללים מרגיש לי סופר מלוכלך.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אתם סתם מאשימים פה את עומרי הוא לא דיבר איתי רבע מילה! ולבדוק פרטים לגבי המקרה זו לא בעיה בכלל לאור העובדה שהמקרה פורסם פה ובפייסבוק של אדם, משם הדרך היא קצרה לבירור פרטי המקרה ובשביל זה לא צריך את עומרי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה אתכם, אבל אחרי קריאה של השרשור הזה אני בחיים לא ארכוש רכב מקרסו.

לא רק בגלל הסיכוי להיתקל במקרה מזלזל כמו שתיאר פותח השרשור, אלא גם כי אני לא רוצה ש"חברים של עמרי" ידעו את כל הפרטים על העיסקה האישית שעשיתי מול היבואן ואז יבואו להטיח בי האשמות במקרה כזה או אחר.

 

זה באמת דבר הזוי מה שקורה פה, אני חושב שהכוונות של עומרי בסך הכל טובות והוא ניסה להסביר על המקרה לחברי הפורום שפנו אליו כדי שלמור על השם הטוב של החטיבה אבל זה מצב אבסורדי שאנשים שמדברים איתו פתאום חוזרים לפה בהאשמות, צועקים על לקוחות ומדברים בשמו.

 

חבר׳ה אתם רחוקים מלהיות יח״צ או להבין ביחסי ציבור, אם אתם באמת אוהבים את עומרי עדיף לכם לא לעשות נזק בשמו ולריב פה עם הלקוחות שלו, פשוט מביך העסק הזה.

 

עומרי, אם אתה קורא את זה מאוד מומלץ לך ליצור משתמש תחת שמך או תחת קראסו ספורט כדי למנוע סיטואציות מביכות כאלה וכדי שגורמים מצד ג׳ לא ידברו בשמך.

 

סלבה, לפחות משתמש אחד פה אמר שהוא בירר על המקרה והביא פרטים על מה שקרה (בלם יד מורד), זה לא נכון מה שאתה אומר.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד ממקימי המועדון יש לי קשר ישיר למנהל המותג.

כשבעלי קליאו היו צריכים עזרה פניתי אליו במטרה לעזור (כי השירות מעבר לעמרי לא להיט) ואכן עזרתי.

כנ״ל הפעם.

 

שים לב, את התמונות והדו״חות אני מבקש מפות״ש שכן לא במקום וגם לא יביאו לי מידע כזה.

 

עם כל הכבוד להיותך מקים המועדון - מה שאתה וחבורת המעודדות עושים ממש לא תורם לאף אחד.

 

תגובה הולמת ורצינית יותר במקום לשבת ולטפטף פה שעומרי הוא אחלה ועומרי הוא גבר ועומרי הציל מאות אלפים -

הייתה או:

א. תגובה של מנהל המותג.

ב. אם מנהל המותג רציני - אז היה מבקש להעביר דרכם מסר - שהעניין הגיע לתשומת ליבו ובסיום החג הוא יידאג לטפל בעניין לשביעות רצונו של הלקוח.

 

זה שהוא שולח אותכם, או גרוע יותר, אתם שולחים את עצמכם למשוך בקוקיות לא מוסיף כבוד לאף אחד.

בטח לא שאחד מספר לנו שהוא בכלל לא מדבר עם עומרי - אבל יודע את כל הפרטים מ"תחקיר".

והשני מודה שהוא נמצא בשיח מול אותו עומרי.

 

פישלתם. קורה. תמשיכו הלאה.

 

מבלי להעליב, לנסות להכפיש את הלקוח דרך כמה גרופיז - לא רציני.

 

אפילו תגובה כזאת:

הלקוח הזמין רכב שניזוק בשגגה לפני המסירה.

בתהליך של שקיפות מול הלקוח הדבר הוצג לו - ונקבע פיצוי שהיה מקובל עליו.

לצערנו, בעת מסירת הרכב הלקוח מצא פגמים נוספים והחליט לבטל את הרכישה.

 

אנחנו מצטערים על כך ונכבד את רצון הלקוח.

כמו כן אנחנו רוצים להבהיר שזהו מקרה נקודתי שאינו משקף את הנהלים וצורת העבודה בחברה.

 

וכולם היו סותמים את הפה ומוחאים לו כפיים.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכשראיתי את השרשור עשיתי שיעורי בית ומהיכרות עם מנהל המותג שעוזר ועזר להמון אנשים היה נראה לי חשוד כל הסיפור הזה ולכן ביררתי ולא רשמתי דברים ללא ביסוס.

 

 

סלבה למה אתה מתכוון בהודעה הזו שעשית שיעורי בית וביררת את המקרה?

 

אל תיתמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם, אני שמח שפתחת את השרשור הזה.

 

נתת לנו לראות אילו אנשים חושפים את עורם כאשר זה נוגע לאינטרסים האישיים שלהם.

 

אין אדם אחד שהיה מסכים לקבל כך רכב, בייחוד לאור התקלה שקרתה, להפך אדם עשה טעות שבכלל אישר תיקון "זה חשף את כל הריקבון".

 

כולם בדיעבד יודעים לבקר.

עריכה אחרונה על ידי belior
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלבה למה אתה מתכוון בהודעה הזו שעשית שיעורי בית וביררת את המקרה?

 

אל תיתמם.

דורון כמו שרשמת ורשמו פה הרבה אחרים כמו שאדם לא חייב פה הסברים לאף אחד אז גם אני לא חייב לאף אחד שום הסבר ושום הוכחות! לא עניינך מה בדקתי ואילו שיעורי בית עשיתי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...