Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני עושה מטומטם? נראה שאתה חושב שכולם פה מטומטמים ויפגינו חיבה כלפיך.

אתה שוכח שאתה הסכמת על התיקון ועל גובה הפיצוי! אתה בעצמך!

רשמתי לך שלא לגטימי תתחיל לקרוא את כל מה שאני רושם! וגם רשמתי לך שתבוא עם השמאי שלך לקבלת הרכב בשביל זה שילמת לו אז שירים את התחת שלו מהכסא ויבוא איתך לראות את הרכב בזמן הקבלה רק בגלל הסיבה שככל הנראה שאתה לא פחח ולא מבין בזה.

לגבי גובה הפיצוי אפילו אל תזכיר את זה, ברגע שהסכמת לזה זה אבוד ותבוא רק לעצמך בטענות.

ושוב לא תוקן לשביעות רצונך תדרוש תיקון חוזר ותבוא עם השמאי שלך לקבל את הרכב ובזמן הזה תדרוש רכב חילופי.

אתה לא רוצה להיות במצב הזה לא היית צריך להסכים מלכתחילה לזה או לדרוש יותר, עכשיו תבוא רק לעצמך בטענות ואל תעשה ממני מטומטם.

כל העסק פה מריח כמו שיימינג על גבי דפי האינטרנט ונראה מאוד ילדותי בעיני, לפי דעתי היה אפשר לסגור את כל הבלאגן הזה בדלתיים סגורות בפגישה עם מנהל המותג לשביעות רצונך המלאה.

אני מסיים כאן את הדיון כי הבנתי מול מי יש לי עסק ושיהיה לך המון בהצלחה בהמשך והלוואי שהכל ייפתר לשביעות רצונך.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוקיי אז איפה הבעיה? הסכמת לתקן, הסכמת לגובה הפיצוי, לא תוקן לטעמך אז מבקשים שיתקנו שוב ומבקשים רכב חילופי בכל הזמן הזה שאתה ממתין לתיקון.

כן זה מעצבן ומרתיח אבל זה המצב ואתה הסכמת לזה מההתחלה ואין לך הרבה ברירות רק לדרוש תיקון ראוי שיאושר על ידי השמאי שלך שאתה הבאת ורכב חילופי בזמן המתנה הזה.

 

אתה לא יורד לסוף דעתו של פותח האשכול,

הוא היה יותר מבסדר כשהסכים לתקן והפיצוי משקף את הנזק שנגרם.

 

תשאל את הנפשות הפועלות בקרסו אם זהו הסטנדרט שבו משחררים רכב חדש, רנו ספורט בפרט.

אתה מוכר רכב נישה, במחיר סופר פרימיום יחסית לגודל ולקטגוריה, הדבר האחרון שצריך לעשות זה לאכזב את הלקוח הזה. וכאן עולה רושם שאת המינימום לא הצליחו לבצע, ולאף אחד לא אכפת.

אם אני מנהל את המותג שלא מוכר אלפים ואפילו לא מאות בשנה אז כל רכב שתהליך המכירה/מסירה חורג מהנורמה היה עובר דרכי. כולל שיחה עם הלקוח ובדיקה של הרכב לפני מסירה.

א ב של שירות ללקוח.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לגטימי ביותר וזו הסיבה האמיתית שלדעתי זה מה שקרה בפועל.

אם הוא הסכים מלכתחילה על התיקון ותיקנו עקום שלא לטעמו אז לא מקבלים ודורשים תיקון חוזר עד שיהיה לטעמו כי הרי הוא הסכים מההתחלה לתיקון הזה.

וכל קו אפשר ליישר, תאמין לי שיש לי ניסיון רב בפחחות וצבע, כן אולי זה ייקח יותר מכמה שעות אבל בסופו של דבר מיישרים הכל.

אני אישית לא הייתי מוכן שיתקנו שוב.(האמת שגם בתחילה לא הייתי מוכן לתיקון).

סה"כ זה רכב חדש, להתחיל להתרוצץ איתו אצל הפחחים? - לא סביר

הייתי מחזיר להם את ה 5600 ש"ח ומבקש רכב חדש "על אמת"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ברור לי מאוד עם מי אני מדבר כרגע.

בכל אופן, לגבי הפיצוי, לא בא בטענות, פשוט

לא הסכמתי לקבל את הרכב במצב שהגיע לסוכנות.

אני לא צריך שהשמאי שלי יגיע איתי בשביל להחליט אם לקחת או לא לקחת את הרכב, הרכב כרגע עקום,

וכדי שתמכור אותו רצוי מאוד שתכבד את עצמך לפני ותעשה לו תיקון הולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך על זה - לא אמורים לקרוא לך לקחת רכב אחרי תיקון שהוא במצב לא 100% תקין אחרי תיקון.

 

אני כבר למדתי על בשרי מה זה מוסך פחחות של יבואן(יבואן אחר, אבל יבואן) והציפייה שלך לעבודת פחחות מהוללת רחוקה מהמציאות, אבל תיתן להם הזדמנות אולי עם קצת לחץ הם ידאגו לעשות את התיקון כמו שצריך.

 

להבא? בטח אם נקבע נזק של 6% לרכב - לא להסכים לקבל אותו ללא קשר לשום פיצוי, למה לקבל רכב אחרי ירידת ערך כזאת? לא כדאי לבקש מהיבואן רכב אחר מהסטוק או לחכות שיגיע רכב חדש על האוניה? בלי הנזק?.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם, אתה יכול להעלות לכאן תמונות של הרכב כפי שהוא היה במעמד המסירה, אם יש לך כאלה?

 

אני חייב להגיד שמאופי התגובות שלך לאנשים מתקבל אצלי הרושם שאתה מתעצבן בקלות, והייתי שמח לראות האם הרכב אכן היה במצב של "פנס קדמי בולט החוצה, סווירלים בכל הרכב ושמשה שאי אפשר לראות דרכה".

 

אם מה שאתה מספר נכון עובדתית, זה באמת חתיכת מחדל, במיוחד במערכת שמוסרת רכב וחצי בחודש, ומי שאחראי על זה צריך לתת הרבה מאוד תשובות. אבל משום מה יש לי תחושה שהתיאור שלך טיפ-טיפה מוגזם. אשמח אם תוכל להוכיח לי שאני טועה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח ש99% מהחברים בפורום אפילו לא היו מוכנים לקחת רכב משומש ממיגרש אחרי התמונות שראינו- אז לקחת בתור רכב חדש בניילונים ב170K?

אנשים לא מוכנים ליקנות מוצרים שהיו בתצוגה ללא שריטה/אריזה פתוחה כי זה לא חדש מבחינתם- אז רכב שעבר תאונה לפני מסירה ושופץ ושופשף? לא תודה.

 

אל תסכים לקבל את הרכב ושיהיה להם בהצלחה במכירה בתור 0 ק"מ אחרי קיצוץ רציני במחיר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה, יש לי הכרות אישית מעמיקה עם עמרי, מנהל חטיבת הספורט של קרסו.

מהניסיון שלי ושאר חברי המועדון שלנו, עמרי יצא מגדרו ועשה כל פעולה אפשרית לעזור לכל אחד ואחד מאיתנו. כמו כן, אני מכיר את התנהלות הכוללת של היבואן וכאן חייב לציין שבחטיבת הספורט המצב שונה שכן מנהל המותג מציג רמת שירות גבוהה במיוחד.

 

ביררתי קצת אודות ההתרחשות דרך אנשים צד ג' שמכירים את האירוע. אכן, הייתה מכה קלה שהרכב חטף עקב טעות אנוש (בלם יד שלא הורם ששבר מעט את הפגוש. הכל תוקן למצב כמו חדש), מיד עם האירוע פות״ש עודכן לגבי הכל ותיאמו איתו את המשך ההתנהלות והטיפול.

 

באופן לא ברור לי, השמאי של קרסו קבע ירידת ערך של חצי אחוז (צביעה והחלפה של חלק בודד) והשמאי של פות״ש קבע ירידה של 6%. הכי מפתיע אותי בכל הסיפור הוא שהשמאי של פות״ש כלל לא ראה את הרכב.

 

לא בא לתקוף את פות״ש ולהגן על קרסו אבל בינתיים הדיון הזה ללא תמונות או נתונים מספריים מציג שקיפות מצד היבואן ושיימינג מבחינת פות״ש.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה, יש לי הכרות אישית מעמיקה עם עמרי, מנהל חטיבת הספורט של קרסו.

מהניסיון שלי ושאר חברי המועדון שלנו, עמרי יצא מגדרו ועשה כל פעולה אפשרית לעזור לכל אחד ואחד מאיתנו. כמו כן, אני מכיר את התנהלות הכוללת של היבואן וכאן חייב לציין שבחטיבת הספורט המצב שונה שכן מנהל המותג מציג רמת שירות גבוהה במיוחד.

 

ביררתי קצת אודות ההתרחשות דרך אנשים צד ג' שמכירים את האירוע. אכן, הייתה מכה קלה שהרכב חטף עקב טעות אנוש (בלם יד שלא הורם ששבר מעט את הפגוש. הכל תוקן למצב כמו חדש), מיד עם האירוע פות״ש עודכן לגבי הכל ותיאמו איתו את המשך ההתנהלות והטיפול.

 

באופן לא ברור לי, השמאי של קרסו קבע ירידת ערך של חצי אחוז (צביעה והחלפה של חלק בודד) והשמאי של פות״ש קבע ירידה של 6%. הכי מפתיע אותי בכל הסיפור הוא שהשמאי של פות״ש כלל לא ראה את הרכב.

 

לא בא לתקוף את פות״ש ולהגן על קרסו אבל בינתיים הדיון הזה ללא תמונות או נתונים מספריים מציג שקיפות מצד היבואן ושיימינג מבחינת פות״ש.

 

לפי התמונה שהועלתה בעמוד הראשון, נראה לי שנתת פה תיאור לא הכי מדוייק, וזו תמונה לפני התיקון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה קרסו צריכים להגיב דרכך ולא בעצמם.

לנושא, קודם כל כמו שhwgeek אמר, אנשים פה נלחמים על טלויזיה שקנו ב1000 שקל ואם יגידו להם שהיא עברה החלפה של חלק מסכן הם ילחמו לקבל חדשה, למה שפות"ש יסתפק ברכב של 170 אלף שקל אחרי תאונה שלא תוקן כמו שצריך?

כן אגיד שעד שאין תמונה של התיקון אי אפשר לדעת אם זה באמת ככה או שסתם היה התחרטות של פות"ש ומנסה להשיג פה עוד קצת מומנטום והפעלת לחץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיאור מדויק לחלוטין, התמונה אכן מלפני התיקון.

כל אדם יכול להבחין בכל מה שציינתי, אני מאמין שבתמונות פחות, למרות שכמו שאמרתי הכל מתועד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה קרסו צריכים להגיב דרכך ולא בעצמם.

לנושא, קודם כל כמו שhwgeek אמר, אנשים פה נלחמים על טלויזיה שקנו ב1000 שקל ואם יגידו להם שהיא עברה החלפה של חלק מסכן הם ילחמו לקבל חדשה, למה שפות"ש יסתפק ברכב של 170 אלף שקל אחרי תאונה שלא תוקן כמו שצריך?

כן אגיד שעד שאין תמונה של התיקון אי אפשר לדעת אם זה באמת ככה או שסתם היה התחרטות של פות"ש ומנסה להשיג פה עוד קצת מומנטום והפעלת לחץ.

 

קרסו לא מגיבים דרכי. לי זה נראה מוזר כי אני מכיר אישית את מנהל החטיבה וההתנהלות הזאת לא מתאימה לו.

אם להשאיר את התשובה לעצמי או לפרסם כאן - בחרתי לפרסם כאן על סמל דעת בלבד.

 

עזרתי בהקמת המועדון ולכן יש מספר אנשים שעזרתי להם באופן הזה. ולכן התעניינתי במה שקרה וקיבלתי תשובה אחרת.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיאור מדויק לחלוטין, התמונה אכן מלפני התיקון.

כל אדם יכול להבחין בכל מה שציינתי, אני מאמין שבתמונות פחות, למרות שכמו שאמרתי הכל מתועד.

 

זה לא היה ברור מהתמונות שהעלאת שהנזק הוא לפני התיקון, אם יש תיעוד של אחרי התיקון למה אתה מפחד מהעלות אותו?.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיאור מדויק לחלוטין, התמונה אכן מלפני התיקון.

כל אדם יכול להבחין בכל מה שציינתי, אני מאמין שבתמונות פחות, למרות שכמו שאמרתי הכל מתועד.

 

האם "התיאור מדויק לחלוטין" יחליטו הקוראים, לאחר שיראו את התמונות אחרי התיקון. ברור שהתמונות שהועלו הן לפני התיקון, לכן אין להן ערך אמיתי. להיפך, רואים בהן שהנזק לא חמור.

 

למען הסר ספק - אני לא שופט או מחליט בשביל פות"ש אם הוא היה צריך לקבל את הרכב או לא. זאת לגמרי החלטה שלו. מבחינתי גם אם הוא מסרב לקבל את האוטו כי הנייר על הרצפה איפה שהדוושות היה לבן ולא חום, זכותו המלאה.

אני מנסה להבין האם פתיחת שרשור "בזיון" היא במקום בהתאם לשירות שקיבל. אם זה אכן כמו שהוא מתאר, אכן ביזיון, אם לא, לא. לכן צריך לראות תמונות. אחרת השרשור יישאר בגדר אמירות בעלמא וייערך/ימחק. אנחנו לא במה לשיימינג חסר בסיס, אנחנו לגמרי במה לליבון מחלוקות מובססות עובדות ו/או מקום לחוות דעת שליליות כשהן מגובות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה, יש לי הכרות אישית מעמיקה עם עמרי, מנהל חטיבת הספורט של קרסו.

מהניסיון שלי ושאר חברי המועדון שלנו, עמרי יצא מגדרו ועשה כל פעולה אפשרית לעזור לכל אחד ואחד מאיתנו. כמו כן, אני מכיר את התנהלות הכוללת של היבואן וכאן חייב לציין שבחטיבת הספורט המצב שונה שכן מנהל המותג מציג רמת שירות גבוהה במיוחד.

 

ביררתי קצת אודות ההתרחשות דרך אנשים צד ג' שמכירים את האירוע. אכן, הייתה מכה קלה שהרכב חטף עקב טעות אנוש (בלם יד שלא הורם ששבר מעט את הפגוש. הכל תוקן למצב כמו חדש), מיד עם האירוע פות״ש עודכן לגבי הכל ותיאמו איתו את המשך ההתנהלות והטיפול.

 

באופן לא ברור לי, השמאי של קרסו קבע ירידת ערך של חצי אחוז (צביעה והחלפה של חלק בודד) והשמאי של פות״ש קבע ירידה של 6%. הכי מפתיע אותי בכל הסיפור הוא שהשמאי של פות״ש כלל לא ראה את הרכב.

 

לא בא לתקוף את פות״ש ולהגן על קרסו אבל בינתיים הדיון הזה ללא תמונות או נתונים מספריים מציג שקיפות מצד היבואן ושיימינג מבחינת פות״ש.

 

אני גם לא ראיתי את הרכב ואני אפילו לא שמאי.

אבל אני יכול לקבוע שהקביעה של השמאי של קרסו לא מחוברת למציאות.

 

איך אתה שואל?

 

פשוט. תשאל את עצמך אם אתה היית לוקח את הרכב הזה בהנחה של חצי אחוז?

אני לא.

רוב אנשים לא.

זאת אומרת שהקביעה לא תואמת את המציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...