Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יום שישי 2 בצהרים, נציג מכירות שלא יודע להעביר למצב אר אס לא יוכל להחליט\להגיד כלום בנושא.

אני גם לא אהיה מופתע אם לא אקבל מהם תגובה.

ביום ראשון אגיע לשם שוב לחתום על ביטול עסקה.

וביטול הטרייד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך גילת על הנזק הראשוני, הם הודיעו לך? הרי יכלו לתקן ולא לומר מילה (נזק של 0.5% עפ"י השמאי שלהם).

ומה היתה התגובה שלהם כשהודעת שלא תקבל את הרכב? הם הסכימו לבטל את העסקה ולהחזיר את הכסף או שאתה הולך לבית משפט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה עשית, ותמשיל עם ביטול העסקה שידאגו לשלם על מעשיהם.

 

עצוב, שבתקופה האחרונה קניית רכב חדש בארץ כוללת חששות מעקיצה כמו ברכבים ישנים,

כאשר קניתי את האוטו שלי מטרייד מוביל, גם היתה לי חוויה שלילית,

כאשר עברתי על האוטו היה לכלוך של דבק יבש על השמשה הקדמית, זה שקוף אך נורא מפריע, ניקיתי אחרי הקניה (וזה ממש לא היה פשוט),

בנוסף היתה שריטה בעובי של כי 2-3 מ"מ ואורך של כ8 סנטמטרים על מכסה המנוע אך לא עמוקה, כמובן שהיה ויכוח נוראי בינינו אך בסוף הסתכם כך:

או שאני מבטל ומפסיד את הערבון ששילמתי, כ5000 ש"ח + ה300 ששילמתי באתר קארקוסט, (כן כן זה 5000 ש"ח, או שטרייד מוביל פשוט לא מתייבשים, או שאיש המכירות פשוט שקרן מדופלם), או שמגישים פגשה לאישור צביעת מכסה המנוע, כמובן שבסוף לקחתי את הרכב איך שהוא ואמרתי בפירוש אם צובעים אני לא אתקרב אפילו ב10K פחות, ממש כאילו אני קונה רכב ישן AS IS, אחרי זה חתמתי ויצאתי עם הרכב, אך שמתי לב מאוחר יותר שאין בלוטוס לחיבור הפלאפון, והייתי בטוח שראיתי את זה ברשימת האבזור, אחרי שהגעתי הביתה בדתי שוב באתר ואכן היה רשום שיש BT, התקשרתי לאיש המכירות ואמר לי זו כנראה טעות וכל הרכבים מגיעים אך מהיבואן כולל המפרט ואם יש בעיה תפנה ליבואן, כמובן שפניתי ליבואן, ואיך לא, הפנו אותי בחזרה לטרייד מוביל, בקיצור, עבודה בעיניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבאס לשמוע שקרה כזה דבר בבונדד אבל כמו שרשמת זה קורה וימשיך לקרות כי כולנו בני אדם ואנחנו טועים.

אני אשמח להבין ממך כמה דברים כי לא ממש הבנתי מן הכתוב מה בדיוק קרה.

האם כשהרכב ניזוק בבונדד הודיעו לך על כך ושאלו אותך והתייעצו איתך על המשך הפעילות על הרכב? כלומר האם שאלו את דעתך האם ברצונך להמשיך בתהליך הרישוי? האם היה פה חלק של הסכמתך בתהליך התיקון והפיצוי שהוצע לך? או שקבעו לך עובדה ולא שאלו אותך כלום ופשוט הציבו לך עובדות?

או שאחרי שהודיעו לך שקרה המקרה הציעו לך אפשרות של תיקון בחלפים מקוריים ופיצוי כספי בהתאם ואתה הסכמת לזה אבל אופן התיקון של המכה הוא תיקון שלא לטעמך ופה בעצם כל הבעיה? האם הבאת שמאי מטעמך או מישהו מטעמך שבדק את הרכב ובהתאם לזה גיבשת את ההחלטה והסכמת לתקן?

כי מהיכרות אישית עם מנהל המותג רנו ספורט אני סבור ובטוח שהוא יעשה את המקסימום שתצא מרוצה, גם אם התיקון לא לטעמך אז תמיד אפשר לבקש שיסדרו ויעשו פינישים אחרונים (כמובן כל זה בתנאי שהסכמת מלכתחילה שיתקנו ולא דרשת ביטול עסקה מההתחלה שנודע לך).

כי ליישר קווים ולהחליף עוד הפעם את הפנס השרוט זו עבודה של כמה שעות! ולגבי סווירלים אז תבקש טיפול דיטיילינג על חשבון קרסו במקום שתבחר, אצל הרבה יבואנים הרכבים מגיעים עם סווירלים ומצב צבע זוועתי ולכן ישר עושים טיפול דיטיילינג מונע לשנים הבאות. בסהכ נראה שלא נפגעו שם חלקי פח ומרכב והרוב פלסטיקה, כמה שזה מבאס לקבל רכב חדש כזה אבל זה קורה.

אשמח לקבל את תשובתך בנוגע לשאלות שהעלתי מפה.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנציג של החברה שאיתו התנהל כל התהליך היה גלוי איתי במאה אחוז, ביום שזה קרה הוא הרים אליי טלפון ואמר הרכב ניזוק, משם הגיע שמאי והוציא ירידת ערך של חצי אחוז.

בשורה תחתונה הפיצוי הכספי שהוצע לי , 5,600שקלים הוא לא מספק , אותי בכל אופן בכדי שאקח רכב שכל הפרונט שלו סטייל פרנקנשטיין, לא מוכן לקחת את הסיכון הזה,

עזוב, אתה מקבל רכב עם שמשה מטונפת בקטע שאתה לא יכול לנהוג ככה חזרה הביתה, אין יותר מזלזל מיזה.

ואותו בחור שאתה מדבר עליו, בתכלס לא כזה אשם, אבל גם האחריות חלה עליו והמינימום שלו היה לראות את הרכב לפני שהוא יוצא אליי וגם זה לא קרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם אתה לא ענית לי על 90 אחוז מהשאלות, אשמח אם תוכל בבקשה לענות עליהן ולא להתחמק בתגובה כללית ורדודה.

תודה מראש.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלבה הוא לא תחת חקירה, ברור שנשמח לשמוע יותר אבל הוא מבחינתו סיפק את הראיות עם התמונות, אם ירצה לפרט יותר אז יופי, אם לא גם זכותו. כבר שמענו וראינו מספיק בשביל שהטייטל ״ביזיון״ יהיה מוצדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה של מנהל רנו ספורט דרך אגב היתה

מצטער ניסינו הכל, כלומר לא היה פה בכלל ניסיון או התעניינות במה בדיוק לא בסדר (מזכיר לך, הוא לא ראה את הרכב ביציאה אליי לסוכנות)

אתה מדבר איתי על דיטיילינג, הלכת רחוק.

פנס חזית אחד בולט החוצה מהרכב, שיראו וידעו קודם לטפל בבעיה כזאת לפני מסירה ואחר כך נדבר איתם על דיטיילינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מצחיק אותי האמרה שהוא לא תחת חקירה.

שאלתי אותו שאלות לגיטימיות שחסרות להבנה של כל המקרה, במיוחד לאור העובדה שזהו שיח ציבורי שהוא פתח בעצמו.

לדעתי יש פה טיוח וסילוף של דברים במקרה הזה ולא הכל הוצג כמו שהיה בפועל.

יש לי הרגשה שאחרי שהודיעו לו על המקרה הוא ניהל איתם משא ומתן ולבסוף הסכים על התיקון ועל גובה הפיצוי.

רק שהתיקון היה ארוך מדי כי חלפים כאלו אין במחסני החברה ומביאים אותם מהמפעל בצרפת(מניסיון אישי) ובנוסף לזה גם הפינישים של התיקון לא היו לטעמו. אז ההמתנה הארוכה ואופן התיקון עיצבנו אותו והביאו אותו לפתיחת השרשור.

הייתי מסכים איתו אם מלכתחילה הוא היא מבקש לבטל עסקה או לא היה מסכים לתיקון או לאחד הדברים שהוזכרו לעיל והדברים נעשו בניגוד לרצונו אז הייתי מזדהה עם פותח השרשור, במצב כפי שהוא הציג את הדברים בשרשור מצטער אבל משהו פה מסריח והוא לא מציג את כל התמונה במיוחד לאור ההיכרות עם קרסו והנפשות שמטפלות בך כשיש לך בעיה בטרופי.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי

ברגע שהרכב ניזוק, הודיעו לי והציעו או לתקן פלוס פיצוי כספי, או לבטל עסקה ובחרתי לתקן.

שמאי מטעמם קבע ירידה של חצי אחוז.

שמאי מטעמי (שלומי שביב) קבע 6 אחוז ולבסוף הסתדרנו על 5,600שח פשרה.

מרגע ההחלטה לתקן, המתנתי לקבל הרכב במשך יותר מחודש.

חוזר שוב, מנהל רנו ספורט לא טרח לראות את הרכב יום לפני המסירה או ביום המסירה עצמו.

חוזר שוב, נאמר לי ממנו מצטער ניסינו הכל"

עכשיו חסר לך עוד פרטים אדון סלבה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ק

יש לי הרגשה שאחרי שהודיעו לו הוא ניהל איתם משא ומתן ולבסוף הסכים על התיקון ועל גובה הפיצוי.

רק שהתיקון היה ארוך מדי כי חלפים כאלו אין במחסני החברה ומביאים אותם מהמפעל בצרפת ובנוסף לזה גם הפינישים של התיקון לא היו לטעמו אז ההמתנה הארוכה ואופן התיקון עיצבנו אותו והביאו אותו לפתיחת השרשור.

.

וזה לגיטימי לחלוטין מצידו.

עדיין לא שמענו את הצד השני אבל אם הדברים נכונים אז הוא צודק.

תיקנו עקום - לא רוצה את הרכב, מה יותר לגיטימי מזה?

ולתגובה קודמת שלך, לא כל קו אפשר ליישר "בכמה שעות".

ייתכן ויש פגיעה נוספת המונעת יישור כהלכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לגטימי ביותר וזו הסיבה האמיתית שלדעתי זה מה שקרה בפועל.

אם הוא הסכים מלכתחילה על התיקון ותיקנו עקום שלא לטעמו אז לא מקבלים ודורשים תיקון חוזר עד שיהיה לטעמו כי הרי הוא הסכים מההתחלה לתיקון הזה.

וכל קו אפשר ליישר, תאמין לי שיש לי ניסיון רב בפחחות וצבע, כן אולי זה ייקח יותר מכמה שעות אבל בסופו של דבר מיישרים הכל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי

ברגע שהרכב ניזוק, הודיעו לי והציעו או לתקן פלוס פיצוי כספי, או לבטל עסקה ובחרתי לתקן.

שמאי מטעמם קבע ירידה של חצי אחוז.

שמאי מטעמי (שלומי שביב) קבע 6 אחוז ולבסוף הסתדרנו על 5,600שח פשרה.

מרגע ההחלטה לתקן, המתנתי לקבל הרכב במשך יותר מחודש.

חוזר שוב, מנהל רנו ספורט לא טרח לראות את הרכב יום לפני המסירה או ביום המסירה עצמו.

חוזר שוב, נאמר לי ממנו מצטער ניסינו הכל"

עכשיו חסר לך עוד פרטים אדון סלבה?

 

אוקיי אז איפה הבעיה? הסכמת לתקן, הסכמת לגובה הפיצוי, לא תוקן לטעמך אז מבקשים שיתקנו שוב ומבקשים רכב חילופי בכל הזמן הזה שאתה ממתין לתיקון.

כן זה מעצבן ומרתיח אבל זה המצב ואתה הסכמת לזה מההתחלה ואין לך הרבה ברירות רק לדרוש תיקון ראוי שיאושר על ידי השמאי שלך שאתה הבאת ורכב חילופי בזמן המתנה הזה.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלבה אני מצטער שאני אומר לך את זה

אבל אתה עושה מאנשים מטומטמים?!

זה לגיטימי לשבת על תיקון רכב ולמסור אותו עקום (ואני לא פחח ואין לי ניסיון בתחום והכל גלוי לעין)

עזוב, אתה תסכים לקבל שירות כזה אחרי ששמת 170 אלף שקל? אתה תסכים לשבת ברכב שאמור להיות מדויק ברמה שרכב מסלול אמור להיות בידיעה שהפרונט שלו עקום לגמרי?! ואני מזכיר לך, אנחנו מדברים על רכב חדש מהחברה כן, שקיצצו מהמחיר שלו אחרי פשרה לא נעימה בכלל 5,600שקלים.

אז אני לא מסכים לזה, בטח שלא אחרי תקופה אין סופית שהמתנתי לו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...