Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קרסו / רנו ספורט, זוהי קריאה נרגשת, אנא הצטרפו לדיון. (ברור לכולנו שאתם קוראים אותו )

יכול להיות שיהיו גולשים שלא תשכנעו, ויכול להיות שיהיו גולשים שיהיו בעדכם.

תנו קרדיט לאינטיליגנציה של גולשי האתר שיוכלו כל אחד לעצמו לגבש עמדה אובייקטיבית.

אי אפשר לשלוט בתגובות הגולשים, אבל כל עוד עמדתכם לא נשמעת, מה אתם חושבים שיקרה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום

הצילומים אכן לא טובים, בכ"ז מהסרטון אפשר לראות חוסר אחידות במרווחים בכנף ימין (צד נוסע).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצילומים אכן לא טובים, בכ"ז מהסרטון אפשר לראות חוסר אחידות במרווחים בכנף ימין (צד נוסע).

 

מלבד הבדל הגוון בין הטמבון הקדמי לשאר הרכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לאדם פותח השרשור, הם באמת אמרו לך בוא קח את הרכב ככה ממגרש כמו שהוא?

 

אני מבין שאפשר לפשל אבל זה כבר נראה לי ממש תמוה, אפילו אני כשקניתי קליאו ידנית מסכנה שעולה פחות מחצי מהרכב שלך קיבלתי אותה בחדר מסירה מסודר ומקורה כשהיא כולה מכוסה, איך יכול להיות שרכב ברמה של ה RS אמרו לך קח אותה מהמגרש ככה?

 

או שאמרו לך יותר לך תתרשם מהתיקון ולא באמת מסרו לך עדיין את הרכב מה שיכול להסביר למה הניקיון שלו לא היה טיפ טופ, אם היית בא לקחת באמת את הרכב אחרי שהתיקון היה לשביעות רצונך אז אני מתאר לעצמי שהם כן היו עושים הליך מסירה מסודר ומנקים אותו והכל.

 

הרי זה ברור שכשהוא ככה יושב בחוץ הוא לא יהיה טיפ טופ מבחינת ניקיון, לא ככה אמורים למסור רכב וקשה לי להאמין שקרסו לא יודעים את זה או שהם עד כדי כך מזלזלים, אשמח אם תתקן אותי אדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מקבלים את הרכב משתנה בין סוכנות לסוכנות של היבואן - יש סוכנויות שאוהבות לעשות שופוני סביב הקבלת רכב ויש סוכניות שנותנות את המפתח ככה.

 

שקניתי קיה ריו קיבלתי את שהוא חונה מחוץ לסוכנות ועם שכבה יפה של חול עליו(העדפתי לנקות בעצמי ולא לתת למכונה בתחנת הדלק הקרובה לטפל בזה) ומול זאת שקיבלתי פיג'ו עשו לי את כל הטקס.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לאדם פותח השרשור, הם באמת אמרו לך בוא קח את הרכב ככה ממגרש כמו שהוא?

 

אני מבין שאפשר לפשל אבל זה כבר נראה לי ממש תמוה, אפילו אני כשקניתי קליאו ידנית מסכנה שעולה פחות מחצי מהרכב שלך קיבלתי אותה בחדר מסירה מסודר ומקורה כשהיא כולה מכוסה, איך יכול להיות שרכב ברמה של ה RS אמרו לך קח אותה מהמגרש ככה?

 

או שאמרו לך יותר לך תתרשם מהתיקון ולא באמת מסרו לך עדיין את הרכב מה שיכול להסביר למה הניקיון שלו לא היה טיפ טופ, אם היית בא לקחת באמת את הרכב אחרי שהתיקון היה לשביעות רצונך אז אני מתאר לעצמי שהם כן היו עושים הליך מסירה מסודר ומנקים אותו והכל.

 

הרי זה ברור שכשהוא ככה יושב בחוץ הוא לא יהיה טיפ טופ מבחינת ניקיון, לא ככה אמורים למסור רכב וקשה לי להאמין שקרסו לא יודעים את זה או שהם עד כדי כך מזלזלים, אשמח אם תתקן אותי אדם.

 

שאלה מצוינת

כמו שאמרתי, זה קרה בשישי בצהרים שהסניף כבר היה אמור להיסגר, לא מוצדק הזלזול הזה אבל כן, ככה קיבלתי אותו עומד מטונף,בחוץ.

 

עכשיו מנסיון אישי שלי, רכשתי עד כה רכב אחד וזה איביזה אף אר. אז נכון היה בצמפיון את השופוני שאתה מדבר עליו וגם שם לצערי האוטו לא הגיע פיקס (עלים בבגז, סווירלים, סימני דבק), אבל עדיין הפער עצום מאיך שהקליאו היתה אמורה להימסר אליי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מצפה שדווקא בלקבל רכב חדש של רנו ספורט ישקיעו קצת בשופוני, בכל זאת זה חלק מהסיבה שאנשים קונים רכבים כאלו :)

 

אבל לא שולל שאני טועה והם אשכרה מוסרים רכב חדש ככה במגרש בחוץ, במקרה כזה לא מפתיע בכלל שהיה לכלוך.

 

אדם, לא שאני מצדיק אותם אבל נשמע שבגלל שהסניף עמד להסגר הם לא הספיקו ומסרו לך אותו ככה, שזה מן הסתם כשל מצידם אבל אולי הם חשבו שיותר יעצבן אותך לדחות את המסירה לשבוע הבא.

 

חבל שקרסו לא מגיבים ומסבירים את תהליך קבלת ההחלטות שלהם, זה באמת היה עוזר להבהיר מה קרה מהצד שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי ברפרוף, מבין את פותח השרשור!

 

הטיעונים שהוא הסכים שיתקנו את הרכב וזה מה יש הזויים! הוא לא היה אמור לצפות לתיקון ברמה נמוכה ואני יכול להבין אותו עד הסוף! קונה רכב לא זול חדש ובסוף הזויות לא מסתדרות ישר, האמת גם עם הנחה של 20k לא הייתי לוקח את הרכב עם תיקון כזה! אם זה נראה ככה לא אתפלא אם חיברו את החלקים עם ברגים קודחים כמו בפחחות ב 2 שקל.

 

לפותח השרשור שיהיה בהצלחה! ואני ממש לא חושב שהוצאת את זה מפרופורציה! כנראה שהציפיות של אנשים מתיקון או מקבלת רכב חדש מאוד נמוכות.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי שמח לדעת אם באמת השתמשו בברגים קודחים.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הזכיר לי מקרה שנתקלתי בו של בחור שבבעלותו יונדאי i30 חדשה מהדגם המפואר, עברה תאונה קלה ונמסרה למוסך המורשה בפ''ת לתיקון, אני נתקלתי במקרה כשנכחתי במוסך שמעתי צרחות של אנשים ובהמשך גם הגיעה משטרה, הלקוח מצידו טען שהביטוח שילם כ 20 אלף ש''ח על תיקון והטיעון של הלקוח זה שחלקי פח יושבים עקום והמרווחים לא אחידים, מהצצה על הרכב אכן זה היה המצב, לרוב האנשים זה לא היה מציק אם בכלל היו שמים לב אך במקרה הזה נפלו על פדנט.

 

לא יודע מה נסגר לבסוף, הבנתי שכבר ''תיקנו'' לו כמה פעמים וסוכם ש''ינסו'' שוב.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקדים: הרכב שלי נקנה יד שנייה וממש לא ישירות מקרסו, אני לא מכיר את היבואן ולא מכיר את פותח השרשור. אני לא רוצה לשפוט אבל כן רוצה להביע עמדה ודעה נחרצת כפי שאני רואה אותה ואומר בביטחון מלא - כפי שכולם צריכים לראות אותה.

 

עיקר: פלוני שהזמין רכב חדש מהחברה חייב לקבל שירות מקצועי, חם ומסור.

שירות זה מתבטא בכל התהליך בכלל ובפרט:

1. בהזמנה

2. בעדכונים שוטפים כמו: היכן הרכב נמצא ואם חלילה קרה משהו חריג

3. באולם התצוגה

לגבי סעיפים 1 וגם 2 אני חושב שקרסו היו ממש בסדר ולא ראיתי בתמונות תיקון לא בסדר או קווים לא אחידים אבל אלו רק תמונות. רק העיניים במציאות קובעות. אישית הייתי מסרב בכל תוקף לקבל רכב חדש שעבר תיקון, אפילו אם הוא הכי קטן, אלא אם כן הייתי מקבל פיצוי הולם. זה גם מריח לא טוב שהשמאי קבע שמדובר בירידת ערך של 0.5% בלבד. יש כאן אנשים שמבינים עניין וכולם יכולים להעיד שזו שמאות נמוכה.

סעיף 3 מאוד מציק לי. לקבל רכב (ובמיוחד כזה) בחוץ, בשמש, מלוכלך כל כך, זה שירות זוועה, דוחה, מבזה, זה שווה ערך ליריקה בפרצוף בתוספת של כמה מילות גנאי מצד היבואן.

יש לזכור שאנשים משלמים המון כסף עבור רכב חדש. מן הראוי שטיב השירות צריך להיות בהתאם וזאת במיוחד לאור העובדה שכל גוף שנותן שירות, באשר הוא, צריך לתת שירות מקצועי ומקובל. לכן, מן הראוי לקחת ספריי חלונות ומיקרופייבר ולעבור על השמשה. דקה בלבד לעבודה מקצועית ללא סימנים. מן הראוי לעשות רוורס לאולם התצוגה, 5 דקות בלבד עם עיכובים רבים. בכל זאת, לא כל יום לקוח משלם 170,000 ש״ח עבור רנו קליאו.

 

נוסף על כן, ישנם רכבים עם פלח שוק מאוד מסויים. רנו קליאו RS היא חלק מפלח שוק של אנשים קיצוניים שהשאלה הראשונה שהם ישאלו במעמד הקנייה זה אם הרכב עבר תיקוני צבע (להלן: אנשים כמוני). זו בושה להגיד שהוא עבר תיקון צבע כשהיה על השעון שלו 13 ק״מ בגלל שמישהו בבונדד לא הרים אמברקס (טעויות קורות, אבל לי אישית זה נשמע כמו סיפור מהת$ת ששכחו להרים המברקס).

 

בשורה התחתונה, אני מאמין שהיבואן היה צריך להתנהג בצורה שונה. הלקוח הסכים לתיקון. כשבא לקבל את הרכב, הוא בא עם ציפיות, רגשות מעורבים, והדבר הראשון שראה זה רכב שעומד בחוץ בשמש, מלוכלך, ממש כאילו בא לקנות פלואנס דיזל ממגרש ליסינג. לא רק זה, גם טיב התיקון לא היה לטעמו (ויכול להיות שהוא טועה, שוב - רק העיניים במציאות יקבעו ולא תמונות).

 

לסיכום: לא כל יום משאירים על השולחן 170,000 ש״ח עבור רנו קליאו. היבואן היה צריך למסור את הרכב בתוך אולם תצוגה, כיסוי היה מוסיף מאוד, בתוספת של פיצוי ראוי יותר מ- 5,600 ש״ח (ממש מרגיש כאילו הם עושים טובה). עשיתם טעות? מעולה, כולם עושים, וצריכים לשלם על טעויות, גם אם זה קצת כואב (ונכון, זה מאוד כואב).

 

ודרך אגב, כאחד שהיה לו רנו, שום דבר לא חוזר למקום המקורי שלו לאחר פירוק.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקס הרדיאטור התעקם ל היה בו חור.

היום מכונות של המזגן יודעות לשאוב את כל הגז החוצא ולמלא אותו בחזרה.

נכון. אבל אם הגז התנדף אז צריך למלא גז חדש ובמקרים מסויימים גם להוסיף שמן.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרת אם

חבל ששמאי מטעמו לא בחן את הרכב במקום כשזה קרה או לאחר מכן.

ככה אפשר לדעת מה היה שם באמת.

אחרת זה הכל ניחושים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים אותי שעדיין נותני שירות לא מבינים כמה פירסום רע יכול לעלות ביוקר לחברה- וכל זה אפשר היה לימנוע עם מינימום השקעה של 5 דקות ניקוי וכיסוי הרכב- 0 עלות לחברה- אבלל עדיין לא איכפת להם להשקיע אפילו בזה.

כעת, יש להם רכב שישאר אצלם, יש לו כבר מס' רישוי ואני לא מאמין שיצליחו לימכור ביותר מ149K.

 

ככה סתם יצא לחברה שם רע ברבים + לפחות כ20K נזק במכירת הרכב לקונה ה"מאושר" הבא.

ולחשוב שאת כל זה היה אפשר לימנוע עם מינימום השקעה ותשומת לב- לדעתי הרוויחו זאת ביושר.

 

נ.ב: סתם לחומר למחשבה, את הגרנדה שלי קניתי ב2010 מטרייד מוביל ראשל"צ, הוזמן במחשב ושהגעתי ליראות אותו הוא היה שטוף ונקי והאמת במצב חדש יותר מבחוץ מהרכב של פותח השירשור, וזה לרכב של שנתיים פלוס, אבל גם אצלי היה בעיה של נהג הובלות שלא שם לב ופגע בפגוש מלמטה בירידת הרכב, הנזק היה שולי והיסתדרנו בעת הקניה.

עובדים לא אחראים זו מכה בפני עצמה.

 

ועדיין אין שום תגובה רשמית ומסודרת שאולי יכול היה לימנוע את כל כדור השלג הזה, חבל.

חג שמח לכולם.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להעלות נקודה אחרת - כל פעם שמישהו מעלה סרטון של קבלת רכב באירופה, ומראה איך עוברים איתו על כל הרכב עושים לו סיור הדרכה ולא יודע מה, כולם פה רושמים "איזה יופי איזה השקעה חבל שזה לא בארץ".

אבל כשלקוח מקבל רכב מלוכלך, בחוץ, בצורה ביזיונית אשכרה יש פה אנשים שאומרים שזה סתם תלונה, איך אפשר לצפות שיהיה פה רמה אם אנשים אשכרה לוקחים את הצד של היבואן במקרה הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...