Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סתם תהיה,

כשקיבלתי את הריו שלי לפני 5 שנים, הייתי בלחץ היסטרי, בדיוק חזרתי מחו"ל ולא היה לי רכב. הלחצתי את כל מערכת טלקאר שימתינו לי עם אתר המסירות פתוח אחה"צ, ומנתב"ג נסעתי ישר לקבל את הרכב. בגלל שהקדמתי את המסירה בכמה ימים מהתכנון, לא הספיקו לשטוף את הרכב. הבחור שמסר לי אותו, ממש בכה לי שככה לא מוסרים רכב, וביקש שאקח את הרכב לאיזו שטיפה שאני רוצה ואביא לו קבלה והוא יחזיר לי כסף. מיותר לציין שהתפנתי לשטוף אותו לבד אחרי איזה שבוע, ליד הבית, וכמובן שלא הבאתי שום קבלה.

עכשיו אני אשם במסירה הזו, בגלל הלחץ שלי.

 

ועכשיו נניח שפות"ש הלחיץ את כל המערכת של קרסו למסור לו את הרכב ASAP והם היו צריכים עוד יומיים לעבודה יסודית כדי להביא את הרכב לרמה שבה הם מוסרים מכוניות, אבל הלחץ שלו, כמו הלחץ שלי בזמנו, גרם להם לקצר נהלים ולמסור רכב לא נקי.

גם אז הם אשמים?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ובשביל זה בידיוק אנחנו צריכים את התגובה הרישמית שלהם, ככל שעובר הזמן ואין נציג מטעמם אז זה פוגע בהם יותר.

הם לא חייבים לענות כאן- אבל בתור חברות שמשקיעות כסף רב בפירסום וכו'- זהו הצעד החינמי שיכול לעזור להם הכי הרבה.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להניח הנחות לא רלוונטיות אם פותח האשכול רשם בפירוש שהמסירה התאחרה בחודש..

כמה חודשים הם צריכים תוספת בשביל לשטוף את הרכב?

ואם נזרום על התהייה שלך והם כל כך נכנסו ללחץ ולא הספיקו לשטוף, למה לא להרים טלפון להגיד שהם לא הספיקו להכין את הרכב למסירה כמו שצריך? הפתעות זה כיף ביום הולדת לא כשאתה בא לקחת רכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם תהיה,

כשקיבלתי את הריו שלי לפני 5 שנים, הייתי בלחץ היסטרי, בדיוק חזרתי מחו"ל ולא היה לי רכב. הלחצתי את כל מערכת טלקאר שימתינו לי עם אתר המסירות פתוח אחה"צ, ומנתב"ג נסעתי ישר לקבל את הרכב. בגלל שהקדמתי את המסירה בכמה ימים מהתכנון, לא הספיקו לשטוף את הרכב. הבחור שמסר לי אותו, ממש בכה לי שככה לא מוסרים רכב, וביקש שאקח את הרכב לאיזו שטיפה שאני רוצה ואביא לו קבלה והוא יחזיר לי כסף. מיותר לציין שהתפנתי לשטוף אותו לבד אחרי איזה שבוע, ליד הבית, וכמובן שלא הבאתי שום קבלה.

עכשיו אני אשם במסירה הזו, בגלל הלחץ שלי.

 

ועכשיו נניח שפות"ש הלחיץ את כל המערכת של קרסו למסור לו את הרכב ASAP והם היו צריכים עוד יומיים לעבודה יסודית כדי להביא את הרכב לרמה שבה הם מוסרים מכוניות, אבל הלחץ שלו, כמו הלחץ שלי בזמנו, גרם להם לקצר נהלים ולמסור רכב לא נקי.

גם אז הם אשמים?

 

לא אבל עד שאנחנו לא יודעים באופן רשמי שזה המקרה מה אנחנו אמורים לעשות? המחסור בתגובה משלהם מצייר אותם רע גם אם הצדק איתם.

 

אני מוצא את זה מוזר שהרי עומרי מודע לקיומו של השרשור הנ״ל ולזה שהמקרה הזה כבר יצא מחוץ לגבולות קרסו (אנשים כבר יידעו אותו על כך כידוע), לא מבין איך הוא לא טורח לתת תגובה רשמית לעניין ולנקות את השם של החברה, גם אם זו לא כתבה גדולה בווי-נט אלא ״רק״ פורום מכוניות באינטרנט, לתת תגובה כמו שאמרו זה לא עולה להם כסף וזה חסר מאמץ ומתבקש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להעלות נקודה אחרת - כל פעם שמישהו מעלה סרטון של קבלת רכב באירופה, ומראה איך עוברים איתו על כל הרכב עושים לו סיור הדרכה ולא יודע מה, כולם פה רושמים "איזה יופי איזה השקעה חבל שזה לא בארץ".

אבל כשלקוח מקבל רכב מלוכלך, בחוץ, בצורה ביזיונית אשכרה יש פה אנשים שאומרים שזה סתם תלונה, איך אפשר לצפות שיהיה פה רמה אם אנשים אשכרה לוקחים את הצד של היבואן במקרה הזה?

 

כי בחו"ל נותן השירות והלקוח יודעים שהמחיר כולל גם את המוצר וגם את השירות, אבל בארץ יש מוכרים שמתייחסים ללקוח כאילו הם עשו לו טובה שהביאו לו את המוצר לארץ ושיגיד תודה.

 

ככה זה שאין תחרות בתחומים מסויימים- המוכר עושה לך - "רוצה?- תיקח, לא רוצה? אל תיקח" כי הוא יודע שאין ללקוח אפשרות אחרת.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

לטעמי האישי אדם צריך אשר קונה רכב חדש צריך לצאת מרוצה ולא משנה הסכום אותו השקיע .

יכול להעיד על עצמי , קניתי סיוויקfk8 וציפיתי ליחס מועדף במסירה ( אחרי שהשארתי בסוכנות של מאיר ארבע מאות אלף שח בשנתיים וחצי ) אבל ציפיות כנראה יש רק לכריות . לצערי לא בכל מקום יודעים לתת יחס ללקוחות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם זו לא כתבה גדולה בווי-נט אלא ״רק״ פורום מכוניות באינטרנט, לתת תגובה כמו שאמרו זה לא עולה להם כסף וזה חסר מאמץ ומתבקש.

 

הפורום הזה ממיזמן הרבה יותר מרק פורום מכוניות, אם בטר פלייס היו משכילים מהדיון עליהם כאן- יש מצב שהם עוד היו קיימים היום ומשגשגים :-).

 

לדעתי הפורום הזה צריך ליפתוח שירות יעוץ למיגוון חברות בארץ, יש פה יותר מידע מאשר בכל מקום אחר גם בנושאים שלא קשורים לרכב :-).

בנוסף, במיוחד לקטגוריית הרכבים כמו של פותח השירשור- קהילת קארספורום רלוונטית בהרבה יותר ולכן תגובה רישמית לגבי הטענות היא בגדר MUST עבור המותג.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשתף אתכם בהיבט נוסף לגבי כל מה שקרה לי כאן.

האמת, לא חשבתי שאגיע כל כך רחוק עם החשיפה הזאת

וקראתי את כל התגובות שלכם.

לרוב, אנשים מרבים לשפוט ולהעריך את הבנאדם בצורה מוטעית. כלומר, הנה הוא קנה רכב ב170k צרות של עשירים".

 

אז ככה,

ההתלבטות בקניית הרכב היתה משותפת ביני לבין אישתי האם נזרום עם התחביב הזה שלי ונרכוש את הרכב הנ"ל, כלומר הקניה בעצם היתה בדיוק כפי שרכשתי את הרכב הנוכחי שלי, בהלוואה במימון מלא.

הבעיה כרגע, היא שקרסו כביכול רכשו ממני את הרכב שלי והתבצעה עסקת טרייד. שזה אומר שההלואה על הראשונה של האיביזה כוסתה ובמקומה נפתחה הלוואה חדשה באותו החשבון.

כעת אני נאלץ לבטל את ההלוואה החדשה ולפתוח שוב הלוואה עבור האיביזה ללא התנאים שקיבלתי מלתחילה מול סיאט. כמובן, שזה לא יעניין כלל את חברת קרסו מוטורס.

אז כשאתם מעלים בדעתכם את כל מה שעברתי עם הרכב, תדעו שזה היה החלק הקל.....

 

נ.ב

על הקליאו אני כבר משלם בפועל חודשיים.

עריכה אחרונה על ידי Adam Rasuli
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור - קראתי את כל השרשור ואני אישית בתור אחד שמעולם לא הוציא רכב חדש מהסוכנות (אבל כן קיבלתי רכב חדש בליסינג), בחלומות הכי גרועים שלי לא הייתי מדמיין שרכב חדש אמור לצאת מהסוכנות כשהוא במצב פחות ממושלם! ובוודאי שלא רכב נישה שלא נמכר במספרים גדולים בארץ!

 

לא חושב שאתה צריך להתנצל על משהו או להרגיש שאתה חייב הסברים בעקבות השרשור פה. זכותך לדרוש רכב במצב מושלם לגמריי וזכותך לבטל אם אחרי כל הסיפור הרכב לא במצב המצופה! זו פשוט חוצפה מצידם לנסות אפילו למסור רכב במצב כזה!

 

נ.ב - סרטון ב YT בגודל 720p לא יאפשר לראות באמת פרטים מסוג שאתה מתאר, לדעתי היה עדיף להעלות לאנשהו תמונות בגודל מלא של הבעיות, אולי היו נחסכות כמה תגובות מסופקות בדרך.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בעניין הלכלוך - כשקניתי לפני חודשיים וחצי רכב משומש מטרייד-אין , לפני שמסרו לי אותו לקחו לשטיפה... מוזר לי שיבואן לא טורח לעשות זאת ועוד לרכב שעלה כפול מזה שאני קניתי.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לשתף מהניסיון שלי שקרסו רוצים לתת רכב כמו שצריך הם יכולים.

דאצ'יה סנדרו אפס ק"מ, נמסרה באולם תצוגה המרכזי בפתח תקווה, האוטו היה מכוסה בכיסוי, לאחר מכן נציג עבר איתי על כל התפעול של האוטו ומה כל דבר עושה והאוטו כמובן שהיה נקי כמו שמצופה מרכב חדש, למרות שזו ספיציפית עמדה כמה חודשים בבונדד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם אתה בן אדם מסכן זה מה שיש לי לומר לך.

בהתחשב בעובדה שאתה סוכן ביטוח ובטח ראית פעם או פעמיים בחיים שלך דוח שמאי ויכלת בקלות לבדוק עלויות ולמרות הכל הסכמת לתיקון וירית לעצמך ברגל ועכשיו אתה מחפש אשמים.

התנהגות ילדותי ובכיינית.

ולכל השאר אתם שוכחים עובדה חשובה מאוד! הוא הסכים לקבל את הרכב!!! לא עמדו לו עם אקדח ליד הרכה.

אני לא הייתי מסכים אבל הוא כן הסכים ובטח אחר כך הבין את גודל הטעות ועכשיו מחפש איך לצאת מזה.

וכשראיתי את השרשור עשיתי שיעורי בית ומהיכרות עם מנהל המותג שעוזר ועזר להמון אנשים היה נראה לי חשוד כל הסיפור הזה ולכן ביררתי ולא רשמתי דברים ללא ביסוס.

 

הוא הסכים לקבל רכב אחרי תיקון קטן כשהכל ישר ונראה כמו שצריך. אם לא זה המצב אז לא עמדו בהסכם איתו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם תהיה,

כשקיבלתי את הריו שלי לפני 5 שנים, הייתי בלחץ היסטרי, בדיוק חזרתי מחו"ל ולא היה לי רכב. הלחצתי את כל מערכת טלקאר שימתינו לי עם אתר המסירות פתוח אחה"צ, ומנתב"ג נסעתי ישר לקבל את הרכב. בגלל שהקדמתי את המסירה בכמה ימים מהתכנון, לא הספיקו לשטוף את הרכב. הבחור שמסר לי אותו, ממש בכה לי שככה לא מוסרים רכב, וביקש שאקח את הרכב לאיזו שטיפה שאני רוצה ואביא לו קבלה והוא יחזיר לי כסף. מיותר לציין שהתפנתי לשטוף אותו לבד אחרי איזה שבוע, ליד הבית, וכמובן שלא הבאתי שום קבלה.

עכשיו אני אשם במסירה הזו, בגלל הלחץ שלי.

 

ועכשיו נניח שפות"ש הלחיץ את כל המערכת של קרסו למסור לו את הרכב ASAP והם היו צריכים עוד יומיים לעבודה יסודית כדי להביא את הרכב לרמה שבה הם מוסרים מכוניות, אבל הלחץ שלו, כמו הלחץ שלי בזמנו, גרם להם לקצר נהלים ולמסור רכב לא נקי.

גם אז הם אשמים?

בהתייחס רק לעניין השטיפה, כן! לגמרי אשמים.

אם אני מנהל הסוכנות, מבקש מאחד העובדים לעבור מהר עם דלי מים/צינור/כל דבר. סוף יום ואין אף עובד פנוי, מרים שרוולים ועושה זאת בעצמי.

אתה מייצג סוכנות, חברה, אתה הפנים שלהם והשם שלהם.

כשאני מייצג משהו אני מעוניין לייצג זאת על הצד הטוב ביותר.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שעניין השטיפה זה הדיל ברייקר בסיפור. פות"ש עושה רושם של אדם רציונלי, לא אדם שיפסיד חודשיים עלויות מימון עקב שמשה מלוכלכת. אני יותר נוטה לחשוב שהרכב עקום ברמה בלתי נסבלת כלפי פות"ש. מניסיון אני יכול להעיד שרכב עקום אכן יכול "להטריף" בן אדם. כשקניתי גולף בת 10 והיא היתה קצת עקומה ישר הלכתי לפחח שייישר אותה. (לא שזה עזר כ"כ כי לעולם רכב שעבר תחת פחח ישראלי לא יהיה כפי שיצא מהמפעל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שהתיקון היה ארוך מדי כי חלפים כאלו אין במחסני החברה ומביאים אותם מהמפעל בצרפת(מניסיון אישי) ובנוסף לזה גם הפינישים של התיקון לא היו לטעמו. אז ההמתנה הארוכה ואופן התיקון עיצבנו אותו והביאו אותו לפתיחת השרשור.

עפ"י חוק היבואן חייב להחזיק מלאי של חלקים זמינים לרכבים שהוא משווק, אם אין את החלק במלאי עליו לספק אותו תוך שבוע, לכל היותר שבועיים (במצב הזה הוא כבר חייב לספק הסברים).

 

 

אוקיי אז איפה הבעיה? הסכמת לתקן, הסכמת לגובה הפיצוי, לא תוקן לטעמך אז מבקשים שיתקנו שוב ומבקשים רכב חילופי בכל הזמן הזה שאתה ממתין לתיקון.

כן זה מעצבן ומרתיח אבל זה המצב ואתה הסכמת לזה מההתחלה ואין לך הרבה ברירות רק לדרוש תיקון ראוי שיאושר על ידי השמאי שלך שאתה הבאת ורכב חילופי בזמן המתנה הזה.

פה אתה טועה ובגדול.

קודם כל את הרכב החלופי היה צריך לקבל ביום שעברו XX ימי עסקים (בדר"כ 14-15) מרגע שחרור התיק לעבודה.

שנית, זכותו המלאה לא להסכים לקבל את הרכב אם יש בו פגם במעמד המסירה, בין אם נוגע לתיקון שעליו הסכים ובין אם לא. זה שבמסגרת המו"מ הם הגיעו לפיצוי שהוסכם על שני הצדדים לא הופך את הרכב לסוחרת עודפים שאפשר לזלזל בה.

 

יבואן רשאי למסור רכב בלי ליידע את הבעלים העתידי בזמק עד לרף מסוים ועמרי בחר כן לעדכן.

 

לא מדויק, אם יש שמאות לרכב על היבואן ליידע את הלקוח. אף אחד לא יצא פה צדיק מעבר לנדרש.

נכון לכרגע, השרשור לא נראה לי כשרשור אזהרה מרכישה

לפות"ש יש את הזכות המלאה לבטל עסקה, הוא לא צריך אף אחד מאיתנו בשביל לממש אותה.

 

חברים אתם סתם מאשימים פה את עומרי הוא לא דיבר איתי רבע מילה! ולבדוק פרטים לגבי המקרה זו לא בעיה בכלל לאור העובדה שהמקרה פורסם פה ובפייסבוק של אדם, משם הדרך היא קצרה לבירור פרטי המקרה ובשביל זה לא צריך את עומרי.

 

לא עניינך מה בדקתי ואילו שיעורי בית עשיתי.

 

בפרסומים של אדם במדיה ניתן ללמוד אך ורק צד אחד של המטבע. כדי "לברר את פרטי המקרה" "לעשות שיעורי בית" צריך מידע פנימי מהיבואן. זו לא ידיעה שמתפרסמת בעיתונות ולא ניתן לקבל את המידע בדואר תמורת 10 ש"ח. לאו דווקא עמרי, אבל כן מישהו מתוך המערכת.

 

 

כעת, יש להם רכב שישאר אצלם, יש לו כבר מס' רישוי ואני לא מאמין שיצליחו לימכור ביותר מ149K.

 

לא בטוח בכלל שהרכב נרשם כבר במשרד הרישוי.

לרוב, כל עוד הלקוח לא חתם על קבלת הרכב והמסירה לא נסגרה במערכת הפנימית, זה לא משודר למשרד הרישוי. אלא אם קרסו פועלים בשיטה אחרת, עדיין, אני מאמינה שאפשר לבטל את הרישוי במצב של ביטול עסקה.

אם מדובר ברכב שמתקרב ל12 חודשים ממועד ייצורו, אז יש כאן לחץ מסוג אחר, כי אז באמת יש צורך לרשום יד יבואן.

 

ועדיין אין שום תגובה רשמית ומסודרת שאולי יכול היה לימנוע את כל כדור השלג הזה, חבל.

כאן אתה בהחלט צודק.

 

בואו נחשוב רגע על המצב.

בן אדם מקבל החלטה לרכוש רכב ספורטיבי (הרכישה שמעורבים בה לא מעט רגשות), לאחר שכל הנושא הכספי סגור והוא ממתין לקבל את הרכב החדש מודיעים לו על הפגיעה ולא סתם פגיעה, זה הרכב האחרון, זה מה יש.

אחרי דין ודברים מסכים להתפשר על רכב מתוקן עם פיצוי מצחיק, ממתין עוד תקופה לא סבירה עד שהרכב הנחשק יהיה מוכן. מגיע ביום שישי לקבל את הרכב, נרגש כי יודע שיצא לסופ"ש ארוך עם הרכב החדש ואז בום! הרכב הנחשק מחכה לו במצב מאכזב.

במצב הנ"ל לא כל כך פשוט לעשות אחורה פנה במיוחד כשמעוברים בעסקה טרייד אין ומימון מורכבים שיגרמו להמון כאבי ראש. אבל כנראה שטריגר לביטול היה מספיק חזק כדי להכניס אותו לכל הסגה הזאת.

אדם, מקווה שתצליח לפתור את הנושא במינימום כוחות נפשיים ונזקים כלכליים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...