Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
^

מהניסיון שלי העיצוב והאיכות טובים בהרבה מהיפניות והקוריאניות, לפחות כרגע ואז. למרות שאני לא מפסיק לשמוע את ההפך ולא מצליח להבין, באמת שאני מנסה.

כנראה בגלל זה.

במה עיצוב ואיכות של רנו-פזיו-סיטרו טובים יותר ממאזדה או יונדאי או קיה למשאל? אני לא מפסיק לשמוע את ההפך ולא מצליח להבין.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תשלח הודעה פרטית אתן לך כתובת, נשב ביחד בסוכנויות ונתחיל לפרק רכבים.

אתה בטח כבר מבין שעיצוב זה עניין של טעם, המאזדות יפות לטעמי, הסיטרואנים יפות, הקיות הזויות. זה הטעם שלי, יש לי עוד דעות בראש אם תירצה אכתוב ספר.

ט.ל.ח

פורסם
תשלח הודעה פרטית אתן לך כתובת, נשב ביחד בסוכנויות ונתחיל לפרק רכבים.

אתה בטח כבר מבין שעיצוב זה עניין של טעם, המאזדות יפות לטעמי, הסיטרואנים יפות, הקיות הזויות. זה הטעם שלי, יש לי עוד דעות בראש אם תירצה אכתוב ספר.

>תכתוב.

פורסם

למרות שהודעה פרטית לא שלחת, אשתדל בשבילך. מקווה שבסוף זה ייצא לאור גם אם יקח זמן.

בכל מקרה מי שרגיל לצרפתיות, לא התמכר סתם. יש כאלה שרגילים לאמריקאיות של פעם ויש כאלה שרגילים לג'יפים. צריך לקבל את זה.

ט.ל.ח

פורסם

תהיה אפשרות להזמין גג נפתח?

 

אם שאלתם איפה הרוח הסיטרואנית, אז יש מחזיק כוסות כפול מאחור על גב המושב האמצעי , אבל בגלל שהמושב מחולק כמו שהוא מחולק, הוא שמיש רק לנוסע אחד מאחור כי הוא נמצא על החלק הרחב יותר של המושב האחורי שמחולק ביחס 60:40.

 

אני לא נמצא ליד הרכב, אבל מפה רואים כמעט בבירור כי מחזיק הכוסות הזה נפתח בנפרד מכל המושב.

שים לב בדקה 17:00

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

הרכב הזה הוא מוצר טוב, אפילו מאוד, אבל הפעם לובינסקי הפתיעו לרעה לצערי. המחיר לא אטרקטיבי בעליל, הבדל של 10 אחוזים במחיר מה-c3 באירופה, הפך ליותר מ-20 אחוזים בארץ.

אני מקווה שזה נובע מבעיות המלאי, ושבעתיד נראה את לובינסקי מורידים את המחיר בלפחות 10 אחוזים, כי לטעמי יש לרכב פוטנציאל כמו שהיה לפיקאסו.

בנוסף, התאכזבתי מכך שגימור הפנים "hype colorado" שלטעמי מוסיף המון לתחושה בתא הנוסעים, נעדר מהמפרט המקומי יחד עם האפשרות לקפל את מושב הנוסע הקדמי.

אגב, המשענת שהוזכרה פה ניתנת לפתיחה מבלי לקפל את כל המושב, יואב לא שם לב.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
בקקטוס היה משהו מאוד מרענן ומדליק. ביחד עם המחיר, דובר באחלה עסקה בנוף הישראלי.

 

שם בצד את כל מה שדיברו עליו כאן, בעייני האוטו הרבה יותר מידי מצועצע.

 

בן

ואפשר לחשוב שזה עזר לקקטוס שכזכור למרות היותה "אחלה עיסקה" כדבריך, נמכרה ונמכרת במספרים מאוד לא מרשימים. מה שמוביל למסקנה העגומה שאנשים פשוט לא אוהבים סיטרואן ומעדיפים בכל זמן נתון איזו נירו או משהו דומה, אז לפחות שמה שכן נמכר יכניס עוד כמה לירות.

פורסם
ואפשר לחשוב שזה עזר לקקטוס שכזכור למרות היותה "אחלה עיסקה" כדבריך, נמכרה ונמכרת במספרים מאוד לא מרשימים. מה שמוביל למסקנה העגומה שאנשים פשוט לא אוהבים סיטרואן ומעדיפים בכל זמן נתון איזו נירו או משהו דומה, אז לפחות שמה שכן נמכר יכניס עוד כמה לירות.

לא קשור לאהבה, קשור ליכולת המרשימה של היצרן הזה לייצר כשלי תכנון שמכפישות אותו כל פעם שהוא מתחיל להתרומם. היבואן הציג עסקאות מצוינות (לא כאן, המחיר גבוה ברמה שערורייתית, ארונה עולה לפני מבצעי יום כן ויום לא 105), אבל אנשים עדיין יהססו כי הם נכוו קודם.

פורסם
לא קשור לאהבה, קשור ליכולת המרשימה של היצרן הזה לייצר כשלי תכנון שמכפישות אותו כל פעם שהוא מתחיל להתרומם. היבואן הציג עסקאות מצוינות (לא כאן, המחיר גבוה ברמה שערורייתית, ארונה עולה לפני מבצעי יום כן ויום לא 105), אבל אנשים עדיין יהססו כי הם נכוו קודם.

"אהבה" כמובן בהשאלה, אבל איזה כשלי תכנון אתה מזהה בקקטוס למשל ? או ב 3008, 2008, 208, 308, C3 יו ניים איט, אין באמת כאלו, יש אכן כוויות קודמות, אבל אלו ספורות, לא באמת משמעותיות ובכלל נעלמו מזמן, מה שלא מפריע למרבית הקליינטים לומר, סיטרואן ?! פז'ו ?! מה, התחלקתי על השכל ?

פורסם
"אהבה" כמובן בהשאלה, אבל איזה כשלי תכנון אתה מזהה בקקטוס למשל ? או ב 3008, 2008, 208, 308, C3 יו ניים איט, אין באמת כאלו, יש אכן כוויות קודמות, אבל אלו ספורות, לא באמת משמעותיות ובכלל נעלמו מזמן, מה שלא מפריע למרבית הקליינטים לומר, סיטרואן ?! פז'ו ?! מה, התחלקתי על השכל ?

אין, נהפוכו, מנוע ה 1.2 היה הברקה לדעתי וה208 c3 וכל הליין הנוכחי חוץ מה508 וה5008 מצוין והמחיר תחרותי..

אבל זה בא אחרי מנוע בזיוני ה1.6 120 כ"ס והטורבו שריסק כל רכב שקיבל מבחינת מחירון.

האם הלקוח אשם או מי שהוציא את הבזיון הזה? קרסו למשל עשו בשכל והמירו את רוב המכירות שלהם לדיזל, מה שלא השכילו לעשות בלובינסקי, ה308 רכב טוב פי כמה מהפלואנס, אבל תסתכל על המכירות.

פורסם

לגבי תיבת ההילוכים החדשה, וגם ה-C5 איירקרוס וקקטוס המחודשות, ההימור הוא "אולי סוף 2019", כי היצרן נהנה מביקוש מאוד גדול בחו"ל והשוק הישראלי" נדחק" קצת אחורה מבחינת לוח הזמנים.

איזה חירטוט, סוף 2019 לקקטוס המחודשת ? שהושקה לפני כמה חודשים ! פחחח...

פורסם

נראה לי שהוא במציאות יראה יותר מרשים ויזואלית, כי כרגע יש לי הרגשה שהוא

ממש כמו הברלינגו ויסלחו כל החברים.הורד.jpgהורד (1).jpg

קצת יותר מנופחת ואלגנטית.

פורסם

האמת שחיכיתי להצגת הדגם בישראל.

היה יכול להיות מצויין עבור אמא שלי.

ציפיתי למחיר התחלתי של 110.

בתמחור של 122/128 אני בטוח שהקהל יעדיף משהו אחר, וחבל!

בזמן שנירו נמכר רוב הזמן ב-131 או ארונה שנמכרת סביב 110, מי הקהל שבאמת ישלם את הסכום הזה?

שוב, חבל.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022


×
×
  • תוכן חדש...