Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חכו למבצעי 0 ק"מ..

25% הנחה והמחיר יהיה ריאלי - רק חבל שבינתיים היבואן ינסה לדחוף לנו אותן במחיר מופקע.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרחב פנימי, האם מתאים למשפחה של 5 נפשות? או 4 מבוגרים וזהו?

בטיחות, מה יהייה חסר בדגם הזול מבניהם? קרוז קונטרול דינאמי?

כמה כ"ס 110 או 130? מנועים גדולים יותר יהיו בנוסף או רק ה1.2?

פורסם

אז כמו שאמרנו, בוקר טוב.

 

התשובות לשאלות שלכם הן כאלה:

 

דיזל אולי יהיה בעתיד, כרגע לא ידוע מתי.

דיזל ידני, וידני בכלל, לא צפוי כרגע להגיע.

 

גרסה מופשטת כמו ב-C3 לא תהיה בכלל. לפי לובינסקי גם ב-C3 הגרסה הזו הגיעה לתקופה קצרה בכמות קטנה ונגמרה.

 

לגבי תיבת ההילוכים החדשה, וגם ה-C5 איירקרוס וקקטוס המחודשות, ההימור הוא "אולי סוף 2019", כי היצרן נהנה מביקוש מאוד גדול בחו"ל והשוק הישראלי" נדחק" קצת אחורה מבחינת לוח הזמנים.

 

מבחינת מרווח ותא נוסעים, המצב דומה מאוד למה שקורה ב-C3 הרגילה מבחינת איכות, המרווח קצת יותר טוב אבל לא דרמטי, לשלושה מבוגרים די צפוף. אפשרי, אבל לא נעים אם אתם לא בקטע של מגע מוגזם.

 

אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום בכל מהירות (מניעה עד 85 קמ"ש), זיהוי תמרורים והתרעת סטיה מנתיב. זה מבחינת הדברים החשובים. כל השאר נפרסם כשנקבל את המפרט.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

נראה לי שזה מחליף את הקקטוס מבחינת מיצוב, וקקטוס תחליף את c4 אחרי שינוי העיצוב שביצעו בה, היא תהיה ממוצבת מעל, בייחוד עם מערכת הבולמים החדשים שלה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

נפלו שם על הראש? החל מ 122 אלף? רק בגלל שזה נראה כמו ג'יפון? זה הרבה יותר מהקקטוס וגם יותר מה 2008...

בהצלחה עם המחיר הזה.

פורסם

התרשמות סטטית מהאיירקרוס.

המושבים הם אותם מושבים שנמצאים בקקטוס ובC3 וכמובן שהם נוחים.

סביבת הנהג חולקת את אותו עיצוב סיטרואני ואותם חומרי פנים שתמצאו בC3, אך כאן לא תמצאו את פריטי העיצוב הייחודיים שמופיעים בקקטוס.

איכות החומרים סבירה עד טובה אך יש חלקים עם פלסטיק פשוט וזול ואיכות ההרכבה מרגישה קצת פחות טובה מהC3 וקצת רכה מדיי לטעמי.

בדומה ל2008, את ידית ההנדברקס המסורתית מחליפה ידית מאסיבית וגדולה שתופסת דיי הרבה מקום וכנראה שהיה עדיף לשים משהו נורמלי ובמקום שהתפנה לשלב עוד חלל אחסון.

מבחינה אבזורית האיירקרוס מגיע מאובזר, בלימה אוטונומית והתראת התנגשות, קריאת תמרורים והתראה על סטיה מנתיב מונעים התקנת מובילאיי.

בניגוד לC3 האיירקרוס אינו זוכה להתראת רכב בשטח מת או למצלמת הדרך המובנית.

הרכב מצויד בכל אפשרויות השיקוף האפשריות ואיכות מערכת השמע דיי טובה.

שאר ששמתי לב אליו ברכבי התצוגה הוא הנעה וכניסה ללא מפתח, אפשרות הטענה אלחוטית ,בקרת שיוט רגילה (אין אדפטיבית) והרכב דיי מאובזר.

התפלאתי למצוא מערכת ניווט מקורית מהיצרן שעובדת (דגש על מקורית ולא ההתקנה המקומית של פוינטר) אם כי לא מדובר בוויז.

המרווח מאחור סביר ורק משיכה של כיסא הנהג עד הסוף פוגעת במרווח הרגליים.

המושב האחורי מתאים לשני אנשים מבוגרים וילד קטן באמצע, תופסני החגורות יוצאים באופן חריג דווקא מאמצע המושב וגוזלים מקום.

אם שאלתם איפה הרוח הסיטרואנית, אז יש מחזיק כוסות כפול מאחור על גב המושב האמצעי , אבל בגלל שהמושב מחולק כמו שהוא מחולק, הוא שמיש רק לנוסע אחד מאחור כי הוא נמצא על החלק הרחב יותר של המושב האחורי שמחולק ביחס 60:40.

תא המטען עצמו דיי רחב ונוח להעמסה וכולל מדף שניתן להרכיב בגבהים שונים וליצור חללים נפרדים לאחסון.

הגלגל החלופי איננו בגודל מלא.

נכון לעכשיו הרכב נמכר בשתי רמות גימור ועם שילוב מנוע גיר יחיד (1.2 טורבו 110 כ"ס אוטומט 6 הילוכים).

P80603-094241.jpgP80603-094312.jpgP80603-094419.jpgP80603-094409.jpgP80603-094433.jpgP80603-094441.jpgP80603-094450.jpgP80603-103132.jpgP80603-103153.jpgP80603-103224.jpgP80603-103432.jpgP80603-103725.jpgP80603-103449.jpgP80603-103725.jpg

פורסם

לובינסקי עושים סמל"ת, ובגדול.

 

לא ברור מי יקנה את זה, כשבאפס ק"מ במחירים בטווח הזה או קצת פחות אפשר למצוא asx, קשקאי, ספורטאג', או cx-3. צריך להיות חובב סיטרואן לא קטן בשביל לבחור דוקא בזה.

 

ממש, ממש חבל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

פרווה לגמרי...

מחיר על הפרצוף.

לדעתי יש מתחרות עם תמורה טובה יותר, כמו למשל, שהזכרתם את "אחיותה" מבית הקקטוס וה-2008.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

לא היו אמורים להיות מושבים אחורים נעים על מסילה?

המחיר בהחלט מרגיש גבוה מדי, ניתן לאבק לשקוע ונראה אם נרגיש ככה גם מחר :wink:

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

את המפרט המלא של ה-C3 איירקרוס תוכלו לקרוא כאן.

 

לא היו אמורים להיות מושבים אחורים נעים על מסילה?

לא רק שהיו אמורים להיות, הם אפילו ישנם.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

בקקטוס היה משהו מאוד מרענן ומדליק. ביחד עם המחיר, דובר באחלה עסקה בנוף הישראלי.

 

שם בצד את כל מה שדיברו עליו כאן, בעייני האוטו הרבה יותר מידי מצועצע.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ככל הנראה בעיה של הקצאת רכבים לשוק הישראלי = מחיר לא תחרותי בעליל.

חבל כיוון שלטעמי הישראלים מתחילים להשתחרר מהדעות הקדומות שלהם ובוחנים ברצינות רכבים אחרים מלבד יפני \ קוראני.

 

כדאי שלובינסקי יחשבו שוב על מדיניות המחירים שלהם, נחמד למכור ביוקר כאשר יש הקצאה, מה יקרה כאשר תורד ההקצאה ?

יורידו מחירים וידפקו את אילו שקנו ביוקר ?

אולי לשם שינוי שם בלובינסקי תתחילו לחשוב לטווח הארוך ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

למה כל כך חשוב לעם ישראל שסיטרואן יצליח? למה צריך לדואג לו וללובינסקי? ולמה חבל שאנשים לא יקנו רכב עם עיצוב ילדותי ואיכות כללית בינונית? ובאופן כללי - לגמרי לא משנה האם רכב יפני/קוראני או ממוצא אחר - חשוב שהוא יהיה טוב ואיכותי. אז למה בפורום הזה שומעים תמיד זעקות שבר שרכבים צרפתיים לא מתרוממים למרות ניסיונות חדירה חוזרים (חדירה לשוק, אני מתכוון)?

פורסם

^

מהניסיון שלי העיצוב והאיכות טובים בהרבה מהיפניות והקוריאניות, לפחות כרגע ואז. למרות שאני לא מפסיק לשמוע את ההפך ולא מצליח להבין, באמת שאני מנסה.

כנראה בגלל זה.

ט.ל.ח


×
×
  • תוכן חדש...