Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי הסטארט&סטופ לוקח מקום ראשון ובגדול. צריך לנתק אותו מחדש בכל התנעה ,בדרך כלל אני נזכר בזה ברמזור הראשון כשהמנוע כבה.

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תרשום איזה אוטו יש לך. בכמה דגמים יש דרכים לנתק את המערכת באופן קבוע.

 

 

פורסם

תא אחסון מתחת למושב נוסע ליד הנהג.

היה לי ברכב הקודם ולא מצאתי לזה שימוש, יש לי בנוכחי וגם לא מוצא לזה שימוש - דף A4 סטנדרטי לא נכנס שם כך שלמסמכים זה לא ממש מתאים, ספר רכב ביטוחים וכו' נוח יותר שנמצא בתא כפפות ואם לא הוא אין לי מה לשים בתא כפפות, בקיצור מיותר.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

התא המפגר הזה משמאל להגה. אי אפשר באמת לשים שם כסף קטן כי הוא יושב 4 ס"מ מהאוזן ומקרקש אותי לאיבוד השפיות. טלפון לא נכנס לשם, אטום מידי בשביל פחית ריח. רדוד מדי בשביל פנקס ועט. סתם. סתם תקעו אותו שם. סתם.

 

תא אחסון מתחת למושב נוסע ליד הנהג.

אפוד זוהר

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בגולף פלוס יש ארבעה חריצים כלשהם, אולי לכרטיסי ביקור, אולי לכרטיסי אשראי.

מה פרופיל המשתמש של בעלי גולף פלוס לפי המעצבים שם בוולפסבורג? כמה כרטיסי ביקור צריך בנאדם?image.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אישתי והילדים.

הבעיה היא שלא משנה איזה מכונית אני מחליף, אני תמיד מוצא אותם ברכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תא אחסון מתחת למושב נוסע ליד הנהג.

היה לי ברכב הקודם ולא מצאתי לזה שימוש, יש לי בנוכחי וגם לא מוצא לזה שימוש - דף A4 סטנדרטי לא נכנס שם כך שלמסמכים זה לא ממש מתאים, ספר רכב ביטוחים וכו' נוח יותר שנמצא בתא כפפות ואם לא הוא אין לי מה לשים בתא כפפות, בקיצור מיותר.

 

אני מחזיק שם שקיות - אם מישהו צריך להקיא יש לי מיד בשלוף.

 

הכי מיותר מבחינתי - המנוע, שוקל כמעט כמו חצי רכב ומבזבז המון דלק.

ועכשיו ברצינות; התאים מתחת לרגליים, ברצפה של יושבי השורה האחורית. זה נמצא מתחת לשטיח, קטן וממש לא נגיש.

פורסם
אני מחזיק שם שקיות - אם מישהו צריך להקיא יש לי מיד בשלוף.

 

הכי מיותר מבחינתי - המנוע, שוקל כמעט כמו חצי רכב ומבזבז המון דלק.

ועכשיו ברצינות; התאים מתחת לרגליים, ברצפה של יושבי השורה האחורית. זה נמצא מתחת לשטיח, קטן וממש לא נגיש.

 

אתה נהג אמבולנס?

פורסם

דאצ'יה דאסטר. הבנתי שניתוק המערכת פוגע באחריות.

תרשום איזה אוטו יש לך. בכמה דגמים יש דרכים לנתק את המערכת באופן קבוע.
פורסם
התא המפגר הזה משמאל להגה. אי אפשר באמת לשים שם כסף קטן כי הוא יושב 4 ס"מ מהאוזן ומקרקש אותי לאיבוד השפיות. טלפון לא נכנס לשם, אטום מידי בשביל פחית ריח. רדוד מדי בשביל פנקס ועט. סתם. סתם תקעו אותו שם. סתם.

 

 

אפוד זוהר

 

 

א. אכן אפוד זוהר

 

ב. 4 ס''מ מהאוזן?

האם ננס לפנינו?

 

אחלה תא לעודף, ואצלי יש גם כמה פיוזים ונורות קטנות (לא ראשיות)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
בגולף פלוס יש ארבעה חריצים כלשהם, אולי לכרטיסי ביקור, אולי לכרטיסי אשראי.

מה פרופיל המשתמש של בעלי גולף פלוס לפי המעצבים שם בוולפסבורג? כמה כרטיסי ביקור צריך בנאדם?[ATTACH]501572[/ATTACH]

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

נראה כמו חריץ לדיסקטים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאפרות, כי אני לא מעשן.

אי אפשר לאכסן בהן שום דבר. כסף סתם ירעיש וכל דבר אחר לא נכנס.

יש לי בקונסולה המרכזית גם מנורה ענקית שמתריעה לנוסעים מאחור שהנהג לא חגור. מה אכפת להם?

ספרינקלרים לפנסים הקדמיים
דווקא זה מעולה למי שנוסע בבוץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה ה Start and Stop מיותר? חשבתי שזה גם חוסך דלק וגם מוריד בלאי מהמנוע בגלל שלא טוב לו לשבת יותר מדי זמן בהילוך סרק.


×
×
  • תוכן חדש...