Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה "יענתו קסנון" ?

סיפור קטן ששמעתי אתמול עקב בירורים לדבי הנושא. דודי הוא הבעלים של מקסימה V6, העניין הוא שיש לו שם קיט זנון שמגיע עם הרכב. אצלו הנורות חניה הם לדים, או לפחות משהו שמפיק אור כחלחל שנראה כמו לד. הוא סיפר לי שפעם עצר אותו שוטר ושאל למהות האורות ה"כחולים" שמבצבצים להם מן הפנסים מקדימה. דודי הרים את המכסה מנוע והראה לו את הקיט, לאחר ויכוח קטן, השוטר ראה שמדובר במשהו רציני הוא "ויתר" לו.

 

ככה שאם מדובר בקיט זנון "אמיתי" אין מה לדאוג...

צודק בהחלט.

כוונתי הייתה לכל האלתורים הזולים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ערב טוב ,

 

 

שאלה - האם הנורות חנייה של הפביה זהות לשל הפונטו?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני מחדד:

אסור עפ"י החוק להתקין נורות בגוון תכלת במקום נורות ההלוגן (מה שנקרא בשפה הרשמית "י?ע?נ?תו? ק?ס?נו?ן").

עבירה זו אינה נאכפת בתורה פרטנית ע"י מתנ"א, אולם אם נעצר נהג סורר, לא נהסס לתת לו דו"ח על הדבר

אולי כדאי שתתחילו לעצור נהגים שנוסעים עם נורות שרופות ותפסיקו להטפל לנהגים שלפחות יש להם נורות מותקנות! :twisted:

 

ולמי ששאל למה זה "יענתו קסנון" מכיון שאלו הן נורות הלוגן רגילות עם מרקם צבוע בכחול.

אולי כדאי שתעיף מבט ב"מדריך לקסנון" שנמצא אי שם בשירשור דף הקישורים לפרוייקטים וטיפולים שנמצא בראש דף הפורום הטכני.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אולי כדאי שתתחילו לעצור נהגים שנוסעים עם נורות שרופות ותפסיקו להטפל לנהגים שלפחות יש להם נורות מותקנות! :twisted:

 

ולמי ששאל למה זה "יענתו קסנון" מכיון שאלו הן נורות הלוגן רגילות עם מרקם צבוע בכחול.

אולי כדאי שתעיף מבט ב"מדריך לקסנון" שנמצא אי שם בשירשור דף הקישורים לפרוייקטים וטיפולים שנמצא בראש דף הפורום הטכני.

 

Fizban צודק,

אבל אם כבר אנשים שהתאורה שלהם מפריע לדעתי צריך להתחיל לעצור כאלו שנוסעים קבוע עם אור גבוה/אורות ערפל שלא כצורך.

 

בקשר ל"יענתו קסנון" אני חושב שלא כדאי להתקין זאת ברכב ורק משום שהתאורה הנ"ל מסנוורת ומפריע לנהגים האחרים.

איתי

פורסם

בקשר ל"יענתו קסנון" אני חושב שלא כדאי להתקין זאת ברכב ורק משום שהתאורה הנ"ל מסנוורת ומפריע לנהגים האחרים.

מה??? אתה מדבר על מנורות הלוגן רגילות שצבעו להם את הבסיס בצבע זכוכית?!

למה שזה יסנוור?

פורסם
Fizban צודק,

אבל אם כבר אנשים שהתאורה שלהם מפריע לדעתי צריך להתחיל לעצור כאלו שנוסעים קבוע עם אור גבוה/אורות ערפל שלא כצורך.

 

בקשר ל"יענתו קסנון" אני חושב שלא כדאי להתקין זאת ברכב ורק משום שהתאורה הנ"ל מסנוורת ומפריע לנהגים האחרים.

שום תאורה לא מסנוורת אם מכוונים אותה נכון.

לפעמים אנשים מסנוורים אותך ואתה חושב שהם נוסעים עם אורות גבוהים בדיוק מהסיבה הנ"ל.

אורות ערפל מקוריים מכוונים כך שאינם מסנוורים. האלומה שלהם מכוונת למטה ממש.

"יענתו קסנון" = נורות צבועות בכחול / סגול ושאר ירקות. שוב פעם, לא מסנוורים אם הם מכוונים נכון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תודה על הבהרת העיניין

 

כנראה הייתי צריך לרשום, אנשים צריכים יותר להשקיע בכיוון הפנסים, אם כבר לעצור מישהו זה אנשים כאלו ולהסביר להם את העיניין, זה באמת מסנוור ומפריע וחבל שיש אנשים שלהם זה לא אכפת

איתי

פורסם

יש גם מכוניות שבהן ניתן לכוון את עלומת האור של הפנסים הראשיים. כמו אצלי לדוגמא. זה קשור לכמה מעמיסים על הרכב... שאני נוסע עם 5 אנשים ברכב אני דואג להנמיך את העלומה כדי שלא יסנוור.

 

בכל מקרה, ה"יענתו קסנון" הם לא מה שהראתי עד כמה שאני יודע. כי ה H7 באות עד כמה שהצלחתי למצוא בארץ רק בלבן, לעומת ה H4 שמגיעות גם בכחול וגם בלבן. ככה שאם אני אשים (אם בכלל), הם יהיו לבנות נטו.

 

בקשר ללדים, הזמנתי לי כמה, ודאגתי שישלחו את זה למלון שבו דוד שלי מתאכסן כעת בנסיעת העסקים שלו. לדעתי הפטנט הכי טוב, כי זה לא יוצא יקר בכלל.

נקווה שהכל ילך טוב ושבעוד שבוע הנורות יגיעו ארצה :-)

!AWDSOME

פורסם
אולי כדאי שתתחילו לעצור נהגים שנוסעים עם נורות שרופות ותפסיקו להטפל לנהגים שלפחות יש להם נורות מותקנות! :twisted:

1. אנחנו עוצרים גם אותם.

2. שימוש בנורות לא חוקיות חמור לא פחות מאשר נסיעה עם נורה שרופה.

 

אגב: מיותר לציין כי נהג שנוסע עם נורה שרופה, ברוב המקרים אינו מודע לכך.

לעומת זאת, נורות לא חוקיות לא "תופסות טרמפ" במקרה על הפנס בדרך ונכנסות לפנס בעצמן.

תנו חיוך, הכל לטובה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ערב טוב ,

 

 

זהו , הלדים הותקנו. תמונות (מצטער על האיכות - המצלמה השתגעה) מצורפות.

 

ותודה רבה ל-Caveman שהביא לי אותם והתקין.

-לדים 1.JPG

-לדים 2.JPG

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

וואי

לא תיארתי שזה יראה כ"כ טוב אצלך

שהתקנו אז לא ראו את זה משהו בגלל שהיה אור

 

אבל עכשיו זה מדהים :razz:

הנה תמונות של הלדים אצלי ברכב

(סליחה על האיכות, היה עכשיו קר בחוץ ולצלם בלי פלאש זה קצת קשה)

PDRM1284.jpg

PDRM1282.jpg

!AWDSOME

פורסם

את הלדים הזמנתי מהאתר:

http://www.superbrightleds.com/1157.htm

 

סוג הנורות שמותקנות אצלי ואצל RS הם:

Single LED Wedge Base Bulbs

 

הן נותנות אור לבן עם גוון סגלגל, שילוב מאוד יפה לדעתי

 

לאלה שמחפשים יותר לבן, אני הזמנתי גם נורות WLED-x6 LED Wedge Base Bulbs שמתאימות בגודל כמו הדגם הקודם שרשמתי ונותנות אור לבן עם מעט כחול יפיפה. הסיבה שאני לא משתמש בהן היא כי איבדתי אחת :bigcry: (אל תשאלו איך)

 

אני ממליץ בחום, זה מאוד יפה וזה חוקי כל עוד לא משתגעים עם הצבעים ונשארים בלבן.

לילה טוב לכולנו :)

גדעון

!AWDSOME

פורסם
לאלה שמחפשים יותר לבן, אני הזמנתי גם נורות WLED-x6 LED Wedge Base Bulbs שמתאימות בגודל כמו הדגם הקודם שרשמתי ונותנות אור לבן עם מעט כחול יפיפה. הסיבה שאני לא משתמש בהן היא כי איבדתי אחת :bigcry: (אל תשאלו איך)

 

אני ממליץ בחום, זה מאוד יפה וזה חוקי כל עוד לא משתגעים עם הצבעים ונשארים בלבן.

לילה טוב לכולנו :)

גדעון

 

 

ה-WLED-x6 LED Wedge Base Bulbs נותנות אור לבן-תכלת! משהו חמוד ביותר.

וכמובן , האלומה שלהם חזקה יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...