Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את הנגד יש לחבר בטור כמובן.

חיבור במקביל יגרום להגעת 12V מלאים להדקי ה-LED ושריפתו.

 

את ערך הנגד אפשר לחשב לפי מתח חלקי זרם, כאשר המתח שיפול עליו הוא 14V פחות מתח העבודה של ה-LED, והזרם הוא הזרם הרצוי ב-LED.

 

דוגמא: LED של 3V, זרם עבודה רצוי 50 מיליאמפר:

R=V/I=(14-3)/0.05=220 ohm

 

14V הם מתח העבודה של מערכת החשמל ברכב בזמן שהמנוע פועל והאלטרנטור תקין.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ועכשיו לשאלת השאלות, גם לי יש פונטו ספייס,

האם נורות לד באורות החנייה, בצבע כחול, סגלגל, בכלל חוקיות???

 

 

אני מדבר רק על אורות חנייה, כן? אבל בכל זאת, בנסיעה 2 הנורות מאירות כמובן (גם הדרך וגם החנייה)

 

 

 

 

אז זה חוקי? כי אם כן, מחר אני קונה...

 

אגב , יש בביתן ספארק בת"א לדים כאלה, חבר שלי מייבא אותם.

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

הצבע החוקי לאורות הוא לבן או צהוב (או אדום לאחוריים, כתום לאיתות).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מישהו יודע כמה זמן לוקח לדברים האלה להגיע מארצות הברית

הזמנתי לפני שבועיים... לדים ועוד לא הגיעו :? אי אפשר לעקוב אחרי המשלוח מחו"ל נכון ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
אתה יכול לפרט איפה בדיוק בחיפה?

 

Будъ другом,расскажи где мона найти такие леды.

ti znaiw xorowo staraiy taxany merkazit

tam kogda zaizaiw srazy poverni na leva vozli mosta tam ytiba mogazin dewovi tam vsio stoit kak wlyxi.

 

znaiw gde eto balwoie zdani novaie okala ylizi iafo ia bvlin neznaiy kak ono nazivai4a tam okala nevo ect gdeto 3 magazina ly4e ti ostav mawiny gdeta ta varione ei poidi pagylai tam ti vsio naidow

 

ect na xo4ot amifra4 mogazin car market tam nemnogo daroze no tam etix ledav do xera ei ne tak dorogo

 

ect iwo adfin mogazin no ivo 4ezelo nai4i

tibe nado iexa4 kagbyta ot starai taxane merkazit na kraiot ei on tam podorogi ti ivo yvidew

 

ia 4eriz neskolka dnei poedy tyda apatom skazy tibe kak on nazivai4a

 

סמירו, את הלדים הלו אפשר לקנות ב כ 5 שקלים יותר בהרבה חנויות בארץ מבלי לחכות ולשבור תראש מתי המשלוח יגיע.

פורסם
סמירו, את הלדים הלו אפשר לקנות ב כ 5 שקלים יותר בהרבה חנויות בארץ מבלי לחכות ולשבור תראש מתי המשלוח יגיע.

ואחרי יומיים הם יקצרו וישרפו.

 

הלדים מהאתר שסמירו הזמין - מעולים

לא סתם החבר'ה ה"כבדים" :wink: מזמינים משם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אבל זה לא נכון - אין להם את כל הדגמים שם - ראיתי בחיפה - יש לו דברים בודדים למספר מכוניות מועט

פה מצאתי בדיוק מה שרציתי

שם הוא ניסה לקמבן - יורת ארוך ב 3 מ"מ. יותר קצר - עזבו . הזמנתי בול מה שאני צריך - הבעיה לוקח זמן :S

 

 

אני באמת איש "כבד" אחם אחם :)

:twisted:

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
מוזר שהלדים אצלי כבר 4 חודשים ולא נשרפו.

סמירו

מאיזה אתר הזמנת?

Super Bright LEDs

קנית לדים ושמת נגדים? או שקנית לדים ממש ישר להרכבה ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
http://www.superbrightleds.com/1157.htm

 

הנה האתר (החלק בו שמתעסק בנורות לרכב)

נחמד..

איזה מהדגמים הם מתאימים לחיבור של הנורות תקע (ללא בסיס) אבל הגדולות זתומרת לא אלו ה1.2 וואט ללוח שעונים אלא האלה היותר גדולות טיפה ה3 או 5 וואט אלה שהולכים בדר"כ לאיתותי צד, לאור מספר רישוי, אורות חנייה וכו..

תודה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
נחמד..

איזה מהדגמים הם מתאימים לחיבור של הנורות תקע (ללא בסיס) אבל הגדולות זתומרת לא אלו ה1.2 וואט ללוח שעונים אלא האלה היותר גדולות טיפה ה3 או 5 וואט אלה שהולכים בדר"כ לאיתותי צד, לאור מספר רישוי, אורות חנייה וכו..

תודה

תעשה כמוני - תפרק את הנורה שיש לך - בוא איתה ליד המשחב ותסתכל בדיוק שאתה מזמין אותו דבר

לפעמים הם כותבים אורך ורוחב לבננות וכאלה

פשוט מדדתי והגעתי לנורה שאני צריך והזמנתי

אגב, עוד לא הגיעו הנורות...

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אני לא מבין למה להיסתבך ולהזמין מחו"ל כשניתן לקנות כאלו מנורות פה בארץ,המפיץ שלהם הוא S.D.R והמנורות ביכלל לא יקרות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

×
×
  • תוכן חדש...