Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הזה - אני התקנתי לפני כמה ימים - שחכתי לגמרי להעלות את התמונות.

אז הנה צילמתי - את האמת בתמונה לא ממש רואים אבל כשאני נוהג אני רואה ממש לבן ממולי !

 

שמתי נורות OSRAM - COOL BLUE כמו שהציע לי ידידי (למעלה).

יצא פצצה לדעתי... הנה התמונות

 

התקנה בגולף 2001 !

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כשאי לא שם תמונות אתם אומרים "למה לא שמת תמונות" "תראה לנו"...

 

כשאני שם - אתם מתעלמים ??? ;-)

תתחדש. מספיק טוב לך? :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי שאלה בנושא - הזמנתי לדים ללוח רישוי ולאורות חניה ולאוטו מבפנים

 

יש לי גולף (אני מוכר אותה מחר בבוקר)

האם הנורות הללו מתאימות לאוודי A3 או A4?

 

תודה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יש בקאר מרקט את הלדים הללו, מבחר קטן יותר אבל בננות ונורות חנייה יש, ועוד כל מיני נורות אחרות.

 

באזור הדר ובת גלים בחיפה גם יש מספר חנויות אשר מוכרות כאלה נורות.

פורסם
יש בקאר מרקט את הלדים הללו, מבחר קטן יותר אבל בננות ונורות חנייה יש, ועוד כל מיני נורות אחרות.

 

באזור הדר ובת גלים בחיפה גם יש מספר חנויות אשר מוכרות כאלה נורות.

אני אמרתי שאני מחפש נורות כאלה ?

אמרתי שיש לי של גולף והאוטו נמכר

האם אני יכול לשים אותם על אוודי A3 או A4...

זאת השאלה .. שוב

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
יש בקאר מרקט את הלדים הללו, מבחר קטן יותר אבל בננות ונורות חנייה יש, ועוד כל מיני נורות אחרות.

 

באזור הדר ובת גלים בחיפה גם יש מספר חנויות אשר מוכרות כאלה נורות.

אתה יכול לפרט קצת?

,איפה? וכמה עולה?

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
אתה יכול לפרט קצת?

,איפה? וכמה עולה?

ידידי - אפשר להזמין ואיך מכס. יצא לך יותר זול...

לגבי השאלה שלי - האם הנורות דומות באוודי ובפולקסווגן

אני יודע שהרבה דברים דומים, אבל מה לגבי הנורות

יש אתר שאני יכול להעזר בו ?

 

אני חושב שאף אחד לא נכנס לתרד הזה כי הכותרת כבר ידועה - נראה לי צריך תרד חדש.

ואז כולם יכנסו שוב.

 

תודה .

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
יש לי שאלה בנושא - הזמנתי לדים ללוח רישוי ולאורות חניה ולאוטו מבפנים

 

יש לי גולף (אני מוכר אותה מחר בבוקר)

האם הנורות הללו מתאימות לאוודי A3 או A4?

 

תודה

המנורות מעל הלוחית רישוי הן ברוב המכוניות אותו דבר, כמו כן התאורת פנים ( בננות או מנורה כמו בלוחית).

לגבי הואורת חניה לא יודע.

 

 

ולגבי החנויות שציינתי, אכן, יצא באיביי יותר זול, אבל במחיר שהם מוכרים (9.99 לזוג מנורות לד בננה, חנות בחיפה), המחיר שיצא באיביי יצא זול בשקלים בודדים, לכן שווה כבר לקנות ולא לכחות חודש.

פורסם

אתה יכול לפרט איפה בדיוק בחיפה?

 

Будъ другом,расскажи где мона найти такие леды.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

יש למישהו מושג איזה נגד וכמה אוהם אני צריך על לד כחול או סגול רגיל כדי שלא יישרף מ12 וולט?

בתור נורה חנייה כמובן

פורסם
יש למישהו מושג איזה נגד וכמה אוהם אני צריך על לד כחול או סגול רגיל כדי שלא יישרף מ12 וולט?

בתור נורה חנייה כמובן

אם אני לא טועה אז נגד 470 אוהם

לד יכול לעשות עד 8 שקלים ,או 3 שקלים מת"א (אם תרצו רחוב אני יאמר)

Suzuki Jimny


×
×
  • תוכן חדש...