Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לדים ממש חזקים שאפשר לשים במקום המנורות הרגילות

אני רואה במזדות 6 לרוב

אור ממש לבן ויפה ! לי יש גולף 2001 וליד המזדה האור שלי נראה ממש צהוב

מה אפשר לעשות ?

 

במזדות 6 (2.3) יש נורות זינון מקוריות.. הן מספקות אור כחלחל-לבנבן.

במזדות 6 (2.0) יש נורות רגילות - פשוט יש להן אופטיקה כזאת שגורמת לכך שמידי פעם זה נראה כאילו אור לבן.

 

בנוגע לנורות הראשיות שלך - שים Osram Cool Blue - הן מפיצות אור לבנבן יותר והן. (ל-Caveman יש כאלה והן נראות טוב).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שידידי RS אמר, ב6 החדשות בדגמים המפוארים (2.3L) יש נורות זינון מקוריות. אבל הנורות חניה שם הן עדיין נורות רגילות שמאירות באור צהוב :|

 

לגבי פנסים ראשיים, אצלי מותקנות נורות של אוסרם ואני מוכרח לציין שהשינוי הוא מאוד משמעותי, הכביש מואר באור הרבה יותר לבן וזה מאוד עוזר. גם אני ראיתי על הכביש הרבה מכוניות שיש להם מנורות שנותנות אור כחול לבן בהיר מאוד (והן לא זינון), אין לי מושג איזה נורות אלה, אבל נדמה לי שהן הנורות של ה70W שעד כמה שאני יודע לא תקניות.

!AWDSOME

פורסם
בסוף קניתי זוג נורות קטנות בהום סנטר ב 6 שקל הרכבתי נראה פצצה, אם אני יוכל אני יוסיף תמונה

אתה מוזמן :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Osram Cool Blue

מאיפה אפשר להשיג מנורות אלה !?

יש מלא שטויות כאלה בהום סנטר ועל כולם כתובים קשקושים שאני לא יודע מה לקנות

אם יש אתר עדיף ! :)

 

תודההההה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
Osram Cool Blue

מאיפה אפשר להשיג מנורות אלה !?

יש מלא שטויות כאלה בהום סנטר ועל כולם כתובים קשקושים שאני לא יודע מה לקנות

אם יש אתר עדיף ! :)

 

תודההההה

 

www.ledico.com

הם היבואנים של אוסרם , בוש וכו'.

 

(בקשר למחיר - שאל את Caveman הוא רכש שם)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לגבי נורות לפנסים הראשיים.

יש לשים לב שהנורות הן הלוגן, או אם אתם רוצים קצת להשקיע "מעט" יותר כסף, לכו על זינון.לגבי ההלוגן, יש לשים לב שההספק של הנורות הוא 55W. מבדיקה שעשיתי בעקבות הקניה של הלדים וההלוגן, ראיתי שיש סוגי נורות שאכן נותנות אור כחול בהיר יפה, אבל הן 70W, מה שאומר שהן לא תקניות, וכאלה אנחנו לא רוצים על הרכב שלנו (לפחות אני לא :-)). לכן, כל עוד אתם מתקינים את הנורות בעלות ההספק של 50W, אין לכם מה לדאוג מבחינת תיקניות.

יש לשים לב גם לסוג הנורה (גודלה) H7, H4 או H3 (ברוב המקרים רשום בספר של הרכב את סוגי הנורות).

 

יום נעים

!AWDSOME

פורסם
www.ledico.com

הם היבואנים של אוסרם , בוש וכו'.

 

(בקשר למחיר - שאל את Caveman הוא רכש שם)

זה משמח - אבא שלי עובד עם בוש ויש לו הנחה 30 אחוז ואני עוד לא ידעתי שזה של בוש !! תודה !

מקווה שזה חוקי

 

אבל רשום גוון כחול !

אני רוצה לבן - לבן שלג - שיראה בתוכו איכשהו כחול !!! זה זה ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אצלי מותקנות Osram Cool Blue

האור שהן נותנות (עלומת האור) על הכביש הוא לבן מאוד. כאשר רכב חולף מול עלומת האור יש ממש ממש מעט גוון כחול. כאשר מסתכלים על הפנס עצמו ולא על עלומת האור, זה נראה דיי רגיל עם נטייה ללבן. הסיבה היא שאצלי העדשות בפנסים גורמות לזה להראות ככה.

 

*מצורפות תמונות של הבדלי התאורה ושל ההבדלים בין הנורות.

 

באשר ללמה הם קוראים לזה Cool Blue אני לא יודע.אני ממליץ עליהם מאוד כי השיפור בתנאי התאורה הוא משמעותי ביותר (מנסיון כמובן).

הייתי גם ממליץ על ה Osram SVS White, הן נותנות אור לבן לפי ההסבר (המאוד אדיב) של נציג המכירות בלדיקו (שאגב, אצלו מותקנות הנורות האלה ברכב).

יהיה נחמד לראות מישהו מתקין את הנורות הלבנות....

טלפון ללדיקו יתן לך תשובות לכל השאלות, יש להם שירות מצויין שם.

 

מקווה שזה עזר

bulbs.jpg

bulbs2.jpg

bulbs3.jpg

!AWDSOME

פורסם
הנה הזמנתי את הנורות - זה עולה לי 120 שקל ! אני אקבל אותם מחר ואני אתקין ! אצרף תמונות אני מאמין מחר ! :)
חבל למה כלכך יקר??? אני יכול להביא אותן ב 50 ש"ח שתי נורות!
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני עוד לא נתקלתי במקום שמוכר את הלדים, ובטח שלא במבחר כמו שיש לך באתר.

אם קיים מקום כזה בארץ, אז למה לא לקנות שם....

!AWDSOME


×
×
  • תוכן חדש...